abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:59:47 #51
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34943150
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, My, ga je nu nog eens iets doen?
Wie?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34943189
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wie?
Emmy, oftewel M.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:01:27 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34943193
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, My, ga je nu nog eens iets doen?
Ik?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34943265
Ja jij ook.
pi_34943294
Over 20 jaar werkt 25% van de beroepsbevolking in de ouderenzorg .
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:05:58 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34943338
Laat ik eens lekker links niets gaan doen.
pi_34943355
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik?
Ik stel toch geen retorische vragen?
pi_34944465
Schoolkinderen verbranden Deense vlag in Maastricht

Uitgegeven: 10 februari 2006 16:10
Laatst gewijzigd: 10 februari 2006 17:07

MAASTRICHT - Een groep van ongeveer 150 schoolkinderen tussen de 14 en 18 jaar heeft vrijdagmiddag op Plein 1992 in Maastricht een Deense vlag verbrand. De allochtone kinderen demonstreerden hiermee tegen de publicatie van de spotprenten over de profeet Mohammed. Dat meldde de politie.

De groep verzamelde zich eerder op het station en liep daarvandaan onder politiebegeleiding naar het plein. Ze droegen spandoeken bij zich met teksten tegen de spotprenten. De politie stond dit protest toe, ondanks dat de groep geen vergunning had aangevraagd.

Verkeer

Rond vier uur vrijdagmiddag liepen de schoolkinderen terug naar het station, waar de demonstratie ontbonden werd. Op de terugweg hield de groep op verscheidene plaatsen het verkeer op. De demonstranten riepen leuzen in het Arabisch. Veel van hen droegen witte djellaba's. De groep werd omringd door agenten.

Tijdens de demonstratie sprongen twee jongeren achterin een politieauto en begonnen dingen te roepen via de megafoon. Zij werden daar vervolgens door agenten uit getrokken. Maastrichtenaren die getuige waren van de demonstraties reageerden vaak lacherig om de onverstaanbare teksten en de kleding van de jongeren, waarop enkele demonstranten vijandig reageerden. Het kwam niet tot gewelddadigheden.

De Deense krant Jyllands Posten plaatste in september de spotprenten. Ruim vier maanden later plaatsten dagbladen in onder meer Frankrijk, Noorwegen, Duitsland en Zwitserland ook de controversiële karikaturen. De cartoons hebben onder moslims over de hele wereld een storm van protest veroorzaakt. In Nederland was tot nu toe nog niet gedemonstreerd tegen de spotprenten.

Amsterdam

Verschillende internetpagina's deden begin deze week een oproep om aanstaande zaterdag te demonstreren op de Dam. Voor deze demonstratie is bij de gemeente geen aanvraag ingediend. De gemeente weet ook niet wie achter de oproep zit.

De Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam en Omstreken (UMMAO) heeft de besturen van de prominente moskeeën aangesproken over de demonstratie tegen de Deense spotprenten. "We hebben gevraagd of ze aan de imams willen doorgeven dat ze het karakter van deze demonstratie aankaarten in het vrijdaggebed", aldus Thalil ait Bilal, voorzitter van de UMMAO vrijdag.

Dialoog

"Wij hopen dat iedereen bewust is dat het hier om een illegale demonstratie gaat. Wij staan daarom niet achter dit idee. Rekening houdend met de sfeer in Amsterdam lijkt ons dit niet de beste manier om de spotprenten aan te kaarten." Volgens Ait Bilal zijn er talloze andere manieren om hier mee om te gaan "zoals de dialoog".
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:01:02 #59
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34945022
Hoi

Ik wil eigenlijk een topic openen over hoe het nou zit met die CIA gevangenissen...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_34945282
Waarom is dit toch een soort vraagbaak geworden voor onzekere figuren met plaatsingsangst?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:12:56 #61
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34945407
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is dit toch een soort vraagbaak geworden voor onzekere figuren met plaatsingsangst?
Mag ik het niet eens meer vrágen? Ik dacht, misschien staat er ergens nog n topic ofzo...
pi_34945595
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mag ik het niet eens meer vrágen? Ik dacht, misschien staat er ergens nog n topic ofzo...
Ach, bij jou is het minder erg, jij bent tenminste geen uit corrupte factoren bestaande kakkineuze pot die haar eruditie als strooigoed beschouwt. .
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:24:09 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34945786
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach, bij jou is het minder erg, jij bent tenminste geen uit corrupte factoren bestaande kakkineuze pot die haar eruditie als strooigoed beschouwt. .
Goed,

nagoed, ik open em gewoon. Ik bedoel, dat moet toch kunnen?

edit: zo, dat duurde even: Hoe zat dat nou met die CIA stuff?

[ Bericht 11% gewijzigd door Yildiz op 10-02-2006 19:45:49 (topic erbij) ]
pi_34947147
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=24072682

Bekijk de aflevering van Elle Bandita.
Wat is dit nou weer

your brain is a mess, so put your hands off my ass,
I've got the right to be free, so get your hands off of me
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:09:21 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34947232
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:20:12 #66
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34947579
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:01 schreef Yildiz het volgende:
Hoi

Ik wil eigenlijk een topic openen over hoe het nou zit met die CIA gevangenissen...
Hey,

om terug te komen op je eerdere vraag; het is een kunstwerk van een kunstenaar, met als muze een sportwagen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:21:14 #67
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34947613
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer

your brain is a mess, so put your hands off my ass,
I've got the right to be free, so get your hands off of me
Dat is 'punk' tegenwoordig.
pi_34947706
heeft niets te maken met cartoons :
quote:

Zweden wil in 15 jaar af van fossiele brandstof

(Novum/AP) - De Amerikaanse president George Bush verraste internationale waarnemers met zijn voornemen af te rekenen met Amerika's 'verslaving' aan buitenlandse olie, maar Zweden is hem al ver vooruit. Dit vooruitstrevende Scandinavische land heeft zich ten doel gesteld het gebruik van fossiele brandstoffen de komende vijftien jaar helemaal af te schaffen. "In 2020 moet het afgelopen zijn met onze afhankelijkheid van olie", zegt minister van duurzame ontwikkeling Mona Sahlin.

Het utopische streven, in september aangekondigd door premier Goran Persson, werd bejubeld door de milieubeweging. Verschillende deskundigen reageerden echter sceptisch. Zij denken dat het onhaalbaar is.

Zweedse regeringsfunctionarissen erkennen dat het vrijwel onmogelijk zal zijn om in zo korte tijd echt helemaal van de olie af te komen. De bedoeling is, zeggen zij, dat de Zweden nooit gedwongen zullen zijn om fossiele brandstoffen te gebruiken omdat er geen duurzame energiebron voorhanden is. "Er zullen altijd betere alternatieven voor olie zijn en dat betekent dat een huis niet per se met olie hoeft te worden verwarmd en dat een automobilist niet perse op benzine hoeft te rijden", zegt Sahlin.

Het ambitieuze Zweedse plan is een antwoord op de wereldwijde klimaatverandering, de stijgende olieprijzen en de wetenschap dat de olievoorraad uitgeput raakt.

"We willen zowel mentaal als technisch voorbereid zijn" op een leven zonder olie, zegt Martin Larsson, een hoge ambtenaar van het ministerie van duurzame ontwikkeling. "Veel mensen denken dat een liter benzine over vijf à zes jaar zo'n twintig kroon (2,10 euro) zal kosten. Dat zou een dramatische verandering zijn en veel huishoudens hard treffen." Nu kost de benzine ongeveer elf kroon (1,19 euro) per liter.

Persson zegt dat het doel zal worden bereikt door het onderzoek naar alternatieve energiebronnen te stimuleren, mensen die op groene energie overschakelen financieel te belonen en de jaarlijkse productie van elektriciteit uit duurzame energiebronnen de komende tien jaar op te voeren met 15 terawattuur.

Er zijn al fiscale stimuli ingevoerd en Persson heeft een commissie ingesteld die andere manieren moet vinden om een olievrije samenleving te creëren. De commissie komt van de zomer met haar eerste voorstellen.

Niemand twijfelt aan Zwedens goede bedoelingen. "Ik denk niet dat het realistisch is, maar het is een goed streven", zegt Kenneth Werling, directeur van Agroetanol, een bedrijf dat de grootste fabriek voor ethanol exploiteert. "Misschien kunnen we een samenleving opbouwen die minder afhankelijk is van olie, dat is op zich al goed."

Sahlin blijft ervan overtuigd dat het plan kan slagen. "Zeg zelf, wat is het alternatief? Wachten tot de olie nog duurder wordt?"

De minister en andere milieudeskundigen wijzen op een reeks factoren die het Zweden gemakkelijker maakt dan andere landen om olie uit te bannen. Het negen miljoen inwoners tellende land heeft honderden kilometers kustlijn, waar al een aantal elektriciteitscentrales op wind- en waterkracht staan. Voor de zuidkust wordt een groot nieuw windmolenpark gebouwd, dat moet helpen de stroomproductie uit duurzame bron met 15 terawattuur te verhogen.

Zweden heeft ook meer bos per hoofd van de bevolking dan andere landen. De tonnen biomassa die de bossen opleveren hebben Zweden tot een van de wereldleiders in duurzame energie gemaakt.

In 2003 was 26 procent van de in Zweden verbruikte energie afkomstig uit duurzame bron - meer dan viermaal zoveel als het Europese gemiddelde van 6 procent. Slechts 32 procent van de energie werd er opgewekt met olie, vergeleken met 77 procent in 1970. Terwijl de Europese Unie probeert het gemiddelde gebruik van duurzame energiebronnen de komende vijf jaar te verdubbelen tot 12 procent, legt Zweden de lat terecht hoger, zegt Jacqueline McGlade, directrice van het Europese Milieu Agentschap in Kopenhagen. "Veel landen stellen zich doelen op het gebied van duurzame energie. Zweden is een ander verhaal omdat de doelen daar bereikbaar zijn in plaats van slechts een mooi streven", zegt McGlade. "Dat komt omdat alle ministeries in Zweden duurzame energie hebben opgenomen in hun lange-termijnbeleid."

Dat is goed te zien bij de verwarming van huizen en flats, erg belangrijk in een land als Zweden, waar zo'n vijf maanden van het jaar barre winter heerst. Veel Zweedse wijken zijn aangesloten op een systeem van stadsverwarming. De warmte die via water over de huizen wordt verspreid wordt dikwijls opgewekt door verbranding van vuilnis of hout. Tegenwoordig wordt nog maar 8 procent van de Zweedse huizen met olie verwarmd, zegt Stefan Edman, milieuadviseur van de regering. Met ingang van 1 januari kunnen deze huishoudens belasting terugkrijgen als ze op duurzame energie overschakelen. Op het gebied van verwarming is Edman optimistisch. "Ik denk dat we daar helemaal van de olie af kunnen komen."

Het verkeer is een andere zaak. Van de vier miljoen auto's op de Zweedse wegen rijdt maar 1 procent op duurzame energie. Wel is de verkoop van zogenaamde 'milieuauto's' vorig jaar bijna verdubbeld. En het parlement heeft in december een wet aangenomen die alle grote pompstations verplicht minstens één pomp te plaatsen met alternatieve brandstof.

Zweden gebruikt nu al meer ethanol per hoofd van de bevolking dan enig ander land in de EU. Dat komt door een proefproject waarbij ongeveer 5 procent ethanol wordt gemengd door de benzine die aan de pomp wordt verkocht, met het doel de milieuvervuiling te verminderen, zegt directeur Werling van Agroetanol.

Of Zweden en de VS hun doelstellingen nu wel of niet halen, ze zullen andere landen in de wereld er waarschijnlijk toe aanzetten ambitieuzere doelen te stellen voor zichzelf, zegt George Sterzinger, directeur van het Project voor een Duurzaam Energiebeleid in Washington. "De maatschappij stelt zich een doel en op weg naar dat doel komen er betere technieken en kun je je een beter doel stellen", zegt Sterzinger. "Door het stellen van een doel geef je een soort voorbeeld van 'als Zweden het kan, waarom wij dan niet?'"
http://www.trouw.nl/novum(...)ndstof?backlink=true
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:32:11 #69
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34947922
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hey,

om terug te komen op je eerdere vraag; het is een kunstwerk van een kunstenaar, met als muze een sportwagen.
Gepimpt en al

Hoi,

zeg, heb jij toevallig ervaring met het ISO?
pi_34948117
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:21 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat is 'punk' tegenwoordig.
Ja, net als de videootje kijken op de bank en dan de pineut zijn enzo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:42:47 #71
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34948293
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Gepimpt en al

Hoi,

zeg, heb jij toevallig ervaring met het ISO?
Nope, wieso? Van plan actief te worden binnen die organisatie?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:43:21 #72
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34948309
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, net als de videootje kijken op de bank en dan de pineut zijn enzo
Die twee figuren er ook echt bij...
pi_34948388
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Die twee figuren er ook echt bij...
in die sm pakjes he?

Ik lees trouwens op 3voor12 dat ze nog gewoon thuis woont. Wat fout
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:46:11 #74
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34948419
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

in die sm pakjes he?

Ik lees trouwens op 3voor12 dat ze nog gewoon thuis woont. Wat fout
Het zal je dochter maar wezen.
pi_34948448
Wat een trieste bedoeling .

De Jeugd Van Tegenwoordig op Noorderslag daarentegen . "Is Jacques D'Ancona in de saal?"
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:48:10 #76
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34948511
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nope, wieso? Van plan actief te worden binnen die organisatie?
Nee, nouja, voorlopig niet in ieder geval. Er staat een vacature open, kwam ik via school achter.
pi_34948857

"Kom op kankerlijers kom op"
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34948932
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het zal je dochter maar wezen.
Ze voert een act op, ik denk dat de schuld bij papa ligt eigenlijk
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:58:56 #79
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34948939
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

Nu jij weer gek.
pi_34949021
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nu jij weer gek.
Was jij op Lowlands afgelopen jaar?
pi_34949030
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

Stoere sig

Wat vind je van de Chuck Norris bash trouwens? Of was dat ook voor jouw tijd?
Deze avatar is cool,
pi_34949035
Italiaanse toestanden in Roemenie:
quote:
Roemenië / Parlement blokkeert corruptiewet

Van onze redactie buitenland

Het Roemeense parlement heeft gisteren de nieuwe wet tegen corruptie geblokkeerd. Daarmee strijkt het de Europese Unie tegen de haren in.

De nieuwe wet was al sinds september in werking op basis van een regeringsdecreet, maar moest nog door het parlement worden aangenomen om permanente status te krijgen. Gisteren lukte dat nog niet, omdat er meer parlementariërs van de oppositionele sociaal-democratische partij (PSD) voor de stemming waren komen opdagen dan van de regeringscoalitie. Die beschikt slechts over een krappe meerderheid in het parlement. President Traian Basescu heeft nu 20 dagen de tijd om de wet terug te sturen naar het parlement voor nieuwe behandeling. In de tussentijd kan de bestrijding van corruptie doorgaan.

De PSD is tegen de wet, omdat die volgens haar een heksenjacht kan ontketenen tegen PSD-politici. „Wij zijn het doelwit nu”, stelde PSD-politicus Ilie Sarbu. „We worden beschuldigd van van alles, links en rechts, ’sochtends, ’smiddags en ’savonds.”

De PSD, die tussen 2000 en 2004 de regering vormde, staat inderdaad onder zware verdenking. Dinsdag werd haar leider formeel aangeklaagd: ex-premier en huidig parlementsvoorzitter Adrian Nastase. Details zijn nog niet bekendgemaakt, maar waarschijnlijk gaat het om malversaties in de vastgoedhandel. Nastase verklaarde zichzelf onschuldig en omschreef de aanklacht als een ’publieke executie’ en als vervolging door ’de politieke politie van president Traian Basescu’.

De Roemeense justitie heeft overigens ook de vice-premier van de huidige coalitie, George Copos, aangeklaagd, wegens belastingontduiking. Ook Copos ontkent.

Het blokkeren van de anti-corruptiewet zal in Brussel slecht vallen. Omkoping en fraude is volgens veel Europese landen een van de grootste obstakels voor de toetreding van Roemenië tot de EU. De toetreding staat voor januari 2007 op het programma, maar de EU eist dat wel eerst de corruptie is aangepakt en de Roemeense rechtspraak is hervormd. Woensdag oordeelde de EU-vertegenwoordiger in Boekarest, Jonathan Scheele, dat Roemenië inmiddels stappen heeft gezet in de goede richting, maar dat er nog meer moet gebeuren.

In Nederland wilde met name het CDA vanwege de corruptie in Roemenië toetreding van het land nog niet goedkeuren. In de Tweede Kamer kreeg de partij daar echter geen steun voor. Het toetredingsverdrag van Roemenië en Bulgarije is vorige week met grote meerderheid geratificeerd. Dat verdrag maakt wel uitstel met één jaar mogelijk.
http://www.trouw.nl/hetni(...)kkeert+corruptiewet+
pi_34949116
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Stoere sig

Wat vind je van de Chuck Norris bash trouwens? Of was dat ook voor jouw tijd?
Deze avatar is cool, [afbeelding]
Kan me er weinig van herinneren, maar Chuck is tof.
pi_34949260
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef zakjapannertje het volgende:
Italiaanse toestanden in Roemenie:
[..]

http://www.trouw.nl/hetni(...)kkeert+corruptiewet+
Ze zijn zeker omgekocht.
pi_34949274
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kan me er weinig van herinneren, maar Chuck is tof.
http://www.chucknorrisfacts.com/
pi_34949345

pi_34949891
pi_34949924
&
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:45:13 #89
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:02:35 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34951419
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:08 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

Godslastering, om Mohammed (vzmh) zo af te beelden!
pi_34951755
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Godslastering, om Mohammed (vzmh) zo af te beelden!
Hij mag m'n reet likken. .

Ad Melkheld (vzmh).
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:12:12 #92
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34951820
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hij mag m'n reet likken. .

[afbeelding]

Ad Melkheld (vzmh).
pi_34952456
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Wat ?

Iets tegen deze ziener?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:37:50 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34952932
pi_34953137
quote:
Wikipedia met google Ads! << niet vaker dan 10x klikken op de ads, anders raak ik mijn adsense account kwijt.
Wat ben je toch een hoertje, DrW .
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:59 #97
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34954906
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:34:04 #98
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34955220
of deze

□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34955290
Wat had Hirsi Ali eigenlijk *niks* te vertellen.. Kon het gek genoeg wel vinden met die knakker van het Nederland Dagblad
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:48:16 #100
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34955708
die was goed die neger bij comedy factory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')