abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35249474
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef Gremen het volgende:
haha idd,
die blik van hem, nadat Lalenkov 1 seconden achter hem eindigde, die meid even naar hem keek en begon te klappen. Geniaal!
Pics?
  zondag 19 februari 2006 @ 12:44:14 #152
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35250491
"Ik zeg altijd dat je mij één keer kunt verslaan, maar mij een tweede keer verslaan zal niet lukken."

Arrogantie, blaaskaak, slotje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35250923
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Pics?
pi_35255247
Wat een topavond heb ik gehad. Dag Chad, dat deed zeker wel even pijn he. Nu nog kijken welke helden jou van die andere 2 medailles af houdt. Winnarsmentaliteit My ass. Go Home!

En Shauni rules!!!
Gutopboale
pi_35255729
Wennemars liep ook te bluffen tijdens de ploegenachtervolging. Bos zei met minder dan goud op de 1000 geen genoegen te nemen.

En dat pikt men dan wel?
  zondag 19 februari 2006 @ 15:39:54 #156
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_35255782
En Wennemars zei na de 1000m ook nog dat ie op naar de volgende medaille gaat.

Ik vind het wel leuk van Chad. Je moet het ook gewoon niet zo serieus nemen.
En Chad zal er na de OS heus niet zo enorm om treuren.
Go Chad
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 19 februari 2006 @ 15:40:25 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35255794
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Leatherface het volgende:
Wennemars liep ook te bluffen tijdens de ploegenachtervolging. Bos zei met minder dan goud op de 1000 geen genoegen te nemen.

En dat pikt men dan wel?
Vooraf niet tevreden zijn met een tweede plek is iets anders dan zeggen dat je gaat winnen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 19 februari 2006 @ 15:44:32 #158
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_35255910
Voorlopig hebben de Amerikanen wel elke individuele schaatsafstand gewonnen.
pi_35256202
Dat handgebaar bij zijn start ..
  zondag 19 februari 2006 @ 16:16:23 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35256903
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:06 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben het overigens wel met popolon eens.

Jammer dat er zo veel Nederlanders zijn die niet kunnen omgaan met mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken en dat laten weten ook. Hier heerst nog altijd en immer zo'n doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg - mentaliteit. Zeer jammer.

In Nederland ben je kennelijk alleen populair als je de getapte, zorgeloze kroeg popi jopi uithangt (en ironisch genoeg is Hedrick ook nog een kroegbeest). Mensen die van dat beeld afwijken of die iets bijzonders kunnen worden hier niet gewaardeerd.
Blijkbaar zijn we een van de weinigen die dat zien.
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Leatherface het volgende:

En dat pikt men dan wel?
Tuurlijk, dat mag wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35257030
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef popolon het volgende:

[..]

Maar goed, wij kennen de sportcultuur ook.
Ik zal niet beweren dat ik de sportcultuur van welk land dan ook ken.

Maar je moet die vermeende arrogantie een beetje in het juiste perspectief plaatsen. Psychologische oorlog hoort er gewoon een beetje bij. Zeker bij explosieve sporten als schaatsen.
  zondag 19 februari 2006 @ 16:20:30 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35257068
Ik bedoelde het als grapje, maar je gaat er te serieus op in.

zie edit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35257156
Daarbij zijn uitgesproken figuren publicitair aantrekkelijk voor een sport. Zou tennis zo populair zijn geworden zonder characters als John McEnroe, Jimmy Connors of Boris Becker?

Hedrick zorgt in ieder geval voor publiciteit. En misschien doet hij dat juist bewust.
  zondag 19 februari 2006 @ 16:32:50 #164
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_35257532
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef popolon het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, dat mag wel.
Ach zo heeft ieder land wel een bepaalde mentaliteit, in de us ben je een loser als je 2e bent, en heerst ook echt zo'n sfeer dat mensen die iets minder leuk zijn of minder goed sporten er gelijk niet bij horen. En bescheidenheid komt niet in het Amerikaanse woordenboek voor lijkt wel.
Dan heb ik liever het nederlandse, jullie het Amerikaanse, verschillende meningen, heeft imo niks met wel zien of niet zien te maken.
silence can say more than thousand words
  zondag 19 februari 2006 @ 16:36:29 #165
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35257654
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Ach zo heeft ieder land wel een bepaalde mentaliteit, in de us ben je een loser als je 2e bent, en heerst ook echt zo'n sfeer dat mensen die iets minder leuk zijn of minder goed sporten er gelijk niet bij horen. En bescheidenheid komt niet in het Amerikaanse woordenboek voor lijkt wel.
Dan heb ik liever het nederlandse, jullie het Amerikaanse, verschillende meningen, heeft imo niks met wel zien of niet zien te maken.
Hoeft niet, 't zilver van Cheek wordt als goud gezien.

Cheek en Davis zijn twee prachtig en mooi ingetogen mensen, Hedrick is een beetje een relschopper als ik het zo mag noemen.

Dat doet ie natuurlijk expres, schaatsen in de VS stelt helemaal niks voor helaas, nu krijgt ie toch nog wat media aandacht boven de ijshockeyers, snowboarders en weet ik wat meer.

Het is natuurlijk een spelletje wat ie speelt.
pi_35257671
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik een liefhebber ben van de "je bent alleen bij mij in beeld als je succesvol / leuk / whatever bent - cultuur". Integendeel, zo zit ik helemaal niet in elkaar. Ik heb ook geen flauw idee of dat Amerika daadwerkelijk zo in elkaar zit.

Maar ik vind dat je mensen gewoon in zijn waarde moet laten. Sommige mensen onderscheiden zich nu eenmaal . Laat ze toch lekker.
  zondag 19 februari 2006 @ 16:36:57 #167
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_35257674
dat grietje naast hem had wel een leuk koppie
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_35257758
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Hoeft niet, 't zilver van Cheek wordt als goud gezien.

Cheek en Davis zijn twee prachtig en mooi ingetogen mensen, Hedrick is een beetje een relschopper als ik het zo mag noemen.

Dat doet ie natuurlijk expres, schaatsen in de VS stelt helemaal niks voor helaas, nu krijgt ie toch nog wat media aandacht boven de ijshockeyers, snowboarders en weet ik wat meer.

Het is natuurlijk een spelletje wat ie speelt.
Waarom denkt men uberhaupt dat Amerikanen alleen winnaars respecteren?

Zulke ervaring heb ik juist helemaal niet met de Amerikanen die ik in mijn leven heb meegemaakt.

Dat soort competitiedrang, zoals hierboven beschreven, merk ik juist veel meer bij bv. Chinezen.
  zondag 19 februari 2006 @ 16:40:38 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_35257806
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Waarom denkt men uberhaupt dat Amerikanen alleen winnaars respecteren?
volgens mij wordt dat enorm aangepraat de laatste tijd. Het is immers hip om alles wat Amerika is irritant te vinden.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_35258138
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

volgens mij wordt dat enorm aangepraat de laatste tijd. Het is immers hip om alles wat Amerika is irritant te vinden.
De stigma's worden daardoor ook uit zijn verband getrokken.

Amerika wordt een beetje afgeschilderd als een extreem doorgeschoten survival of the fittest - land waar alleen winnaars tellen en men de verliezers bij wijze van spreken in de stront laat zakken.

Maar als ik dan bijvoorbeeld de marathon van New York op tv bekijk, heb ik dat beeld juist helemaal niet. Iedereen wordt daar luid aangemoedigd. Van de nummer 1 tot de nummer laatst. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor de grote golf - toernooien, waar bijna iedere speler een geweldig applaus krijgt. Hoe hoog of laag hij ook staat in het klassement.
  zondag 19 februari 2006 @ 16:54:19 #171
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35258216
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Amerika wordt een beetje afgeschilderd als een extreem doorgeschoten survival of the fittest - land waar alleen winnaars tellen en men de verliezers bij wijze van spreken in de stront laat zakken.

Maar als ik dan bijvoorbeeld de marathon van New York op tv bekijk, heb ik dat beeld juist helemaal niet. Iedereen wordt daar luid aangemoedigd. Van de nummer 1 tot de nummer laatst. Dat geld bijvoorbeeld ook voor de grote golf - toernooien, waar bijna iedere speler een geweldig applaus krijgt. Hoe hoog of laag hij ook staat in het klassement.
Ik had ook mijn bedenkingen voordat ik hierheen verhuisde, veelal vooroordelen en ik zag eerst het negatieve (waarschijnlijk ook door de 'stress')

En die blijken helemaal niet te kloppen.

Heerlijk.
  zondag 19 februari 2006 @ 17:05:11 #172
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_35258576
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Sommige doen dit volgens mij ook als reactie op het jarenlang juist ophemelen van Amerika en als tegenstand op mensen die vinden dat we Amerika nog steeds moeten danken voor WO II (zoals bij oorlog in Irak).
En het wereldvreemde wat veel Amerikanen hebben doet ze ook geen goed in hun populariteit denk ik.
silence can say more than thousand words
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:11:17 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35333725
Schopje voor goud zometeen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:59:57 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35335859
Jammer Chad.

Fabris is een supermooie winnaar.
pi_35336100
Chad ook een goede race, Fabris zijn laatste ronde was gewoon te sterk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')