* snijdt blokje kaas af, proeft eerst ff voor en legt de kruimeltjes op het muizenvalletje met diervriendelijke soft-bekledingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Doe jij je muizevalletje weer eens netjes installeren dan met een blokje kaas![]()
Alleen als je niet lief doetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb jij deze week ff tijd om ff te kleppen, maakt me niet uit wanneer![]()
![]()
SV = afkorting voor streamverslag .. bedoel je dat ?quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu is het toch nog een hoerenfeest geworden![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de politie scanner : Alle wagens naar de HBB studio opgeroepen.
Weet je toch schat, neem je ook je zweepjes meequote:
Ohh natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef Mabelle het volgende:
[..]
SV = afkorting voor streamverslag .. bedoel je dat ?![]()
Ooooh ben jij er zo eentjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* snijdt blokje kaas af, proeft eerst ff voor en legt de kruimeltjes op het muizenvalletje met diervriendelijke soft-bekleding
Euhm ... zullen we jullie alleen latenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet je toch schat, neem je ook je zweepjes mee, vind ik onwijs lekker en niet al te zacht slaan
![]()
Ze hebben waarschijnlijk strikte instructies. RTL Boulevard e.d. zitten hier op te wachten. Ook onze caps zien ze liever niet als er ingegrepen moet worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Al vraag ik me af of er nu zoveel aan de hand is hoor, denk heus dat ze bijna zouden weggaan maar paniekvoetbal is een sleutelwoord bij de regie
Dat is het ook wel, als er Logo's te zien zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh natuurlijkik zat heel moeilijk te denken
![]()
Ongelovelijk gewoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
Probeer ik een stukje te schrijven in het SV, is Bongie me weer voor
Naja zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
Probeer ik een stukje te schrijven in het SV, is Bongie me weer voor
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef newsman het volgende:
Coronel zit te bellen ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef newsman het volgende:
Coronel zit te bellen ?
Maar ik geniet er nu juist zo van als mensen meekijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Euhm ... zullen we jullie alleen laten![]()
![]()
Ik ook Mabelle, kom kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ik geniet er nu juist zo van als mensen meekijken![]()
![]()
Hier doet ie het wel hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef MissHobje het volgende:
Hee Bong..... doet jij stream 3 het ook al een tijdje niet![]()
* niet dat dat uitmaakt.. maar kwa geluid is die altijd de 1e![]()
Ben niet zo goed in kijken ... moet me er altijd tegenaan bemoeien ...quote:
als je echt keihard gewerkt hebt is 5 bier nog veel, maar dat geld niet voor haar natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:30 schreef frizti het volgende:
Viool: ik heb 5 flessen gehad .... ehhh 5 glazen.
Vind ik onwijs jammer Mabellequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in kijken ... moet me er altijd tegenaan bemoeien ...dus ik laat jullie rustig alleen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |