Zo verkapt vind ik hem niet anders. Je moet wel erg ongeletterd zijn wil je de "subtiele verborgen hint" niet zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Maar het is natuurlijk ook een verkapte vorm van moslims ontmoedigen op te dagen.
En we krijgen er natuurlijk ook weer wat niet moslim extreempjes bij. De verontwaardiging van ouders wordt natuurlijk doorgegeven aan de kinderen.quote:[..]
Juist.
[..]
Maar het is natuurlijk ook een verkapte vorm van moslims ontmoedigen op te dagen.
hij is in tegenstrijd met wat ik tot nu toe allemaal heb opgemertkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo verkapt vind ik hem niet anders. Je moet wel erg ongeletterd zijn wil je de "subtiele verborgen hint" niet zien.
Chill joh, turken zijn over algemeen geen zondebokquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:49 schreef sturky100 het volgende:
[..]
En we krijgen er natuurlijk ook weer wat niet moslim extreempjes bij. De verontwaardiging van ouders wordt natuurlijk doorgegeven aan de kinderen.
Het wordt nog wat, de komende jaren![]()
bron: geenstijl.nlquote:Allochtonen demonstreren in Maastricht
Een groep van naar schatting vijftig allochtonen heeft zich vrijdagmiddag bij het station in Maastricht verzameld. Ze willen demonstreren tegen de publicatie van de spotprenten over profeet Mohammed. Dat meldde de politie. Voor de demonstratie is geen vergunning verleend. De politie onderhandelt met de jongeren. Bij die onderhandelingen is ook burgemeester Leers betrokken. De politie weet niet waar de jongeren heen willen trekken. Het is niet bekend of de burgemeester ook carnavalskrakers gaat zingen met de vlaaieters van buitenlandse afkomst. Mocht de zaak escaleren, wat natuurlijk onvoorstelbaar is, dan volgen er updates.
Zolang ze de Lego-voorraad van Bart Smit niet in de brand steken, is er toch niets aan de hand?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron: geenstijl.nl
Illegale demonstratie --> oppakken die handel. Niet onderhandelen.
Je moet in Nederland een vergunning aanvragen voor een demonstratie. Dat hebben ze niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze de Lego-voorraad van Bart Smit niet in de brand steken, is er toch niets aan de hand?
Ik zag pas een documentaire over her-opvoedingskampen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
en de deense vlag heeft er inmiddels aan moeten geloven: http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=8181
Hmm, vlag van een bevriende lidstaat verbranden. Sommigen zouden dat als provocerend kunnen beschouwen.......
Het is gewoon een schande dat er politieagenten omheen stonden en niets deden. Het lijkt hier wel palastina, waar kinderen met stenen naar tanks gooien. Vraagje waar zijn die goede ouders?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
en de deense vlag heeft er inmiddels aan moeten geloven: http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=8181
Hmm, vlag van een bevriende lidstaat verbranden. Sommigen zouden dat als provocerend kunnen beschouwen.......
Die zijn waarschijnlijk druk doende met het vrijdag gebed.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef fjs het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat er politieagenten omheen stonden en niets deden. Het lijkt hier wel palastina, waar kinderen met stenen naar tanks gooien. Vraagje waar zijn die goede ouders?
Leers trok toch wat harder van leer (quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef fjs het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat er politieagenten omheen stonden en niets deden. Het lijkt hier wel palastina, waar kinderen met stenen naar tanks gooien. Vraagje waar zijn die goede ouders?
Dat is provocerend, geen twijfel over mogelijk. Maar is zoiets eigenljik strafbaar vraag ik mij af. Ik vind dat zulke walgelijke daden best bestraft mogen worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Het is volgens mij niet strafbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat is provocerend, geen twijfel over mogelijk. Maar is zoiets eigenljik strafbaar vraag ik mij af. Ik vind dat zulke walgelijke daden best bestraft mogen worden.
Getverdemme!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet strafbaar? Mmm. Ik zou verwachten van wel, ik was ook oprecht verbaasd dat er geen arrestatie is verricht. Iemand een wetboek in de kast?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet strafbaar.
Maar dat neemt niet weg dat het wel walgelijk is.
Vrijheid van meningsuiting en zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag pas een documentaire over her-opvoedingskampen.
Lijkt me wel op zijn plek hier
Vrijheid van meningsuiting heeft niets te maken met illegale demonstraties, en het in brand steken van vlaggen.quote:
Bovendien is het demonstreren terwijl er geen vergunning voor afgegeven is volgens mij ook strafbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:58 schreef popolon het volgende:
Openbaar vuurtje steken mag niet.
Moet je een vergunning voor aanvragen dus die gasten in Maastricht zijn in overtreding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |