Ik ga ervanuit dat de baan gewoon in de stad komt te liggen, dat is meestal zo. (Behalve bij Lillehammer/Hamar)quote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, ok.
Alhoewel Vancouver op zeeniveau ligt, wist ik niet of de schaatsbaan in Vancouver zelf komt te liggen of ergens in de bergen.
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Uhhhhh.... ik heb meneer Hedrick anders wel degelijk eerder dit seizoen horen zeiken over hoe hij altijd voor de Nederlanders moest rijden op de lange afstanden en dat hij daarom niet won. *huil*
Ik mag hem iig niet.
Mee eens met jou.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
Trek je er maar niks van aan hoor Chad.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef Mapani het volgende:
Ik mag Chad ook echtniet. Wat een kameel is dat zeg. En typisch Amerikaans he, grote arrogante bek. Bah, Chad, van mij mag je door het ijs zakken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over de gemiddelde Amerikaan.
Nou, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over de gemiddelde Amerikaan.
Het is heel simpel, ik vind Hedrick gewoon de minst sympathieke schaatser. Daarbij moet ik toegeven dat er vast ergere schaatsers zijn, maar die winnen nooit en komen dus amper in beeld. Van de toppers mag ik hem het minst. Er is namelijk altijd iemand die je het minst sympathiek vindt overkomen. Dat hoeft niet te maken te hebben met roepen of je goed bent of niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:32 schreef Leatherface het volgende:
Dat mensen zich zo snel ergeren aan dat soort dingen.
Moet je dan uit valse bescheidenheid roepen dat je niet zo goed bent?
En daarom zeg ik dat het meer over jou zegt dan over Amerikanenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef Mapani het volgende:
Nee hoor, ik geef alleen mijn mening. En het valt mij persoonlijk op datAmerikanen in mijn ogen vaak wat arrogant en oppervlakkig zijn. En dat mag ik vinden, want ik mag nog steeds zeggen wat ik wil. En ik ga niet zeggen dat ik Chad te gek vind als dat niet zo is, dus..
Nou, 5 keer is ondertussen al onmogelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me wel een topic waard.
Straks wint ie 5 keer goud en is er geen topic over hem geopend.
Eerst Nederland, dan de VS.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef pfaf het volgende:
Ik heb niets tegen hem, maar van mij mag het wel bij 1 gouden plak blijven.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Eerst Nederland, dan de VS.
Maar ik tel al de medailles toch bij elkaar op.
Idem. Leuke overwinning voor de Italianos.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan hem.Maar vind het wel geweldig dat ie van de Italianen verloor zonet.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een kwal van een gozer met zijn colgate-smile
Erg mooi dat ie gisteren werd verslagen door de Italianen
Dat verbaast me dan weer niks. Hij heeft iets engs, onoprechts over zichquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Ericr het volgende:
Vind Hedrick op eens een stuk minder nu ik weet dat hij in het rightwing kamp van Bush thuishoort.
Texas he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef Ericr het volgende:
Vind Hedrick op eens een stuk minder nu ik weet dat hij in het rightwing kamp van Bush thuishoort.
Bronquote:Ook al heeft Chad Hedrick in de jacht op vijf gouden medailles gisteren gefaald, hij is vastberaden om op de volgende drie individuele afstanden wel de gouden medaille te winnen. Gisteren was hij redelijk teleurgesteld nadat Team America uitgeschakeld werd door het ijzersterke Italië. Chad Hedrick gaf daarbij aan dat wanneer Shani Davis in het Amerikaanse team zou hebben gereden, dat een gouden medaille er vrij zeker in had gezeten.
Over de volgende drie afstanden heeft de Amerikaan alsnog veel zelfvertrouwen: "Ik zeg altijd dat je mij één keer kunt verslaan, maar mij een tweede keer verslaan zal niet lukken."
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Texas he?
Maar als het aan hem ligt gaat hij toch nog wel drie gouden medailles winnen
[..]
Bron
Ik denk dat goud er niet meer inzit voor 'm. de 1000m is voor Davis, Wennemars of Bos. de 1500m voor Davis, Kuipers of Wennemars en de 10.000 m zal voor Verheijen of Kramer zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef Ericr het volgende:
Versla hem dan nog maar drie keer, wie dan ook. De 1.000 is een longshot bij hem, dat zal al heel erg moeilijk worden. Geef hem de grootste kans op de 1.500.
Eenschquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef 4-elements het volgende:
Alles wat uit Texas komt lijkt arrogant te zijn. Tenenkrommende uitspraken weer van Hedrick. Kan mooi aansluiten in het rijtje Bush en Armstrong. Ik hoop dat hij geen enkele gouden medaille meer wint, in het kader van "hoogmoed komt voor de val".
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef 4-elements het volgende:
Tenenkrommende uitspraken weer van Hedrick. Kan mooi aansluiten in het rijtje Bush en Armstrong. Ik hoop dat hij geen enkele gouden medaille meer wint, in het kader van "hoogmoed komt voor de val".
Dallas Cowboys?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef 4-elements het volgende:
Alles wat uit Texas komt lijkt arrogant te zijn. Tenenkrommende uitspraken weer van Hedrick. Kan mooi aansluiten in het rijtje Bush en Armstrong.
Fair point. Die zijn eerder zakelijk, saai en braaf. Maar ook goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dallas Cowboys?
Overigens komen de San Antonio Spurs ook uit Texas. Die kan ik niet echt arrogant noemen.
Nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Welke sport?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Fair point. Die zijn eerder zakelijk, saai en braaf. Maar ook goed.
Basketbal. Regerend kampioen van de NBA.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Welke sport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |