Ok ok... ik geef het toe....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat die poessie een kloon van Salvad0r was.
we houden ook van jou!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje mongolen. Mogen jullie allen pijnlijk sterven, met de koude, maar stijve piemel van jullie overgrootvader opgelslokt door jullie veruitgerekte kringspier. Homo's.
nofi knulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Stelletje mongolen. Mogen jullie allen pijnlijk sterven, met de koude, maar stijve piemel van jullie overgrootvader opgelslokt door jullie veruitgerekte kringspier. Homo's.
ohneeeeeeee wat een dizzzzquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef skiczukie het volgende:
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohneeeeeeee wat een dizzzz!!!!
je bent verdomme zelf een kloon, nerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok ok... ik geef het toe....
Pussy is een kloon van mij. Ik beken.
Nu tevree? Kunnen we weer gewoon doorgaan ja?
Zal ik m'n eigen topic maar openen danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap er geen kut meer van![]()
Kan iemand ff ieders kloon op een rijtje zetten.
Excelfile mag ook![]()
ga iets opblazenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Youssef het volgende:
WTF, wat doen die kenkerpaupers dribbol en paultjoh nou stoer tegenskiczukie
Gaarnequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik m'n eigen topic maar openen dan![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ff serieus, jij neger, kom je weleens toe aan iets anders dan alleen smilies posten?
Bakkus houwe jonge... ik heb ooit nog een Dribbel strip voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je bent verdomme zelf een kloon, nerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |