Yep, a.k.a. J-Dilla.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:42 schreef ranja het volgende:
Jay Dee ofzo.
Echt waar? Da's kut voor 'm, hij heeft net deze week een nieuwe cd uit...quote:
Klopt, die was al grotendeels in het ziekenhuis opgenomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Echt waar? Da's kut voor 'm, hij heeft net deze week een nieuwe cd uit...
Oh, het kwam dus niet onverwacht? Toch lullig, al heeft-ie dan tenminste de release nog meegemaakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Klopt, die was al grotendeels in het ziekenhuis opgenomen.
Hij had volgens mij nogal wat problemen met z'n nieren, maar dat het zo'n vaart ging lopen had niemand verwacht. De officiele doodsoorzaak is trouwens ook nog niet bekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, het kwam dus niet onverwacht? Toch lullig, al heeft-ie dan tenminste de release nog meegemaakt.
Tja vanmiddag was iedereen schaatsen kijken denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:03 schreef Mark het volgende:
Ja hoor: ben je uren weg, komt diezelfde plaat weer tevoorschijn
Schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja vanmiddag was iedereen schaatsen kijken denk ikIk wel in elk geval en hier gebeurde ook niks...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef cafca het volgende:
Heb je misschien een hint die sommigen van ons kunnen begrijpen?
Jaydee van Plastic Dreams was toch Robin Albers van de AVRO?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:58 schreef ranja het volgende:
Ik zag het gister en dacht toen aan die van Plastic Dreams, maar het bleek een hiphopper te zijn.
Nou ja, veel te jong sowieso.
Er staat nog een vraag van mij he...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jaydee van Plastic Dreams was toch Robin Albers van de AVRO?
Je kent je rappersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ali B en Yes-R
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |