Vind het ook erg triest van pussedeluxe.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wel afspreken maar niet opdagen
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Duh, ze wacht tot ik eindelijk ga meeten.
Ja maar bij een kloon is het nog extra moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:41 schreef master_X het volgende:
meisjes zijn echt apart ... je weet nooit wat ze willen... denk je een keer goed te doen pakt het nog verkeerd uit ...
Zou het een kloon zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Fliepke het volgende:
Ze heeft dr fotoboek ook dichtgetieft.
Wat een kutkloon
Van de bivrouwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Zou het een kloon zijn?
Ik ken haar ook niet, maar ze had het tegen me over een meisje die ik ken van een andere forumsite...
Dus mij lijkt dat ze wel echt is.
Hij is een hip GAM modje dat al een maand iets heeft met zijn pussydeluxe; ze hebben al zesentaggetig keer bijna gemeet, maar pussy (vooral zij, MMaRsu was ook wel eens ziek of moest verhuizenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:45 schreef Youssef het volgende:
Waar gaat dit over?Niet iedereen leest PUB of ONZ hoor.
Of ben je de nieuwe Tararaababoeobmdijee MMaRsu?
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:39 schreef Retuobak het volgende:
Attack of the Clones \o/
quote:
Bi-meidenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:52 schreef -beyond- het volgende:
[..]
![]()
Ze had het over een ander meisje van deze site die ik in het echt heb gezien..
Dat zou een vriendin van haar zijn...
Het is trouwens Bi-Meiden!!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]![]()
Maargoed. Die komt nooit meer op Fok!
Nee inderdaad, waarom nietquote:
Meetje!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, opgelost, slotje![]()
Kunnen we nu weer verder![]()
OH NEE NIKS DAARVAN!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Dan is het toch leuker als het in een fikse rel eindigt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
OH NEE NIKS DAARVAN!
Jij gaat nú onmiddelijk klagen over de topictitel, waarna Mmarsu dramatisch uitroept dat het leven geen zin meer heeft, waarna jij hem smeekt tot zinnen te komen, en alles eindigt met een knuffel in elkaar armen!
Ik verveel me al de hele godse avond, en no way dat jullie mij deze kans op gratis entertainment ontnemen!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit was het?![]()
ik vind Pussy wel lief![]()
Met snijtopics in R&P en dan yvonne keisnel slotjes moet zetten en topics moet wegmoven naar geheime crewzelfmoorddumpfora!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is het toch leuker als het in een fikse rel eindigt?
Ah daar is hijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
* Biogarde pakt wat chips en een cola'tjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is het toch leuker als het in een fikse rel eindigt?
Hoezo doe jij mn topic dichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind toch wel vrij triest van je, dat je maar niet bij MMaRsu komt opdagen, en maar aan de telefoon zeggen 'kben zo verliefd op je'
Kun je nu wel onschuldig doen maargoed.
Ik doe dit topic op slot voordat de klaagbaak moderators komen, en dan krijg ik weer een preek.
Have a nice life.
Hoezo doe je zijn topic dicht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind toch wel vrij triest van je, dat je maar niet bij MMaRsu komt opdagen, en maar aan de telefoon zeggen 'kben zo verliefd op je'
Kun je nu wel onschuldig doen maargoed.
Ik doe dit topic op slot voordat de klaagbaak moderators komen, en dan krijg ik weer een preek.
Have a nice life.
Dat is geen reden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:15 schreef Brechtje het volgende:
Omdat iemand anders het toch wel doet.
Van welke kloon is die fotoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Sukkel
[afbeelding]
kijken of er een lampje gaat branden![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van welke kloon is die foto![]()
Username is Plientjuh, Plien of zoiets![]()
Ik wist dat je ging reagerenquote:
Van Xebro dusquote:
http://fotoboek.fok.nl/Plientjuhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van welke kloon is die foto![]()
Username is Plientjuh, Plien of zoiets![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van Xebro dus![]()
Maar, tis wel een lekker wijf![]()
OMGquote:
quote:Gepost door MMaRsu - maandag 14 november 2005 @ 01:35 [directe link]
Nee ik ben geen verliefde mod
Ik word niet zo snel verliefd op uiterlijk
Grtz,
MMaRsu
Ik mag toch hopen dat Xebro niet zó diep gezonken isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van Xebro dus![]()
Maar, tis wel een lekker wijf![]()
Wanneer is dat gepost HAHAHAHAquote:
Plientjuh was mijn kloon jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het had nog veel leuker kunnen zijn als jij m'n plien niet had gebanned![]()
Wanneer daten wij eigenlijk? Elke recentere foto die ik van je zie, vind ik je aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Er is een 'mod' die erg boos op me is.![]()
Dus k weet wat ik doe.
Klopt, paultjuhhh is verantwoordelijk voor het maken van eht fotoboekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee ik had die foto's erbij bedacht he
En we hebben hem nog gewaarschuwd, maar l;uisteren?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt, paultjuhhh is verantwoordelijk voor het maken van eht fotoboek![]()
Jaja, je lacht nu wel, maar bent niet blijquote:
Hij moet het toch op de één of andere manier proberen te verbergenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, je lacht nu wel, maar bent niet blij
Ah, dan had JIJ een maandban moeten hebbenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben hem nog gewaarschuwd, maar l;uisteren?
Welnee
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan had JIJ een maandban moeten hebben
Wordt onthouden
Ik heb het over het fb van pussygalorequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee ik had die foto's erbij bedacht he
KLONEN MAG HOOR 1!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan had JIJ een maandban moeten hebben
Wordt onthouden
Arme jongenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij niet op Ameland heeft afgesproken net voordat de laatste veerboot ging.
*meldtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ok wie wil er een tettenfoto van plientjuh ?
plientjuh was gewoon een scholieren.com verkiezingen hoerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ok wie wil er een tettenfoto van plientjuh ?
Nimmie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Lexie het volgende:
Nog een geluk dat hij niet op Ameland heeft afgesproken net voordat de laatste veerboot ging.
nerdliefde is blindquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
plientjuh was gewoon een scholieren.com verkiezingen hoer
Ze stond maanden lang als banner op de FP
Omdat je een irritante kutkneus bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
mag ik een unban in FB yvon? Weet nog steeds niet waarom ik die ban heb gekregen overigens
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mag zalmsalade trouwens weer unbanned yvon?
Wrom?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mag mOBSCENE trouwens weer unbanned yvon?
Alleen in FB?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Omdat je een irritante kutkneus bent?
"hoerrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
mag ik een unban in FB yvon? Weet nog steeds niet waarom ik die ban heb gekregen overigens
Verzin eens een leuke naam voor de voglendequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
En kan het nou goddomme weer over de zoveelste vrouwelijke kloon gaan waar jullie op lopen te geilen en weer volledig intrappen?
Je bent gewoon jaloers dat er wel gegeild wordt op een kloon van Paultjuuuh en niet op jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
En kan het nou goddomme weer over de zoveelste vrouwelijke kloon gaan waar jullie op lopen te geilen en weer volledig intrappen?
Als ik yvonne was had ik bij al je kloons die "vol" waren een post bijgeteltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Staat nog niet op een rond postaantal.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
plientjuh was gewoon een scholieren.com verkiezingen hoer
Ze stond maanden lang als banner op de FP
opeens een andere haarkleurquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niet waar
Hier heb ik een foto van dr tetten voor de cam
[afbeelding]
Ja, rightquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er wel gegeild wordt op een kloon van Paultjuuuh en niet op jou
Mag ik nou een unban?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, right
Ik ben nog aan het lachen om dat fb van pussy
Die reacties!
MIJN kloon verdomme MINE MINE MINEquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er wel gegeild wordt op een kloon van Paultjuuuh en niet op jou
Nee hoor want yvonne houdt van me.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik yvonne was had ik bij al je kloons die "vol" waren een post bijgetelt![]()
Das niet tof, daar sta ik verdomme ook in !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, right
Die reacties!
Verbaast je dat nog steeds na 7 jaar Fok?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
mijn kloon jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MIJN kloon verdomme MINE MINE MINE![]()
zal ik dan maar het ware verhaal vertellen over die maandban van mij wat jouw permban had moeten zijnquote:
Kan je die UI van paultjuhh ook verwijderen? Dank.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, right
Die reacties!
ik ben je eigen kloonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kan je die UI van paultjuhh ook verwijderen? Dank.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kan je die UI van paultjuhh ook verwijderen? Dank.![]()
Graagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zal ik dan maar het ware verhaal vertellen over die maandban van mij wat jouw permban had moeten zijn![]()
Nou ik vertel het zelf welquote:
Ok ok... ik geef het toe....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat die poessie een kloon van Salvad0r was.
we houden ook van jou!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje mongolen. Mogen jullie allen pijnlijk sterven, met de koude, maar stijve piemel van jullie overgrootvader opgelslokt door jullie veruitgerekte kringspier. Homo's.
nofi knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje mongolen. Mogen jullie allen pijnlijk sterven, met de koude, maar stijve piemel van jullie overgrootvader opgelslokt door jullie veruitgerekte kringspier. Homo's.
ohneeeeeeee wat een dizzzzquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohneeeeeeee wat een dizzzz!!!!
je bent verdomme zelf een kloon, nerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok ok... ik geef het toe....
Pussy is een kloon van mij. Ik beken.
Nu tevree? Kunnen we weer gewoon doorgaan ja?
Zal ik m'n eigen topic maar openen danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap er geen kut meer van![]()
Kan iemand ff ieders kloon op een rijtje zetten.
Excelfile mag ook![]()
ga iets opblazenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Youssef het volgende:
WTF, wat doen die kenkerpaupers dribbol en paultjoh nou stoer tegenskiczukie
Gaarnequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik m'n eigen topic maar openen dan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ff serieus, jij neger, kom je weleens toe aan iets anders dan alleen smilies posten?
Bakkus houwe jonge... ik heb ooit nog een Dribbel strip voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je bent verdomme zelf een kloon, nerd![]()
Niks beters te doen, denk ik. Laten we hen opblazen inderdaad. Mijn vader kan me ook nog wel Rode Khmer-trucjes leren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Youssef het volgende:
WTF, wat doen die kenkerpaupers dribbol en paultjoh nou stoer tegenskiczukie
sorryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bakkus houwe jonge... ik heb ooit nog een Dribbel strip voor jou gemaakt![]()
jou vader zit in polenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niks beters te doen, denk ik. Laten we hen opblazen inderdaad. Mijn vader kan me ook nog wel Rode Khmer-trucjes leren.
Goed hè?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Test?
Echt niet, in opsporing verzocht zeiden ze dat hij in Amsterdam zatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jou vader zit in polen![]()
Hij zit eigenlijk in Portugal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Echt niet, in opsporing verzocht zeiden ze dat hij in Amsterdam zat
<---- deze kant ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:35 schreef FlowDesign het volgende:
Het spoor is die kant op -->
Doe eens lief tegen m'n MMarsuquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Test?
We hadden hem gewaarschuwdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n MMarsu!
hij huilt watervallen op mn msn ja
jaja het is al goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Plientjuh is geen kloon hoor, echt niet. Nee ik heb ook niet op haar zitten geilen
heus
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moederquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Pussydeluxe is geen kloon hoor![]()
Hoe weet jij dat danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moeder
Hoi, Yvonne, aangenaam.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan![]()
Ik bedoel je "weet" een "heleboel"![]()
de jaloezie druipt ervan afquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moeder
kusjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij maar in je mand, domme hond![]()
Rightquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
de jaloezie druipt ervan af.
je hoopte op zoveel geilende reacties in je eigen fobo,Yvon???
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jouquote:
Wat ben je ook een lieve slet héquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jou
wat een goedkope versie van goede tijden,slechte tijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jou
laf joequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok dan, omdat je zo 'lief' bent![]()
Ik met jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:24 schreef leejow het volgende:
Gaat er nog iemand neuken of hoe zit dat nou?
Ben je nu ineens Gayquote:
Hij moet toch watquote:
Jaja, peukje bijna opquote:
Dit jaar nog!quote:
En waarom danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zoo graag je keel willen dichtknijpen zodat jij ermee kapt.
Wat ben je toch ook lievquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou graag je keel willen dichtknijpen zodat jij ermee kapt.
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:38 schreef skiczukie het volgende:
Misschien is een stomp op zijn adamsappeltje ook genoeg.
Welke keer, ben ik vast vergeten omdat ik teveel had gezopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.![]()
Jijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.![]()
Tering, ben je daar ook al ingetrapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij![]()
Jij hebt mij verneukt met die Plientjuh, dat neem ik je nog steeds kwalijk![]()
oh ja plientjuh was gaaf!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij![]()
Jij hebt mij verneukt met die Plientjuh, dat neem ik je nog steeds kwalijk![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tering, ben je daar ook al ingetrapt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JaHelaas wel... Poessy is vast ook een kloon van hem
En jij werd mod. . . . . . . . . .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JaHelaas wel... Poessy is vast ook een kloon van hem
Sterf gewoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me
Toen was ik al modquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij werd mod. . . . . . . . . .![]()
![]()
Wie ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2x mij quoten getuigt ervan dat je me belangrijk vind![]()
Me dunkt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toen was ik al mod![]()
Het is erg, ik weet het![]()
Dan hoort hij er helemaal bij, je weetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt.
En vanwaar je spontane PI-aanval?
Je gebruikt ze normaal nooit en nu wel ineens?
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt.
En vanwaar je spontane PI-aanval?
Je gebruikt ze normaal nooit en nu wel ineens?
Permanent a.u.b.quote:
Niet liegenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallen![]()
Je gebruikt niet altijd PI"s dude.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallen![]()
Nee man, hij blijft m'n favo slachtofferquote:
Een willekeurige klik in zijn berichtgeschiedenis bewijst datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gebruikt niet altijd PI"s dude.
Samen met die terminatordude.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee man, hij blijft m'n favo slachtoffer![]()
In de hele crew is dit toch wel het meest naieve persoon die je tegen kan komen
Volgens mij is hij nu druk aan het editen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een willekeurige klik in zijn berichtgeschiedenis bewijst dat![]()
Dat is geen doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu druk aan het editen.
Hmm, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gebruikt niet altijd PI"s dude.
Uit het fotoboek van Plientjuhquote:Gepost door MMaRsu - maandag 14 november 2005 @ 01:35 [directe link]
Nee ik ben geen verliefde mod
Ik word niet zo snel verliefd op uiterlijk
Grtz,
MMaRsu
Neuh, niet nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu druk aan het editen.
probeer je er niet uit te lullenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnenMaar ik meen niet alles serieus hoor
![]()
Goh, zou toch niet best wezen als ik alles zou menen. Ik ben we lief hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
probeer je er niet uit te lullen
zó ken ik je weer braaf zonder PIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goh, zou toch niet best wezen als ik alles zou menen. Ik ben we lief hoor![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat een eikel ben je toch ook
quote:Gepost door The_Terminator - maandag 26 september 2005 @ 01:06 [directe link]
Haha, toch maar mijn wijze raad opgevolgd en een fotoboek aangemaakt
Jaja, hele mooie foto's hoor. Mijn complimenten![]()
Ik gebruik ze wanneer ik wilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zó ken ik je weer braaf zonder PI![]()
![]()
Als jij geen PI's wil gebruiken doe het dan niet, maar als in een gesprek iedereen het doet moet je het niet opeens ook zomaar gaan doen
Sommige mensen moeten gewoon op hun vingers getikt worden en zich bewust worden van hun naieviteitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, en mensen die mij verneuken vind ik niet zo lief, pussydelu... bijv...
Het is al goed knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik gebruik ze wanneer ik wil![]()
Altijd leuk, hoe je mensen in de maling kunt nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
jammer dat jij niet van die leuke reacties hebt als Mmarsu![]()
Ik had toch maar dat topic op moeten slaan![]()
........quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Altijd leuk, hoe je mensen in de maling kunt nemenIk heb daar wel van geleerd
![]()
Moet hij weten, als hij daar geil van wordtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
........
Die marsu maakt het wel heel erg bont![]()
Dit was z'n 3e keer of zo![]()
Ik hoop het maar voor je de volgende keerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet hij weten, als hij daar geil van wordt
Ik poep daar werkelijk op![]()
Gezien jou ava heb jij er ook schijt aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoop het maar voor je de volgende keer![]()
Nee, ik kots op mijn buikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gezien jou ava heb jij er ook schijt aan
Vertel!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:05 schreef -beyond- het volgende:
Als het een kloon is weet ik al wie het is![]()
Is hij echt naar dat zogenaamde afspraakje geweest?quote:
Maar ik wil ook geen verrader zijn!!quote:
Daar kun je al helemaal geen wijs uit wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:24 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen verrader zijn!!
Jij moet het ook wel weten als je in mijn fotoboek kijkt.....
En daar komt nog eens bij, dat ze onmogelijk een kloon van Tonks kan zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:24 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen verrader zijn!!
Jij moet het ook wel weten als je in mijn fotoboek kijkt.....
Inderdaadquote:
Ojah meneer, en hoe weet je dat zo zeker???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij, dat ze onmogelijk een kloon van Tonks kan zijn![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef 2609 het volgende:
erg leuk
kom eerst eens met bewijzen dat ik een kloon ben sukkels anders ga ik jullie aanklagen voor smaad
fietsenquote:
Daarom zeg ik het ook tegen jou.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef 2609 het volgende:
[..]
fietsen![]()
dat is zó (of zò weet niet precies) voor 12 jarigen![]()
uuuuh ik ben 19quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook tegen jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |