Zelfs een rechtse persoon als jij moet toegeven hoe voorbeeldig de Britse media zich gedraagt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Stroopsmeren bedoel je. Maarja, zolang men maar in je straatje lult.
Ga in onzin posten met je links/rechts gereutel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zelfs een rechtse persoon als jij moet toegeven hoe voorbeeldig de Britse media zich gedraagt.
'jij bent centrum links/rechts?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga in onzin posten met je links/rechts gereutel.
Okee je hebt wel gelijk hoor. Ik had alleen zoiets van als men offtopic gaat dan kan ik net zo goed lekker mee doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Drugshond het volgende:
@DaveHarris.
Tiep die bijdrage maar in [WFL] nier hier. Heeft niets te maken met dit topic.
Vrouwen emancipatie != Spotprenten Denemarken.
Ik zit er over te denken om deze reeks op slot te gooien. Omdat de nieuwsfeitjes steeds verder wegzakken. Alles wat gezegt kon worden is inmiddels gepost. En de berichten alsook bijdrages dragen steeds minder de lading van de orginele spotprenten (maar zijn een 2e,3e,4e afgeleide daarvan). Welke steeds verder van [NWS] af komt te staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef DaveHarris het volgende:
Okee je hebt wel gelijk hoor. Ik had alleen zoiets van als men offtopic gaat dan kan ik net zo goed lekker mee doen.
je verwart voorbeeldig gedrag met angst voor een 2e 7 juli.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zelfs een rechtse persoon als jij moet toegeven hoe voorbeeldig de Britse media zich gedraagt.
IK kan me daar wel in vinden ja. Dat iedereen het hoog heeft zitten en daarom zijn mening wil geven of gal wilt spuwen dat moge duidelijk zijn. Maar alles is eigenlijk al 5 keer gezegd en iedereen blijft maar in herhaling vallen. Er is al lang geen sprake meer van een ontopic discussie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om deze reeks op slot te gooien. Omdat de nieuwsfeitjes steeds verder wegzakken. Alles wat gezegt kon worden is inmiddels gepost. En de berichten alsook bijdrages dragen steeds minder de lading van de orginele spotprenten (maar zijn een 2e,3e,4e afgeleide daarvan). Welke steeds verder van [NWS] af komt te staan.
Vanavond/morgenvroeg nog maar eens kijken of we door moeten gaan met deze reeks.
Mijn eerste indruk is dat het tijd wordt voor een slotje.
Mocht er later alsnog een nieuwswaardig feit optreden met betrekking van de spotprenten kan ik altijd weer het topic opengooien.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond bij Nova
Zouden ze deze topic reeks ook gelezen hebben. ?
laat reeks toch maar even openquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond bij Nova
Met Mohammed Cheppih en Al-Jabri, twee welbespraakte Marokkaanse moslims, is er altijd vuurwerk. Zeker kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond bij Nova
Te gek! Wat een hoop gasten! En dit willen ze in 70 minuten afhandelen? waarom zo kort?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond bij Nova
Ooit heeft oud minister president van Agt de wijze woorden gesproken:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'jij bent centrum links/rechts?
Duidelijk centrum tussen in dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ooit heeft oud minister president van Agt de wijze woorden gesproken:
We maken geen buiging naar rechts en geen buiging naar links.![]()
Is die Al-Jabri die jonge kerel met die boevenkop, die al eerder op Nova was? Met Hirchi Ali? O nee, niks aan de hand. Hirch ali heeft beveiligingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Met Mohammed Cheppih en Al-Jabri, twee welbespraakte Marokkaanse moslims, is er altijd vuurwerk. Zeker kijken.
misschien, maar hier is het nog redelijk beschaafd. Bij marokko.nl is het wat extremer. En extreemt komt vaak in het nieuws. Ik zou weleens met een verborgen camera in een dorpje in west Turkije als blanke/westerling willen filmen. Zo lief zijn de mensen! Maar dat zullen ze niet uitzenden. Stom? ja maar je doet er niets aan, zo werkt het in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond bij Nova
bron: http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3544978:fid=11328/quote:Did you consider in advance that the cartoons might offend or insult people?
'Yes. There were some journalists here at the paper, including some who write regularly about Muslims, immigration, and integration, who strongly advised us not to do it. It was quite a discussion. Personally I thought the cartoons were harmless - very much in fitting with our Danish tradition for caricature. If some of the cartoons had been cruder - if an illustrator had given us Mohammed pissing on the Koran, for example - then it would have been pulled. The same way I've pulled a lot of cartoons over the years that devout Christians might have found insulting. Or others because they were too vulgar or too crude. I didn't feel that these were, and so we went ahead.'
quote:Opnieuw priester aangevallen in Turkije
Opnieuw is een priester aangevallen in Turkije. Afgelopen dondaerdag werd een Sloveense priester in Izmir aangevallen door een groep jongeren. De jongens grepen de priester bij de keel en riepen: “We zullen jullie allemaal vermoorden”. De aanval vond plaats op het terrein van het klooster waar de priester verbleef. De priester heeft aangifte gedaan maar de politie is niet van plan er werk van te maken.
bron: geenstijl.nlquote:Iraanse geestelijk prijst boze moslims
Hojatoleslam Khatami, een hoge Iraanse geestelijke, heeft de moslims in zijn land geprezen voor de woedeuitbarstingen over de spotprenten. Khatami moedigde moslims aan uiting te blijven geven aan hun woede. Wel riep hij op geen ambassades meer aan te vallen. In het vrijdaggebed zei hij: “Ik voel dat het ambassadepersoneel de aanvallen niet vervelend vindt. Ik heb gehoord dat ze benzine in de kelders bewaren om de onschuldige te spelen.” Volgens hem zorgt de in kelders verzamelde benzine voor spectaculairdere effecten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef fjs het volgende:
Na aanleiding van de vorige topic nog even dit.
Jezus is God volgens de eerste christelijke geloofsbelijdenis. Er zijn daarvoor vele teksten in de Bijbel.
1. Jezus vergeeft zonde (niemand anders dan God kan zonde vergeven)
2. Jezus is HEER zegt de Bijbel. Dit slaat op de vertalling van Jaweh. Niemand wist hoe je die naam moest vertalen omdat de naam van God zo heilig is en niet mag uitspreken. Oplossing was God is HEER (vanuit het hebreeuws ELOHIM). En in het Nieuwe Testament wordt Jezus HEER genoemd.
2. Thomas knielde neer bij Jezus en zei: Waarlijk u bent mijn God en Jezus aanvaarde dat.
3. Alles is door Hem (Jezus geschapen) Filipenzen.
4. Door het woord (Jezus) is alles geworden.
5. Eer de wereld er was was ik er al (zei Jezus)
etc.
Oproep moslims niet te demonstrerenquote:De aangekondigde moslimdemonstratie tegen de publicatie van Deense Mohammed-spotprenten morgen op De Dam in Amsterdam, kan op weinig steun rekenen van moslimorganisaties. De gevestigde organisaties spreken zich vrijwel allemaal uit tegen een dergelijke protestactie.
Van wie de oproep afkomstig is, is ook niet duidelijk. Waarschijnlijk is het een particulier initiatief. Bij de gemeente Amsterdam is geen vergunning aangevraagd voor een demonstratie.
Veel moslims vrezen dat de demonstratie meer kwaad dan goed zal doen. Ondanks de uitdrukkelijke oproep van de 'organisator' dat relschoppers weg dienen te blijven. Er hoeven maar een paar jongeren te gaan rellen en de hele moslimgemeenschap wordt er op afgerekend, zo stellen velen. De Unie van Marokkaanse Moskeeën en Marokkaanse jongerenclubs in Amsterdam hebben hun achterban dan ook opgeroepen om thuis te blijven.
Khalid Kasem van de stichting 'Ben je bang voor mij?' verwacht niet dat het morgen druk zal worden: ''Het is hier geen Libanon of Afghanistan. Wij zijn hier gewend aan het recht op vrije meningsuiting. De boosheid van de moslims geldt bovendien niet zo zeer de spotprenten als wel het gevoel er niet bij te horen. Het is de zoveelste belediging aan hun adres. De meeste moslims laten die gelaten over zich heenkomen, maar een ander deel radicaliseert erdoor. Door deze kwestie halen de extremisten weer een paar zieltjes binnen.''
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef Triggershot het volgende:
Oproep moslims niet te demonstreren
[..]
Oproep moslims niet te demonstreren
Die heeft het door.quote:Veel moslims vrezen dat de demonstratie meer kwaad dan goed zal doen.
Juist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Die heeft het door.
Hij kent zijn pappenheimers beter dan wie ook natuurlijk.![]()
Maar het is natuurlijk ook een verkapte vorm van moslims ontmoedigen op te dagen.quote:maar een ander deel radicaliseert erdoor. Door deze kwestie halen de extremisten weer een paar zieltjes binnen.''
Zo verkapt vind ik hem niet anders. Je moet wel erg ongeletterd zijn wil je de "subtiele verborgen hint" niet zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Maar het is natuurlijk ook een verkapte vorm van moslims ontmoedigen op te dagen.
En we krijgen er natuurlijk ook weer wat niet moslim extreempjes bij. De verontwaardiging van ouders wordt natuurlijk doorgegeven aan de kinderen.quote:[..]
Juist.
[..]
Maar het is natuurlijk ook een verkapte vorm van moslims ontmoedigen op te dagen.
hij is in tegenstrijd met wat ik tot nu toe allemaal heb opgemertkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo verkapt vind ik hem niet anders. Je moet wel erg ongeletterd zijn wil je de "subtiele verborgen hint" niet zien.
Chill joh, turken zijn over algemeen geen zondebokquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:49 schreef sturky100 het volgende:
[..]
En we krijgen er natuurlijk ook weer wat niet moslim extreempjes bij. De verontwaardiging van ouders wordt natuurlijk doorgegeven aan de kinderen.
Het wordt nog wat, de komende jaren![]()
bron: geenstijl.nlquote:Allochtonen demonstreren in Maastricht
Een groep van naar schatting vijftig allochtonen heeft zich vrijdagmiddag bij het station in Maastricht verzameld. Ze willen demonstreren tegen de publicatie van de spotprenten over profeet Mohammed. Dat meldde de politie. Voor de demonstratie is geen vergunning verleend. De politie onderhandelt met de jongeren. Bij die onderhandelingen is ook burgemeester Leers betrokken. De politie weet niet waar de jongeren heen willen trekken. Het is niet bekend of de burgemeester ook carnavalskrakers gaat zingen met de vlaaieters van buitenlandse afkomst. Mocht de zaak escaleren, wat natuurlijk onvoorstelbaar is, dan volgen er updates.
Zolang ze de Lego-voorraad van Bart Smit niet in de brand steken, is er toch niets aan de hand?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron: geenstijl.nl
Illegale demonstratie --> oppakken die handel. Niet onderhandelen.
Je moet in Nederland een vergunning aanvragen voor een demonstratie. Dat hebben ze niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze de Lego-voorraad van Bart Smit niet in de brand steken, is er toch niets aan de hand?
Ik zag pas een documentaire over her-opvoedingskampen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
en de deense vlag heeft er inmiddels aan moeten geloven: http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=8181
Hmm, vlag van een bevriende lidstaat verbranden. Sommigen zouden dat als provocerend kunnen beschouwen.......
Het is gewoon een schande dat er politieagenten omheen stonden en niets deden. Het lijkt hier wel palastina, waar kinderen met stenen naar tanks gooien. Vraagje waar zijn die goede ouders?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
en de deense vlag heeft er inmiddels aan moeten geloven: http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=8181
Hmm, vlag van een bevriende lidstaat verbranden. Sommigen zouden dat als provocerend kunnen beschouwen.......
Die zijn waarschijnlijk druk doende met het vrijdag gebed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef fjs het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat er politieagenten omheen stonden en niets deden. Het lijkt hier wel palastina, waar kinderen met stenen naar tanks gooien. Vraagje waar zijn die goede ouders?
Leers trok toch wat harder van leer (quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef fjs het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat er politieagenten omheen stonden en niets deden. Het lijkt hier wel palastina, waar kinderen met stenen naar tanks gooien. Vraagje waar zijn die goede ouders?
Dat is provocerend, geen twijfel over mogelijk. Maar is zoiets eigenljik strafbaar vraag ik mij af. Ik vind dat zulke walgelijke daden best bestraft mogen worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Het is volgens mij niet strafbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat is provocerend, geen twijfel over mogelijk. Maar is zoiets eigenljik strafbaar vraag ik mij af. Ik vind dat zulke walgelijke daden best bestraft mogen worden.
Getverdemme!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet strafbaar? Mmm. Ik zou verwachten van wel, ik was ook oprecht verbaasd dat er geen arrestatie is verricht. Iemand een wetboek in de kast?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet strafbaar.
Maar dat neemt niet weg dat het wel walgelijk is.
Vrijheid van meningsuiting en zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag pas een documentaire over her-opvoedingskampen.
Lijkt me wel op zijn plek hier
Vrijheid van meningsuiting heeft niets te maken met illegale demonstraties, en het in brand steken van vlaggen.quote:
Bovendien is het demonstreren terwijl er geen vergunning voor afgegeven is volgens mij ook strafbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:58 schreef popolon het volgende:
Openbaar vuurtje steken mag niet.
Moet je een vergunning voor aanvragen dus die gasten in Maastricht zijn in overtreding.
En dan al in een heropvoedingskamp!?!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
illegale demonstraties, en het in brand steken van vlaggen.
Oh wacht, de Nederlandse politie, die kijkt angstig toe natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Bovendien is het demonstreren terwijl er geen vergunning voor afgegeven is volgens mij ook strafbaar.
Maar we mogen blij zijn dat er geen geweld is gebruikt...![]()
Hun doel (topics op internet, uitzending op tv, lekker weer een land gekwetst) is dus bereikt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ach dat was echt van dat standaard straat tuig, die mogen ze van mij preventief oppakken. Elke Marokkaan met een joggingsbroek een een lerenjack met bontkraag = problemen. Vooral lekker veel media-aandacht geven (zoals ze het op het nieuws lieten zien), lekker met de camera erbovenop, dan voelen ze zich helemaal stoer.
Ja en mensen zonder visakte moeten zeker ook in een heropvoedingskamp.quote:
quote:uitlokken van geweld...................
de ene vergunning is de andere ook niet natuurlijk. Als iemand zijn visvergunning niet heeft boeit mij dat minder dan dat mijn barkeeper zijn benodigde vergunningen niet zou hebben, al is het beide gelukkig strafbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja en mensen zonder visakte moeten zeker ook in een heropvoedingskamp.
[..]![]()
![]()
Sinds wanneer is dat strafbaar? Gelukkig niet zeg. Want dan kwam die Deen ook in de bajes.
Die Deen valt helemaal niet onder het Nederlandse strafrecht mr Bean..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat strafbaar? Gelukkig niet zeg. Want dan kwam die Deen ook in de bajes.
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Die Deen valt helemaal niet onder het Nederlandse strafrecht mr Bean..
Jep.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hun doel (topics op internet, uitzending op tv, lekker weer een land gekwetst) is dus bereikt?
Ach, allemaal dom ambtenaargereutel, geef die kleine kindertjes een boete of zo, maar gelijk in een kamp stoppen omdat ze hun mening uiten!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
de ene vergunning is de andere ook niet natuurlijk. Als iemand zijn visvergunning niet heeft boeit mij dat minder dan dat mijn barkeeper zijn benodigde vergunningen niet zou hebben, al is het beide gelukkig strafbaar.
quote:Welke Deen zou in de bajes komen Bean?
Sinds wanneer staan vlagverbrandingen gelijk aan vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ach, allemaal dom ambtenaargereutel, geef die kleine kindertjes een boete of zo, maar gelijk in een kamp stoppen omdat ze hun mening uiten!?![]()
Ik heb er niets (op een bericht op teletekts en nu een topic op Fok) van meegekregen, maar zijn er interviews of iets geweest of was deze demonstratie een kleine vorm van hetgeen zich in Brussel afspeelde?quote:
Sinds profeetbekladdingen van mij ook mogen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:25 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan vlagverbrandingen gelijk aan vrijheid van meningsuiting?
Het waren 13-17 jarige kinderen die op het schoolplein een vlag in brand staken terwijl er 1 behaarde kerel leuzen riep.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik heb er niets (op een bericht op teletekts en nu een topic op Fok) van meegekregen, maar zijn er interviews of iets geweest of was deze demonstratie een kleine vorm van hetgeen zich in Brussel afspeelde?
Een kamp hoeft van mij (natuurlijk) ook niet en waarschijnlijk heb ik een deel van de discussie gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ach, allemaal dom ambtenaargereutel, geef die kleine kindertjes een boete of zo, maar gelijk in een kamp stoppen omdat ze hun mening uiten!?![]()
[..]
Chill joh, turken zijn over algemeen geen zondebokquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef sturky100 het volgende:
en een bejaarde ook bekeuren omdat ze een plastic zakje niet weggooide maar netjes in de prullebak deed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja en mensen zonder visakte moeten zeker ook in een heropvoedingskamp.
[..]
spotprenten als uitlokken tot geweld zien is hetzelfde als een drol leren pootjes geven.quote:![]()
![]()
Brandstichting is wat anders dan het plaatsen van spotprentjes van sprookjesfiguren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sinds profeetbekladdingen van mij ook mogen.
Oh, op teletekst waren ze al snel wat ouder geworden: 18-22 jaar, er schijnt een vlag (Deense en iets gevoeliger dan onze driekleur) verbrand te zijn en er zijn Anti_deense leuzen geroepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren 13-17 jarige kinderen die op het schoolplein een vlag in brand staken terwijl er 1 behaarde kerel leuzen riep.
Voor een klein vuurtje hoef je nog niet het kamp in hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Brandstichting is wat anders dan het plaatsen van spotprentjes van sprookjesfiguren.
Nou die gillende kindertjes waren dus echt veel jonger. Maar ze mogen van mij allemaal naar een kamp gestuurd worden om eens even opnieuw opgevoed te worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oh, op teletekst waren ze al snel wat ouder geworden: 18-22 jaar, er schijnt een vlag (Deense en iets gevoeliger dan onze driekleur) verbrand te zijn en er zijn Anti_deense leuzen geroepen.
Waren het allemaal Nederlanders in Maastricht eigenlijk?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en een bejaarde ook bekeuren omdat ze een plastic zakje niet weggooide maar netjes in de prullebak deed.
Een vlag in de brandsteken als uitlokken tot geweld zien is hetzelfde als een drol leren pootjes geven.quote:spotprenten als uitlokken tot geweld zien is hetzelfde als een drol leren pootjes geven.
Je hebt geen vertrouwen meer in de ouders?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou die gillende kindertjes waren dus echt veel jonger. Maar ze mogen van mij allemaal naar een kamp gestuurd worden om eens even opnieuw opgevoed te worden.
Nou de meeste 13-17 jarigen weten wel wat goed is en wat fout is. Iets in het openbaar in de fik steken mag dus gewoon niet. Bovendien was de politie er ook bij, die hadden mijnsinsziens moeten ingrijpen. En nee, erg veel vertrouwen heb ik niet in ouders van jongeren met een leren jack + bontkraag en joggingsbroek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen meer in de ouders?
Ik had op 13 jarige leeftijd thuis niet zoveel in de pap te brokkelen moet ik bekennen.
Haha, ik hoefde zo ook niet thuis te komen nee en het riekt ook naar iets verdachts vind ik, als je altijd met een bontkraag/muts oploopt en schimmig om je heen kijkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou de meeste 13-17 jarigen weten wel wat goed is en wat fout is. Iets in het openbaar in de fik steken mag dus gewoon niet. Bovendien was de politie er ook bij, die hadden mijnsinsziens moeten ingrijpen. En nee, erg veel vertrouwen heb ik niet in ouders van jongeren met een leren jack + bontkraag en joggingsbroek.
Plein 1992 is geen schoolplein.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren 13-17 jarige kinderen die op het schoolplein een vlag in brand staken terwijl er 1 behaarde kerel leuzen riep.
Hun verantwoordelijkheid (media is meervoud Banshee) is hetverspreiden van nieuws, en ik vind het demonstreren in Maastricht en het verbranden van een Deense (gevoelig punt namelijk) vlag nieuwswaardig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had niet anders verwacht dan dat de media juist weer het negatieve ging op zoeken. Ik hoorde op de radio een zwaar overdreven tekst:"Er is een Deense vlag verbrand!!!" En hij zei dit op zo'n manier alsof er zojuist 6 miljoen, of 2 miljoen mensen zijn vermoord.
De media kent haar verantwoordelijkheid niet, helaas.²
Kom op Elgigante, je bent slimmer dan je je hier voordoet. Je kunt moeilijk zeggen dat Abou Jahjah een flapdrol is, hij is duidelijk en intelligent in het debat. Ik heb hem nimmer iets horen zeggen wat niet klopte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:51 schreef Elgigante het volgende:
zeker als een flapdrol als Abu Jahjah wordt uitgenodigd in een programma als Nova om daar even blijk te geven van de onkennis van hem op dit terrein.
Je bent dus niet alleen tegen persvrijheid maar ook tegen toonzetting?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had niet anders verwacht dan dat de media juist weer het negatieve ging op zoeken. Ik hoorde op de radio een zwaar overdreven tekst:"Er is een Deense vlag verbrand!!!" En hij zei dit op zo'n manier alsof er zojuist 6 miljoen, of 2 miljoen mensen zijn vermoord.
Ik ben een voorstander van persvrijheid, maar ik ben ook voor fatsoen, vrijheid van meningsuiting is geen plicht om te beledigen. Tevens ben ik tegen stemmingsmakerij waar bv. vooral de Telegraaf pap van lust.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen tegen persvrijheid maar ook tegen toonzetting?
Abu is niet oliedom inderdaad, maar heeft de vervelden( voor hem) eigenschap dat ie zeer ongeduldig is, dat zie je aan ieder interview (of het nu op Nederland of op de BBC is) waarin hij iedereen onderbreekt en geen direct antwoord kan of wil geven op de aan hem gestelde vragen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op Elgigante, je bent slimmer dan je je hier voordoet. Je kunt moeilijk zeggen dat Abou Jahjah een flapdrol is, hij is duidelijk en intelligent in het debat. Ik heb hem nimmer iets horen zeggen wat niet klopte.²
Niet alleen het negatieve. Ik zat het nieuws te kijken gisteren en daar hoorde ik nog dat balkenende de moslims prees over hun reactie (positief dus).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Merk ik anders niets van in je postings. Je doelt natuurlijk op stemmingmakerij als met name allochtonen negatief in het nieuws zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van persvrijheid, maar ik ben ook voor fatsoen, vrijheid van meningsuiting is geen plicht om te beledigen. Tevens ben ik tegen stemmingsmakerij waar bv. vooral de Telegraaf pap van lust.²
Abou Jajah is niet goed bij zijn hoofd, dat weet toch iedereen. Abuo Jajah is de nationalist met extreme denkbeelden onder de moslims... Wat Janmaat pretendeerde te zijn voor de 'autochtonen' is Abou jajah voor moslims/arabieren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op Elgigante, je bent slimmer dan je je hier voordoet. Je kunt moeilijk zeggen dat Abou Jahjah een flapdrol is, hij is duidelijk en intelligent in het debat. Ik heb hem nimmer iets horen zeggen wat niet klopte.²
Jahjah is een slang. Manipulator van de eerste klas. Hij weet alles zo te draaien alsof het de duivel zelf is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als je zo over hem denkt bekijk je hem niet objectief denk ik. Je onderbuikgevoelens spelen een belangrijkere rol bij het oordelen over zijn persoon. Hij is absoluut geen manipulator, hij beantwoord altijd alle vragen, enige ontwijking heb ik bij hem echt niet gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:03 schreef fjs het volgende:
[..]
Jah Jah is een slang. Manipulator van de eerste klas. Hij weet alles zo te draaien alsof het de duivel zelf is.
Toevallig dat Gretta ook op 6 miljoen uitkwam.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Je merkt er niks van zeg je, maar nu je het hebt gezien dat ik gepost heb dat ik voor persvrijheid ben, wat doet dat dan met je? Blijf je doen alsof ik het nooit gezegd heb, of neem je het mee in je "eindoordeel" over mij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Merk ik anders niets van in je postings. Je doelt natuurlijk op stemmingmakerij als met name allochtonen negatief in het nieuws zijn.
Saillant dat JIJ de user juist aanspreekt over objectiviteit als het Abu Jahjah betreft en spreekt over onderbuikgevoelens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als je zo over hem denkt bekijk je hem niet objectief denk ik. Je onderbuikgevoelens spelen een belangrijkere rol bij het oordelen over zijn persoon. Hij is absoluut geen manipulator, hij beantwoord altijd alle vragen, enige ontwijking heb ik bij hem echt niet gezien.²
Hij heeft zowat alle debators gehad in Nederland, en zonder daarbij bevooroordeeld over te komen, hij heeft ze echt alle hoeken van de kamer laten zien, bij Barend en van Dorp wisten ze niet wat ze zagen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:09 schreef Elgigante het volgende:
Ik lul dat kereltje makkelijk onder de tafel in een debat, ook op zijn eigen stokpaardjes, jammer alleen dat er nooit fatsoenlijke en goede debaters tegenover hem worden gezet.
Noem de debaters dan eens...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft zowat alle debators gehad in Nederland, en zonder daarbij bevooroordeeld over te komen, hij heeft ze echt alle hoeken van de kamer laten zien, bij Barend en van Dorp wisten ze niet wat ze zagen.
Hij is echt intelligent, als je inhoudelijk met hem in debat gaat zul je het niet winnen, met woordspelletjes en trollerij misschien wel.²
Het eindoordeel doet wel Allah in een werkoverleg met Mohammed over je vellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je merkt er niks van zeg je, maar nu je het hebt gezien dat ik gepost heb dat ik voor persvrijheid ben, wat doet dat dan met je? Blijf je doen alsof ik het nooit gezegd heb, of neem je het mee in je "eindoordeel" over mij?²
quote:
Ik dacht dat jke iets mijmerde over 'de beste debaters heeft hij al verslagen'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Barend Van Dorp Mulder Witteman Die Mevr. van Nova Afgelopen Zaterdag bij Nova De leider van Vlaams Blok Theo van Gogh, maar dat was een troll, geen serieuze discussie dus.
Alles wat hij zegt is geen speld tussen te krijgen. Hij is waterdicht in zijn discussies, serieus.²
je vergeet waarscijnlijk ook dat alleen De Winter, de arabist (die met vlag en wimpel won afgelopen zaterdag bij Nova) en Theo van Gogh alleen de rol van debater toegedicht kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Barend Van Dorp Mulder Witteman Die Mevr. van Nova Afgelopen Zaterdag bij Nova De leider van Vlaams Blok Theo van Gogh, maar dat was een troll, geen serieuze discussie dus.
Alles wat hij zegt is geen speld tussen te krijgen. Hij is waterdicht in zijn discussies, serieus.²
Ik weet dat het geen slimme gasten zijn, maar dat is wel het materiaal wat in Nederland voor handen is, is er wel beter spul te krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik dacht dat jke iets mijmerde over 'de beste debaters heeft hij al verslagen'
En dan kom je aankakken met mensen met een IQ van 90, kom op zeg...
Ah kom op Banshee, je kan beter...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen slimme gasten zijn, maar dat is wel het materiaal wat in Nederland voor handen is, is er wel beter spul te krijgen?²
De Winter heeft dus absoluut niet gewonnen, ik heb het gisteren nog een keer gezien op www.uitzendinggemist.nl Hij kwam op mij over als een troll, wel een slimme, hij herhaalde continue hetzelfde:"Ze moeten naar de rechter." Een herhaling van zetten is een teken van zwakte en weinig inhoud.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je vergeet waarscijnlijk ook dat alleen De Winter, de arabist (die met vlag en wimpel won afgelopen zaterdag bij Nova) en Theo van Gogh alleen de rol van debater toegedicht kunnen worden.
Waarom maak jij moslims belachelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Winter heeft dus absoluut niet gewonnen, ik heb het gisteren nog een keer gezien op www.uitzendinggemist.nl Hij kwam op mij over als een troll, wel een slimme, hij herhaalde continue hetzelfde:"Ze moeten naar de rechter." Een herhaling van zetten is een teken van zwakte en weinig inhoud.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |