Vind het ook erg triest van pussedeluxe.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wel afspreken maar niet opdagen
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Duh, ze wacht tot ik eindelijk ga meeten.
Ja maar bij een kloon is het nog extra moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:41 schreef master_X het volgende:
meisjes zijn echt apart ... je weet nooit wat ze willen... denk je een keer goed te doen pakt het nog verkeerd uit ...
Zou het een kloon zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Fliepke het volgende:
Ze heeft dr fotoboek ook dichtgetieft.
Wat een kutkloon
Van de bivrouwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Zou het een kloon zijn?
Ik ken haar ook niet, maar ze had het tegen me over een meisje die ik ken van een andere forumsite...
Dus mij lijkt dat ze wel echt is.
Hij is een hip GAM modje dat al een maand iets heeft met zijn pussydeluxe; ze hebben al zesentaggetig keer bijna gemeet, maar pussy (vooral zij, MMaRsu was ook wel eens ziek of moest verhuizenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:45 schreef Youssef het volgende:
Waar gaat dit over?Niet iedereen leest PUB of ONZ hoor.
Of ben je de nieuwe Tararaababoeobmdijee MMaRsu?
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:39 schreef Retuobak het volgende:
Attack of the Clones \o/
quote:
Bi-meidenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:52 schreef -beyond- het volgende:
[..]
![]()
Ze had het over een ander meisje van deze site die ik in het echt heb gezien..
Dat zou een vriendin van haar zijn...
Het is trouwens Bi-Meiden!!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]![]()
Maargoed. Die komt nooit meer op Fok!
Nee inderdaad, waarom nietquote:
Meetje!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, opgelost, slotje![]()
Kunnen we nu weer verder![]()
OH NEE NIKS DAARVAN!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Dan is het toch leuker als het in een fikse rel eindigt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
OH NEE NIKS DAARVAN!
Jij gaat nú onmiddelijk klagen over de topictitel, waarna Mmarsu dramatisch uitroept dat het leven geen zin meer heeft, waarna jij hem smeekt tot zinnen te komen, en alles eindigt met een knuffel in elkaar armen!
Ik verveel me al de hele godse avond, en no way dat jullie mij deze kans op gratis entertainment ontnemen!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit was het?![]()
ik vind Pussy wel lief![]()
Met snijtopics in R&P en dan yvonne keisnel slotjes moet zetten en topics moet wegmoven naar geheime crewzelfmoorddumpfora!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is het toch leuker als het in een fikse rel eindigt?
Ah daar is hijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pussydeluxe het volgende:
* Biogarde pakt wat chips en een cola'tjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan is het toch leuker als het in een fikse rel eindigt?
Hoezo doe jij mn topic dichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind toch wel vrij triest van je, dat je maar niet bij MMaRsu komt opdagen, en maar aan de telefoon zeggen 'kben zo verliefd op je'
Kun je nu wel onschuldig doen maargoed.
Ik doe dit topic op slot voordat de klaagbaak moderators komen, en dan krijg ik weer een preek.
Have a nice life.
Hoezo doe je zijn topic dicht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind toch wel vrij triest van je, dat je maar niet bij MMaRsu komt opdagen, en maar aan de telefoon zeggen 'kben zo verliefd op je'
Kun je nu wel onschuldig doen maargoed.
Ik doe dit topic op slot voordat de klaagbaak moderators komen, en dan krijg ik weer een preek.
Have a nice life.
Dat is geen reden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:15 schreef Brechtje het volgende:
Omdat iemand anders het toch wel doet.
Van welke kloon is die fotoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Sukkel
[afbeelding]
kijken of er een lampje gaat branden![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van welke kloon is die foto![]()
Username is Plientjuh, Plien of zoiets![]()
Ik wist dat je ging reagerenquote:
Van Xebro dusquote:
http://fotoboek.fok.nl/Plientjuhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van welke kloon is die foto![]()
Username is Plientjuh, Plien of zoiets![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van Xebro dus![]()
Maar, tis wel een lekker wijf![]()
OMGquote:
quote:Gepost door MMaRsu - maandag 14 november 2005 @ 01:35 [directe link]
Nee ik ben geen verliefde mod
Ik word niet zo snel verliefd op uiterlijk
Grtz,
MMaRsu
Ik mag toch hopen dat Xebro niet zó diep gezonken isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van Xebro dus![]()
Maar, tis wel een lekker wijf![]()
Wanneer is dat gepost HAHAHAHAquote:
Plientjuh was mijn kloon jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het had nog veel leuker kunnen zijn als jij m'n plien niet had gebanned![]()
Wanneer daten wij eigenlijk? Elke recentere foto die ik van je zie, vind ik je aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Er is een 'mod' die erg boos op me is.![]()
Dus k weet wat ik doe.
Klopt, paultjuhhh is verantwoordelijk voor het maken van eht fotoboekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee ik had die foto's erbij bedacht he
En we hebben hem nog gewaarschuwd, maar l;uisteren?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt, paultjuhhh is verantwoordelijk voor het maken van eht fotoboek![]()
Jaja, je lacht nu wel, maar bent niet blijquote:
Hij moet het toch op de één of andere manier proberen te verbergenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, je lacht nu wel, maar bent niet blij
Ah, dan had JIJ een maandban moeten hebbenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben hem nog gewaarschuwd, maar l;uisteren?
Welnee
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan had JIJ een maandban moeten hebben
Wordt onthouden
Ik heb het over het fb van pussygalorequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hee ik had die foto's erbij bedacht he
KLONEN MAG HOOR 1!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan had JIJ een maandban moeten hebben
Wordt onthouden
Arme jongenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nog een geluk dat hij niet op Ameland heeft afgesproken net voordat de laatste veerboot ging.
*meldtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ok wie wil er een tettenfoto van plientjuh ?
plientjuh was gewoon een scholieren.com verkiezingen hoerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
ok wie wil er een tettenfoto van plientjuh ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |