En dan al in een heropvoedingskamp!?!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
illegale demonstraties, en het in brand steken van vlaggen.
Oh wacht, de Nederlandse politie, die kijkt angstig toe natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Bovendien is het demonstreren terwijl er geen vergunning voor afgegeven is volgens mij ook strafbaar.
Maar we mogen blij zijn dat er geen geweld is gebruikt...![]()
Hun doel (topics op internet, uitzending op tv, lekker weer een land gekwetst) is dus bereikt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ach dat was echt van dat standaard straat tuig, die mogen ze van mij preventief oppakken. Elke Marokkaan met een joggingsbroek een een lerenjack met bontkraag = problemen. Vooral lekker veel media-aandacht geven (zoals ze het op het nieuws lieten zien), lekker met de camera erbovenop, dan voelen ze zich helemaal stoer.
Ja en mensen zonder visakte moeten zeker ook in een heropvoedingskamp.quote:
quote:uitlokken van geweld...................
de ene vergunning is de andere ook niet natuurlijk. Als iemand zijn visvergunning niet heeft boeit mij dat minder dan dat mijn barkeeper zijn benodigde vergunningen niet zou hebben, al is het beide gelukkig strafbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja en mensen zonder visakte moeten zeker ook in een heropvoedingskamp.
[..]![]()
![]()
Sinds wanneer is dat strafbaar? Gelukkig niet zeg. Want dan kwam die Deen ook in de bajes.
Die Deen valt helemaal niet onder het Nederlandse strafrecht mr Bean..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat strafbaar? Gelukkig niet zeg. Want dan kwam die Deen ook in de bajes.
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Die Deen valt helemaal niet onder het Nederlandse strafrecht mr Bean..
Jep.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hun doel (topics op internet, uitzending op tv, lekker weer een land gekwetst) is dus bereikt?
Ach, allemaal dom ambtenaargereutel, geef die kleine kindertjes een boete of zo, maar gelijk in een kamp stoppen omdat ze hun mening uiten!?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
de ene vergunning is de andere ook niet natuurlijk. Als iemand zijn visvergunning niet heeft boeit mij dat minder dan dat mijn barkeeper zijn benodigde vergunningen niet zou hebben, al is het beide gelukkig strafbaar.
quote:Welke Deen zou in de bajes komen Bean?
Sinds wanneer staan vlagverbrandingen gelijk aan vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ach, allemaal dom ambtenaargereutel, geef die kleine kindertjes een boete of zo, maar gelijk in een kamp stoppen omdat ze hun mening uiten!?![]()
Ik heb er niets (op een bericht op teletekts en nu een topic op Fok) van meegekregen, maar zijn er interviews of iets geweest of was deze demonstratie een kleine vorm van hetgeen zich in Brussel afspeelde?quote:
Sinds profeetbekladdingen van mij ook mogen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:25 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan vlagverbrandingen gelijk aan vrijheid van meningsuiting?
Het waren 13-17 jarige kinderen die op het schoolplein een vlag in brand staken terwijl er 1 behaarde kerel leuzen riep.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik heb er niets (op een bericht op teletekts en nu een topic op Fok) van meegekregen, maar zijn er interviews of iets geweest of was deze demonstratie een kleine vorm van hetgeen zich in Brussel afspeelde?
Een kamp hoeft van mij (natuurlijk) ook niet en waarschijnlijk heb ik een deel van de discussie gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ach, allemaal dom ambtenaargereutel, geef die kleine kindertjes een boete of zo, maar gelijk in een kamp stoppen omdat ze hun mening uiten!?![]()
[..]
Chill joh, turken zijn over algemeen geen zondebokquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef sturky100 het volgende:
en een bejaarde ook bekeuren omdat ze een plastic zakje niet weggooide maar netjes in de prullebak deed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja en mensen zonder visakte moeten zeker ook in een heropvoedingskamp.
[..]
spotprenten als uitlokken tot geweld zien is hetzelfde als een drol leren pootjes geven.quote:![]()
![]()
Brandstichting is wat anders dan het plaatsen van spotprentjes van sprookjesfiguren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sinds profeetbekladdingen van mij ook mogen.
Oh, op teletekst waren ze al snel wat ouder geworden: 18-22 jaar, er schijnt een vlag (Deense en iets gevoeliger dan onze driekleur) verbrand te zijn en er zijn Anti_deense leuzen geroepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren 13-17 jarige kinderen die op het schoolplein een vlag in brand staken terwijl er 1 behaarde kerel leuzen riep.
Voor een klein vuurtje hoef je nog niet het kamp in hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Brandstichting is wat anders dan het plaatsen van spotprentjes van sprookjesfiguren.
Nou die gillende kindertjes waren dus echt veel jonger. Maar ze mogen van mij allemaal naar een kamp gestuurd worden om eens even opnieuw opgevoed te worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oh, op teletekst waren ze al snel wat ouder geworden: 18-22 jaar, er schijnt een vlag (Deense en iets gevoeliger dan onze driekleur) verbrand te zijn en er zijn Anti_deense leuzen geroepen.
Waren het allemaal Nederlanders in Maastricht eigenlijk?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en een bejaarde ook bekeuren omdat ze een plastic zakje niet weggooide maar netjes in de prullebak deed.
Een vlag in de brandsteken als uitlokken tot geweld zien is hetzelfde als een drol leren pootjes geven.quote:spotprenten als uitlokken tot geweld zien is hetzelfde als een drol leren pootjes geven.
Je hebt geen vertrouwen meer in de ouders?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou die gillende kindertjes waren dus echt veel jonger. Maar ze mogen van mij allemaal naar een kamp gestuurd worden om eens even opnieuw opgevoed te worden.
Nou de meeste 13-17 jarigen weten wel wat goed is en wat fout is. Iets in het openbaar in de fik steken mag dus gewoon niet. Bovendien was de politie er ook bij, die hadden mijnsinsziens moeten ingrijpen. En nee, erg veel vertrouwen heb ik niet in ouders van jongeren met een leren jack + bontkraag en joggingsbroek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen meer in de ouders?
Ik had op 13 jarige leeftijd thuis niet zoveel in de pap te brokkelen moet ik bekennen.
Haha, ik hoefde zo ook niet thuis te komen nee en het riekt ook naar iets verdachts vind ik, als je altijd met een bontkraag/muts oploopt en schimmig om je heen kijkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou de meeste 13-17 jarigen weten wel wat goed is en wat fout is. Iets in het openbaar in de fik steken mag dus gewoon niet. Bovendien was de politie er ook bij, die hadden mijnsinsziens moeten ingrijpen. En nee, erg veel vertrouwen heb ik niet in ouders van jongeren met een leren jack + bontkraag en joggingsbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |