abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35010233
Ik belde mijn vriendinnetje op omdat ik die week niet naar de scouting was geweest. "Oh trouwens, ik heb het uitgemaakt voor je." He, wat? Ik vind die jongen leuk! "Oh, ik dacht dat je hem niet meer leuk vond dus heb ik het hem maar gezegd..."
Ach ja, toen was ik 10...

Ook leuk: als de avond daarvoor nog met je naar bed zijn geweest "Ik hou van je, blijf altijd bij je, laat je nooit meer gaan en al die andere cliché's" waarop je de volgende dag gedumpt wordt want daar zat ie al tijden aan te denken.
Helemaal mooi wordt het als ze daarna ook nog zeggen dat ze je heel erg zullen missen, dat je zo mooi, perfect, lief, grappig en weet ik het wat bent voor hem, maar dat het aan hem ligt en niet aan jou. Oh ja, en uiteraard blijven we vrienden want ik wil je niet kwijt raken......

..... waarop hij vervolgens nooit meer de telefoon opneemt en je via zijn vrienden de meest achterlijke verhalen hoort....

Jups, been there.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_35013176
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Sade het volgende:
Ik belde mijn vriendinnetje op omdat ik die week niet naar de scouting was geweest. "Oh trouwens, ik heb het uitgemaakt voor je." He, wat? Ik vind die jongen leuk! "Oh, ik dacht dat je hem niet meer leuk vond dus heb ik het hem maar gezegd..."
Ach ja, toen was ik 10...

Ook leuk: als de avond daarvoor nog met je naar bed zijn geweest "Ik hou van je, blijf altijd bij je, laat je nooit meer gaan en al die andere cliché's" waarop je de volgende dag gedumpt wordt want daar zat ie al tijden aan te denken.
Helemaal mooi wordt het als ze daarna ook nog zeggen dat ze je heel erg zullen missen, dat je zo mooi, perfect, lief, grappig en weet ik het wat bent voor hem, maar dat het aan hem ligt en niet aan jou. Oh ja, en uiteraard blijven we vrienden want ik wil je niet kwijt raken......

..... waarop hij vervolgens nooit meer de telefoon opneemt en je via zijn vrienden de meest achterlijke verhalen hoort....

Jups, been there.
Hahaha hier had mijn ex dus zijn woorden vandaan
Sowieso schrijf je zo.
pi_35013252
Oh, daar word ik juist zo gestoord van, van die mannen die vrienden willen blijven terwijl ik het alleen maar uit wil maken en ze nooit meer wil zien. Waarom zou ik in jezusnaam vrienden willen blijven met een ex? En hoezo, het ligt niet aan hem? Natuurlijk wel. Aan mij kan het tenslotte niet liggen =P Dat iemand zoiets uit kan braken is wel droevig.
Sanity is (not) statistical
pi_35014272
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Oh, daar word ik juist zo gestoord van, van die mannen die vrienden willen blijven terwijl ik het alleen maar uit wil maken en ze nooit meer wil zien. Waarom zou ik in jezusnaam vrienden willen blijven met een ex? En hoezo, het ligt niet aan hem? Natuurlijk wel. Aan mij kan het tenslotte niet liggen =P Dat iemand zoiets uit kan braken is wel droevig.
Ach, mijn ex-vriendin had die gedachte juist. Niet altijd de zwarte piet naar mannen toespelen.
pi_35014423
Ik zeg ook niet dat alleen mannen dat doen hoor, maar als je alleen relaties hebt gehad met mannen, dan heb je dat probleem ook alleen met mannen. =)
pi_35014457
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef Maeghan het volgende:
Ik zeg ook niet dat alleen mannen dat doen hoor, maar als je alleen relaties hebt gehad met mannen, dan heb je dat probleem ook alleen met mannen. =)
Daar zit natuurlijk wat in
pi_35014541
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Ligt er natuurlijk erg aan hoe je uit elkaar gaat. Het kan gewoon zijn dat de magie weg is, maar dat je elkaar nog prima kunt verdragen. Gewoon als vrienden, niet als geliefden.

Kijk als je nu met een felle ruzie uit elkaar gaat of als je je zo aan de ander irriteert dan is het gewoon einde verhaal.
Don't hurry, be crappy!
pi_35014890
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat een tyfuslijer klier die vriend, hij maakte je ex dus alleen zwart om zelf wat te kunnen neuken eventueel?

Leuk dat je je ex ook een kans gaf, voor hetzelfde geld was je een oor aangenaaid door een vriend die je voor zichzelf wilde.
nou heb je niet gelijk in,want we konden goed met elkaar op schieten en ja blij dat ik van die ex af ben en dat hij het voor me opnam,tegen zijn vriend nog wel...maar ach... dat was
Salsa Española
pi_35015812
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk erg aan hoe je uit elkaar gaat. Het kan gewoon zijn dat de magie weg is, maar dat je elkaar nog prima kunt verdragen. Gewoon als vrienden, niet als geliefden.

Kijk als je nu met een felle ruzie uit elkaar gaat of als je je zo aan de ander irriteert dan is het gewoon einde verhaal.
Ik ruzie me door een relatie heen en ik erger me altijd dood, misschien is dat het probleem.
pi_35016859
Via SMS
En als excuus: In je gezicht zou ik het niet durven te zeggen.

En 2 jaar later nog spijt hebben over de manier waar op ze het heeft uitgemaakt.
pi_35023962
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hahaha hier had mijn ex dus zijn woorden vandaan
Soms heb ik van die ideeën: Misschien gaat er onder jongens/mannen wel een boek van hand tot hand met daarin allemaal tips hoe je iemand moet dumpen. Zou wel verklaren waarom je standaard die zinnetjes hoort
  maandag 13 februari 2006 @ 01:20:21 #112
38509 Phate
But Seriously
pi_35023974
via email, en dan meteen al je contacten CC-en
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_35024086
it's not me .... it's you
of
I love you but i'm not IN love with you
пусть всегда будет солнце
pi_35024113
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Copycat het volgende:
In een ver verleden (ik was 18 geloof ik) maakte een vriendje het via een brief met me uit. En deed ik, toen ik hem de vrijdag erop tijdens het stappen tegenkwam, net alsof ik die brief niet had gehad. Dat werd peentjes zweten voor hem.

Een paar jaar later kwam ik hem weer tegen: hij viel in als toiletjuf in een nichtentent op de Regulier. Toen viel bij mij het kwartje... en niet alleen op zijn schoteltje.
Prachtig verhaal.
pi_35024240
tvp .
He he !!!!!
  maandag 13 februari 2006 @ 01:59:35 #116
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35024660
In Portugal, als je gezellig samen een lang weekend in Lissabon bent.

pauperslet
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 13 februari 2006 @ 02:01:40 #117
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_35024686
"Groente afdeling, kassa 4 alsjebliest, Kim V. Ik heb een ander, Groente afdeling, kassa 4"
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_35024705
quote:
Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef star_gazer het volgende:
In Portugal, als je gezellig samen een lang weekend in Lissabon bent.

pauperslet
Dat was vast een gezellige terugreis
  maandag 13 februari 2006 @ 02:04:17 #119
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35024721
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat was vast een gezellige terugreis
Ik heb haar een ticket gegeven en heb zelf nog een daagje gerelaxed. Het is een mooie stad hoor
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35024778
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:01 schreef MOD het volgende:
"Groente afdeling, kassa 4 alsjebliest, Kim V. Ik heb een ander, Groente afdeling, kassa 4"
ik moest hardop lachen.
  maandag 13 februari 2006 @ 02:11:44 #121
122357 www.marjol3in.com
Op donderdag 9 februari 2006 15:36 schreef Markster het volgende:
email
Inderdaad.
En via de sms / telefoon.

Wees gewoon volwassen en zeg 't eerlijk tegen je partner als je niet meer verder wilt: gewoon recht in het gezicht. Wel zo eerlijk. En niet maandenlang iemand aan het lijntje houden
heeft ondergetekende meegemaakt
pi_35024818
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:11 schreef www.marjol3in.com het volgende:
En niet maandenlang iemand aan het lijntje houden
heeft ondergetekende meegemaakt
lelijk ben je niet. ik kan het dan wel ergens begrijpen.
pi_35024859
quote:
Op maandag 13 februari 2006 02:10 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

ik moest hardop lachen.
Ik ook eigenlijk....
  maandag 13 februari 2006 @ 02:29:58 #124
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_35024958
Niks meer laten horen van jezelf.
Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_35029065
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

nou heb je niet gelijk in,want we konden goed met elkaar op schieten en ja blij dat ik van die ex af ben en dat hij het voor me opnam, tegen zijn vriend nog wel...maar ach... dat was
Precies wat ik zeg dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')