Ik snap niet wat er mooi en stoer aan is als blijkt dat hij verliest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
De race op zich hoeft toch niet goed te zijn om zo'n actie mooi en stoer te vinden
dus als iemand verliest is alles wat hji doet sowieso bagger?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mooi en stoer aan is als blijkt dat hij verliest.
Pokerspel terwijl Verheijen een licht oplopend schema had en dus alles heeft gegeven?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef Perico het volgende:
Bedankt Chad, jij maakt van een schaatsrit tenminste echt een race. Terecht het pokerspel van Verheijen afgestraft.. uitgelokt, en dan subliem aanzetten!
Als je in de tiebreak om de winst ineens gekke kunstjes gaat doen wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus als iemand verliest is alles wat hji doet sowieso bagger?
Bij tennis kun je toch ook een heeel mooi punt scoren terwijl je met 6-0 6-0 verliest.
Goed puntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dus als iemand verliest is alles wat hji doet sowieso bagger?
Bij tennis kun je toch ook een heeel mooi punt scoren terwijl je met 6-0 6-0 verliest.
Dat lijkt me sterk, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de winst juist laten liggen als die versnelling er nog in zat.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Respect voor die versnelling zeg![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Leatherface het volgende:
Toch grote hulde voor deze man.
Afkomstig uit een van de heetste staten van de VS en dan goud winnen op de winterspelen
Doel je daar op het record van 12:55 in SLC? Dat record staat idd niet scherp. Er is maar 3 seconden verschil met het record van Heerenveen, alhoewel toen in Heerenveen de omstandigheden perfect waren. Maar dan nog staat het wereldrecord op de 10k niet scherp. Het lijkt me dat 12:46 (2x het WR van Sven Kramer + 30 seconden) zeker mogelijk is bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat Hedrick voor Verheijen terecht is gekomen. Verheijen is volgens mij toch echt de onsportiefste en arrogantste van de twee om eerlijk te zijn... "Mietjesrecord." Nou Carl, waar was je vandaag? :p
Hedrick is gewoon een fantastische sportman om naar te kijken, wat hij daarbuiten om ook doet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Leatherface het volgende:
Toch grote hulde voor deze man.
Afkomstig uit een van de heetste staten van de VS en dan goud winnen op de winterspelen
Fabris heeft twee keer goudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef sportfreak het volgende:
Hulde aan de meest succesvolle schaatser deze olympische spelen.![]()
1. Hedrick------- 1- 1- 1
2. Davis---------- 1- 1- 0
2. Cheek--------- 1- 1- 0
4. Fabris---------- 1- 0- 1
5. de Jong-------- 1- 0- 0
6. Dorofeyev------ 0- 1- 0
6. Kramer--------- 0- 1- 0
8. Lee-------------- 0- 0- 1
8. Wennemars-- 0- 0- 1
8. Verheijen------ 0- 0- 1
Dat het niet aan de loting ligt wie wint en dat hij het Bob gunde enzo. Hij leek redelijk oprecht vond ik.quote:
Yep was een ontspannen Hedrick, hij is denk ik ook blij dat het er op zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat het niet aan de loting ligt wie wint en dat hij het Bob gunde enzo. Hij leek redelijk oprecht vond ik.
De ploegenachtervolging heb ik bewust niet meegeteld, omdat je dan afhankelijk bent van je teamgenoten dus dan kun je ze onderling niet goed vergelijken.quote:
Ongeevenaard? Hij liet zich bewust terugzakken naar een rondje 32.2, om vervolgens te versnellen naar 31.5 en het volgende ronde 31.0.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview. En laten we dat ongeėvenaarde sprintjer in de bocht nioet vergeten. Wat je ook over hem denk, het blijft en grote sportman.
Ach, het toont dat hij wel tact heeft. Maar het is echt een clichematig verhaaltje waar je niets aan hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
Ow, opeens vind iedereen hem wel okee. Wat zo´n gesprekje van 30 seconden toch met een mening kan doen.
Ik vind hem nog steeds niet oke, maar dat gesprekje toonde wel een andere Chad dan de Chad na de 1500 meter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
Ow, opeens vind iedereen hem wel okee. Wat zo´n gesprekje van 30 seconden toch met een mening kan doen.
Het blijft dezelfde persoon. Kijk je niet door macho-gedrag heen ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet oke, maar dat gesprekje toonde wel een andere Chad dan de Chad na de 1500 meter.
Nee hoor, ik be ngeen fan van Chad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Die lach van hem vind ik zo onecht., hij zal het ver schoppen in holywood tussen die onechte lui
Zijn een hoop veel 'echtere' kui dan Chad in hollywood vind ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef maril het volgende:
Die lach van hem vind ik zo onecht., hij zal het ver schoppen in holywood tussen die onechte lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |