quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de politie scanner : Alle wagens naar de HBB studio opgeroepen.
'k wist niet dat je jan heetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef devilseye het volgende:
moet niet mogen dit, kutlogo's zit hier niet voor jan lul
Ik kan me niet voorstellen dat die man zoveel vrienden heeft ... dat ze werkelijk overal zittenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zit daar voor kutventje in de regiekamer...
Breng ook een vuilniswagen mee... voor de klikoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de politie scanner : Alle wagens naar de HBB studio opgeroepen.
Doe jij je muizevalletje weer eens netjes installeren dan met een blokje kaasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
solly was ff in de keuken baco halen, zal muis wel over de knopjes gelopen hebben
![]()
Oeh, spannendquote:
het zijn z'n "Vrienden" die het geld op moeten brengen dat hij zo groots wil presenterenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Mabelle het volgende:
Dat Theo dit niet kan hendelenhij commandeert anders altijd zo lekker
Muizenvallen zijn niet nodig, als Viool de benen wijd doet ......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Doe jij je muizevalletje weer eens netjes installeren dan met een blokje kaas![]()
Heb jij deze week ff tijd om ff te kleppen, maakt me niet uit wanneerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, spannend![]()
Ja, ik hou nog van je![]()
Be my guestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou wie wil nu de SV doen?
Is niet echt moeilijk
zelfs ik zou het kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou wie wil nu de SV doen?
Is niet echt moeilijk
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
![]()
Zit je net te kijken naar de live stream, gezellig sfeertje, gaan ze op zwart...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef devilseye het volgende:
[..]
zelfs ik zou het kunnenik ga maar naar bed , lees morgen wel verder, iedereen weltrusten
![]()
Slaap lekker Duivelsoogjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef devilseye het volgende:
[..]
zelfs ik zou het kunnenik ga maar naar bed , lees morgen wel verder, iedereen weltrusten
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef devilseye het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben er wel, dat moet ook voor iets tellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
![]()
Zit je net te kijken naar de live stream, gezellig sfeertje, gaan ze op zwart...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm ... toch maar dat blokje kaas en het valletje doen ... dan toch maar ... ja toch ??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Muizenvallen zijn niet nodig, als Viool de benen wijd doet ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |