De drummer ? Die was één meter 50quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Op de een of andere manier doet hij me denken aan die kerel van The Bloodhound Gang![]()
Ik vind hem ook niet arrogant.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind hem niet arrogant overkomen. Mensen die dat zeggen, hebben gewoon dat vooroordeel over Amerikanen volgens mij.
Ik zie in hem de nieuwe Eric Heiden.
Ja toen vond ik hem ook heel leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb hem eens bij Holland Sport gezien. Volgens mij ook best een sympathieke kerel. Humor heeft 'ie ook wel. En hij kan een aardig stukje schaatsen.
Hij heeft een kunstgebit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik pleit wel voor betere kronen, ik meende wat paars tandvlees te zien oO<
zou je denken? Lijkt me sterk, tegenwoordig hebben ze mooie implantaten! Maar daar krijg je weer geen paars tandvlees van.quote:
Inderdaad. Prima prestatie. Maar 5x goud gaat hem zeker niet lukken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastische sportman, oppermachtig was hij vanmiddag.
Je bedoelt vanmiddag hèquote:Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sympathieke kerel. Bij Holland Sport was ie erg gaaf.
Ik niet, daarvoor met 'ie ook de 500 meter winnen en zowel wereldkampioen sprint als allround worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat heb ik ook wel, maar ik heb 't niet zo op 'm (op amerikanen in het algemeen eigenlijk).quote:Op zondag 12 februari 2006 09:13 schreef Ericr het volgende:
De sport mag blij zijn met zo'n kerel, hij tilt het schaatsen naar een hoger niveau. Davis ook, maar Hedrick is nog iets meer allround. Zie ook liever een Nederlander winnen, maar zoals Hedrick rijd en wint kan je alleen maar respect voor hebben.
Ik denk dat sommige mensen sowieso het 'bluffen' van Hedrick verwarren met arrogantie.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Staat pas drie jaar op het ijs op deze afstanden, heeft Parra zien schaatsen op de OS vier jaar geleden en besloot dat hij de volgende kampioen moest zijn.
Zo gaat dat met sommige mensen, een enorm doorzettingsvermogen en wilskracht.
Arrogant is ie zeker niet, 't is hele sympathieke kerel zelfs. Zelfverzekerd is hij weer wel maar daar is niks mis mee behalve dat sommige mensen daar wat moeite mee hebben.
Bij de OKT reden de nederlanders ook volle bak. En de 10 km van Verheijen daar was ookquote:Op zondag 12 februari 2006 09:34 schreef Ericr het volgende:
Andere mentaliteit, wat dat betreft is Hedrick inderdaad een echte Yank. Maar iedere Yank die ergens voor gaat en het dan haalt, het blijft knap. Hedrick wil ook altijd winnen, hele seizoen door. Nederlanders hielden zich in bij de Worldcup in Turijn, Hedrick won. Hedrick moet zich plaatsen voor de OS en rijd en passant even een WR 10K en krap boven zijn 1500M WR.
Klopt. Het is niet zo dat de Nedelanders minder vechtlust of mentaliteit of whatever hebben dan Hedrick. De Amerikaan rijdt gewoon iets sneller het hele jaar door.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij de OKT reden de nederlanders ook volle bak. En de 10 km van Verheijen daar was ook![]()
Kortom. als op de 10 km iedereen op het maximum van zijn kunnen rijd kan dat noh wel eens een dubbeltje op zijn kant worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:45 schreef Wombcat het volgende:
Ik sla de tijd van Verheijen op het OKT eigenlijk hoger aan dan het WR van Hedrick. Want dat is wel op 1400 meter gereden en die van Verheijen op 0 meter.
Zo is dat.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Arrogant is ie zeker niet, 't is hele sympathieke kerel zelfs. Zelfverzekerd is hij weer wel maar daar is niks mis mee behalve dat sommige mensen daar wat moeite mee hebben.
Bovendien heeft ie met het skaten al 50 wereldtitels gewonnen dus gek is het dat ier gewoon vertrouwen in had.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Staat pas drie jaar op het ijs op deze afstanden, heeft Parra zien schaatsen op de OS vier jaar geleden en besloot dat hij de volgende kampioen moest zijn.
Zo gaat dat met sommige mensen, een enorm doorzettingsvermogen en wilskracht.
Ik vind hem wel arrogant, maar Davis en Fitzrandolph vind ik best oké en Cheek zelfs een erg sympathieke vent. Maar hoop dus dat Hedrick nog een aantal keer flink klop krijgt, of het nou van Nederlanders of mede-amerikanen is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind hem niet arrogant overkomen. Mensen die dat zeggen, hebben gewoon dat vooroordeel over Amerikanen volgens mij.
Dat word een laaglandbaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:55 schreef Leatherface het volgende:
Btw: om al even vooruit te blikken op de volgende winterspelen in Vancouver.
Weet iemand al wat dat voor schaatsbaan wordt? Op hoogte of een laaglandbaan?
Cheek is OK: Het Joey Cheek is OK topicquote:Op maandag 13 februari 2006 01:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind hem wel arrogant, maar Davis en Fitzrandolph vind ik best oké en Cheek zelfs een erg sympathieke vent. Maar hoop dus dat Hedrick nog een aantal keer flink klop krijgt, of het nou van Nederlanders of mede-amerikanen is.
Ow, ok.quote:
Uhhhhh.... ik heb meneer Hedrick anders wel degelijk eerder dit seizoen horen zeiken over hoe hij altijd voor de Nederlanders moest rijden op de lange afstanden en dat hij daarom niet won. *huil*quote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het geweldig. Geen gezeik over lotingen,
Ik ga ervanuit dat de baan gewoon in de stad komt te liggen, dat is meestal zo. (Behalve bij Lillehammer/Hamar)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, ok.
Alhoewel Vancouver op zeeniveau ligt, wist ik niet of de schaatsbaan in Vancouver zelf komt te liggen of ergens in de bergen.
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Uhhhhh.... ik heb meneer Hedrick anders wel degelijk eerder dit seizoen horen zeiken over hoe hij altijd voor de Nederlanders moest rijden op de lange afstanden en dat hij daarom niet won. *huil*
Ik mag hem iig niet.
Mee eens met jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
Trek je er maar niks van aan hoor Chad.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef Mapani het volgende:
Ik mag Chad ook echtniet. Wat een kameel is dat zeg. En typisch Amerikaans he, grote arrogante bek. Bah, Chad, van mij mag je door het ijs zakken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over de gemiddelde Amerikaan.
Nou, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over de gemiddelde Amerikaan.
Het is heel simpel, ik vind Hedrick gewoon de minst sympathieke schaatser. Daarbij moet ik toegeven dat er vast ergere schaatsers zijn, maar die winnen nooit en komen dus amper in beeld. Van de toppers mag ik hem het minst. Er is namelijk altijd iemand die je het minst sympathiek vindt overkomen. Dat hoeft niet te maken te hebben met roepen of je goed bent of niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:32 schreef Leatherface het volgende:
Dat mensen zich zo snel ergeren aan dat soort dingen.
Moet je dan uit valse bescheidenheid roepen dat je niet zo goed bent?
En daarom zeg ik dat het meer over jou zegt dan over Amerikanenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef Mapani het volgende:
Nee hoor, ik geef alleen mijn mening. En het valt mij persoonlijk op datAmerikanen in mijn ogen vaak wat arrogant en oppervlakkig zijn. En dat mag ik vinden, want ik mag nog steeds zeggen wat ik wil. En ik ga niet zeggen dat ik Chad te gek vind als dat niet zo is, dus..
Nou, 5 keer is ondertussen al onmogelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me wel een topic waard.
Straks wint ie 5 keer goud en is er geen topic over hem geopend.
Eerst Nederland, dan de VS.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef pfaf het volgende:
Ik heb niets tegen hem, maar van mij mag het wel bij 1 gouden plak blijven.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Eerst Nederland, dan de VS.
Maar ik tel al de medailles toch bij elkaar op.
Idem. Leuke overwinning voor de Italianos.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan hem.Maar vind het wel geweldig dat ie van de Italianen verloor zonet.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een kwal van een gozer met zijn colgate-smile
Erg mooi dat ie gisteren werd verslagen door de Italianen
Dat verbaast me dan weer niks. Hij heeft iets engs, onoprechts over zichquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Ericr het volgende:
Vind Hedrick op eens een stuk minder nu ik weet dat hij in het rightwing kamp van Bush thuishoort.
Texas he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Ericr het volgende:
Vind Hedrick op eens een stuk minder nu ik weet dat hij in het rightwing kamp van Bush thuishoort.
Bronquote:Ook al heeft Chad Hedrick in de jacht op vijf gouden medailles gisteren gefaald, hij is vastberaden om op de volgende drie individuele afstanden wel de gouden medaille te winnen. Gisteren was hij redelijk teleurgesteld nadat Team America uitgeschakeld werd door het ijzersterke Italië. Chad Hedrick gaf daarbij aan dat wanneer Shani Davis in het Amerikaanse team zou hebben gereden, dat een gouden medaille er vrij zeker in had gezeten.
Over de volgende drie afstanden heeft de Amerikaan alsnog veel zelfvertrouwen: "Ik zeg altijd dat je mij één keer kunt verslaan, maar mij een tweede keer verslaan zal niet lukken."
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Texas he?
Maar als het aan hem ligt gaat hij toch nog wel drie gouden medailles winnen
[..]
Bron
Ik denk dat goud er niet meer inzit voor 'm. de 1000m is voor Davis, Wennemars of Bos. de 1500m voor Davis, Kuipers of Wennemars en de 10.000 m zal voor Verheijen of Kramer zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef Ericr het volgende:
Versla hem dan nog maar drie keer, wie dan ook. De 1.000 is een longshot bij hem, dat zal al heel erg moeilijk worden. Geef hem de grootste kans op de 1.500.
Eenschquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef 4-elements het volgende:
Alles wat uit Texas komt lijkt arrogant te zijn. Tenenkrommende uitspraken weer van Hedrick. Kan mooi aansluiten in het rijtje Bush en Armstrong. Ik hoop dat hij geen enkele gouden medaille meer wint, in het kader van "hoogmoed komt voor de val".
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef 4-elements het volgende:
Tenenkrommende uitspraken weer van Hedrick. Kan mooi aansluiten in het rijtje Bush en Armstrong. Ik hoop dat hij geen enkele gouden medaille meer wint, in het kader van "hoogmoed komt voor de val".
Dallas Cowboys?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef 4-elements het volgende:
Alles wat uit Texas komt lijkt arrogant te zijn. Tenenkrommende uitspraken weer van Hedrick. Kan mooi aansluiten in het rijtje Bush en Armstrong.
Fair point. Die zijn eerder zakelijk, saai en braaf. Maar ook goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dallas Cowboys?
Overigens komen de San Antonio Spurs ook uit Texas. Die kan ik niet echt arrogant noemen.
Nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Welke sport?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Fair point. Die zijn eerder zakelijk, saai en braaf. Maar ook goed.
Basketbal. Regerend kampioen van de NBA.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Welke sport?
Voor Kramer en Verheijen hoop ik uiteraard van harte dat ze goud winnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef Norrage het volgende:
Om een of andere reden hoop ik met de dag meer dat Hedrick vanaf nu gewoon alles wint en mooi al die Nederlanders verneukt met 4 gouden medailles. Nederlandse negativiteit (met elke willekeurige sport trouwens!) vind ik echt om van te kotsen.
Go Hedrick! Ik vind je echt een geweldig sportmens~! Als er iemand in staat is zoveel afstanden te winnen is hij het wel, en dat vind ik al een prestatie op zich of hij het nou wel of niet doet.
Kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Jasza het volgende:
Hedrick is wel fanatiek bezig met zijn sport iig
Waarom Chad-hatersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef MiLalaa het volgende:
ik hoop natuurlijk dat de Nederlanders de overige afstanden gaan winnen.
Maar mocht dat niet gebeuren zou ik het heel leuk vinden als Chad dat allemaal doet. Vanwege al de Chad-'haters'
ik ook niet. maar er zijn er veelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom Chad-hatersNee hoor ik tenminste niet.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ook niet. maar er zijn er veel
1000m is ook niet zijn terrein natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Leatherface het volgende:
Dit zal geen goud worden, schat ik zo.
Nope.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
1000m is ook niet zijn terrein natuurlijk.
Erben moet winnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog steeds eerste met 8 man nog te gaan
Misschien de 10km, de 1500 niet denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:02 schreef Leatherface het volgende:
Zijn beloften kon hij dus niet nakomen.
Maar ik denk dat hij toch wel of de 1500 of de 10.000 wint.
Denk dat Tong richting Hedrick reageerde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had in de verkeerde Topic geplaats, maar heb hem gekopieert naar de topic waar ie hoorde![]()
Iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat Tong richting Hedrick reageerde.
Oeps, sorriequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat Tong richting Hedrick reageerde.
Kan gebeuren ,dom van mij.quote:Idd![]()
![]()
Eenschquote:
Zou ik niet te hard roepen. Heeft al goud op 5000, kunnen best nog 10000 en 1500 bij komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:54 schreef Leatherface het volgende:
Hij is erg goed, maar de nieuwe Koss voorlopig nog even niet.
Inderdaad. Maar dan nog sla ik Koss hoger aan. Vooral ook qua schaatstechniek, alhoewel zoiets toch behoorlijk subjectief is.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard roepen. Heeft al goud op 5000, kunnen best nog 10000 en 1500 bij komen.
Dat was echt een vervelend snolletjequote:Op zondag 19 februari 2006 01:44 schreef Stansfield het volgende:
Wie was trouwens dat mokkeltje dat naast hem zat op de tribune. Zag er zeker niet verkeerd uit.
Pics?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef Gremen het volgende:
haha idd,
die blik van hem, nadat Lalenkov 1 seconden achter hem eindigde, die meid even naar hem keek en begon te klappen. Geniaal!
Vooraf niet tevreden zijn met een tweede plek is iets anders dan zeggen dat je gaat winnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Leatherface het volgende:
Wennemars liep ook te bluffen tijdens de ploegenachtervolging. Bos zei met minder dan goud op de 1000 geen genoegen te nemen.
En dat pikt men dan wel?
Blijkbaar zijn we een van de weinigen die dat zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:06 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben het overigens wel met popolon eens.
Jammer dat er zo veel Nederlanders zijn die niet kunnen omgaan met mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken en dat laten weten ook. Hier heerst nog altijd en immer zo'n doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg - mentaliteit. Zeer jammer.
In Nederland ben je kennelijk alleen populair als je de getapte, zorgeloze kroeg popi jopi uithangt (en ironisch genoeg is Hedrick ook nog een kroegbeest). Mensen die van dat beeld afwijken of die iets bijzonders kunnen worden hier niet gewaardeerd.
Tuurlijk, dat mag wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Leatherface het volgende:
Wennemars liep ook te bluffen tijdens de ploegenachtervolging. Bos zei met minder dan goud op de 1000 geen genoegen te nemen.
En dat pikt men dan wel?
Ik zal niet beweren dat ik de sportcultuur van welk land dan ook ken.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we een van de weinigen die dat zien.
Maar goed, wij kennen de sportcultuur ook.
Ach zo heeft ieder land wel een bepaalde mentaliteit, in de us ben je een loser als je 2e bent, en heerst ook echt zo'n sfeer dat mensen die iets minder leuk zijn of minder goed sporten er gelijk niet bij horen. En bescheidenheid komt niet in het Amerikaanse woordenboek voor lijkt wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we een van de weinigen die dat zien.
[..]
Tuurlijk, dat mag wel.
Hoeft niet, 't zilver van Cheek wordt als goud gezien.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ach zo heeft ieder land wel een bepaalde mentaliteit, in de us ben je een loser als je 2e bent, en heerst ook echt zo'n sfeer dat mensen die iets minder leuk zijn of minder goed sporten er gelijk niet bij horen. En bescheidenheid komt niet in het Amerikaanse woordenboek voor lijkt wel.
Dan heb ik liever het nederlandse, jullie het Amerikaanse, verschillende meningen, heeft imo niks met wel zien of niet zien te maken.
Ik zeg niet dat ik een liefhebber ben van de "je bent alleen bij mij in beeld als je succesvol / leuk / whatever bent - cultuur". Integendeel, zo zit ik helemaal niet in elkaar. Ik heb ook geen flauw idee of dat Amerika daadwerkelijk zo in elkaar zit.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ach zo heeft ieder land wel een bepaalde mentaliteit, in de us ben je een loser als je 2e bent, en heerst ook echt zo'n sfeer dat mensen die iets minder leuk zijn of minder goed sporten er gelijk niet bij horen. En bescheidenheid komt niet in het Amerikaanse woordenboek voor lijkt wel.
Dan heb ik liever het nederlandse, jullie het Amerikaanse, verschillende meningen, heeft imo niks met wel zien of niet zien te maken.
Waarom denkt men uberhaupt dat Amerikanen alleen winnaars respecteren?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeft niet, 't zilver van Cheek wordt als goud gezien.
Cheek en Davis zijn twee prachtig en mooi ingetogen mensen, Hedrick is een beetje een relschopper als ik het zo mag noemen.
Dat doet ie natuurlijk expres, schaatsen in de VS stelt helemaal niks voor helaas, nu krijgt ie toch nog wat media aandacht boven de ijshockeyers, snowboarders en weet ik wat meer.
Het is natuurlijk een spelletje wat ie speelt.
volgens mij wordt dat enorm aangepraat de laatste tijd. Het is immers hip om alles wat Amerika is irritant te vinden.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom denkt men uberhaupt dat Amerikanen alleen winnaars respecteren?
De stigma's worden daardoor ook uit zijn verband getrokken.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat enorm aangepraat de laatste tijd. Het is immers hip om alles wat Amerika is irritant te vinden.
Ik had ook mijn bedenkingen voordat ik hierheen verhuisde, veelal vooroordelen en ik zag eerst het negatieve (waarschijnlijk ook door de 'stress')quote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De stigma's worden daardoor ook uit zijn verband getrokken.
Amerika wordt een beetje afgeschilderd als een extreem doorgeschoten survival of the fittest - land waar alleen winnaars tellen en men de verliezers bij wijze van spreken in de stront laat zakken.
Maar als ik dan bijvoorbeeld de marathon van New York op tv bekijk, heb ik dat beeld juist helemaal niet. Iedereen wordt daar luid aangemoedigd. Van de nummer 1 tot de nummer laatst. Dat geld bijvoorbeeld ook voor de grote golf - toernooien, waar bijna iedere speler een geweldig applaus krijgt. Hoe hoog of laag hij ook staat in het klassement.
Sommige doen dit volgens mij ook als reactie op het jarenlang juist ophemelen van Amerika en als tegenstand op mensen die vinden dat we Amerika nog steeds moeten danken voor WO II (zoals bij oorlog in Irak).quote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De stigma's worden daardoor ook uit zijn verband getrokken.
Amerika wordt een beetje afgeschilderd als een extreem doorgeschoten survival of the fittest - land waar alleen winnaars tellen en men de verliezers bij wijze van spreken in de stront laat zakken.
Ik denk dat Kramer die gaat winnen. En Verheyen en Hedrick mogen bepalen wie zilver haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Leatherface het volgende:
Hier kon hij het toch niet bolwerken voor goud.
Maar ik denk dat hij toch de grootste kanshebber is voor goud op de 10.
Ik wil niet weten hoe goed ie is over vier jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Leatherface het volgende:
Hier kon hij het toch niet bolwerken voor goud.
Maar ik denk dat hij toch de grootste kanshebber is voor goud op de 10.
Hij is nu wel genadeloos afgestraft met zijn "Ik haal wel ff 3 keer goud"quote:
Dat kan ik nergens terugvinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:25 schreef Mapani het volgende:
[..]
Hij is nu wel genadeloos afgestraft met zijn "Ik haal wel ff 3 keer goud"
Hij zei zelfs dat ie vijf gouden plakken ging halen.![]()
![]()
Mart Smeets dacht zeker in Hugo Camps stijl de gedachten-gang van Chad Hedrick te kunnen schetsen, maar ik vind dat een beetje respectloos tegen over iemand die al goud en zilver op zak heeft..en nu ook nog eens brons..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:12 schreef Jane het volgende:
Mart Smeets noemt hem nu ook een 'dikke verliezer'.
'Ik denk dat hij zichzelf nu lelijk tegenkomt'.
Zilver?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mart Smeets dacht zeker in Hugo Camps stijl de gedachten-gang van Chad Hedrick te kunnen schetsen, maar ik vind dat een beetje respectloos tegen over iemand die al goud en zilver op zak heeft..en nu ook nog eens brons..
Maar daar gaat het ookniet om Hedrick zei dat hij er 5 zou winnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mart Smeets dacht zeker in Hugo Camps stijl de gedachten-gang van Chad Hedrick te kunnen schetsen, maar ik vind dat een beetje respectloos tegen over iemand die al goud en zilver op zak heeft..en nu ook nog eens brons..
Chad heeft mischien een grote Texaanse bek, maar het is ook een groot sportman. Laten we wel wezen.![]()
Stel als Sven Kramer zoiets zou zeggen, hoe vind je dat dan? Ik vind het gewoon van het beste uit gaan en dat is een Amerikaanse eigenschap, waar wij Nederlanders ons niet zo aan moeten ergeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef maril het volgende:
[..]
Maar daar gaat het ookniet om Hedrick zei dat hij er 5 zou winnen.
ook dat nog !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef Leatherface het volgende:
Het valt me inderdaad wel op dat de NOS uitspraken van Hedrick (bewust?) niet correct vertaald.
En daarmee bedoel ik dus vooral 'voorspellingen' over zijn eigen prestaties.
Klopt, geen talent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef Ericr het volgende:
Hedrick moet gewoon weer gaan skeeleren of zo.
punt is; Sven zal zoiets gewoon niet zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stel als Sven Kramer zoiets zou zeggen, hoe vind je dat dan? Ik vind het gewoon van het beste uit gaan en dat is een Amerikaanse eigenschap, waar wij Nederlanders ons niet zo aan moeten ergeren.
Het ziet er inderdaad niet uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt, geen talent.
Als je zo kan schaatsen binnen vier jaar tijd kun je maar beter stoppen.
Geen progressie, helemaal niks dit.
Het is dan ook geen kunstrijden op de schaats. Het gaat nog steeds gewoon om de tijd.quote:
Ik heb helemaal geen hekel aan mensen met een zelvertrouwen en ego( vind dat zelfs aantrekkelijk)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stel als Sven Kramer zoiets zou zeggen, hoe vind je dat dan? Ik vind het gewoon van het beste uit gaan en dat is een Amerikaanse eigenschap, waar wij Nederlanders ons niet zo aan moeten ergeren.
dat was op de 800m poep uit de bilnaad krabbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vraag ik me nog steeds af wanneer Hedrick zilver gewonnen heeft.
Ik wilde hiervoor per se niet het afzeik - topic aangrijpen.quote:Hedrick wil stoppen
TURIJN (GPD) - Chad Hedrick stopt na dit seizoen vrijwel zeker met schaatsen. De voormalig rolschaatser stapte in 2003 over naar het schaatsen om Olympisch Kapioen te worden. Hij heeft dat doel nu berijkt. Hedrick ambieert een carriere als acteur in Hollywood. 'ik heb het gevoel dat het tijd is om deze bladzijde om te slaan'
Maar dat is dan alleen qua Olympische Spelen gezien. Ik denk dat ik over een paar jaar nog wel de wereldtitel allround van Chad herinner, maar niet van Uytdehaage (kweet niet eens of ie er 1 heeft).quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Remzz het volgende:
Opzich heeft Uytdehaage mocht Chad Hedrick goud halen op de 10.000 meter beter gepresteerd dan Hedrick. 2x goud en 1 x zilver voor Uytdehaage, 2x goud en 1 x brons voor Hedrick.
Ik reken dat niet alleen over de OWS. Ik tel daar ook allroundtoernooien en WK's per afstand bij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Remzz het volgende:
Opzich heeft Uytdehaage mocht Chad Hedrick goud halen op de 10.000 meter beter gepresteerd dan Hedrick. 2x goud en 1 x zilver voor Uytdehaage, 2x goud en 1 x brons voor Hedrick.
Uytdehaage heeft ook een wereldtitel allround.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Maar dat is dan alleen qua Olympische Spelen gezien. Ik denk dat ik over een paar jaar nog wel de wereldtitel allround van Chad herinner, maar niet van Uytdehaage (kweet niet eens of ie er 1 heeft).
ok, nou zegt genoeg dat ik dat niet meer weet. Maar dat komt misschien ook door de persoon Uytdehaage in vergelijking met een Hedrick type.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uytdehaage heeft ook een wereldtitel allround.
2002.
Was ook een beetje een mosterd na de maaltijd WK.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok, nou zegt genoeg dat ik dat niet meer weet. Maar dat komt misschien ook door de persoon Uytdehaage in vergelijking met een Hedrick type.
Uytenhaage heeft nu eenmaal minder uitstraling als Heddrick of Romme. Zo netjes he...Aan zijn ouders te zien komt hij ook uit een ''goed'' nest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok, nou zegt genoeg dat ik dat niet meer weet. Maar dat komt misschien ook door de persoon Uytdehaage in vergelijking met een Hedrick type.
Dat zonder meer. Hij heeft met zijn ambitie en felheid de schaatssport een positieve injectie gegeven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:08 schreef MiLalaa het volgende:
Hij heeft het schaatswereldje wel weer even leuker/anders gemaakt in ieder geval, vind ik dan.
Daar vrees ik ook een beetje voor. Fabris heeft zijn allerhoogste doel bereikt en ik ben bang dat hij het schaatsen nu op een lager pitje gaat zetten .quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef Ericr het volgende:
Fabris moet je maar afwachten, die heeft alles op Turijn gezet.
Een Nederlander die wint, dat is niet zo bijzonder. Een Amerikaan die opeens van alles gaat winnen, dat was wel weer even iets anders. Dat hadden we een tijdje niet meer gezien volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok, nou zegt genoeg dat ik dat niet meer weet.
goeiequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een Nederlander die wint, dat is niet zo bijzonder. Een Amerikaan die opeens van alles gaat winnen, dat was wel weer even iets anders. Dat hadden we een tijdje niet meer gezien volgens mij.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:16 schreef MiLalaa het volgende:
Een prachtige race! Wat een geweldige actie van hem.
Even door de benen kijken en dan een ENORME versnelling die hij eigenlijk niet meer kon. Dat was de genadeklap voor Verheijen.
Als je dat kan zeg, super.
![]()
Als hij dat kan betekent dat hij niet helemaal leeg is, dus geen goede race heeft gereden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:16 schreef MiLalaa het volgende:
Een prachtige race! Wat een geweldige actie van hem.
Even door de benen kijken en dan een ENORME versnelling die hij eigenlijk niet meer kon. Dat was de genadeklap voor Verheijen.
Als je dat kan zeg, super.
![]()
Inderdaad, erg slecht opgebouwd want als je dit kan, had hij ook de tijd van Bob moeten kunnen rijden. Op het verkeerde paard gewed dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij dat kan betekent dat hij niet helemaal leeg is, dus geen goede race heeft gereden.
dat maakt me even niets uit. Ik zei ook niet dat het een goeie race was, maar wel dat het een super actie was en daardoor maakte het de race wel mooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij dat kan betekent dat hij niet helemaal leeg is, dus geen goede race heeft gereden.
shani & mom zullen wel jaloers zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Stansfield het volgende:
sportieve felicitaties aan bob.
Ik snap niet wat er mooi en stoer aan is als blijkt dat hij verliest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
De race op zich hoeft toch niet goed te zijn om zo'n actie mooi en stoer te vinden
dus als iemand verliest is alles wat hji doet sowieso bagger?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mooi en stoer aan is als blijkt dat hij verliest.
Pokerspel terwijl Verheijen een licht oplopend schema had en dus alles heeft gegeven?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
Bedankt Chad, jij maakt van een schaatsrit tenminste echt een race. Terecht het pokerspel van Verheijen afgestraft.. uitgelokt, en dan subliem aanzetten!
Als je in de tiebreak om de winst ineens gekke kunstjes gaat doen wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus als iemand verliest is alles wat hji doet sowieso bagger?
Bij tennis kun je toch ook een heeel mooi punt scoren terwijl je met 6-0 6-0 verliest.
Goed puntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus als iemand verliest is alles wat hji doet sowieso bagger?
Bij tennis kun je toch ook een heeel mooi punt scoren terwijl je met 6-0 6-0 verliest.
Dat lijkt me sterk, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de winst juist laten liggen als die versnelling er nog in zat.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Respect voor die versnelling zeg![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Leatherface het volgende:
Toch grote hulde voor deze man.
Afkomstig uit een van de heetste staten van de VS en dan goud winnen op de winterspelen
Doel je daar op het record van 12:55 in SLC? Dat record staat idd niet scherp. Er is maar 3 seconden verschil met het record van Heerenveen, alhoewel toen in Heerenveen de omstandigheden perfect waren. Maar dan nog staat het wereldrecord op de 10k niet scherp. Het lijkt me dat 12:46 (2x het WR van Sven Kramer + 30 seconden) zeker mogelijk is bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat Hedrick voor Verheijen terecht is gekomen. Verheijen is volgens mij toch echt de onsportiefste en arrogantste van de twee om eerlijk te zijn... "Mietjesrecord." Nou Carl, waar was je vandaag? :p
Hedrick is gewoon een fantastische sportman om naar te kijken, wat hij daarbuiten om ook doet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Leatherface het volgende:
Toch grote hulde voor deze man.
Afkomstig uit een van de heetste staten van de VS en dan goud winnen op de winterspelen
Fabris heeft twee keer goudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef sportfreak het volgende:
Hulde aan de meest succesvolle schaatser deze olympische spelen.![]()
1. Hedrick------- 1- 1- 1
2. Davis---------- 1- 1- 0
2. Cheek--------- 1- 1- 0
4. Fabris---------- 1- 0- 1
5. de Jong-------- 1- 0- 0
6. Dorofeyev------ 0- 1- 0
6. Kramer--------- 0- 1- 0
8. Lee-------------- 0- 0- 1
8. Wennemars-- 0- 0- 1
8. Verheijen------ 0- 0- 1
Dat het niet aan de loting ligt wie wint en dat hij het Bob gunde enzo. Hij leek redelijk oprecht vond ik.quote:
Yep was een ontspannen Hedrick, hij is denk ik ook blij dat het er op zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat het niet aan de loting ligt wie wint en dat hij het Bob gunde enzo. Hij leek redelijk oprecht vond ik.
De ploegenachtervolging heb ik bewust niet meegeteld, omdat je dan afhankelijk bent van je teamgenoten dus dan kun je ze onderling niet goed vergelijken.quote:
Ongeevenaard? Hij liet zich bewust terugzakken naar een rondje 32.2, om vervolgens te versnellen naar 31.5 en het volgende ronde 31.0.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview. En laten we dat ongeëvenaarde sprintjer in de bocht nioet vergeten. Wat je ook over hem denk, het blijft en grote sportman.
Ach, het toont dat hij wel tact heeft. Maar het is echt een clichematig verhaaltje waar je niets aan hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
Ow, opeens vind iedereen hem wel okee. Wat zo´n gesprekje van 30 seconden toch met een mening kan doen.
Ik vind hem nog steeds niet oke, maar dat gesprekje toonde wel een andere Chad dan de Chad na de 1500 meter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
Ow, opeens vind iedereen hem wel okee. Wat zo´n gesprekje van 30 seconden toch met een mening kan doen.
Het blijft dezelfde persoon. Kijk je niet door macho-gedrag heen ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet oke, maar dat gesprekje toonde wel een andere Chad dan de Chad na de 1500 meter.
Nee hoor, ik be ngeen fan van Chad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Die lach van hem vind ik zo onecht., hij zal het ver schoppen in holywood tussen die onechte lui
Zijn een hoop veel 'echtere' kui dan Chad in hollywood vind ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Die lach van hem vind ik zo onecht., hij zal het ver schoppen in holywood tussen die onechte lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |