Nu is alles wel dichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier niet hoor, alleen stream 2 doet het met brallende dronken mensen![]()
Security komt de gasten wegmeppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef MissHobje het volgende:
Wrom is dat nu weer![]()
Lijkt wel of ze dat steeds rond zelfde tijd doen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
Algehele paniek slaat toe bij de regie....
De bewaking komt nu het hotel in om de gasten er uit te werken...
[afbeelding]
Of ze werdt aangezien als afvalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:12 schreef frizti het volgende:
De bewaking grijpt hard in en gooit per ongeluk ook Viool eruit.
It was'nt mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zit daar voor kutventje in de regiekamer...
Een vriendje van Theo toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zit daar voor kutventje in de regiekamer...
Vermoedens? Ik voelde al aankomen dat de boel echt dichtging, waarschijnlijk komen zo de bewakerts ff meppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Nu zijn ze gelocked
Ik heb vermoedens
Yep .. en om dit tijdstip is er al sprake van vermoeidheid .. bijna aanleiding om naar bed te vertrekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef newsman het volgende:
Ik word er zo moe van, elke keer als er ook maar iets gebeurd, flikkeren die mietjes de streams eraf
Ik denk echt dat de bewaking ingrijpt en dat willen ze natuurlijk niet laten zien ivm harde klappen mogelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Snapt iemand de aanleiding van de logo's? Volgens mij gebeurde er niks geks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |