de jaloezie druipt ervan afquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moeder
kusjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij maar in je mand, domme hond![]()
Rightquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
de jaloezie druipt ervan af.
je hoopte op zoveel geilende reacties in je eigen fobo,Yvon???
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jouquote:
Wat ben je ook een lieve slet héquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jou
wat een goedkope versie van goede tijden,slechte tijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jou
laf joequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok dan, omdat je zo 'lief' bent![]()
Ik met jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:24 schreef leejow het volgende:
Gaat er nog iemand neuken of hoe zit dat nou?
Ben je nu ineens Gayquote:
Hij moet toch watquote:
Jaja, peukje bijna opquote:
Dit jaar nog!quote:
En waarom danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zoo graag je keel willen dichtknijpen zodat jij ermee kapt.
Wat ben je toch ook lievquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou graag je keel willen dichtknijpen zodat jij ermee kapt.
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:38 schreef skiczukie het volgende:
Misschien is een stomp op zijn adamsappeltje ook genoeg.
Welke keer, ben ik vast vergeten omdat ik teveel had gezopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.![]()
Jijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.![]()
Tering, ben je daar ook al ingetrapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij![]()
Jij hebt mij verneukt met die Plientjuh, dat neem ik je nog steeds kwalijk![]()
oh ja plientjuh was gaaf!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij![]()
Jij hebt mij verneukt met die Plientjuh, dat neem ik je nog steeds kwalijk![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tering, ben je daar ook al ingetrapt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JaHelaas wel... Poessy is vast ook een kloon van hem
En jij werd mod. . . . . . . . . .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JaHelaas wel... Poessy is vast ook een kloon van hem
Sterf gewoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me
Toen was ik al modquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij werd mod. . . . . . . . . .![]()
![]()
Wie ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2x mij quoten getuigt ervan dat je me belangrijk vind![]()
Me dunkt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toen was ik al mod![]()
Het is erg, ik weet het![]()
Dan hoort hij er helemaal bij, je weetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt.
En vanwaar je spontane PI-aanval?
Je gebruikt ze normaal nooit en nu wel ineens?
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt.
En vanwaar je spontane PI-aanval?
Je gebruikt ze normaal nooit en nu wel ineens?
Permanent a.u.b.quote:
Niet liegenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallen![]()
Je gebruikt niet altijd PI"s dude.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallen![]()
Nee man, hij blijft m'n favo slachtofferquote:
Een willekeurige klik in zijn berichtgeschiedenis bewijst datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gebruikt niet altijd PI"s dude.
Samen met die terminatordude.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee man, hij blijft m'n favo slachtoffer![]()
In de hele crew is dit toch wel het meest naieve persoon die je tegen kan komen
Volgens mij is hij nu druk aan het editen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een willekeurige klik in zijn berichtgeschiedenis bewijst dat![]()
Dat is geen doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu druk aan het editen.
Hmm, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gebruikt niet altijd PI"s dude.
Uit het fotoboek van Plientjuhquote:Gepost door MMaRsu - maandag 14 november 2005 @ 01:35 [directe link]
Nee ik ben geen verliefde mod
Ik word niet zo snel verliefd op uiterlijk
Grtz,
MMaRsu
Neuh, niet nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu druk aan het editen.
probeer je er niet uit te lullenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnenMaar ik meen niet alles serieus hoor
![]()
Goh, zou toch niet best wezen als ik alles zou menen. Ik ben we lief hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
probeer je er niet uit te lullen
zó ken ik je weer braaf zonder PIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goh, zou toch niet best wezen als ik alles zou menen. Ik ben we lief hoor![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat een eikel ben je toch ook
quote:Gepost door The_Terminator - maandag 26 september 2005 @ 01:06 [directe link]
Haha, toch maar mijn wijze raad opgevolgd en een fotoboek aangemaakt
Jaja, hele mooie foto's hoor. Mijn complimenten![]()
Ik gebruik ze wanneer ik wilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zó ken ik je weer braaf zonder PI![]()
![]()
Als jij geen PI's wil gebruiken doe het dan niet, maar als in een gesprek iedereen het doet moet je het niet opeens ook zomaar gaan doen
Sommige mensen moeten gewoon op hun vingers getikt worden en zich bewust worden van hun naieviteitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, en mensen die mij verneuken vind ik niet zo lief, pussydelu... bijv...
Het is al goed knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik gebruik ze wanneer ik wil![]()
Altijd leuk, hoe je mensen in de maling kunt nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
jammer dat jij niet van die leuke reacties hebt als Mmarsu![]()
Ik had toch maar dat topic op moeten slaan![]()
........quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Altijd leuk, hoe je mensen in de maling kunt nemenIk heb daar wel van geleerd
![]()
Moet hij weten, als hij daar geil van wordtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
........
Die marsu maakt het wel heel erg bont![]()
Dit was z'n 3e keer of zo![]()
Ik hoop het maar voor je de volgende keerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet hij weten, als hij daar geil van wordt
Ik poep daar werkelijk op![]()
Gezien jou ava heb jij er ook schijt aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoop het maar voor je de volgende keer![]()
Nee, ik kots op mijn buikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gezien jou ava heb jij er ook schijt aan
Vertel!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:05 schreef -beyond- het volgende:
Als het een kloon is weet ik al wie het is![]()
Is hij echt naar dat zogenaamde afspraakje geweest?quote:
Maar ik wil ook geen verrader zijn!!quote:
Daar kun je al helemaal geen wijs uit wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:24 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen verrader zijn!!
Jij moet het ook wel weten als je in mijn fotoboek kijkt.....
En daar komt nog eens bij, dat ze onmogelijk een kloon van Tonks kan zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:24 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen verrader zijn!!
Jij moet het ook wel weten als je in mijn fotoboek kijkt.....
Inderdaadquote:
Ojah meneer, en hoe weet je dat zo zeker???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij, dat ze onmogelijk een kloon van Tonks kan zijn![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef 2609 het volgende:
erg leuk
kom eerst eens met bewijzen dat ik een kloon ben sukkels anders ga ik jullie aanklagen voor smaad
fietsenquote:
Daarom zeg ik het ook tegen jou.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef 2609 het volgende:
[..]
fietsen![]()
dat is zó (of zò weet niet precies) voor 12 jarigen![]()
uuuuh ik ben 19quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook tegen jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |