Wat is het gewordenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef Ikook het volgende:
Jee ik weet het nog niet. Ik heb van alles in huis, maar ik wil zeker iets gaan doen met biefstukpuntjes in mediterrane marinade met olijven. Iemand een idee? Is het een goed idee er sperzieboontjes en wat aardappeltjes bij te doen? En ik heb ook nog broccolie. Ik heb een wok dus ik kan alles bij elkaar gooien! Wat denken jullie?
Okequote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Zuid-Afrikaanse witte wijn
Ik noem dat al jaaaaaaren ZA hier op fok!
Hmz ... het lijkt of ze ieder moment gaan bewegenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Bluezz het volgende:
gnocchi met een eigengemaakte (tomaten-) saus, sjalotjes en courgette erin wordt het
[afbeelding]
Het zag er uit als er net door een bolletjesslikker uitgeworpen zaakjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef Mabelle het volgende:
Hmz ... het lijkt of ze ieder moment gaan bewegen![]()
Daar hebben wij vorig jaar een huwelijksdiner mogen meemakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
gegeten bij het wokrestaurant boven de a4, dat mag dan misschien geen culinair hoogstandje zjn, het was wel onwijs lekker
haha, dat vind idan weer niksquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar hebben wij vorig jaar een huwelijksdiner mogen meemaken
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Duivelse kip met rijst.
En morgen ook (het was nogal veel)
Pakje van Grand d'Italia?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Duivelse kip met rijst.
En morgen ook (het was nogal veel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |