hoezo, wil je weer wat te snuiven hebben dan??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef Maanvis het volgende:
[Centraal] Registreer het hier als static een scheet laat.
Jij blijkbaar wel, aangezien je ervoor een topic opent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
hoezo, wil je weer wat te snuiven hebben dan??![]()
ik kan daar niks over vinden in de OP, dus zit je toch echt verkeerd!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel, aangezien je ervoor een topic opent.
Ik jou ook, maar het worden mij een beetje teveel topics over staticquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kan daar niks over vinden in de OP, dus zit je toch echt verkeerd!!
maar ik mag je nog steeds hoor![]()
nou het doel van dit topic is eigenlijk dat ik hoop dat static wat gaat vertellen over z`n verblijf aldaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar het worden mij een beetje teveel topics over staticWe hoeven toch niet ALLES van hem te weten of wel?
Is je MSN / Email / Postduif dood?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef laffer het volgende:
[..]
nou het doel van dit topic is eigenlijk dat ik hoop dat static wat gaat vertellen over z`n verblijf aldaar.
wat doet ie daar en hoe brengt hij z`n dag door enzo..
plus, dat ik graag wat foto`s wil zien van z`n verblijf![]()
wellicht dat er meer users geinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is je MSN / Email / Postduif dood?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Dagonet het volgende:
hernoemd naar een kuifje album
Ja, die heb ik; alleen de kwaliteit is niet echt best omdat ik ze met mijn mobieltje heb genomen. Zal zo even proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
jen static, als dit topic openblijft, kun je dan wat foto`s posten van je verblijf enzo, ben wel nieuwsgierig![]()
Het is niet eng, maar simpelweg erg gevaarlijk; zowat alle gebouwen hier zijn omringd door grote hekken met prikkeldraad en een beveiliger.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Is het heeeeeeeel eng in Lagos? Of ben je je hotel nog niet uit geweest Static?
Ik ken de verhalen over Lagos idd, maar vind je het niet doodeng?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef static het volgende:
[..]
Het is niet eng, maar simpelweg erg gevaarlijk; zowat alle gebouwen hier zijn omringd door grote hekken met prikkeldraad en een beveiliger.
Je mag alleen binnen de hekken vrij bewegen (heb een foto van de ingang waar ik werk; je ziet een groot hek met aan de overkant allemaal Nigerianen die er wonen, poepen, slapen, etc. allemaal op straat.
Buiten de hekken mag ik nooit alleen op pad. Ben gisteren boodschappen gaan doen bij Park 'N Shop, moest ook met chauffeur maar binnen mag je alleen je gang gaan.
Dat valt nog best mee, ik had metershoge tralies en prikkeldraad verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Hmm.. IMG werkt niet; dan maar zo: http://picserver.student.utwente.nl/v/CBXF3P9MMK6R
Ik zit hier op Victoria Island waar veel grote bedrijven zich gevestigd hebben dus de controle is hier erg streng; zou ik Lagos-stad in moeten kan dat alleen met gewapende begeleiders. Die overigens alom aanwezig zijn, ik bots regelmatig tegen een beveiliger met een AK47 aan hier in de gangen van het kantoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof dat het idd vooral een kwestie van wennen is in Nigeria. En je moet je er aan over kunnen geven en geen onverantwoorde risico's nemen.Ik gok zomaar dat jij over een half jaar weer heel thuis wilt komen, dus ga ik er zomaar van uit dat je geen onverantwoorde risico's gaan nemen.
![]()
Bij ons liepen de bewakers niet met hun pistooltjes binnnen rond. al was het wel bizar om te zien, vooral omdat ze ook granaten aan hun riem hadden hangen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik zit hier op Victoria Island waar veel grote bedrijven zich gevestigd hebben dus de controle is hier erg streng; zou ik Lagos-stad in moeten kan dat alleen met gewapende begeleiders. Die overigens alom aanwezig zijn, ik bots regelmatig tegen een beveiliger met een AK47 aan hier in de gangen van het kantoor.
Slechte wegen? Het zijn zandpaden met rotsen en keien, je kunt niet sneller dan ca. 5 km/uur en dan nog moet je van links naar rechts slingeren om de gaten te ontwijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
best wel opvallend dat er op die foto`s slechte wegen te zien zijn maar er best wel knappe auto`s op rijden/geparkeerd staan.
Nee, wat is dat? Ik werk me een slag in de rondte dus heb nog geen besef van wat er allemaal te doen is. Ja, heb over Pat's gehoord maar daar ben ik dus ook nog niet geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:49 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ben je al in de fameuze Y-not geweest?
Heb er ook een paar gemaakt van binnen, sportcafe e.d., zal kijken of ik die vandaag kan uploaden (zitten nog in mijn telefoon).quote:Hier nog een foto die ik had gemaakt van het EKO Hotel:
Ja, bij de hotels e.d. kan ik me het voorstellen, maar gewoon boodschappen doen is ook ontzettend duur; valt me vies tegen. En het stikt hier op VI inderdaad van de expats, vreemd genoeg bijna allemaal Europeanen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Dat van dat niet goedkope verbaasd me niet echt static, je zit daar toch in een stuk wat vol zit met expats? Daar worden de prijzen allemaal op aangepast.
Mijn 'echte' baas is ok, maar ik word uitgeleend zeg maar en daar krijg ik te maken met die chairman.quote:Ik ben trouwens benieuwd naar de eerste aanvaringen met je baas!![]()
Ik post stukken minder hoor, in principe alleen in de avond vanuit het hotel, al zal er overdag ook wel eens een post doorslippen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
Je post iig al weer net zoveel als toen je nog in Nederland was. Je verveelt je toch niet he?
Die toren heb ik volgens mij ook gezien. Ligt die schuin tegenover de Park 'n Shop?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef static het volgende:
Hij is zo ijdel dat hij hier een goudkleurige woon/kantoor toren heeft laten bouwen en hem naar zichzelf genoemd.
Ben een support-organisatie aan het opzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef vosss het volgende:
Ik heb het even allemaal gemist enzo, maar watvoor werk ben je daar aant doen static?
Ja, wat denk jij dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Cynix ® het volgende:
Is je salaris wel aangepast aan het hoge prijsniveau daaro? Anders schiet je er nog weinig mee op.
Ja, daar in de buurt; met die grote bronzen stier voor de deur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:10 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die toren heb ik volgens mij ook gezien. Ligt die schuin tegenover de Park 'n Shop?
Ik kan maar op twee operators komen waar je voor "werkt" dan. Of Glo of V-mobile![]()
Ik vond het altijd een bizar gebouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef static het volgende:
[..]
Ja, daar in de buurt; met die grote bronzen stier voor de deur.
Ja, het ziet er ietwat typisch uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een bizar gebouwValt lekker op.
We zien de foto's gaarne tegemoet, desnoods van die krakkemikkige GSM-pics.quote:
echt welquote:Op maandag 13 februari 2006 21:35 schreef static het volgende:
Laffer zou het hier wel naar zijn zin hebben
Geen slanke reet te vinden hier.quote:
Doe ik vanavond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We zien de foto's gaarne tegemoet, desnoods van die krakkemikkige GSM-pics.
jij zit wel goed daar zo te zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef static het volgende:
Mijn nieuwe onderkomen (let niet op die vent):
[afbeelding]
En het zwembadje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gevonden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een bizar gebouwValt lekker op.
Vanwege de vogelpest?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:27 schreef static het volgende:
Een eitje bij het ontbijt (in welke vorm dan ook) kun je vergeten tegenwoordig, geen enkel hotel serveert nog eitjes of kip.
Toch iets te weinig TRV-gehalte en iets teveel geneuzel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef yvonne het volgende:
Zwiep
Ik probeer elke dag wat neer te zetten m.b.t. wat mijn ervaringen zijn hier; dat 'geneuzel' is juist leuk imo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch iets te weinig TRV-gehalte en iets teveel geneuzel?
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Ik probeer elke dag wat neer te zetten m.b.t. wat mijn ervaringen zijn hier; dat 'geneuzel' is juist leuk imo.
Nee, helemaal niet; dat gebeurt in de Delta ten zuidoosten van hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:53 schreef eL. het volgende:
Merk je hier wat van ? Of is het dagelijkse kost ?
op welke manier bedoel je dit? En wat zijn de gevolgen ik ben hier erg benieuwd naar. En welke andere bedrijfen zijn het nog meer dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef static het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet; dat gebeurt in de Delta ten zuidoosten van hier.
Dat zijn vreselijk grote gebieden die niet te beveiligen zijn, dus lekker makkelijk om die aan te vallen.
Hier is het kleinschalig maar heb je de pech dat je als blanke meteen wordt gespot; de meesten werken hier voor miljardenbedrijven dus men denkt dat daar wel een centje uit te halen valt bij een ontvoering of erger.
Maar ergens moet ik de Nigerianen wel gelijk geven om heel eerlijk te zijn; kijk eens hoe Shell hier tekeer is gegaan met alle gevolgen vandien. En niet alleen Shell.
Hoe word er gereageerd op een blank persoon zoals jou?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef static het volgende:
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen expert, ik werk hier en nog helemaal niet zolang.
`quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op welke manier bedoel je dit? En wat zijn de gevolgen ik ben hier erg benieuwd naar. En welke andere bedrijfen zijn het nog meer dan?
De Nigerianen - hier in Lagos dan - zijn extreem vriendelijk en aardig, maar ook een beetje onderdanig jammer genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe word er gereageerd op een blank persoon zoals jou?
Is dat iets wat ze minder leuk vinden zo van hij komt ons werk afpakken.
Of word je direct opgenomen?
Heb jij nog een caddy nodig ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef static het volgende:
Overigens is de eigenaar van het hotel een Libanees met twee verschrikkelijk mooie dochters.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef editor2 het volgende:
hmmmm..op mirc vertelde iemand gisteren dat je helemaal niet in Afrika zat en dit gewoon google foto's zijn.
Kan iets van waar zijn, ik ken je verder niet, maar heb je iets waar jezelf (of FOK) opstaat daar in ver Afrika of is dat teveel gevraagd.
Het is nu nog veel erger, het afgelopen halfuur is het aan het stortregenen; de wegen zullen nu wel een grote modderpoel zijn.quote:
Klinkt bekend, ik lag er ook even uit gisteren door de gevolgen van een sneeuwstorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef static het volgende:
De internetverbinding zal er zo wel uit liggen, de satelliet-televisie heeft het ook net begeven.
Ja, jammer maar dat is erg ver van mij bedje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Loedertje het volgende:
sTATIC ---> Aanslagen en ontvoeringen in Niger-delta
Foto's !
Het zal je misschien verbazen maar ze werken harder dan de gemiddelde Europeaan/Nederlander; dagen van elf tot twaalf uur zijn geen uitzondering en daarbij werkt het gros op zaterdag gewoon door.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Zie aan de foto's dat er zelfs Nigerianen zijn die wél kunnen werken (had dat hier in NL nog nooit gezien)
Hoeveel uur per dag werk je daar nu eigenlijk in zo'n land?
Wees blijquote:
Hoezo?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:45 schreef Loedertje het volgende:
Maar static, je bent daar eigenlijk net zo eenzaam als in Nederland begrijp ik?
Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm, iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:45 schreef Loedertje het volgende:
Maar static, je bent daar eigenlijk net zo eenzaam als in Nederland begrijp ik?
Lieve schat, ik kom al jaren iets verder dan de woningen waar ik woon, jij komt slechts eenmaal per jaar uit Zuid.. en elke avond tijdens de rondes met je hond richting de nachtwinkel voor een flesje drankquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader
Jij bent nog steeds wanhopig op zoek tnaar een partner die het aandurft om kinderen op de wereld te zetten begrijp ik?quote:simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien
Ik heb niet de behoefte op elke vakantie op te blazen tot een reeks *ga ik of ga ik toch maar niet* topic (reeks)quote:en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm,
Wat drink je daar nuquote:iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.
Kom dan ook met een paar suggesties a.u.b.quote:Met andere woorden: ga aub dood op een pijnlijke manier. Ik wil je wel helpen.
Zou je mijn vragen (liefst in Jip en Janneke taal) kunnen beantwoorden?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef static het volgende:
. Simpel figuur.
Ik vind het prachtig om te ontdekken dat er een brein op deze wereld bestaat dat zo'n gedrocht weet te produceren.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef static het volgende:
zelfreflectie naar jezelf toe
Jeetje static, wat een woorden, hou je ff rekening met de mensen die wat meer gedronken hebben op zaterdagnachtquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw God, de kromme denkbeelden van je uitermate kleine en vooral suggestieve breintje spelen weer op wegens een gebrek aan referentiekader simpelweg vanwege het feit dat iemand een koter uitpoept op de leeftijd van vijftien en fysiek niet verder is geweest dan hooguit Belgie of hooguit Benidorm, iets dat min of meer impliceert dat zelfreflectie naar jezelf toe nog steeds erg moeilijk is vanwege het confronterende element en je derhalve angstvallig aan zelf inflicting middeleeuwse gewaardwordingen vasthoudt.
Met andere woorden: ga aub dood op een pijnlijke manier. Ik wil je wel helpen.
Graag zelfs, dat geneus van je begin ik een beetje zat te worden.
Waarom hebben alle Xenia en Webber-achtigen last van rancune vraag ik mij weleens af ...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te ontdekken
Static heeft na 00.00 altijd een bloemig taalgebruik.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jeetje static, wat een woorden, hou je ff rekening met de mensen die wat meer gedronken hebben op zaterdagnacht
Waarom quote je mij als 'Xenia- en Webber-achtige', vraag ik mij dan weer af...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:53 schreef Loedertje het volgende:
Waarom hebben alle Xenia en Webber-achtigen last van rancune vraag ik mij weleens af ...
Reisverhalen zijn altijd leuk om te lezen.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
hey leuk! al die verhalen uit afrika.
Ik kan me onaangenamere aantijgingen voorstellen natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als 'Xenia- en Webber-achtige', vraag ik mij dan weer af...
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me onaangenamere aantijgingen voorstellen natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meer![]()
![]()
Tegen beter weten in ga ik even happen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
Ik na de foto's en verhalen op speedcore's pc niet meer![]()
![]()
Vertel mij eens waarom jij reageerde?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tegen beter weten in ga ik even happen.
Vertel maar (zonder die onnodige ''interessante'' vaagdoenerij) wat er zo wereldschokkend is geweest, dat je nu zo moet lachen..
Zeker *ook stoned*?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben geen kloon en snap bij herasmus niet waar het over gaat.
Omdat ik Broer, Webber en Xenia altijd aardige intelligente doortastende users heb gevonden, en ik ook vroeger wel eens met enig plezier op dat andere forum heb gepost.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom jij reageerde?
Ook een kloon van een Webber&Xenia-achtigen?
Heb je mij ergens iets over hun intelligentie zien schrijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik Broer, Webber en Xenia altijd aardige intelligente doortastende users heb gevonden, en ik ook vroeger wel eens met enig plezier op dat andere forum heb gepost.
Waarom schiet jij dan plots in de verdediging ?quote:Als je heftige conspiracy theories zoekt, die zijn er niet.
Ik heb verder echt geen enkel idee over wat voor forumschokkende feiten je nu zo zit te zelfkicken verder.
Die connectie ontgaat mij , topicstarter zag er in mijn GC-namelijk uit als *Laffer* .quote:
Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Loedertje het volgende:
Heb je mij ergens iets over hun intelligentie zien schrijven
Waarom schiet jij dan plots in de verdediging ?
Lees statics postings dan ook zegquote:Op zondag 19 februari 2006 03:27 schreef WEST het volgende:
hallo static wat is het weer daar? vast veel beter als hier in nederland![]()
Waarom ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
Al die zielige vaagdoenerij altijd, word eens volwassen zeg..
Beetje cryptisch maar je komt er wel uit.quote:Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.
Natuurlijk niet, je overschat mijn kennis in de materie.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Loedertje het volgende:
Beetje cryptisch maar je komt er wel uit.
Deja Vuquote:
dat kan wel kloppenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uit jou valt duidelijk niets zinnigs meer te halen vanavond.
Kutcookiesquote:
Een conflict nog wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef Loedertje het volgende:
Dat zegt men doorgaans altijd als er ergens een conflict dreigt te komen.
Op basis waarvan dan ?quote:
Je wilt dus beweren dat je ontopic bezig was en aan static vroeg of men daar ook veel last van spinnen en anders geleedpootigden hadden.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Lamon het volgende:
gewoon als vriendelijke postbuurman bezig was.
Linkjes heb ik niet, maar je hebt volgens mij wel eens toegegeven dat je bezopen was.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:10 schreef Loedertje het volgende:
Op basis waarvan dan ?Nou ?
Argumenten of bewijzen
Ik heb het idee dat we in een impasse zitten waarop de ene de ander te serieus neemt, en ik weet niet wie aan welke kant zit.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren dat je ontopic bezig was en aan static vroeg of men daar ook veel last van spinnen en anders geleedpootigden hadden.
Vakantiekiekjes zijn doorgaans wel oké als er meer op staat als een berg of een mooie lucht.quote:
Begin er dan niet over.quote:
Ach, er zat in ieder geval een mooie doodsverwensing in.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:16 schreef Lamon het volgende:
Zelfs static verdient zoveel topicvervuiling niet.
Je geheugen is goed maar de waarheid staat niet altijd in elke posting, 99,9% is pure fantasie.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:13 schreef APK het volgende:
je hebt volgens mij wel eens toegegeven dat je bezopen was.![]()
Jij lalt, ik niet.quote:
onsquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij lalt, ik niet.
Wie is er dan bezopen?
Fuck op!quote:
ja komaan he, we zijn bezopen, dan gaat dat niet zo snelquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef Loedertje het volgende:
En toen? Dat kan sneller.. *o*
Da's waar.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:22 schreef APK het volgende:
Ach, er zat in ieder geval een mooie doodsverwensing in.![]()
jquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef APK het volgende:
Jij zegt dat je niet drinkt en ik heb jou diverse keren -disclaimer- dronken op fok zien posten.![]()
En soms is Dago de volgende dag in een politie-bui en ben je de lul.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
j
JA, dat is een vorm van spiegelen waardoor de dienstdoende FA mij liet gaan.
Ik heb nimmer een posting geplaatst met een doodsverwensing naar een andere user .quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef Lamon het volgende:
kon er zelf
Koekje van eigen deeg gewoon, we zitten op een NL forum nml.quote:poetic justice.
Dan stuur ik hem even een oud mailtje van zichzelf retour met ietwat pikante foto's van zichzelf en hij is weer rustig.quote:
Ik had het enkel over topicvervuiling hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb nimmer een posting geplaatst met een doodsverwensing naar een andere user .
Blijf áltijd correct.
De doodsverwensing kwam van static.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem even een oud mailtje van zichzelf retour met ietwat pikante foto's van zichzelf en hij is weer rustig.
Loedertje Holleeder.
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef APK het volgende:
En -voor de zekerheid- ik hoop dat je niet aan de speed zit, dan ben je tot dinsdag wakker.![]()
Heb idd ook geen goed onderbouwde doodsverwensing gezien met alvast het scenario wat static voor ogen had.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar was static heel goed in, totdat ie ineens het licht zag.
Boze tongen beweren dat het een hoax is!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:47 schreef Lamon het volgende:
Maar even samenvattend; static zit dus in Afrika?
Jahahaaaaaaa, hij post zijn dagelijkse toeristische belevnissen toch? Lees dan ook eens zegquote:Op zondag 19 februari 2006 04:47 schreef Lamon het volgende:
Maar even samenvattend; static zit dus in Afrika?
Die boze tongen beweren ook dat de halve wereld vol zit met familie van Tara Singh Varmaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:49 schreef APK het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat het een hoax is!![]()
Ik denk dat jij toch drinkt.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die boze tongen beweren ook dat de halve wereld vol zit met familie van Tara Singh Varma
Zou het dan toch misschien enigzins op waarheid berusten dan?
Ik denk idd aan een haf hoaxje, mixje van waarheid en daadwerkelijke reden/
Als je selectief plaatjes schiet, zou je vanuit Schiermonnikoog ook best een overtuigende wildernis kunnen creeren idd.quote:
Een last minute boeken om iets van de cultuur in de verre vreemden op te snuiven waar je iedereen dagelijks deelgenoot van kunt maken of 12 uur per dag met je nieuwe job bezig te zijn met de daarbij behorende sociale contacten..quote:Op zondag 19 februari 2006 04:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je selectief plaatjes schiet, zou je vanuit Schiermonnikoog ook best een overtuigende wildernis kunnen creeren idd.
Ik sla *de* plank mis?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef static het volgende:
je slaat de plank keer op keer mis met je absurditeiten en eigenlijk zet je jezelf steeds meer voor paal vooral omdat je onbegrijpelijke verbanden legt waarvan het tegendeel meerdere malen bewezen is.
Zie je, daar gaan we weer; je haalt wederom van alles doorelkaar.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij stuurde ooit contracten/profielen van je werkzaamheden in Duitsland,
En weer ga je de fout in, ik heb inderdaad een huisje gekregen om te verblijven in Trinidad; hoe jij er nu bijkomt dat het een vakantiehuisje betreft is me een raadsel; ik heb er notabene nog wat foto's van geplaats met tekst en uitleg.quote:jij post dat je vakantiehuisjes van je werkgever kreeg in het Caribische gebied,
Nog een voorbeeld waarvan blijkt dat er ergens in je koppie iets rondzwerft maar waarvan je eigenlijk niet weet wat het ook alweer is en je dus maar zelf ridicule verbanden gaat leggen - al dan niet met betrekking tot mijn posts of die van iemand die je met mij verwart.quote:jij roept altijd dat elk zichzelf respecterend ICT bedrijf je naam kent.
Je stelt geen vragen, je post pertinente onwaarheden.quote:Als ik dan naar aanleiding van je eigen schrijfsels vragen stel moet je niet boos worden, duw je niet in een hoek o.i.d., ben alleen belangstellend en heb hier en daar wat vraagtekens.
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem even een oud mailtje van zichzelf retour met ietwat pikante foto's van zichzelf en hij is weer rustig.
Loedertje Holleeder.
heb je nog? het is zondag, tijd om te relaxen.quote:
`quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
Maar je kúnt wel spontaan dingen doen buiten de deur? Of alleen met veel geregel?
Ik kan hier heel veel kwijt, simpelweg omdat er niets is; en dan inderdaad voornamelijk de kennis en de juiste infrastructuur en procedures niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar kan je veel van je specialistische kennis kwijt, static?
Nee, niet getraind maar wel meerdere malen meegemaakt. Alleen niet in een derde-wereldland. Maar gelukkig kan ik me altijd snel aanpassen.quote:Ben je getraind om met dit soort 'andere' werksituaties om te gaan?
Had ik in het begin ook, gelukkig zat ik in het Eko hotel; een groot resort waar je niet uit hoefde omdat alles aanwezig is binnen de compound. Ik zit nu in een hotel ca. 20 meter van kantoor; dat mag ik wel lopen omdat er security van het hotel en mijn werkgever altijd buiten staan zodat ze me kunnen zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik zou me nogal opgelaten voelen, denk ik. Moeten bellen iedere keer als je iets wilt wat buiten het hek is.
Of er voor kiezen om dan maar gewoon thuis te blijven ofzo.
Buiten de stad nog wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
als ik jou was zou ik snel een ritje regelen dat naar een bekend restaurant gaat buiten de stad.
quote:In Lagos, Nigeria's former capital, the situation is acute. The population has exploded over recent decades, rising from 288,000 in 1950 to an estimated 15 million today – yet only 30 percent of houses have an approved building plan.
je kan toch geld opnemen in de bank?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:08 schreef static het volgende:
Het is trouwens gruwelijk moeilijk om hier ergens cash geld te krijgen (enige manier waarmee je kunt betalen; pinnen in winkels e.d. kennen ze niet).
Er zijn maar vier automaten in Lagos waar ik met mijn pasjes terecht kan en die zijn 99% van de tijd kapot. Sterker nog, als er eentje kapot is doen ze het allemaal niet meer.
En anders kun je altijd nog de prostitutie inquote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan toch geld opnemen in de bank?
vind je?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:09 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog de prostitutie in![]()
Nope, alleen als je er een rekening hebt. En als je die krijgt (ze doen nog moeilijk ook, met referenties e.d.) krijg je een pasje voor alleen díe bank. Beetje zoals Nederland halverwege de jaren tachtig.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan toch geld opnemen in de bank?
dat zie je bij ghanezen ook vaak, die kerven in hun wangquote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef static het volgende:
Had er eigenlijk nooit over nagedacht, naïef zoals ik ben, maar een aantal mannen (ook enkele chauffeurs) hebben diepe symetrische groeven (en dan bedoel ik echt riggels zowat) in hun gezicht; een collega legde me uit dat dat mensen zijn van een bepaalde inheemse stam die dat als een volwassenheidsritueel moeten doorstaan; diepe kerven die in het gezicht gemaakt werden.
Redelijk bizar omdat ik dacht dat het een ziekte was ofzo, of dat ze als kind een keer in een glasbak waren gevallen.
zowel man als vrouwquote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef laffer het volgende:
[..]
dat zie je bij ghanezen ook vaak, die kerven in hun wang![]()
Blanken zijn er wel, maar je ziet ze niet; iig niet op straat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:37 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er veel blanken? En kom je makkelijk in contact met de inheemse bevolking of leef je als blanke op een 'eilandje' zonder inmenging?
organiseren de aangrenzende compounds wel eens bbqs?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef static het volgende:
[..]
Blanken zijn er wel, maar je ziet ze niet; iig niet op straat.
Ze verschuilen zich allemaal achter de hekken in hun compounds, hotels of expat-toko's zoals Pat's en Ynot.
Ze verplaatsen zich ook allemaal met chauffeur dus de kans dat je ze in het wild ziet is erg klein. Wel zijn veel van mijn collega's blank. Nouja, veel, zeg 30/70.
Contact krijgen is erg makkelijk, zoals ik al zei zijn ze erg vriendelijk en beginnen meteen een praatje als je wat tegen ze zegt of ze groet; erg toegangkelijk - je zou bijna vergeten dat er grote schurken tussen zitten en je constant op je hoede moet zijn.
Het is vooral leuk als je in de auto zit en er komt weer een roedel straatverkopers om de auto staan; als je vriendelijk nee schudt en even zwaait staan ze met hun witte tanden breeduit te glimlachen en terug te zwaaien.
Vooral die straatschoffies vinden het prachtig om een blanke te zien, die rennen een stukje met de auto mee. En ze noemen ons ook gewoon 'white guys' dus wij hun ook 'black guys'; geen enkel probleem.
Het zijn gewoon grote scheuren, wat zal dat een pijn hebben gedaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef laffer het volgende:
[..]
dat zie je bij ghanezen ook vaak, die kerven in hun wang![]()
foto`s van hen maken kost wel geld hèquote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Het zijn gewoon grote scheuren, wat zal dat een pijn hebben gedaan.
Daarnaast lopen ze nog in de traditionele gewaden dus maakt het de perceptie en beleving extra interessant.
Zal voorzichtig vragen of ik een foto van één van hen mag maken, dat durf ik niet zomaar klakkeloos zonder toestemming te doen, straks heb ik een sort van Nigeriaanse Fatwah aan mijn broek ofzo.
Jawel, er is zelfs een Nederlands/Duitse school (van Shell) waar Sinterklaas gevierd wordt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
organiseren de aangrenzende compounds wel eens bbqs?
denk ook niet dat ze het altijd even leuk vinden als een of andere blankman zijn camera op hen richt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef static het volgende:
[..]
Jawel, er is zelfs een Nederlands/Duitse school (van Shell) waar Sinterklaas gevierd wordt.
Ze komen allemaal wel een keer bijelkaar om wat te vieren.
Maar buiten dat, de straten zijn hier één grote BBQ, overal zie je vuurtjes met pruttelende potjes en pannetjes of stukken vlees en vis op de gril.
Heb er wat foto's van proberen te maken, maar daar is het meestal te donker voor (er is hier geen straatverlichting dus ze zitten in het pikkedonker hun ding te doen met zijn allen).
In dat hotel zou het geen probleem moeten zijn want daar zitten alle internationale airline crews in.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:08 schreef static het volgende:
Het is trouwens gruwelijk moeilijk om hier ergens cash geld te krijgen (enige manier waarmee je kunt betalen; pinnen in winkels e.d. kennen ze niet).
.
Klok/klepel?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef static het volgende:
[..]
Zie je, daar gaan we weer; je haalt wederom van alles doorelkaar.
Niet overdrijven dus en typisch een gevalletje klok/klepel. Ik heb je ooit eens een JD gestuurd (in 2001 was dat) omdat je geen hol begreep van wat ik nou eigenlijk deed. En om je geheugen op te frissen: dat was niet met betrekking tot mijn positie in Frankfurt maar van een equivalent in geloof ik Ierland.
Net zo laat als hier, want volgens mij zit het in dezelfde tijdzone.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef SunChaser het volgende:
Hoe laat is t daar nu Static?
Ha mooi, dan kunnen we static dronken verwachten ná 00.00 uur Nederlandse tijd en niet ineens om 13.00 uur 's middagsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo laat als hier, want volgens mij zit het in dezelfde tijdzone.
Zijn internetcafé's daar na 00.00 nog lang open denk je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha mooi, dan kunnen we static dronken verwachten ná 00.00 uur Nederlandse tijd en niet ineens om 13.00 uur 's middags![]()
Ga mij even vertellen hoe en waar ik geld kan pinnen hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In dat hotel zou het geen probleem moeten zijn want daar zitten alle internationale airline crews in.
Geloof mij nou maar, je haalt écht mensen/dingen doorelkaar, in Frankfurt hád ik geen JD, het was een startup dus die moest ik zelf schrijven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klok/klepel?
Het was wel degelijk een functieprofiel m.b.t. je werkzaamheden die je toen zei te doen in Duitsland, alleen wist je geen donder van de dingen die omschreven stonden in je functieprofiel.
Is het dan zo gek dat wij onze twijfels hadden over je die taakomschrijving die je stuurde?
Yep.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo laat als hier, want volgens mij zit het in dezelfde tijdzone.
Geen idee, wat denk jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zijn internetcafé's daar na 00.00 nog lang open denk je?
joh static laat je niet zo opnaaien man. Je had mij al overtuigd met die foto bij dat zwembad maar ik zal straks ff als ik tijd heb je ff bellen en het resultaat dan hier posten zodat de rest van de twijfelaars ook overtuigd is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:01 schreef static het volgende:
[..]
Ga mij even vertellen hoe en waar ik geld kan pinnen hier.![]()
Er zijn is een aantal lokaties: Eko hotel, Silverbird en twee Ecobanks die dus bijna altijd kapot zijn.
Anyway, als je het lef in je donder hebt bel even met + 234 1262 4600 extensie 6201.
Waarom moet ik met dat Le Meridien Eko Hotel Hotel bellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:01 schreef static het volgende:
Anyway, als je het lef in je donder hebt bel even met + 234 1262 4600 extensie 6201.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:17 schreef editor2 het volgende:
[..]
joh static laat je niet zo opnaaien man. Je had mij al overtuigd met die foto bij dat zwembad maar ik zal straks ff als ik tijd heb je ff bellen en het resultaat dan hier posten zodat de rest van de twijfelaars ook overtuigd is.
Naar welke naam moet ik vragen? (voornaam of alleen achternaam)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef Cynix ® het volgende:
static, wat doe je er nou eigenlijk?
Alleen praten en uitleg en advies geven? Of moet je ook dingen aansluiten? Sta je op de werkvloer tussen de "black guys" of zit je gewoon in een kantoortje dingen uit te broeden?
Om een kamer te boeken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom moet ik met dat Le Meridien Eko Hotel Hotel bellen
Gewoon naar iemand van het bedrijf vragen waar hij speciaal voor aan het werk is ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:26 schreef editor2 het volgende:
dussss....als ik dat nummer bel naar wie moet ik vragen dan want vragen naar static zegt al die oeleboele negers helemaal niks.![]()
Je hoeft niet naar mij te vragen, want die passage ging over de geldautomaat die daar staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:26 schreef editor2 het volgende:
dussss....als ik dat nummer bel naar wie moet ik vragen dan want vragen naar static zegt al die oeleboele negers helemaal niks.![]()
Ben nu weg, straks krijg je weer een beurt.quote:
Pak eerst Cynix maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:41 schreef static het volgende:
[..]
Ben nu weg, straks krijg je weer een beurt.
En Cynix, ik kom er zo op terug, even uitblazen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
Maar het was gewoon belangstellend, ik vraag me af wat Nederlanders nou zoal doen in the middle of nowhere.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef Cynix ® het volgende:
ik vraag me af wat Nederlanders nou zoal doen in the middle of nowhere.
Heb je een beetje bereik daar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef static het volgende:
Cynix, laffer en jij mogen mijn nummer hebben.
[..]
is dat een nigeriaanse specialiteit dan? ben geen afgehakte armen tegen gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd wanneer je de eerste afgekapte arm op je moterkap krijgt.
misschien omdat jij liever adriaan roegde op de hotelkamer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:47 schreef bassieVL het volgende:
[..]
is dat een nigeriaanse specialiteit dan? ben geen afgehakte armen tegen gekomen.
ik zat niet in een hotel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat jij liever adriaan roegde op de hotelkamer.
Dat eerste, derde en vierde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen praten en uitleg en advies geven? Of moet je ook dingen aansluiten? Sta je op de werkvloer tussen de "black guys" of zit je gewoon in een kantoortje dingen uit te broeden?
Sparen voor een jaarlijkse vakantie naar een ver landquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je in je vrije tijd hier static?
Dat wisselt nogal, meestal gewoon wat relaxen bij het zwembad; kranten lezen, uitslapen, de kroeg in, sporten, werken, boodschappen doen, etc.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je in je vrije tijd hier static?
Net ff het hele topic doorgelezen, leuk om te volgen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:30 schreef static het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal, meestal gewoon wat relaxen bij het zwembad; kranten lezen, uitslapen, de kroeg in, sporten, werken, boodschappen doen, etc.
Erg burgelijk allemaal.
Tssk, beetje .bmp gebruiken om zo de EXIF-info te omzeilen! Je zit dus wél in Nederland. Oude I-spy24!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef static het volgende:
Nog wat pics @ random (een aantal is niet zo duidelijk want die heb ik vanuit een geblindeerde auto gemaakt).
Jij plant je roofmoord wel zeer opzichtig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef Dagonet het volgende:
Static, heb je toevallig ook foto's van de escorte, ben benieuwd wat voor auto's en wapens dat nou zijn eigenlijk, is het een beetje modern enzo
Neuh, wil het eerder vergelijken met wat ik een paar jaar geleden in Joh'burg en Pretoria tegenkwam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij plant je roofmoord wel zeer opzichtig.
static maakt gebruik van zijn VUT-regeling en laat zich daarnaast nog even flink belonen voor zijn laatste trucje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:52 schreef editor2 het volgende:
maar maar...hoe oud ben eigenlijk? want als ik je topic zo doorlees behoor je niet tot het leeftijdsniveau van de gemiddelde Fokker.
De gemiddelde fokker bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:52 schreef editor2 het volgende:
maar maar...hoe oud ben eigenlijk? want als ik je topic zo doorlees behoor je niet tot het leeftijdsniveau van de gemiddelde Fokker.
jups dat zijn ze. je ziet overal in de omgeving openbare kerkdiensten. Op Bar Beach zie je wel eens 5 kerkdiensten op een rij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef static het volgende:
Ohw, zijn dat die figuren die helemaal in het wit gekleed zijn?
Een escorte krijg je meestal als je naar het vliegveld e.d. gaat; de auto's zie je veel op de foto's (wel opletten Dagoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef Dagonet het volgende:
Static, heb je toevallig ook foto's van de escorte, ben benieuwd wat voor auto's en wapens dat nou zijn eigenlijk, is het een beetje modern enzo
Dat is een grove understatement.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Het lijkt mij echt een heel andere wereld daar.
Wel een leuke ervaring om eens mee te maken.
Hoe oud is de gemiddelde Fokker? Dat is nogal veranderd in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:52 schreef editor2 het volgende:
Is best veilig, op elke hoek, trap, verdieping, in/uitgang staat security.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef popolon het volgende:
Park 'n Shop, Sony Centre.
Ik zou er niet graag 'park 'n shoppen' eerlijk gezegd.
Ik kreeg er koppijn vanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef static het volgende:
Waar is laffer gebleven?
En dat lokale bier smaakt best goed.
Ja, wat me nou eigenlijk het meest verbaasde daaraan is dat er een kerk per inwoner is zo ongeveer. Dat er nog steeds zo massaal geld in wordt gestoken terwijl ze het toch ook met wat minder kerken afkunnen lijkt me. Kunnen ze dat geld aan iets anders besteden. Een vuilophaaldienst ofzo...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:16 schreef bassieVL het volgende:
rondom Lagos zijn ze dol op het bouwen van Estates, ze beginnen met het hekwerk. Dan duurt het weer een tijd voor er weer geld is. Ik heb maar 1 Estate gezien wat helemaal af was. De rest was nog allemaal in aanbouw. In de fase van alleen een hek tot een hek met een aantal huizen.
Veel kerken zijn al klaar in Lagos en omgeving.
Er wordt hier redelijk veel gebouwd, maar dat is bijna allemaal bank/kantoor/huis.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zelf eventjes rond Port Harcourt gezeten en ben daar een paar keer van de ene haven naar de andere gereden. Ik weet niet of jij inmiddels wat verder hebt kunnen kijken dan je compounds en het winkelcentrum, maar één van de dingen die erg opviel, is dat bijna elk gebouw dat in aanbouw is, een kerk is. Zeker 90% denk ik. Is dat in Lagos anders?
Dat doen ze op een wel zo extreme manier dat elke laatste zaterdagochtend van de maand van 07:00 tot 11:00 hier niemand de straat op mag omdat ze al die rommel (met een waarschijnlijk nog grotere chemische rommel) aan het opruimen/ophalen zijn.quote:
Sanitation Dayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:37 schreef static het volgende:
[..]
Dat doen ze op een wel zo extreme manier dat elke laatste zaterdagochtend van de maand van 07:00 tot 11:00 hier niemand de straat op mag omdat ze al die rommel (met een waarschijnlijk nog grotere chemische rommel) aan het opruimen/ophalen zijn.
Het is dat ik het net hoorde, anders was ik gewoon op pad gegaan morgenochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |