don't tape this for television????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef Foreverblue het volgende:
Wat zit Viool toch in het Engels te lullen?
[afbeelding]
So? Hij wil toch altijd en overal de baas in zijn, dan daar ook maar. Laat die van de straat geplukte happyhousemongool dat dan ook maar lekker oplossenquote:
De kliko is dus eindelijk volquote:
Anita is niet alleen bezopen maar ook besnovenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, is zo bezopen als een kachel.
Truste bellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef Mabelle het volgende:
Yep ... mijn lichtje gaat uit![]()
truste
en tot morgen allemaal !!
Truste Mabelle en nogmaals bedankt voor je bijdrage aan de SVquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:49 schreef Mabelle het volgende:
Yep ... mijn lichtje gaat uit![]()
truste
en tot morgen allemaal !!
Hij hoeft niet alles leuk te vinden, ik vind het ook niet leuk dat hij daar rondloopt en toch kijk ik.quote:
Dat is nog een belediging voor het woord eng vind ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
God tering wat is het toch een eng wijf die Viool:(
Je zal een bezopen viool in de buut hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
Viool is wel heel handtastelijk als ze bezopen is...
[afbeelding]
Nee hoor... schitterend gemaaktquote:
quote:
Nee hoor, je slaat de spijker op zijn haar kop.quote:
Hier zijn we het even niet eensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Anita is niet alleen bezopen maar ook besnoven![]()
Dan moet ik 'm nog ff tekenen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:48 schreef frizti het volgende:
Sjet, die kun je mooi op de site van Frank Awick achterlaten bij de rest van de collectie.
Nee hoor Sjetquote:
Met onafscheidelijke zonnebril opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:52 schreef newsman het volgende:
Gaat Kliko, morgen tot 9 uur in haar nachtpon lopen, ze zal wel koppijn hebben.
dat kan die nie zelf. Zelfs voor vanavond (wat hij al heeeelemaal in orde zei te hebben) had hij de hulp van zijn vriendjes nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
So? Hij wil toch altijd en overal de baas in zijn, dan daar ook maar. Laat die van de straat geplukte happyhousemongool dat dan ook maar lekker oplossen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |