Nimmie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef Lexie het volgende:
Nog een geluk dat hij niet op Ameland heeft afgesproken net voordat de laatste veerboot ging.
nerdliefde is blindquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
plientjuh was gewoon een scholieren.com verkiezingen hoer
Ze stond maanden lang als banner op de FP
Omdat je een irritante kutkneus bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
mag ik een unban in FB yvon? Weet nog steeds niet waarom ik die ban heb gekregen overigens
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mag zalmsalade trouwens weer unbanned yvon?
Wrom?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mag mOBSCENE trouwens weer unbanned yvon?
Alleen in FB?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Omdat je een irritante kutkneus bent?
"hoerrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
mag ik een unban in FB yvon? Weet nog steeds niet waarom ik die ban heb gekregen overigens
Verzin eens een leuke naam voor de voglendequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
En kan het nou goddomme weer over de zoveelste vrouwelijke kloon gaan waar jullie op lopen te geilen en weer volledig intrappen?
Je bent gewoon jaloers dat er wel gegeild wordt op een kloon van Paultjuuuh en niet op jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
En kan het nou goddomme weer over de zoveelste vrouwelijke kloon gaan waar jullie op lopen te geilen en weer volledig intrappen?
Als ik yvonne was had ik bij al je kloons die "vol" waren een post bijgeteltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Staat nog niet op een rond postaantal.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
plientjuh was gewoon een scholieren.com verkiezingen hoer
Ze stond maanden lang als banner op de FP
opeens een andere haarkleurquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niet waar
Hier heb ik een foto van dr tetten voor de cam
[afbeelding]
Ja, rightquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er wel gegeild wordt op een kloon van Paultjuuuh en niet op jou
Mag ik nou een unban?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, right
Ik ben nog aan het lachen om dat fb van pussy
Die reacties!
MIJN kloon verdomme MINE MINE MINEquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er wel gegeild wordt op een kloon van Paultjuuuh en niet op jou
Nee hoor want yvonne houdt van me.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik yvonne was had ik bij al je kloons die "vol" waren een post bijgetelt![]()
Das niet tof, daar sta ik verdomme ook in !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, right
Die reacties!
Verbaast je dat nog steeds na 7 jaar Fok?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
mijn kloon jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MIJN kloon verdomme MINE MINE MINE![]()
zal ik dan maar het ware verhaal vertellen over die maandban van mij wat jouw permban had moeten zijnquote:
Kan je die UI van paultjuhh ook verwijderen? Dank.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, right
Die reacties!
ik ben je eigen kloonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kan je die UI van paultjuhh ook verwijderen? Dank.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kan je die UI van paultjuhh ook verwijderen? Dank.![]()
Graagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zal ik dan maar het ware verhaal vertellen over die maandban van mij wat jouw permban had moeten zijn![]()
Nou ik vertel het zelf welquote:
Ok ok... ik geef het toe....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat die poessie een kloon van Salvad0r was.
we houden ook van jou!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje mongolen. Mogen jullie allen pijnlijk sterven, met de koude, maar stijve piemel van jullie overgrootvader opgelslokt door jullie veruitgerekte kringspier. Homo's.
nofi knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje mongolen. Mogen jullie allen pijnlijk sterven, met de koude, maar stijve piemel van jullie overgrootvader opgelslokt door jullie veruitgerekte kringspier. Homo's.
ohneeeeeeee wat een dizzzzquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohneeeeeeee wat een dizzzz!!!!
je bent verdomme zelf een kloon, nerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok ok... ik geef het toe....
Pussy is een kloon van mij. Ik beken.
Nu tevree? Kunnen we weer gewoon doorgaan ja?
Zal ik m'n eigen topic maar openen danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap er geen kut meer van![]()
Kan iemand ff ieders kloon op een rijtje zetten.
Excelfile mag ook![]()
ga iets opblazenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Youssef het volgende:
WTF, wat doen die kenkerpaupers dribbol en paultjoh nou stoer tegenskiczukie
Gaarnequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik m'n eigen topic maar openen dan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ff serieus, jij neger, kom je weleens toe aan iets anders dan alleen smilies posten?
Bakkus houwe jonge... ik heb ooit nog een Dribbel strip voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je bent verdomme zelf een kloon, nerd![]()
Niks beters te doen, denk ik. Laten we hen opblazen inderdaad. Mijn vader kan me ook nog wel Rode Khmer-trucjes leren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Youssef het volgende:
WTF, wat doen die kenkerpaupers dribbol en paultjoh nou stoer tegenskiczukie
sorryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bakkus houwe jonge... ik heb ooit nog een Dribbel strip voor jou gemaakt![]()
jou vader zit in polenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niks beters te doen, denk ik. Laten we hen opblazen inderdaad. Mijn vader kan me ook nog wel Rode Khmer-trucjes leren.
Goed hè?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Test?
Echt niet, in opsporing verzocht zeiden ze dat hij in Amsterdam zatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jou vader zit in polen![]()
Hij zit eigenlijk in Portugal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Echt niet, in opsporing verzocht zeiden ze dat hij in Amsterdam zat
<---- deze kant ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:35 schreef FlowDesign het volgende:
Het spoor is die kant op -->
Doe eens lief tegen m'n MMarsuquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Test?
We hadden hem gewaarschuwdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n MMarsu!
hij huilt watervallen op mn msn ja
jaja het is al goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Plientjuh is geen kloon hoor, echt niet. Nee ik heb ook niet op haar zitten geilen
heus
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moederquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Pussydeluxe is geen kloon hoor![]()
Hoe weet jij dat danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en ze is ook geen 35 ipv 25 en woont ook niet bij dr moeder
Hoi, Yvonne, aangenaam.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan![]()
Ik bedoel je "weet" een "heleboel"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |