Moet jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, meneer Zout inde Wonde moet zich er ook tegenaan bemoeien!![]()
rrr!!!
Maar wel een toffe spiegelTTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef LeBeau het volgende:
Duurt het een eeuw voordat er een nieuwe komt, heeft ie geeneens een OP.![]()
Damn, die is echt tof jaquote:
Dat dan weer wel. Hiephoi.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, het komt wel een ander keer... ik ga slapen
Tweedstquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:08 schreef PeRi het volgende:
Ik ben dé vroegie van de dag. Yo.
eujquote:
Ik heb net ontbeten en ga nu ook naar de trein. Zulks een toevalquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:21 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ontbijten en naar de trein. Aju..
Ik was al derdesquote:
Werken ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:55 schreef rena het volgende:
Wat gaat u doen vandaag? Werken?
Ik heb vrijMoet eigenlijk stage lopen, maar heb nog geen stageplek
![]()
Fijn dat jullie er zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen vriendjes en vriendinnetjes..
Whisky?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
Jezus... wat heb ik voor een zielige avatar en een kut onderschrift en zoHeb ik weer zo een aanval gehad gisteravond? Ik moet ook niet aan de whisky
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
Ik wil bier zuipen... NU!! KUT CHRISTELIJKE OUDERS DIE GEEN ALCOHOL IN HUIS NEMEN
Geheime vooraad van mijn vader voor als er visite komtquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geheime vooraad van mijn vader voor als er visite komt![]()
Ik zet het wel op de mailquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]Foei!
![]()
Toch ben ik wel benieuwd naar waar je je zo druk om maakte![]()
Ongeschoren slet!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zet het wel op de mail
Trouwens... nieuwe foto in mijn fotoboek
nee joh gekkie, het is tochquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:55 schreef Zhenar het volgende:
Werken ja.
fijn dat je jezelf weer teruggevonden hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
Jezus... wat heb ik voor een zielige avatar en een kut onderschrift en zoHeb ik weer zo een aanval gehad gisteravond? Ik moet ook niet aan de whisky
![]()
doe 's hier plaatsen dan....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef Dizer het volgende:
Trouwens... nieuwe foto in mijn fotoboek
Ja echt wel. Ach, gisteravond heb ik even ontdekt weer wie mijn vrienden zijn.. op sommige mensen kun je gewoon niet altijd vertrouwen en sommigen welquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijn dat je jezelf weer teruggevonden hebt
en mij weer in je subtitlegebeuren gezet hebt
lui kind dat je bent.. geen zin om naar mijn fotoboek te gaan he?quote:
je weet toch dat ik die dingen boycotquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Dizer het volgende:
lui kind dat je bent.. geen zin om naar mijn fotoboek te gaan he?![]()
quote:
Zal ik je anders even komen bijschurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik die dingen boycot
[..]
schuurpapier
![]()
Welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Dizer het volgende:
Ja echt wel. Ach, gisteravond heb ik even ontdekt weer wie mijn vrienden zijn.. op sommige mensen kun je gewoon niet altijd vertrouwen en sommigen wel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
Welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!
© Monica Geller
ik had daar ooit 's zo'n boomerangkaart vanquote:
Ach, ik heb het net allemaal weg gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had daar ooit 's zo'n boomerangkaart van
"niet scheren, niet zoenen" ofzo... reclame van gilettte waarschijnlijk
maar 't is wel zo waar: stoppels zijnmaar om daar nou je halve bek voor te laten openschuren
oeh..... het zwitserleven zwitselleven gevoelquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik heb het net allemaal weg gehaald
Ik ben zo glad als een baby
Baby, trouw met mij en het Zwitsersegevoel krijg je er kado bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh..... het zwitserleven zwitselleven gevoel
hm ik ben niet zo van Huub Stapel.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
Baby, trouw met mij en het Zwitsersegevoel krijg je er kado bij![]()
Ja maar hij is lelijk en ik ben knap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben niet zo van Huub Stapel.....
doe mij Huub v/d Lubbe maar![]()
![]()
Oeh.... dat ervaar ik als een compliment, omdat ik van blues houquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
hij is heulemaal niet lelijk!!!!hij is karakteristiek
![]()
maar eigenlijk hebben jullie wel wat gemeen:
Huub móet ook wel een dramaqueen zijn, anders kan hij nooit zoveel blues hebben
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Mail anders even niet terug Zhenar :R :R;rR: :R;r r: r: r: r: r:![]()
: 9
![]()
Heb die cd's binnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
hij is heulemaal niet lelijk!!!!hij is karakteristiek
![]()
maar eigenlijk hebben jullie wel wat gemeen:
Huub móet ook wel een dramaqueen zijn, anders kan hij nooit zoveel blues hebben
bij mij komt de post pas om 'n uur of vierquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef mark_03 het volgende:
Heb die cd's binnen.
Allejezus wat een geile digipack. Slipcase, mooi boekje erbij
![]()
![]()
Wat is het e-mail adres van je baas?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Op mijn werk uitgebreid mailen is
![]()
Daar wacht ik liever mee tot ik weer thuis ben.
Fok!ken op mijn werk daarentegen...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is het e-mail adres van je baas?![]()
En als mijn afspraak voor dat weekend niet doorgaat, dump je dan je Idolsmaatje omquote:
quote:
quote:
zo suïcidaal ben ik niet.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
Bet, ga je naar Idols Liveshow Halve finale?
Tut tut.quote:
Wat ben je toch vlot!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde eerst geërgerd opmerken "WTF bedoel je met 'laatst'?!?!?
![]()
![]()
![]()
!"
Maar toen snapte ik 'em.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
wat? ik vind 't onwijs leuk dat jullie kaarten hebben, maar zelf moet ik er niet aan denken om er heen te gaan.... Op tv vind ik dat geklap en geboe al dodelijk vermoeiend, maar daar gunnen ze je tenminste nog reclamebreaks enzo....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Svensational het volgende:
Tut tut.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef BVO het volgende:
Yoooooooo.
Vanaf de bank is het ook leuker, lijkt me. Hoef niet zo nodig tussen dat schreeuwende publiek te staan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat? ik vind 't onwijs leuk dat jullie kaarten hebben, maar zelf moet ik er niet aan denken om er heen te gaan.... Op tv vind ik dat geklap en geboe al dodelijk vermoeiend, maar daar gunnen ze je tenminste nog reclamebreaks enzo....
Idols is prima vermaak, indien geen andere [leukere] bezigheden en met rosé, vanaf de bank
Daar zeg je me watquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Nou ja, op zich lijkt me het weleens leuk, zo'n liveshow. Gewoon verstand op nul zetten....
Organiseer een sho-meet daar dan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Voor 1 keer is het wel leuk, maar ik hoef er ook niet elke zaterdag te gaan rondhangen.![]()
Jij kan ook nooit eens normaal reagerenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde eerst geërgerd opmerken "WTF bedoel je met 'laatst'?!?!?
![]()
![]()
![]()
!"
Maar toen snapte ik 'em.![]()
![]()
't probleem is vooral dat je het geluid niet op nul kan zettenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Nou ja, op zich lijkt me het weleens leuk, zo'n liveshow. Gewoon verstand op nul zetten....
Dat is sowieso al een vereiste bij het kijken van Idols, in de studio of thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ach, we gaan lekker eten en zuipen. Klaar. Punt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit eens normaal reageren![]()
Maar wat las ik?Het gaat toch nog wel door?? Of heeft Dizer geen geld?
Ik ben ook niet op mn allerrijkst waarschijnlijk
Buupquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, we gaan lekker eten en zuipen. Klaar. Punt.
Bupaquote:
Ben je niet helemaal goed in je hoofd ofzo?quote:
Hoezo? Ik ben LeDizer en jij bent gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal goed in je hoofd ofzo?
Ik ben helemaal niks 'gewoon', ja?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben LeDizer en jij bent gewoonBeau
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niks 'gewoon', ja?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]Beau
Beau
Beau
Beau
Beau
Zo gewoon als de saaieBeau van Ervendoorn
Hoe makkelijk denk je dat ik ben?quote:
Je bedoelt: "wat een GENIAAL TOFFE TT zeg" ?quote:
Wie is die vent ook alweerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt: "wat een GENIAAL TOFFE TT zeg" ?![]()
![]()
![]()
quote:
Opgegeten door een roedel wilde honden op weg naar huis!quote:
Dizerman to the rescue!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Opgegeten door een roedel wilde honden op weg naar huis!![]()
Ofzo.
Zowel Bupa als Paltos zijn opeens opvallend veel afwezig...quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zowel Bupa als Paltos zijn opeens opvallend veel afwezig...
Toeval? I think not!![]()
![]()
Belgen zijn wel altijd beter met spelling enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zou Bupa dan ook in België wonen? Want ik heb de dvd van Paltos echt naar België verstuurd
Ja maar Belgen hebben geen humorquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Belgen zijn wel altijd beter met spelling enzo.
Met deze account dan he, ik heb er al 7500 met Z.quote:
Bupatih wel dan?quote:
Niet kort ofzoquote:
oh boy oh boyquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef mark_03 het volgende:
Heb die cd's binnen.
Allejezus wat een geile digipack. Slipcase, mooi boekje erbij
![]()
![]()
Dan is het alweer lichtelijk vervaagdquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog anderhalf week totdat ik het kan zien
Nou moequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan is het alweer lichtelijk vervaagd
Que?quote:Welcome to the suck!
Tjaquote:
Das een term uit de film Jarhead. Lang verhaal kort te maken, hun afdeling wordt "the suck" genoemdquote:
Ahquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das een term uit de film Jarhead. Lang verhaal kort te maken, hun afdeling wordt "the suck" genoemd![]()
Eyquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef Paltos het volgende:
Hoi!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zowel Bupa als Paltos zijn opeens opvallend veel afwezig...
Toeval? I think not!![]()
![]()
Eyquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Hoi!
Eyquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Praat me daar niet van! Het ligt nogal gevoelig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Opgegeten door een roedel wilde honden op weg naar huis!![]()
Ofzo.
Ik heb geen humor.. maar het ging niet om mij of om jou, maar om Bupatih. Dus waarom trek jij het je zo aan?quote:
Whallah ik zeert 't je! Jij moet oppassn jij! Whallah!quote:
Wat fijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef Dizer het volgende:
Damn... God heeft naar me geluisterdNog een paar dagen
![]()
![]()
en dan kan ik het volgende boek kopen:
[afbeelding]
Ah bek houden, desi!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whallah ik zeert 't je! Jij moet oppassn jij! Whallah!
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Mijn haar is geknipt
En ja, het is nog lang
Bupa, je avatar... is echtquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
Wat kan mij dat gezeik over je haar nou boeien?Wij willen foto's zien!!!! [afbeelding]
Wheees whallaa... chickkie heeft een grote bekkie!quote:
Really?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wheees whallaa... chickkie heeft een grote bekkie!
quote:
Oh, nu ga ik het metéén veranderen.quote:
Ja zou wel moeten, het is twee tegen één.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu ga ik het metéén veranderen.![]()
![]()
Goedzo, je kan beter naar een bitch en een dramaqueen luisteren dan naar een vrouw die jouw eigenlijk helemaal niet magquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu ga ik het metéén veranderen.![]()
![]()
"Major Dick"quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef Dizer het volgende:
Damn... God heeft naar me geluisterdNog een paar dagen
![]()
![]()
en dan kan ik het volgende boek kopen:
[afbeelding]
Nee, jullie avatars zijn feest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedzo, je kan beter naar een bitch en een dramaqueen luisteren dan naar een vrouw die jouw eigenlijk helemaal niet mag![]()
touchéquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:59 schreef Dizer het volgende:
Goedzo, je kan beter naar een bitch en een dramaqueen luisteren dan naar een vrouw die jouw eigenlijk helemaal niet mag![]()
Snap jij de definitie van 'touché' wel?quote:
Ben ik dan de bitch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
touché
maar dat maakt mij wel de dramaqueen
wat nou weer?!?!?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Snap jij de definitie van 'touché' wel?
Alle AbFab-fans kennen de definitie van 'touché' maar al te goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snap jij de definitie van 'touché' wel?
Ga jij nou maar een paar Deense vlaggen in de fik steken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Let maar niet op die Belg. Ze zijn nogal dom
AbFabquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alle AbFab-fans kennen de definitie van 'touché' maar al te goed.
Ik moest lachen.quote:
Mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou je deed wel even bitchy ja... ik werd er bijna bang van![]()
Dan ga ik met je trouwen. Ik vind ze veel te duur namelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
AbFabOoit heb ik die dvd-box in mijn collectie
reageer anders lekker niet op mijn fotoboek reactie bij jouquote:
ik heb 'mquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef Airelle het volgende:
Dan ga ik met je trouwen. Ik vind ze veel te duur namelijk.
Grrmbl...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'm![]()
complete box, 8 disc's![]()
Alsof ik ooit m'n fotoboek check.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
reageer anders lekker niet op mijn fotoboek reactie bij jou![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan ga ik met je trouwen. Ik vind ze veel te duur namelijk.
serie 1 t/m 5 + Gay [met Whoopi] + extra's ...quote:
Die is echt hilarisch ja. 'Birthday' ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
serie 1 t/m 5 + Gay [met Whoopi] + extra's ...![]()
![]()
duurde volgens mij 2 maanden voor ik ze allemaal gekeken had
stomme is dat ik één van de eerste afleveringen die ik ooit zag - French - de leukste blijf vinden
Kijk nog maar eens.quote:
ken je die waarbij ze gaan jagen? dat ze die fazant vangen....?? is ook zo'n gillerquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Airelle het volgende:
Die is echt hilarisch ja. 'Birthday' ook.
Het is net of je jezelf voor de spiegel ziet staan naaktquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg nog steeds een harde piemel van de tofheid van deze TT![]()
![]()
De narcist in Dizer leeft opquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is net of je jezelf voor de spiegel ziet staan naakt![]()
Maar dan met letters en cijfers!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is net of je jezelf voor de spiegel ziet staan naakt![]()
J 8 0 ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooral lange letter en grote ronde cijfers![]()
Oké.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
reageer anders lekker niet op mijn fotoboek reactie bij jou![]()
Whehehe... das mijn wens! blijf afquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef Svensational het volgende:
Ik wil een DVD-bon van ¤1000
Jij quote-veranderaarquote:
Kijk maar eens in onze fotoboeken.quote:
quote:
Niet waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dizer was de editor, niet Airelle!
![]()
*kijkt.... snapt het nog steeds niet...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk maar eens in onze fotoboeken..
Ik moet eens Charmed gaan downloadenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Fuck yeah, Gilmore Girls komt even met 400 kb/sec binnen!![]()
Fuck.. jij wintquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof ik nee zou zeggen tegen een potje ... tennis?!.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet eens Charmed gaan downloaden
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
Zoals Zhenar laatst deed, dat geloofde ik ook niet!
Gilmore Girlsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Fuck yeah, Gilmore Girls komt even met 400 kb/sec binnen!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het al niks voor Airelle.
Zoals Zhenar laatst deed, dat geloofde ik ook niet!
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die was grappig vond ik zelf dan
![]()
Maar niet echt geloofwaardig nee.![]()
Jij hebt een keer op woensdag 1 februari 2006 @ 14:48 "Hoiquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
*kijkt.... snapt het nog steeds niet...![]()
Oh jah... toen had ik opeens een groot hekel aan je gekregen. Ik bedenk me nou dat ik daar nooit overheen ben gekomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt een keer op woensdag 1 februari 2006 @ 14:48 "Hoi" gezegd, maar ik heb nooit geantwoord
.
Ik vond het grappig, en tegelijkertijd was het een WTFF-momentquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die was grappig vond ik zelf dan
![]()
Maar niet echt geloofwaardig nee.![]()
Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
GODVERDOMME!! Geef eens een link vieze kutmongolen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele IE is vastgelopen.. wat is dat nou weer voor een linkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Als Gyllenhaal een nazi zou spelen in een van je geliefde oorlogsfilms, zou je dan met net zoveel afschuw tegen die film aankijken?![]()
Dat opent alle topics in SHO, bij mij trekt ie het meestal nog netquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn hele IE is vastgelopen.. wat is dat nou weer voor een link
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
In het kader van openstaande posts:
[..]![]()
[standaard-antwoord]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Als Gyllenhaal een nazi zou spelen in een van je geliefde oorlogsfilms, zou je dan met net zoveel afschuw tegen die film aankijken?![]()
Dus je walgt meer van homo's dan van nazi's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
[..]
[standaard-antwoord]
Nee.. das toch heeel iets anders
[/standaard-antwoord]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je walgt meer van homo's dan van nazi's?![]()
quote:
Ik heb toch niks over Bi gezegdquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Wat een foute uitspraak!
En nog oprecht ook stiekem!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Kijk, Sven is blijkbaar de enige hier die mij een beetje kent.
quote:
quote:Wat is je leukste drankervaring?
“Dat ik nooit drank te kort kom. Mijn vriend heeft namelijk een kroeg en altijd wel een paar duizend liter alcohol op voorraad!”
En je slechtste ervaring met drank?
“Dat ik ooit naar huis fietste en onderweg de bosjes in reed. Dat had ik al een paar keer eerder gedaan, maar nu stond er ineens een boom. Ik snap nog steeds niet waar die zomaar vandaan kwam!”
Nou, ik wist bijvoorbeeld niet dat je teruglas...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Kijk, Sven is blijkbaar de enige hier die mij een beetje kent.
Ik ben zo puriteits als je maar zijn kan.
Dizzle heeft niets tegen de personen hoor. 'It's just the act, not the people'quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ohhhh... dan is het niet erg.
Wat moet LeBeameau wel niet van jouw uitspraken denken?!!??!![]()
Tanja?quote:
Bewerken, Zoeken (op deze pagina), Airelle.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik wist bijvoorbeeld niet dat je teruglas...
Gelukkig ben ik gewend aan Dizzle'squote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dizzle heeft niets tegen de personen hoor. 'It's just the act, not the people'.
" Ik snap nog steeds niet waar die zomaar vandaan kwam!”quote:
Cool wijf is hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar nu mag ze niet zo veel meer drinken van zichzelf..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar nu mag ze niet zo veel meer drinken van zichzelf..
Biseksualteit bestaat niet. Maar dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewend aan Dizzle'saparte denkbeelden
en vind ik het niet zo erg. (let op: niet zo erg
)
quote:
Anders trek je even een heel andere can of worms openquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Biseksualteit bestaat niet. Maar dat is weer een andere discussie.
Ik werk eraanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]! Je lieve-meisjes-imago, wat doe je
!
Schud ik zo ff uit m'n mouw, zag je dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders trek je even een heel andere can of worms open![]()
Ik schrik er bijna van!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schud ik zo ff uit m'n mouw, zag je dat?.
En mensen die zich netals CDP gedragenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dizzle heeft niets tegen de personen hoor. 'It's just the act, not the people'.
O.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Zhenar het volgende:
Sven, ik zie nu pas hoe MEGA TOF je ava is!![]()
Veel plezier he, straks op die meet met hemquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
En mensen die zich netals CDP gedragen
Niets, sloeg nergens op.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewend aan Dizzle'saparte denkbeelden
en vind ik het niet zo erg. (let op: niet zo erg
)
Mja, je moet Raffa niet al te letterlijk nemen heb ik het ideequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niets, sloeg nergens op.
Maar alcohol drinken tijdens je zwangerschap kan echt fatale gevolgen hebben... Kijk naar mij, m'n moeder dronk wel eens een glaasje wijn toen ik in haar buik zat, maar moet je nagaan als je echt regelmatig alcohol zou drinken.
Ging jij nou of niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Veel plezier he, straks op die meet met hem.
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, je moet Raffa niet al te letterlijk nemen heb ik het idee. Ze zal zich heus niet klemzuipen hoor
.
Dat vraag je nu al voor de 28273837e keerquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ja?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Airelle het volgende:
Mensen...
Vind haar wel irritant met der 'geintjes'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, je moet Raffa niet al te letterlijk nemen heb ik het idee. Ze zal zich heus niet klemzuipen hoor
.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vraag je nu al voor de 28273837e keer.
Nee, ik kan niet. Kan het zelfs niet op tv zien, en zaterdag ook al niet
.
Nu ga ik dus Raffa's exit missen.
Oud nieuwsquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die zijn leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vind haar wel irritant met der 'geintjes'.
Nee, inderdaad. Mij kun je het beste vergelijken met een god.quote:
tut tut.quote:
Nu ga je te ver. Als Christen zijnde, kan ik dit niet accepterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mij kun je het beste vergelijken met een god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |