Hahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef Sade het volgende:
Ik belde mijn vriendinnetje op omdat ik die week niet naar de scouting was geweest. "Oh trouwens, ik heb het uitgemaakt voor je." He, wat? Ik vind die jongen leuk! "Oh, ik dacht dat je hem niet meer leuk vond dus heb ik het hem maar gezegd..."
Ach ja, toen was ik 10...![]()
Ook leuk: als de avond daarvoor nog met je naar bed zijn geweest "Ik hou van je, blijf altijd bij je, laat je nooit meer gaan en al die andere cliché's" waarop je de volgende dag gedumpt wordt want daar zat ie al tijden aan te denken.![]()
Helemaal mooi wordt het als ze daarna ook nog zeggen dat ze je heel erg zullen missen, dat je zo mooi, perfect, lief, grappig en weet ik het wat bent voor hem, maar dat het aan hem ligt en niet aan jou. Oh ja, en uiteraard blijven we vrienden want ik wil je niet kwijt raken......
..... waarop hij vervolgens nooit meer de telefoon opneemt en je via zijn vrienden de meest achterlijke verhalen hoort....![]()
Jups, been there.
Ach, mijn ex-vriendin had die gedachte juist. Niet altijd de zwarte piet naar mannen toespelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Oh, daar word ik juist zo gestoord van, van die mannen die vrienden willen blijven terwijl ik het alleen maar uit wil maken en ze nooit meer wil zien. Waarom zou ik in jezusnaam vrienden willen blijven met een ex? En hoezo, het ligt niet aan hem? Natuurlijk wel. Aan mij kan het tenslotte niet liggen =P Dat iemand zoiets uit kan braken is wel droevig.
Daar zit natuurlijk wat inquote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef Maeghan het volgende:
Ik zeg ook niet dat alleen mannen dat doen hoor, maar als je alleen relaties hebt gehad met mannen, dan heb je dat probleem ook alleen met mannen. =)
Ligt er natuurlijk erg aan hoe je uit elkaar gaat. Het kan gewoon zijn dat de magie weg is, maar dat je elkaar nog prima kunt verdragen. Gewoon als vrienden, niet als geliefden.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Oh, daar word ik juist zo gestoord van, van die mannen die vrienden willen blijven terwijl ik het alleen maar uit wil maken en ze nooit meer wil zien. Waarom zou ik in jezusnaam vrienden willen blijven met een ex? En hoezo, het ligt niet aan hem? Natuurlijk wel. Aan mij kan het tenslotte niet liggen =P Dat iemand zoiets uit kan braken is wel droevig.
nou heb je niet gelijk in,want we konden goed met elkaar op schieten en ja blij dat ik van die ex af ben en dat hij het voor me opnam,tegen zijn vriend nog wel...maar ach... dat wasquote:Op zondag 12 februari 2006 00:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een tyfuslijer klier die vriend, hij maakte je ex dus alleen zwart om zelf wat te kunnen neuken eventueel?
Leuk dat je je ex ook een kans gaf, voor hetzelfde geld was je een oor aangenaaid door een vriend die je voor zichzelf wilde.![]()
Ik ruzie me door een relatie heen en ik erger me altijd dood, misschien is dat het probleem.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:06 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk erg aan hoe je uit elkaar gaat. Het kan gewoon zijn dat de magie weg is, maar dat je elkaar nog prima kunt verdragen. Gewoon als vrienden, niet als geliefden.
Kijk als je nu met een felle ruzie uit elkaar gaat of als je je zo aan de ander irriteert dan is het gewoon einde verhaal.
Soms heb ik van die ideeën: Misschien gaat er onder jongens/mannen wel een boek van hand tot hand met daarin allemaal tips hoe je iemand moet dumpen. Zou wel verklaren waarom je standaard die zinnetjes hoortquote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahahahier had mijn ex dus zijn woorden vandaan
![]()
Prachtig verhaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Copycat het volgende:
In een ver verleden (ik was 18 geloof ik) maakte een vriendje het via een brief met me uit. En deed ik, toen ik hem de vrijdag erop tijdens het stappen tegenkwam, net alsof ik die brief niet had gehad. Dat werd peentjes zweten voor hem.
Een paar jaar later kwam ik hem weer tegen: hij viel in als toiletjuf in een nichtentent op de Regulier. Toen viel bij mij het kwartje... en niet alleen op zijn schoteltje.
Dat was vast een gezellige terugreisquote:Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef star_gazer het volgende:
In Portugal, als je gezellig samen een lang weekend in Lissabon bent.pauperslet
Ik heb haar een ticket gegeven en heb zelf nog een daagje gerelaxed. Het is een mooie stad hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat was vast een gezellige terugreis![]()
ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:01 schreef MOD het volgende:
"Groente afdeling, kassa 4 alsjebliest, Kim V. Ik heb een ander, Groente afdeling, kassa 4"
Inderdaad.quote:
lelijk ben je niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:11 schreef www.marjol3in.com het volgende:
En niet maandenlang iemand aan het lijntje houden
heeft ondergetekende meegemaakt
Precies wat ik zeg dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
nou heb je niet gelijk in,want we konden goed met elkaar op schieten en ja blij dat ik van die ex af ben en dat hij het voor me opnam, tegen zijn vriend nog wel...maar ach... dat was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |