quote:
Wie isquote:"Well, there's Sly Stone, and he's got a hunchback and an enormous blonde mohawk. This is much sadder thancoming back with a fat neck and dreadlocks!"
Die van DD bedoel je of die van mij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:58 schreef Mark het volgende:
Past dit weer in je Coldplay / Keane adoratie?
Maar je rakelt ze wel weer op!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van DD bedoel je of die van mij?
Het mag toch bekend zijn dat ik na Parachutes weinig goede woorden voor Coldplay over gehad heb.....![]()
Liverpool...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef ranja het volgende:
Hm. Bij nader inzien.. is het een madchester bandje? Inspiral carpets?
Berkery +1quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef Berkery het volgende:
Lightning seeds?
Hey hoi... om nog ff op die vraag van gisteren terug te komen: ik heb de film niet gezien, dus ik kan je niet vertellen of ie goed/slecht isquote:
Oh, nou ja, misschien dat ik 'm nog wel 's per ongeluk meeneem, hij ligt overal te koop voor weinig. Dan doe ik m'n ogen wel dicht als Liotta me te veel wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey hoi... om nog ff op die vraag van gisteren terug te komen: ik heb de film niet gezien, dus ik kan je niet vertellen of ie goed/slecht is![]()
The Lightning Seeds is de band van Ian Broudie. Die is nog bijna Liverpoolser dan The Beatles.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:03 schreef ranja het volgende:
Liverpool? Hm ik reken ze wel tot de Madchester scene
per ongeluk meenemen... oei.. een nachtje cel GLO? (of ben je stiekem daar de afgelopen periode geweest omdat je iets per ongeluk meegenomen had...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, nou ja, misschien dat ik 'm nog wel 's per ongeluk meeneem, hij ligt overal te koop voor weinig. Dan doe ik m'n ogen wel dicht als Liotta me te veel wordt
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
per ongeluk meenemen... oei.. een nachtje cel GLO? (of ben je stiekem daar de afgelopen periode geweest omdat je iets per ongeluk meegenomen had...)
Met Vous Permettez Monsieur of Dolce Paola?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goed uitgemikt, nu op radio 2 te horen![]()
Een nanoseconde vóór bartridquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:15 schreef peaceman het volgende:
pixies
Die eerste, ze zijn bezig met de Boudewijn de Groot Greatest hits top 60 van de jaren 60.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Met Vous Permettez Monsieur of Dolce Paola?
o lekker is datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:15 schreef peaceman het volgende:
ik moet alleen wel ff weg.... kan dus geen vraag stellen...![]()
Top 60? Da's dus in drie uurtjes gepiept? Wel wat behapbaarder dan de Top 2000...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die eerste, ze zijn bezig met de Boudewijn de Groot Greatest hits top 60 van de jaren 60.
Ik heb geen idee, ik luister via internetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Top 60? Da's dus in drie uurtjes gepiept? Wel wat behapbaarder dan de Top 2000...
Op welke golflengte zit Radio 2? Dan zet ik mijn verstofte tuner ook 's aan het werk (als-ie 't nog doet, tenminste)
Toptip, thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik luister via internet
http://www.omroep.nl/radio2/live20.asx
Is dat een club?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
oldham athletic?
Ah kijk aan, dat wist ik niet. Maar goed, Damon komt uit Londen dus een Londense club lag meer voor de hand.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
was zelfs een serieuze gok, want 3e club uit manchester.
dan man. utd.
Niet zo verwonderlijk. Waren een one hit wonder (Dancing In The City). En een duo overigens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef ranja het volgende:
Marshal Hain ken ik niet (van naam)
kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk. Waren een one hit wonder (Dancing In The City). En een duo overigens.
Nu je het zegt. Toen de tuinbroek nog hip was...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
maar die vrouw had haar dikke borsten toch ook zo lekker onder de bretels zitten
Is dit drietal dan ook uit die tijd (jaren 70), Ranja?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Toen de tuinbroek nog hip was...
En op een haar na een fanclub gehadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:53 schreef Berkery het volgende:
Ze hebben zeker ook een keer bijna in toppop opgetreden![]()
Als jij ze stelt wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:17 schreef ranja het volgende:
Alsof jullie top 10 hits uit de 70s wel kennenDie vragen staan soms ook 2 dagen.
*kuch*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:20 schreef ranja het volgende:
Iemand anders stelt nooit top 40 vragen
Ja, achter De Kast van Syb van der Ploeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef Gambolputty het volgende:
Heeft iemand misschien mijn tvp gevonden?
bedoel je daar iets mee soms?quote:
heb je m'n megahint al ontdekt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
Nu heb ik 'm al opgezocht en ik ken het nummer wel ja. Maar nooit geweten wie erachter zaten
Inderdaad. Heb je het gehoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef ranja het volgende:
Peter Gabriel?
Nee toch nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef Berkery het volgende:
Mmm. Ikke is in de war geloof ik.
Zojuist -na twee dagen- antwoord gekregen:quote:Dear Dave,
This is going to be, I guess, a rather uncommon question. I am a -- year old
male living in The Netherlands and I am frequently supporting a large
Dutch internet forum which is called FOK! In fact it's one of the largest
forums in the world. My user name is 'bukgeit', 'goat' translated in English
and for three years I've been using one of your photographs as my user icon.
In fact, it was this picture: *'*The mountain
goat<http://hornacek.coa.edu/dave/Photos/New_Mexico/goat.zoom.2.jpg>up
close and very blurry'. There has been a serious crash on the website
of the particular forum and it wiped out all of the user icons. I've been
searching on my PC for the picture but it's not there anymore. It doesn't
also exist on your website anymore so here's my question. Do you still have
this photograph and would you please let me use it again? I would very much
appreciate this.
Hope to hear from you soon,
Yours sincerely,
<naam>
En verdomd:quote:Hi <naam>,
I believe this is the image you seek! If it's not, let me know and I'll
look around on my hard drive some more.
dave
quote:A mountain goat from very far away.
Tony Scottquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef ranja het volgende:
Elvis is in dit geval onschuldig. Veel neutraler liedje van een man die als Brit te boek staat. ondanks z'n achternaam.
Bukgeit +1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:05 schreef bukgeit het volgende:
Engelbert met Release Me?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:17 schreef Berkery het volgende:
Hij is toch wel Duitser?
Je bent idd op dreef!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:50 schreef Berkery het volgende:
Hans A.P. Last zeker![]()
Ik ga voor de Gaaikema award vanavond![]()
![]()
![]()
toen ik in bed lag, wist ik t iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Nou ja. Promises dus. Met de single 'Baby it's You'.
Dolle zat er zo dicht bij... Dolle_Hond +1
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:50 schreef Berkery het volgende:
Hans A.P. Last zeker![]()
Ik ga voor de Gaaikema award vanavond![]()
Daar zit een huwelijk in..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:26 schreef bukgeit het volgende:
Der Berkery ist heiss.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
waterdogs?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef dolle_hond het volgende:
riverdogs?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:13 schreef bartrid het volgende:
Nu wel da's gewoon pestilence
quote:Arguably the ultimate progressive metal band of their day,'simpossibly Byzantine death-jazz proved too advanced even for committed metal heads to stomach. Over the span of three albums admirably recorded in spite of crippling adversity, the band's inventive but inaccessible style has earned them a lasting respect, but likewise compromised their chances of attaining widespread success.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:34 schreef Mark het volgende:
Cynic?
Dat dacht je dan goed, eerlijk gezegd had ik dit punt ook wel bij voorbaat al aan jou toegerekendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:12 schreef ranja het volgende:
Ik moest eerst denken aan Matia Bazar
The Gary Lucas band?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef peaceman het volgende:
Noem 1 van de 2 bands waar Jeff Buckley in gespeeld heeft voor zijn plaat Grace uitkwam.
Ik ken er maar 1, daar heb ik ook een cd van, maar ben de naam ff kwijt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef peaceman het volgende:
Noem 1 van de 2 bands waar Jeff Buckley in gespeeld heeft voor zijn plaat Grace uitkwam.
Volgens mijn bron heet die band anders... maar je bent wel heel warm.quote:
The Duke strikes again +1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Gods & Monsters
Yep, a.k.a. J-Dilla.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:42 schreef ranja het volgende:
Jay Dee ofzo.
Echt waar? Da's kut voor 'm, hij heeft net deze week een nieuwe cd uit...quote:
Klopt, die was al grotendeels in het ziekenhuis opgenomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Echt waar? Da's kut voor 'm, hij heeft net deze week een nieuwe cd uit...
Oh, het kwam dus niet onverwacht? Toch lullig, al heeft-ie dan tenminste de release nog meegemaakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Klopt, die was al grotendeels in het ziekenhuis opgenomen.
Hij had volgens mij nogal wat problemen met z'n nieren, maar dat het zo'n vaart ging lopen had niemand verwacht. De officiele doodsoorzaak is trouwens ook nog niet bekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, het kwam dus niet onverwacht? Toch lullig, al heeft-ie dan tenminste de release nog meegemaakt.
Tja vanmiddag was iedereen schaatsen kijken denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:03 schreef Mark het volgende:
Ja hoor: ben je uren weg, komt diezelfde plaat weer tevoorschijn
Schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja vanmiddag was iedereen schaatsen kijken denk ikIk wel in elk geval en hier gebeurde ook niks...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef cafca het volgende:
Heb je misschien een hint die sommigen van ons kunnen begrijpen?
Jaydee van Plastic Dreams was toch Robin Albers van de AVRO?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:58 schreef ranja het volgende:
Ik zag het gister en dacht toen aan die van Plastic Dreams, maar het bleek een hiphopper te zijn.
Nou ja, veel te jong sowieso.
Er staat nog een vraag van mij he...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jaydee van Plastic Dreams was toch Robin Albers van de AVRO?
Je kent je rappersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ali B en Yes-R
quote:
Aa-aaron it isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:05 schreef cafca het volgende:
Idol Aaron
Ik ben na de voorrondes gestopt met Idols volgen dit jaar, dus dat zou ik niet wetenquote:
Ach, ik moet eerlijk zijn: je mist d'r niet veel aan, hoor...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben na de voorrondes gestopt met Idols volgen dit jaar, dus dat zou ik niet weten
Da's wel Icehousequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:13 schreef cafca het volgende:
Aaron was wel cool
welke band?
[afbeelding]
Ik wou het wel gaan volgen weer dit jaar, want Ik was verliefd op Rafaella (voeg twee puntjes toe boven een willekeurige letter)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, ik moet eerlijk zijn: je mist d'r niet veel aan, hoor...
+ 1 x-factor voor Berkeryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef Berkery het volgende:
Henk Jan Smits
Die is carnaval aan het vieren vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat jij al een vriendin had, Sack!
Oh, dan is het niet erg als je iemand bezwangerd!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is carnaval aan het vieren vanavond
een Marokkaan uit de Randstad die carnaval viert![]()
Over welk nummer ging deze uitspraak?quote:"Verschrikkelijk nummer, hij fluit zelfs met een Duits accent."
Juist!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet erg als je iemand bezwangerd!
Carnaval...
Dennie Christiaan met dat Marsipulami lied?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef Berkery het volgende:
Een uitspraak van Henk Jan Smits is de volgende:
[..]
Over welk nummer ging deze uitspraak?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Wind of Change van The Scorpions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |