Volgens mij hebben die vrouwen daar ook net iets teveel mannelijke hormonen om vrouw te zijn...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef pberends het volgende:
Voor als je wil lachen.
Ik ga me ook inschrijven als model.
En die vrouw dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Pracissor het volgende:
die was goed die neger bij comedy factory
quote:Uitzending : zondag 11 februari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
// Buitenhof
> Kernenergie:
Het taboe op kernenergie lijkt verdwenen. Het kabinet houdt de kerncentrale in Borssele langer open en in Duitsland, Frankrijk en Groot Brittannië woedt de discussie over de bouw van nieuwe centrales volop. Wanneer bouwt Nederland de eerste nieuwe centrale? Het antwoord komt van staatssecretaris van VROM, Pieter van Geel (CDA).
> Brussel of Balkenende
Er begint grote onrust te ontstaan over een recente uitspraak van het Europese Hof van Justitie. Juristen waarschuwen dat het Hof zich weinig aantrekt van het massale ‘nee’ tegen de Europese grondwet door Brussel meer zeggenschap te geven over het strafrecht in de lidstaten. Een gesprek hierover met hoogleraar strafrecht Ybo Buruma.
> Nederland krimpt
Voor het eerst vertrokken er vorig jaar meer mensen uit Nederland dan er in kwamen. En ook de bevolkingsgroei is op een historisch laag niveau gekomen. Welke gevolgen heeft dat voor ons land op langere termijn? Een debat tussen Jan Latten, demograaf bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en Paul Gerbrands, voorzitter van de Club van Tien Miljoen en Mei Li Vos, voorzitter van de vakbond voor jongeren AVV.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Paul Witteman
Columnist:
Désanne van Brederode
quote:Andries (EO)
21:50 - 22:20 Informatief, Nederland 1
Afl: Geert Wilders.
Afl.: Geert Wilders. In deze aflevering is Geert Wilders te gast. Samen met Andries gaat hij op zoek naar de bezieling en bezinning van de omstreden politicus. Ze spreken met elkaar in Wilders' geboorteplaats Venlo en bij zijn werkplek in Den Haag. Zij nemen een kijkje op de plaatsen die voor Wilders van belang zijn geweest in zijn jeugd. Zijn ouderlijk huis, de lagere school en de plaatselijke kerk zijn voor de zwaarbewaakte politicus synoniem aan veiligheid en geborgenheid. Nu jaren later werkt hij in Den Haag en is hij één van de zwaarst bewaakte mensen in ons land. Het contrast kan haast niet groter. Wat heeft Wilders gevormd tot wat hij nu is? Wat is zijn motivatie om door te gaan? Een bijzondere ontmoeting over bezinning en bezieling. Presentatie: Andries Knevel.
Hij lijkt inderdaad elke week te gast hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:54 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heeft Knevel toch met Wilders?
En dat voor een splinter...'t zou wat zijn als Abou Jahjah elke week in een programma te gast kwamquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad elke week te gast he!
En haar kop is sowieso weinig vrouwlijk. Lijkt wel het zusje/broertje van BB Kely.quote:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art000000060478.htmlquote:11 Februari 2006 17:59
Zalm: stop hypotheek-discriminatie
DEN HAAG Minister Zalm wil dat de banken ophouden met het discrimineren van mensen bij het verstrekken van hypotheken. Twee jaar geleden kwam al aan het licht dat de achternaam of de postcode reden kan zijn voor banken om een hypotheek te weigeren.
Op die manier worden vooral allochtonen uit achterstandswijken gediscrimineerd. De banken beloofden twee jaar geleden beterschap, maar daar is volgens Zalm niets van terechtgekomen.
De banken moeten voor 1 juli met een gedragscode komen, anders komt Zalm met wettelijke maatregelen. De banken zeggen dat ze bezig zijn met een regeling.
Ik gok ene Minogue.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is dat?
Het ziet er tegenwoordig totaal niet meer uit. Vrouwelijke heupen ontbreken volledig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef pberends het volgende:
En haar kop is sowieso weinig vrouwlijk. Lijkt wel het zusje/broertje van BB Kely.
Ik ben inderdaad een pioneer op dat gebiedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ziet er tegenwoordig totaal niet meer uit. Vrouwelijke heupen ontbreken volledig.
Was jij niet een van de eerste die Hillary niets vond?
Shownieuws kan mij over het algemeen een aars roesten, hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, die had toch tietkanker?
pberends, heeft u een abonnement op DeIngenieur?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Het is een mythe dat ze tietkanker had, ze had niet eens tieten, anorexia-vrouwtje die Kylie.
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
pberends, heeft u een abonnement op DeIngenieur?
Mooi, hou dat voorlopig maar even zo.quote:
Geil hoor, anorexiavrouwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Het is een mythe dat ze tietkanker had, ze had niet eens tieten, anorexia-vrouwtje die Kylie.
Net of die mensen voor hun lol lopen te klagen. Ik heb in zo'n rapportage gezien dat zo'n man in z'n huis een "aluminium hut" had gemaakt en dat hij nergens meer last van had. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mooi, hou dat voorlopig maar even zo.
Het artikel 'de Mythe van gevaarlijke UMTS-straling' is nog op een lager niveau, inclusief haha dan moet je ook wel een aluminium petje dragen en ingestraald water drinken argumenten, dan dit al bijna trieste topic.
UMTS Masten gevaarlijk deel 2
Als mensen klagen zullen ze dat vaak niet voor de lol doen, maar het kan wel zijn dat er ten onrechte symptomen worden toegeschreven aan de straling. Het kan ook in het koppie zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of die mensen voor hun lol lopen te klagen. Ik heb in zo'n rapportage gezien dat zo'n man in z'n huis een "aluminium hut" had gemaakt en dat hij nergens meer last van had. Zegt genoeg lijkt me.
Ze moeten eerst het nut van umts maar eens onderzoeken, wat die is uiterst discutabel. Lekker video kijken op je mobieltje ofzo, nee, dat doen mensen liever thuis op hun luie reet met een groot scherm.
Volgens mij begreep je me verkeerd maar het nut van UMTS onderzoeken vind ik wel een goedequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of die mensen voor hun lol lopen te klagen. Ik heb in zo'n rapportage gezien dat zo'n man in z'n huis een "aluminium hut" had gemaakt en dat hij nergens meer last van had. Zegt genoeg lijkt me.
Ze moeten eerst het nut van umts maar eens onderzoeken, wat die is uiterst discutabel. Lekker video kijken op je mobieltje ofzo, nee, dat doen mensen liever thuis op hun luie reet met een groot scherm.
Denk je dat Sylvia Millecam voor de lol naar Yomanda ging? Er zijn mensen die naar Yomanda zijn gegaan en daarna minder pijn hadden. Zegt genoeg?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zaak voor de bedrijven die het exploiteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je me verkeerd maar het nut van UMTS onderzoeken vind ik wel een goede
Ik bedoelde dat een columnist / Ir. (beiden dus) zijn artikel opent met dat iedereen die UMTS gevaarlijk vind wel een aluminium petje en ingestraald water drinkt, en daarmee de mensen die tegen zijn, belachelijk maakt. Drogredenering van de bovenste plank dus, en een papiertje anders dan de Telegraaf niet waardig, al dacht de redactie (waar ik ook meer en meer mijn twijfels bij trek, want die eindredacteur is volgens mij echt een schuimbekkend type) van DeIngenieur daar anders over dacht.
Wat anders: Waarom zuigt jouw dorp? , Nederland is dus helemaaaaal niet vol! >:O
Trouwens, hebben wij een 'Central Park' in Nederland? Dus niet een groen hart met een snelweg in het midden...
Ja, daar zou je misschien aan denken; maar waarom klaagden bij gsm masten nauwelijks mensen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als mensen klagen zullen ze dat vaak niet voor de lol doen, maar het kan wel zijn dat er ten onrechte symptomen worden toegeschreven aan de straling. Het kan ook in het koppie zitten.
Ik vind de hutjes methode beter dan de kutjesmethode.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk je dat Sylvia Millecam voor de lol naar Yomanda ging? Er zijn mensen die naar Yomanda zijn gegaan en daarna minder pijn hadden. Zegt genoeg?
[..]
Zaak voor de bedrijven die het exploiteren.
Omdat het toen nog niet zo gehyped werd? Is het uberhaupt wel zo dat mensen nauwelijks klaagden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, daar zou je misschien aan denken; maar waarom klaagden bij gsm masten nauwelijks mensen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind de hutjes methode beter dan de kutjesmethode.
Niet dat de media superbetrouwbaar is, maar daar heb ik redelijk vertrouwen in. Als er veel problemen met gsm waren, dan was dat ook wel in de media gekomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Omdat het toen nog niet zo gehyped werd? Is het uberhaupt wel zo dat mensen nauwelijks klaagden?
Dat was er volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat de media superbetrouwbaar is, maar daar heb ik redelijk vertrouwen in. Als er veel problemen met gsm waren, dan was dat ook wel in de media gekomen.
Is het niet in de media geweest? Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat de media superbetrouwbaar is, maar daar heb ik redelijk vertrouwen in. Als er veel problemen met gsm waren, dan was dat ook wel in de media gekomen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Trouwens, hebben wij een 'Central Park' in Nederland? Dus niet een groen hart met een snelweg in het midden...
Hoe groot is dat? En dat vergeleken met Central Park?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier wordt de autoweg die er doorheen gaat ooit in een tunnelbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |