Nu is alles wel dichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier niet hoor, alleen stream 2 doet het met brallende dronken mensen![]()
Security komt de gasten wegmeppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef MissHobje het volgende:
Wrom is dat nu weer![]()
Lijkt wel of ze dat steeds rond zelfde tijd doen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
Algehele paniek slaat toe bij de regie....
De bewaking komt nu het hotel in om de gasten er uit te werken...
[afbeelding]
Of ze werdt aangezien als afvalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef frizti het volgende:
De bewaking grijpt hard in en gooit per ongeluk ook Viool eruit.
It was'nt mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zit daar voor kutventje in de regiekamer...
Een vriendje van Theo toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vermoedens? Ik voelde al aankomen dat de boel echt dichtging, waarschijnlijk komen zo de bewakerts ff meppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Nu zijn ze gelocked
Ik heb vermoedens
Yep .. en om dit tijdstip is er al sprake van vermoeidheid .. bijna aanleiding om naar bed te vertrekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef newsman het volgende:
Ik word er zo moe van, elke keer als er ook maar iets gebeurd, flikkeren die mietjes de streams eraf
Ik denk echt dat de bewaking ingrijpt en dat willen ze natuurlijk niet laten zien ivm harde klappen mogelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Snapt iemand de aanleiding van de logo's? Volgens mij gebeurde er niks geks![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de politie scanner : Alle wagens naar de HBB studio opgeroepen.
'k wist niet dat je jan heetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef devilseye het volgende:
moet niet mogen dit, kutlogo's zit hier niet voor jan lul
Ik kan me niet voorstellen dat die man zoveel vrienden heeft ... dat ze werkelijk overal zittenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Breng ook een vuilniswagen mee... voor de klikoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Doe jij je muizevalletje weer eens netjes installeren dan met een blokje kaasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
solly was ff in de keuken baco halen, zal muis wel over de knopjes gelopen hebben
![]()
Oeh, spannendquote:
het zijn z'n "Vrienden" die het geld op moeten brengen dat hij zo groots wil presenterenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Mabelle het volgende:
Dat Theo dit niet kan hendelenhij commandeert anders altijd zo lekker
Muizenvallen zijn niet nodig, als Viool de benen wijd doet ......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Doe jij je muizevalletje weer eens netjes installeren dan met een blokje kaas![]()
Heb jij deze week ff tijd om ff te kleppen, maakt me niet uit wanneerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, spannend![]()
Ja, ik hou nog van je![]()
Be my guestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou wie wil nu de SV doen?
Is niet echt moeilijk
zelfs ik zou het kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou wie wil nu de SV doen?
Is niet echt moeilijk
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
![]()
Zit je net te kijken naar de live stream, gezellig sfeertje, gaan ze op zwart...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef devilseye het volgende:
[..]
zelfs ik zou het kunnenik ga maar naar bed , lees morgen wel verder, iedereen weltrusten
![]()
Slaap lekker Duivelsoogjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef devilseye het volgende:
[..]
zelfs ik zou het kunnenik ga maar naar bed , lees morgen wel verder, iedereen weltrusten
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef devilseye het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben er wel, dat moet ook voor iets tellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
![]()
Zit je net te kijken naar de live stream, gezellig sfeertje, gaan ze op zwart...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm ... toch maar dat blokje kaas en het valletje doen ... dan toch maar ... ja toch ??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Muizenvallen zijn niet nodig, als Viool de benen wijd doet ......
* snijdt blokje kaas af, proeft eerst ff voor en legt de kruimeltjes op het muizenvalletje met diervriendelijke soft-bekledingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Doe jij je muizevalletje weer eens netjes installeren dan met een blokje kaas![]()
Alleen als je niet lief doetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jij deze week ff tijd om ff te kleppen, maakt me niet uit wanneer![]()
![]()
SV = afkorting voor streamverslag .. bedoel je dat ?quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu is het toch nog een hoerenfeest geworden![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet je toch schat, neem je ook je zweepjes meequote:
Ohh natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef Mabelle het volgende:
[..]
SV = afkorting voor streamverslag .. bedoel je dat ?![]()
Ooooh ben jij er zo eentjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* snijdt blokje kaas af, proeft eerst ff voor en legt de kruimeltjes op het muizenvalletje met diervriendelijke soft-bekleding
Euhm ... zullen we jullie alleen latenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet je toch schat, neem je ook je zweepjes mee, vind ik onwijs lekker en niet al te zacht slaan
![]()
Ze hebben waarschijnlijk strikte instructies. RTL Boulevard e.d. zitten hier op te wachten. Ook onze caps zien ze liever niet als er ingegrepen moet worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Al vraag ik me af of er nu zoveel aan de hand is hoor, denk heus dat ze bijna zouden weggaan maar paniekvoetbal is een sleutelwoord bij de regie
Dat is het ook wel, als er Logo's te zien zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh natuurlijkik zat heel moeilijk te denken
![]()
Ongelovelijk gewoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
Probeer ik een stukje te schrijven in het SV, is Bongie me weer voor
Naja zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
Probeer ik een stukje te schrijven in het SV, is Bongie me weer voor
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef newsman het volgende:
Coronel zit te bellen ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef newsman het volgende:
Coronel zit te bellen ?
Maar ik geniet er nu juist zo van als mensen meekijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Euhm ... zullen we jullie alleen laten![]()
![]()
Ik ook Mabelle, kom kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ik geniet er nu juist zo van als mensen meekijken![]()
![]()
Hier doet ie het wel hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef MissHobje het volgende:
Hee Bong..... doet jij stream 3 het ook al een tijdje niet![]()
* niet dat dat uitmaakt.. maar kwa geluid is die altijd de 1e![]()
Ben niet zo goed in kijken ... moet me er altijd tegenaan bemoeien ...quote:
als je echt keihard gewerkt hebt is 5 bier nog veel, maar dat geld niet voor haar natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:30 schreef frizti het volgende:
Viool: ik heb 5 flessen gehad .... ehhh 5 glazen.
Vind ik onwijs jammer Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in kijken ... moet me er altijd tegenaan bemoeien ...dus ik laat jullie rustig alleen.
quote:
Mijn Godquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:35 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: Gaan er hier mensen slapen? Dat kan toch niet waar zijn?
Die vrouw is Anita.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:36 schreef doka het volgende:
Wie is die vent bij het keukenblok en die vrouw met blote rug? Gasten?
Blote rug is Anita, de man is Coronel die blijft slapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:36 schreef doka het volgende:
Wie is die vent bij het keukenblok en die vrouw met blote rug? Gasten?
Dan heeft Coronel sjans volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Blote rug is Anita, de man is Coronel die blijft slapen.
Anita is al 21 jaar gelukkig getrouwd zei ze van de week.quote:
Er ligt toch wel vaker een blue op je bedquote:
En niet zo zuinig ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri is behoorlijk saggo nu
[afbeelding]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over stopt ze de mond mee vol.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef newsman het volgende:
Viola, hou je vervelende smoel dicht, je zit alleen maar over eten te lullen:
Is ze al zo oud?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Anita is al 21 jaar gelukkig getrouwd zei ze van de week.
Dus ze is idd 80, wat ze zelf al zei naar aanleiding van de foto'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Anita is al 21 jaar gelukkig getrouwd zei ze van de week.
quote:
Hahaha ja precies schatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er ligt toch wel vaker een blue op je bed![]()
![]()
![]()
Slaap zacht en morgen gezond weer op.quote:
Hey tuigquote:
Theo heeft toch ergens anders geslapen afgelope nacht, dan kan hij daar toch niks aan doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
Viola is boos omdat de hotelkamer zo shit was achtergelaten. Dat kan je niet maken Theo, zei ze
Ja, maar je maakte een type-foutje lieverdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo heten die beren toch Doka?
Viool haar beren![]()
of heb ik het nu mis.
Was een geintje van Tim Coronel omdat die dacht dat Theo daar zou slapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
Viola is boos omdat de hotelkamer zo shit was achtergelaten. Dat kan je niet maken Theo, zei ze
Ze hadden vanavond het bed in de hotelkamer vol met peperkorrels gestrooid... omdat Theo er zou gaan slapen... maar nu slapen er gastenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Theo heeft toch ergens anders geslapen afgelope nacht, dan kan hij daar toch niks aan doen
Bij gebrek aan beter, voldoet die mier vast primaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, maar je maakte een type-foutje lieverdEn ik dacht: neuken die mier!
Als die mier maar op z'n linkerzij slaaptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, voldoet die mier vast prima![]()
Theo neemt graag de leiding over alles dus is hij ook verantwoordelijk voor die kamer. Delegeren, respect hebben en anders moet je het zelf doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Theo heeft toch ergens anders geslapen afgelope nacht, dan kan hij daar toch niks aan doen
wat een zeikerd ben jij zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, maar je maakte een type-foutje lieverdEn ik dacht: neuken die mier!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef doka het volgende:
[..]
Als die mier maar op z'n linkerzij slaapt
Das waar ook, waarom neemt ie eigenlijk niet de leiding als er schoongemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Theo neemt graag de leiding over alles dus is hij ook verantwoordelijk voor die kamer. Delegeren, respect hebben en anders moet je het zelf doen![]()
He, anders ga ik raar dromen. Over Zwarte Magica's enzoquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
He, anders ga ik raar dromen. Over Zwarte Magica's enzo
Daar is hij de baas voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das waar ook, waarom neemt ie eigenlijk niet de leiding als er schoongemaakt moet worden.![]()
Viool, is zo bezopen als een kachel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Wat zit Viool toch in het Engels te lullen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, is zo bezopen als een kachel.
probeer het eens op je rugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef doka het volgende:
[..]
Als die mier maar op z'n linkerzij slaapt
Dat vindt ie niet leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das waar ook, waarom neemt ie eigenlijk niet de leiding als er schoongemaakt moet worden.![]()
Slaap lekker Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef Mabelle het volgende:
Yep ... mijn lichtje gaat uit![]()
truste
en tot morgen allemaal !!
don't tape this for television????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Wat zit Viool toch in het Engels te lullen?
[afbeelding]
So? Hij wil toch altijd en overal de baas in zijn, dan daar ook maar. Laat die van de straat geplukte happyhousemongool dat dan ook maar lekker oplossenquote:
De kliko is dus eindelijk volquote:
Anita is niet alleen bezopen maar ook besnovenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, is zo bezopen als een kachel.
Truste bellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef Mabelle het volgende:
truste
Truste Mabelle en nogmaals bedankt voor je bijdrage aan de SVquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef Mabelle het volgende:
truste
Hij hoeft niet alles leuk te vinden, ik vind het ook niet leuk dat hij daar rondloopt en toch kijk ik.quote:
Dat is nog een belediging voor het woord eng vind ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
God tering wat is het toch een eng wijf die Viool:(
Je zal een bezopen viool in de buut hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
Viool is wel heel handtastelijk als ze bezopen is...
[afbeelding]
Nee hoor... schitterend gemaaktquote:
quote:
Nee hoor, je slaat de spijker op zijn haar kop.quote:
Hier zijn we het even niet eensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Anita is niet alleen bezopen maar ook besnoven![]()
Dan moet ik 'm nog ff tekenen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef frizti het volgende:
Sjet, die kun je mooi op de site van Frank Awick achterlaten bij de rest van de collectie.
Nee hoor Sjetquote:
Met onafscheidelijke zonnebril opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef newsman het volgende:
Gaat Kliko, morgen tot 9 uur in haar nachtpon lopen, ze zal wel koppijn hebben.
dat kan die nie zelf. Zelfs voor vanavond (wat hij al heeeelemaal in orde zei te hebben) had hij de hulp van zijn vriendjes nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
So? Hij wil toch altijd en overal de baas in zijn, dan daar ook maar. Laat die van de straat geplukte happyhousemongool dat dan ook maar lekker oplossen![]()
Ze is niet helemaal op deze planeet hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier zijn we het even niet eens
Jij hebt helemaal niet meegelurktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slappe ouwe t*ring slet dat je er bent![]()
over lurken gesproken![]()
Ooh het valt je dus ook opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal op deze planeet hoor![]()
Ik hou er wel van hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet meegelurkt![]()
Hoe moet dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef frizti het volgende:
Sjet, die kun je mooi op de site van Frank Awick achterlaten bij de rest van de collectie.
In de keukenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Waar the fuck is John eigenlijk?
In de keukenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
kleine hersentjes zijn snel weggesnovenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon een reaktie bijschrijven in het Viola topic op http://www.at5blog.nl/awick/quote:
Viool is verder weg hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
die is ergquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kleine hersentjes zijn snel weggesnoven
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
quote:
Jij kan best gemeen zijn zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen maar lief is erg saaiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij kan best gemeen zijn zeg![]()
Maar ook wel lief![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar schampen als ze de melkweg uitschietenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Viool is verder weg hoor![]()
![]()
Ik wil jou wel eens horen met een paar drankjes op in dezelde situatie![]()
Trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik hou het weer voor gezien... slaap lekker allemaal voor straks![]()
Holt eet zowiezo alles opquote:
Doei FB.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry Henk, maar ze kan mij echt niet wijsmaken nooit gesnoven te hebben. Kijk dat lichaam, die kop en vooral hoor hoe slecht haar hersens werken. Kan niet eens 5 min iets onthouden.quote:
Vlieg met me mee naar de regenboooooogquote:
Truste FB slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet dat je je even af wil reagerenquote:
Slaap Lekker FB en nee ik ga niet meer naar de skihutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vlieg met me mee naar de regenboooooog
Doeiiiiiiiiiii allemaal
Misschien is ze van zichzelf al dom.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry Henk, maar ze kan mij echt niet wijsmaken nooit gesnoven te hebben. Kijk dat lichaam, die kop en vooral hoor hoe slecht haar hersens werken. Kan niet eens 5 min iets onthouden.
Slaap lekker FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Doeiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doeiiiiiiiiiii allemaal
Je kan alleen niet de [img] code's gebruiken daar geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Gewoon een reaktie bijschrijven in het Viola topic op http://www.at5blog.nl/awick/
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doeiiiiiiiiiii allemaal
niet dat ik weet, ik heb alleen een link gegeven daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je kan alleen niet de [img] code's gebruiken daar geloof ik.
buiten spelen met een elastiek tussen de kliko's om de plaats voor Viola vrij te houden als morgen de kliko's opgehaald wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Bluezz het volgende:
Waar is bonnie?
Bij de mensen van skihut. Ze zitten op het bankstel. Alleen Frank zie ik nergens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef Bluezz het volgende:
Waar is bonnie?
Volg even de link die ik gaf aan Snapnixquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien is ze van zichzelf al dom.
Die is al dik en zwaar te bedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij de mensen van skihut. Ze zitten op het bankstel. Alleen Frank zie ik nergens.
Dat verhaal heb ik geloof ik zelf al eens gelinkt hier Henk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volg even de link die ik gaf aan Snapnix![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef M-en-A het volgende:
buiten spelen met een elastiek tussen de kliko's om de plaats voor Viola vrij te houden als morgen de kliko's opgehaald worden![]()
Ze hebben haar weggejaagdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm. Daar zeg je zoiets. Kijk eens onder je bed
Een dikke trustequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
vlieg met me mee naar de regenboog
ik lurk alleen maardus wens jullie
allemaal een welterusten toe voor nu
of later en tot morgen![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Truste Parel, en het beste voor je voetjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Slaap lekker Parel tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Viola heeft ALTIJD kliko's nodig, anders is er niet voldoende om haar maag op te vullenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Fiool heeft nu de kliko's al nodig, maar ze haalt het niet en kotst in de gootsteen
Tot ziensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
Truste pareltje slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:07 schreef doka het volgende:
[..]
Truste Parel, en het beste voor je voetje![]()
![]()
Ferri moet ballen tonen en ze de deur uitlopen. Beetje janken naar de regie dat ze weg moeten, maar zelf niks durvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef newsman het volgende:
Ferri, zit met een bezopen aap te lullen
Is andersom, ik heb de link geplaast ja jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef frizti het volgende:
Dat verhaal heb ik geloof ik zelf al eens gelinkt hier Henk.
Oh ja, had je die taart gehad?
Dit heeft niets met afreageren te maken hoor, slechts met beoordelen op beelden die ik zie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet dat je je even af wil reageren![]()
![]()
Ja en??? wat wil je hiermee zeggen????quote:maar kijk even deze link http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.html
Ow ja... je knie. 2e keer dat ik die fout maakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
mijn voetje is niks mis mee hoor
![]()
tis het knietje maar schraniert weer lekker
daggg doka![]()
Idd....Bart had het heel anders aangepaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ferri moet ballen tonen en ze de deur uitlopen. Beetje janken naar de regie dat ze weg moeten, maar zelf niks durven![]()
Trustenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
Truste pareltjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
My godquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Viola heeft geen string aan
Dan was je me net voor, want ik was toen ook al naar dat verhaal aan het zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is andersom, ik heb de link geplaast ja ja![]()
En je taart was heel leuk![]()
![]()
bedankt nog
![]()
Willen wij dat eigenlijk wel weten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:10 schreef doka het volgende:
[..]
Ow ja... je knie. 2e keer dat ik die fout maak
Dat wide ik dus niet wetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
Hm, nou ja, ik heb 't er neergezet. Het is alleen niet aanklikbaar... jammer. Maar goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef frizti het volgende:
[..]
niet dat ik weet, ik heb alleen een link gegeven daar.
* doka geeft eenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]nog even en dan is mijn voet eraf
![]()
Maakt niet uit, hij snapt het wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hm, nou ja, ik heb 't er neergezet. Het is alleen niet aanklikbaar... jammer. Maar goed.
ahhhh. Alsnog gefeliquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit verdorie over mijn 40.000 posts heen zonder het te weten
Gefeliciteerd, nog iemand die officieel geen leven heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
G E F E L I C I T E E R Dquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Soms is niet weten beterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Goh, geen verstand vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
TheoEruit lopen met die bende, wat een waardeloze manager
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |