Bek volschijtenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Wat vinden jullie de ergste manier van dumpen?
snap dat nou....dat is geen ongeluk!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Puttenoar het volgende:
dat ze per ongeluk een smsje naar je stuurd.. waar staat "ik ga het uitmaken met m.. tis nix meer an" terwijl ie voor der beste vriendin was bedoeld :s
zou je denken?maat van me heeft het ook x meegemaakt.. alleen toen was hij de "uitmakende" partij oO< maargoed..toen ging t ook per ongelukquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
snap dat nou....dat is geen ongeluk!!![]()
![]()
maar je was zo geilquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef Ultralaser het volgende:
Geloof me dat een boner dan snel weg is
Ja maar ik denk dat alle geilheid dan heel snel verdwenen is. Heb wel eens ruzie gehad voor de seks en dan echtvlak voor nou de zin is dan ver te zoeken.quote:
Ik heb exact hetzelfde meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Puttenoar het volgende:
dat ze per ongeluk een smsje naar je stuurd.. waar staat "ik ga het uitmaken met m.. tis nix meer an" terwijl ie voor der beste vriendin was bedoeld :s
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben een keer gedumpt de overige keren was ik degene. Ene dag zegt ze je bent zoveel voor me volgende dag heb geen zin meer. Ik wedden dat je binnen 2 weken een ander heb zij nee ik wil tijd voor mezelf en u raad het al binnen 2 weken een ander. Kan er nu we om lachen. De keren dat ik het heb uitgemaakt is niet zo leuk alle keren via telefoon terwijl ik daar op tegen ben. Maar als ik zeg we moeten praten dan willen ze gelijk een antwoord nou dan kunnen ze dat krijgen
Een vriend van mij deed dat ook eens, maar dan uit het zolderraam. Het was toen ook uit, maar dat kwam meer omdat ze dood wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:41 schreef VarsesteR het volgende:
Een vriend van mij gooide zijn vriendin op de grond en toen was het uit...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook eens, maar dan uit het zolderraam. Het was toen ook uit, maar dat kwam meer omdat ze dood was![]()
ik zeg niet dat het niet kan, maar meestal (spreek overigens niet uit eigen ervaring) doen mense dat 'perongeluk - expres'quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:35 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
zou je denken?maat van me heeft het ook x meegemaakt.. alleen toen was hij de "uitmakende" partij oO< maargoed..toen ging t ook per ongeluk![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef BobRooney het volgende:
via sms...
Dan had je een enorme bagger relatie, of jij bent blind.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Ik vind het vooral zenuwslopend als zij zomaar alle contacten verbreekt.![]()
kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef GF het volgende:
[..]
Dan had je een enorme bagger relatie, of jij bent blind.
Uitmaken via wat dan ook. Zoiets doe je irl als je op de ander gaf/geeft en vanuit respect.
Volgens mij hebben wij dezelfde vriend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook eens, maar dan uit het zolderraam. Het was toen ook uit, maar dat kwam meer omdat ze dood was![]()
via anderenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
Chemisch afvalquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Een smsje onder in beeld bij tmf![]()
Been therequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef truStie het volgende:
Haar zoenend in de disco tegenkomen en dat ze dan zoiets heeft van, ohja ik moest het nog uitmaken. Sorry
Man dat is tegenwoordig hét middel om te communiceren, vooral voor die breezah'squote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Via msn... vandaag nog meegemaakt![]()
Misschien wat oudere partners kiezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dan zou ik echt door t lint gaan denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef appelsap het volgende:
Als je zijn vriendin aan de telefoon hebt terwijl jij dat ook bent en hij dan ineens niks meer van zich laat horen.
Ook meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Als ik het zelf moet doen. Veel te veel gezeik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Relneger18 het volgende:
neequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef x_smilegirl_x het volgende:
inderdaad, nooit meer iets van je laten horen, dat lijkt me echt goed k*t!
Maar ook via sms/msn e.d.
ik vind dat uitmaken/relatie verbreken, persoonlijk moet, na er eerst over gepraat te hebben, het nog geprobeerd te hebben (je relatie is het toch waard om voor te vechten?!) en het anders persoonlijk te zeggen (met reden, als die niet bekend is)
^^ of ben ik nu dom aan het swetsen op dit tijdstip :s
Dat is de beste manier.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:51 schreef x_smilegirl_x het volgende:
inderdaad, nooit meer iets van je laten horen, dat lijkt me echt goed k*t!
wowquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef Jitse het volgende:
via e-mail, na 2 jaar relatie - in het buitenland zittend, wetend dat ze op dat moment dat je da mail leest (2 dagen later) al een andere heeft.
Dan probeer je haar te belle ten alle koste om te prate wil ze nog niet eens meer opnemen.
.... met de woorden: Dit was het enige waarvoor ik iets met je wou, het enige waar je goed in bent. Maar ik heb nu een betere gevonden dus jij kunt oprotten.quote:
liever een lading chemisch afval naast de deur dan een woonwagenkampquote:
Dan voel je je wel genaaidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:12 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Maar dat was niet zo erg. Kennis van me ging bijna trouwen, raakte ziek op een dag en ging eerder van z'n werk. Thuis trof hij z'n verloofde met een andere kerel in bed. Dat gevoel dat je in een waanwereld hebt geleefd lijkt me testikelzakkend..
Wat een tyfuslijer klier die vriend, hij maakte je ex dus alleen zwart om zelf wat te kunnen neuken eventueel?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef Salsagirl het volgende:
ehm ik heb niemand gedumpt,in zoverre een die verdiende niet beter....
die was zonder mij op vakantie gegaan,en daar vreemd gegaan en doordat zijn vriend me mocht en vond dat ie het me moest vertellen kwam ik er dus achter
Ja die werd niet vriendelijk gedumpt...kan ik je wel vertellen![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:33 schreef flugeltje het volgende:
Als de kerel waar je mee samenwoont een nachtje bij een 'vriend' logeert. Vervolgens bijna een week wegblijft en als hij weer thuis is doodleuk zegt dat hij er geen zin meer in heeft....
En als je er dan ná een weekje of wat ook nog achterkomt dat 'vriend' eigenlijk 'vriendin' is...![]()
quote:
GMTA.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef MLF het volgende:
lijkt me erg als iemand het doet waar anderen bij zijn (vriendin, kennisen enz)
Je vriend(in)quote:Op zondag 12 februari 2006 00:17 schreef Asics het volgende:
laten doodbloeden . . .
dat der moeder opbeld om 'tot je door te laten dringen' dat ze niks meer met je te maken wil hebben, terwijl ze dat zelf nooit heeft gezegd..quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:20 schreef B_BOY het volgende:
iemand anders laten zeggen.
Schijnt vaker voor te komen. Is zelfs nog een liedje over (nuja, niet op een datingsite, maar in de krant.)quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef MrTorture het volgende:
Voor de buitenwereld hilarisch: Mekaar tegenkomen op een datingsite
(Rupert Holmes - Pina Coladas)quote:I was tired of my lady
We'd been together too long
Like a worn-out recording
Of a favorite song
So while she lay there sleeping
I read the paper in bed
And in the personal columns
There was this letter I read
"If you like Pina Coladas
And getting caught in the rain
If you're not into yoga
If you have half a brain
If you'd like making love at midnight
In the dunes on the Cape
Then I'm the love that you've looked for
Write to me and escape."
I didn't think about my lady
I know that sounds kind of mean
But me and my old lady
Have fallen into the same old dull routine
So I wrote to the paper
Took out a personal ad
And though I'm nobody's poet
I thought it wasn't half bad
"Yes I like Pina Coladas
And getting caught in the rain
I'm not much into health food
I am into champagne
I've got to meet you by tomorrow noon
And cut through all this red-tape
At a bar called O'Malley's
Where we'll plan our escape."
So I waited with high hopes
And she walked in the place
I knew her smile in an instant
I knew the curve of her face
It was my own lovely lady
And she said, "Oh it's you."
Then we laughed for a moment
And I said, "I never knew."
That you like Pina Coladas
Getting caught in the rain
And the feel of the ocean
And the taste of champagne
If you'd like making love at midnight
In the dunes of the Cape
You're the lady I've looked for
Come with me and escape
Hahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Sade het volgende:
Ik belde mijn vriendinnetje op omdat ik die week niet naar de scouting was geweest. "Oh trouwens, ik heb het uitgemaakt voor je." He, wat? Ik vind die jongen leuk! "Oh, ik dacht dat je hem niet meer leuk vond dus heb ik het hem maar gezegd..."
Ach ja, toen was ik 10...![]()
Ook leuk: als de avond daarvoor nog met je naar bed zijn geweest "Ik hou van je, blijf altijd bij je, laat je nooit meer gaan en al die andere cliché's" waarop je de volgende dag gedumpt wordt want daar zat ie al tijden aan te denken.![]()
Helemaal mooi wordt het als ze daarna ook nog zeggen dat ze je heel erg zullen missen, dat je zo mooi, perfect, lief, grappig en weet ik het wat bent voor hem, maar dat het aan hem ligt en niet aan jou. Oh ja, en uiteraard blijven we vrienden want ik wil je niet kwijt raken......
..... waarop hij vervolgens nooit meer de telefoon opneemt en je via zijn vrienden de meest achterlijke verhalen hoort....![]()
Jups, been there.
Ach, mijn ex-vriendin had die gedachte juist. Niet altijd de zwarte piet naar mannen toespelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Oh, daar word ik juist zo gestoord van, van die mannen die vrienden willen blijven terwijl ik het alleen maar uit wil maken en ze nooit meer wil zien. Waarom zou ik in jezusnaam vrienden willen blijven met een ex? En hoezo, het ligt niet aan hem? Natuurlijk wel. Aan mij kan het tenslotte niet liggen =P Dat iemand zoiets uit kan braken is wel droevig.
Daar zit natuurlijk wat inquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef Maeghan het volgende:
Ik zeg ook niet dat alleen mannen dat doen hoor, maar als je alleen relaties hebt gehad met mannen, dan heb je dat probleem ook alleen met mannen. =)
Ligt er natuurlijk erg aan hoe je uit elkaar gaat. Het kan gewoon zijn dat de magie weg is, maar dat je elkaar nog prima kunt verdragen. Gewoon als vrienden, niet als geliefden.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Oh, daar word ik juist zo gestoord van, van die mannen die vrienden willen blijven terwijl ik het alleen maar uit wil maken en ze nooit meer wil zien. Waarom zou ik in jezusnaam vrienden willen blijven met een ex? En hoezo, het ligt niet aan hem? Natuurlijk wel. Aan mij kan het tenslotte niet liggen =P Dat iemand zoiets uit kan braken is wel droevig.
nou heb je niet gelijk in,want we konden goed met elkaar op schieten en ja blij dat ik van die ex af ben en dat hij het voor me opnam,tegen zijn vriend nog wel...maar ach... dat wasquote:Op zondag 12 februari 2006 00:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een tyfuslijer klier die vriend, hij maakte je ex dus alleen zwart om zelf wat te kunnen neuken eventueel?
Leuk dat je je ex ook een kans gaf, voor hetzelfde geld was je een oor aangenaaid door een vriend die je voor zichzelf wilde.![]()
Ik ruzie me door een relatie heen en ik erger me altijd dood, misschien is dat het probleem.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk erg aan hoe je uit elkaar gaat. Het kan gewoon zijn dat de magie weg is, maar dat je elkaar nog prima kunt verdragen. Gewoon als vrienden, niet als geliefden.
Kijk als je nu met een felle ruzie uit elkaar gaat of als je je zo aan de ander irriteert dan is het gewoon einde verhaal.
Soms heb ik van die ideeën: Misschien gaat er onder jongens/mannen wel een boek van hand tot hand met daarin allemaal tips hoe je iemand moet dumpen. Zou wel verklaren waarom je standaard die zinnetjes hoortquote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahahahier had mijn ex dus zijn woorden vandaan
![]()
Prachtig verhaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Copycat het volgende:
In een ver verleden (ik was 18 geloof ik) maakte een vriendje het via een brief met me uit. En deed ik, toen ik hem de vrijdag erop tijdens het stappen tegenkwam, net alsof ik die brief niet had gehad. Dat werd peentjes zweten voor hem.
Een paar jaar later kwam ik hem weer tegen: hij viel in als toiletjuf in een nichtentent op de Regulier. Toen viel bij mij het kwartje... en niet alleen op zijn schoteltje.
Dat was vast een gezellige terugreisquote:Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef star_gazer het volgende:
In Portugal, als je gezellig samen een lang weekend in Lissabon bent.pauperslet
Ik heb haar een ticket gegeven en heb zelf nog een daagje gerelaxed. Het is een mooie stad hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was vast een gezellige terugreis![]()
ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:01 schreef MOD het volgende:
"Groente afdeling, kassa 4 alsjebliest, Kim V. Ik heb een ander, Groente afdeling, kassa 4"
Inderdaad.quote:
lelijk ben je niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:11 schreef www.marjol3in.com het volgende:
En niet maandenlang iemand aan het lijntje houden
heeft ondergetekende meegemaakt
Precies wat ik zeg dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
nou heb je niet gelijk in,want we konden goed met elkaar op schieten en ja blij dat ik van die ex af ben en dat hij het voor me opnam, tegen zijn vriend nog wel...maar ach... dat was![]()
precies, de avond daarvoor heel erg lief en volgende dag wil hij niet meer verder met je.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Sade het volgende:
Ook leuk: als de avond daarvoor nog met je naar bed zijn geweest "Ik hou van je, blijf altijd bij je, laat je nooit meer gaan en al die andere cliché's" waarop je de volgende dag gedumpt wordt want daar zat ie al tijden aan te denken.![]()
Helemaal mooi wordt het als ze daarna ook nog zeggen dat ze je heel erg zullen missen, dat je zo mooi, perfect, lief, grappig en weet ik het wat bent voor hem, maar dat het aan hem ligt en niet aan jou. Oh ja, en uiteraard blijven we vrienden want ik wil je niet kwijt raken......
..... waarop hij vervolgens nooit meer de telefoon opneemt en je via zijn vrienden de meest achterlijke verhalen hoort....![]()
Jups, been there.
Hij wil "emotioneel afstand" van je nemenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Emel het volgende:
[..]
precies, de avond daarvoor heel erg lief en volgende dag wil hij niet meer verder met je.
en het ligt niet aan mij maar aan hem..ik ben fantastisch..hij wil vrienden blijven..om dan eerst maanden de telefoon niet op te nemen.
Als de sex weer goed was die vorige avond wordt het nog ergerquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Emel het volgende:
[..]
precies, de avond daarvoor heel erg lief en volgende dag wil hij niet meer verder met je.
en het ligt niet aan mij maar aan hem..ik ben fantastisch..hij wil vrienden blijven..om dan eerst maanden de telefoon niet op te nemen.
als je bedenkt dat je drie jaar relatie met hem had..da's dan niet te vatten.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Als de sex weer goed was die vorige avond wordt het nog erger
dat was ook inderdaad zo..zei hijquote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij wil "emotioneel afstand" van je nemen![]()
nope, maar zoiets merk je toch? ik iig welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef Emel het volgende:
[..]
als je bedenkt dat je drie jaar relatie met hem had..da's dan niet te vatten.
hoe moet je het merken als je vriendje smoorverliefd doet?superlieve smsjes stuurt, jou belt om je stem te horen want hij mist je zo..hij een week geleden zei dat hij niemand anders wil, alleen mij wil.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
nope, maar zoiets merk je toch? ik iig wel
als je elkaar kent.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe moet je het merken als je vriendje smoorverliefd doet?superlieve smsjes stuurt, jou belt om je stem te horen want hij mist je zo..hij een week geleden zei dat hij niemand anders wil, alleen mij wil.
hij was 2 weken in het buitenland, regelmatig contact..ging zo super..hij komt terug en wil niet meer verder terwijl hij avond daarvoor nog hele lieve smsjes stuurde enzo.En 2 dagen daarvoor een superlieve mail. Geloof me, het was onverwacht.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
als je elkaar kent.
Kleine dingetjes die net even anders zijn,
K merk dat meteen.
Ik heb dat ooit eens in een gedicht gedaan, prachtige grote kaart gekocht en in mijn mooiste handschrift verteld hoe het zat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef Puttenoar het volgende:
het ergste lijkt me nog een valentijns kaart met de txt.. "je bent gedumpt!"
je verwacht een lief gedicht.. maar je trekt een zuur gezicht
bij ons bleek er ook een derde in het spel te zijn..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef RiDo78 het volgende:
@Emel: troost je, het kan veel erger. Kennis van mij heeft in Engeland 2 kids verwekt, toen met het hele gezin hier naar nederland verhuisd, een leven opgebouwd, vrouwtje nederlands laten leren...... om er vervolgens met een ander van door te gaan.
Maar dan wel zo: "Nee er is geen andere meid in het spel, ik wil gewoon wat meer tijd voor mezelf."
Vervolgens neemt hij de kids een weekeindje mee waarna moeders een dag later gebeld wordt: "Mam, pap heeft een nieuwe vriendin! Wil je ons ophalen, want het is niet leuk hier!"
Voel meestal idd wel dat er iets niet klopt. Maar wil natuurlijk ook niet altijd zeggen dat er ook echt iets aan de hand is met betrekking op mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
als je elkaar kent.
Kleine dingetjes die net even anders zijn,
K merk dat meteen.
De ergste die er is.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef Emel het volgende:
[..]
inderdaad "ik wil tijd en ruimte voor mezelf"
meest cliche uitmaaksmoesje
inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Yup, halfbakken smoesje van ik hou van je maar wil eigenlijk die ander hebben.
blaah
idd wees eerlijk en zeg gewoon dat je MIJ niet meer wil...pijnlijk maar eerlijkquote:
Schuldgevoel over eigen keuzes denk ik. Ik zit in een hele andere situatie, maar diegene zegt ook helemaal niets meer! In plaats van dat ze zegt wat er aan de hand is, laat ze me liever dollen. So be it dan, dan is het van mijn kant ook klaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Emel het volgende:
..ik ben fantastisch..hij wil vrienden blijven..om dan eerst maanden de telefoon niet op te nemen.
gelijk heb je, dan niet he?Als zij niets meer laat horen.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Schuldgevoel over eigen keuzes denk ik. Ik zit in een hele andere situatie, maar diegene zegt ook helemaal niets meer! In plaats van dat ze zegt wat er aan de hand is, laat ze me liever dollen. So be it dan, dan is het van mijn kant ook klaar.
damn dat is niet leuk meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Schuldgevoel over eigen keuzes denk ik. Ik zit in een hele andere situatie, maar diegene zegt ook helemaal niets meer! In plaats van dat ze zegt wat er aan de hand is, laat ze me liever dollen. So be it dan, dan is het van mijn kant ook klaar.
Het spoort alleen niet met haar gedrag. Eerst krijg ik nog smsjes dat ze me wil zien in ernstige mate en dan opeens een paar dagen later zwijgt ze je compleet dood. Ze reageert nergens op: mailtjes, smsjes, msn. Ik sta gewoon op haar lijst en ze komt gewoon online, maar klikt het doodleuk weg zonder te antwoorden. Ik heb nog nooit zoiets mafs meegemaakt eigenlijk. Nou ja, zo heb ik straks alles een keertje gehad.Het hoeft van mij niet meer eigenlijk en zeker verliefdheid niet.
![]()
Ik was al hard en wordt alleen maar meedogenlozer, waardoor ik mensen die het WEL menen ook niet meer geloof. Je kunt niet alleen investeren in de mensen die de moeite waard zijn, dat kun je vantevoren namelijk niet weten. Er is maar een iemand op wie je kunt vertrouwen en dat ben jezelf en eventueel een handjevol echte goede vrienden.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef Emel het volgende:
je wordt wel hard door dit soort ervaringen. Ik ga alleen investeren in mensen die de moeite waard zijn. Het is geven en nemen.
je blijft dan achter met zoveel vragen...hoe moet je het dan een plekje geven? erg moeilijk. Het zal je kapot maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In het stadium van 'dumpen' na een relatie is het allemaal niet, maar ik denk dat bovenstaande het ergste is. Als iemand gewoon zegt het is over, zonder verklaring of ook maar iets en gewoon doodleuk bovenstaand recept volgt. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Zonder hoe en waarom kun je dingen moeilijk een plek geven.
Daarom lijkt me dat het ergste. Ik vind dit nu al kut, vooral door mijn eigen gevoel en het gebrek aan antwoorden. In het geval van een relatie van een aantal jaar is dit wel het ergste wat je iemand kunt aandoen en ik vind het nogal een gebrek aan respect voor gevoelens van anderen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Emel het volgende:
[..]
je blijft dan achter met zoveel vragen...hoe moet je het dan een plekje geven? erg moeilijk. Het zal je kapot maken.
absoluut mee eens. Ik vind het zeer egoistisch. Je weet niet wat voor schade je aanricht bij de ander. Of je weet het wel maar het kan je niets schelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarom lijkt me dat het ergste. Ik vind dit nu al kut, vooral door mijn eigen gevoel en het gebrek aan antwoorden. In het geval van een relatie van een aantal jaar is dit wel het ergste wat je iemand kunt aandoen en ik vind het nogal een gebrek aan respect voor gevoelens van anderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |