Je kent je rappersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ali B en Yes-R
quote:
Aa-aaron it isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:05 schreef cafca het volgende:
Idol Aaron
Ik ben na de voorrondes gestopt met Idols volgen dit jaar, dus dat zou ik niet wetenquote:
Ach, ik moet eerlijk zijn: je mist d'r niet veel aan, hoor...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben na de voorrondes gestopt met Idols volgen dit jaar, dus dat zou ik niet weten
Da's wel Icehousequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:13 schreef cafca het volgende:
Aaron was wel cool
welke band?
[afbeelding]
Ik wou het wel gaan volgen weer dit jaar, want Ik was verliefd op Rafaella (voeg twee puntjes toe boven een willekeurige letter)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, ik moet eerlijk zijn: je mist d'r niet veel aan, hoor...
+ 1 x-factor voor Berkeryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:32 schreef Berkery het volgende:
Henk Jan Smits
Die is carnaval aan het vieren vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat jij al een vriendin had, Sack!
Oh, dan is het niet erg als je iemand bezwangerd!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die is carnaval aan het vieren vanavond
een Marokkaan uit de Randstad die carnaval viert![]()
Over welk nummer ging deze uitspraak?quote:"Verschrikkelijk nummer, hij fluit zelfs met een Duits accent."
Juist!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet erg als je iemand bezwangerd!
Carnaval...
Dennie Christiaan met dat Marsipulami lied?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:38 schreef Berkery het volgende:
Een uitspraak van Henk Jan Smits is de volgende:
[..]
Over welk nummer ging deze uitspraak?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Wind of Change van The Scorpions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |