de jaloezie druipt ervan afquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moeder
kusjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij maar in je mand, domme hond![]()
Rightquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
de jaloezie druipt ervan af.
je hoopte op zoveel geilende reacties in je eigen fobo,Yvon???
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jouquote:
Wat ben je ook een lieve slet héquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jou
wat een goedkope versie van goede tijden,slechte tijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze is echt, alleen date ze niet met jou
laf joequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok dan, omdat je zo 'lief' bent![]()
Ik met jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:24 schreef leejow het volgende:
Gaat er nog iemand neuken of hoe zit dat nou?
Ben je nu ineens Gayquote:
Hij moet toch watquote:
Jaja, peukje bijna opquote:
Dit jaar nog!quote:
En waarom danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zoo graag je keel willen dichtknijpen zodat jij ermee kapt.
Wat ben je toch ook lievquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou graag je keel willen dichtknijpen zodat jij ermee kapt.
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:38 schreef skiczukie het volgende:
Misschien is een stomp op zijn adamsappeltje ook genoeg.
Welke keer, ben ik vast vergeten omdat ik teveel had gezopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.![]()
Jijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me, kan je het nog steeds niet bevatten na die keer dat ik je had afgewezen, het is nu wel tijd dat het eens tot je door dringt.![]()
Tering, ben je daar ook al ingetrapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij![]()
Jij hebt mij verneukt met die Plientjuh, dat neem ik je nog steeds kwalijk![]()
oh ja plientjuh was gaaf!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij![]()
Jij hebt mij verneukt met die Plientjuh, dat neem ik je nog steeds kwalijk![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tering, ben je daar ook al ingetrapt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JaHelaas wel... Poessy is vast ook een kloon van hem
En jij werd mod. . . . . . . . . .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
JaHelaas wel... Poessy is vast ook een kloon van hem
Sterf gewoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar deze aanvallen richting me
Toen was ik al modquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij werd mod. . . . . . . . . .![]()
![]()
Wie ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2x mij quoten getuigt ervan dat je me belangrijk vind![]()
Me dunkt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toen was ik al mod![]()
Het is erg, ik weet het![]()
Dan hoort hij er helemaal bij, je weetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt.
En vanwaar je spontane PI-aanval?
Je gebruikt ze normaal nooit en nu wel ineens?
Ik gebruik altijd al PI's, raar dat je dat nog nooit was opgevallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt.
En vanwaar je spontane PI-aanval?
Je gebruikt ze normaal nooit en nu wel ineens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |