Recept! Recept!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef valek het volgende:
zelfgemaakte nasi met heerlijke zelfgemaakte satesaus en een gebakken eitje.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[BB5] Tanja, wat eten we vandaag? - deel 19
Sorry Bluezz alvast
Wat leuk dat die man linksboven in beeld met dit weer in zijn korte broek buiten gaat zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:54 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/2/4009525879.jpg]afbeelding][/url]
simpele middagtussendoortje buiten de deur.
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef capibar het volgende:
[..]
Wat leuk dat die man linksboven in beeld met dit weer in zijn korte broek buiten gaat zitten.
Min of meer wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?
Vreemd hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?
groenteNquote:
Het was echt fingerfood dus er waren niet zulke mooie opgemaakte bordjes die jij altijd op de foto zetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef i-spy24 het volgende:
ja....daar had je best ff wat leuke shots kunnen nemen al etende zodat we/ik/ ook wat te genieten hadden...
Er werd nu met grote schalen langs gegaan waar je van af kon pakken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef i-spy24 het volgende:
Ik weet wel wat fingerfood is.Ik ben er zelf erg gek op gewoon omdat vaak lekker smikkelen is. Vraag ook soms om van hele gerechten side-dishes te maken zodat ik het als borrelhap kan gebruiken. Lekker hoor met je vingers eten en dan keuvelen...![]()
Zet jij altijd je eten op je laptop?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://img46.imagevenue.com/loc262/th_54a2a_P2110004.jpg]afbeelding][/URL]
Eerder gekiekt,nu pas aan het opeten.
Er zit daar iemand in zijn korte broek...het is februariquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:54 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/2/4009525879.jpg]afbeelding][/url]
simpel middagtussendoortje buiten de deur.
En hij heeft een high-tech ultra moderne Amerikaanse keuken incl. Amerikaanse stopcontacten. Aangezien hij zo vaak buitenshuis eet, zou je denken dat hij die nooit gebruikt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zit daar iemand in zijn korte broek...het is februari![]()
Zijn beroep is fantast. Daar verdient hij tonnen mee.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef SHE het volgende:
Ja, wat doe je voor werk injezusnaam...ben je rapper ofzo? Elke dag uit eten of afhaal
Hey SHE lekkere meid. Heb je dan die hele hype rond I-SPY gemist. Hij is een pathalogische leugenaar, en gaat hilarisch ver daarin. Echt best wel grappig eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef SHE het volgende:
Ja, wat doe je voor werk injezusnaam...ben je rapper ofzo? Elke dag uit eten of afhaal
Begrepen. Ik houd wel op. Iedereen weet toch al wat voor een leugenaar i-spy is.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Kom op allemaal hou eens op met dat gebash lees anders de disucssie hier ook maar eens goed na
Jammie!!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook weer nét wakker, en zit aan een bloedsinaasappelsapje
Met of zonder vruchtvleesquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook weer nét wakker, en zit aan een bloedsinaasappelsapje
Wat is het gewordenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef Ikook het volgende:
Jee ik weet het nog niet. Ik heb van alles in huis, maar ik wil zeker iets gaan doen met biefstukpuntjes in mediterrane marinade met olijven. Iemand een idee? Is het een goed idee er sperzieboontjes en wat aardappeltjes bij te doen? En ik heb ook nog broccolie. Ik heb een wok dus ik kan alles bij elkaar gooien! Wat denken jullie?
Okequote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Zuid-Afrikaanse witte wijn
Ik noem dat al jaaaaaaren ZA hier op fok!
Hmz ... het lijkt of ze ieder moment gaan bewegenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Bluezz het volgende:
gnocchi met een eigengemaakte (tomaten-) saus, sjalotjes en courgette erin wordt het
[afbeelding]
Het zag er uit als er net door een bolletjesslikker uitgeworpen zaakjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef Mabelle het volgende:
Hmz ... het lijkt of ze ieder moment gaan bewegen![]()
Daar hebben wij vorig jaar een huwelijksdiner mogen meemakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
gegeten bij het wokrestaurant boven de a4, dat mag dan misschien geen culinair hoogstandje zjn, het was wel onwijs lekker
haha, dat vind idan weer niksquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar hebben wij vorig jaar een huwelijksdiner mogen meemaken
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Duivelse kip met rijst.
En morgen ook (het was nogal veel)
Pakje van Grand d'Italia?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Duivelse kip met rijst.
En morgen ook (het was nogal veel)
Van de Aldi?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
net visfilet bordelaise in de oven gestopt [moet nog 3 kwartier] (...)
zelfde hierquote:
Oeh, klinkt goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga zo een lekkere salade maken van warme geitenkaas met honing, rucola en pecannoten, en helemaal in m'n eentje opeten.
Dat ziet er lekker uit !quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef JacMar het volgende:
Gisteren hebben we pasta met vissaus gegeten, was erg lekker!
Wat is dat?quote:
die kip klinkt spannend, heb je daar een receptje van?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bij een heerlijke pizzaria gegeten in Assen.
Nu op het fornuis: Gesmoorde kip met koriander, ui, knoflook, gember, krieltjes en broccoli.
Ben benieuwd, het ruikt wel lekker![]()
Ik heb hem uit het dagblad van het Noorden, en als het goed is staat het recept hierbij. http://www.fitclub.nlquote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die kip klinkt spannend, heb je daar een receptje van?
Zo. Klinkt lekker. Waar kun je dat halen?quote:
Hetzelfde hierquote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef Annemiek78 het volgende:
Chinese kool met gekookte aardappels en een gekruide ribkarbonade.
Als toetje lekkere straciatella yoghurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |