Zal ik je anders even komen bijschurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik die dingen boycot
[..]
schuurpapier
![]()
Welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Dizer het volgende:
Ja echt wel. Ach, gisteravond heb ik even ontdekt weer wie mijn vrienden zijn.. op sommige mensen kun je gewoon niet altijd vertrouwen en sommigen wel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
Welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!
© Monica Geller
ik had daar ooit 's zo'n boomerangkaart vanquote:
Ach, ik heb het net allemaal weg gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had daar ooit 's zo'n boomerangkaart van
"niet scheren, niet zoenen" ofzo... reclame van gilettte waarschijnlijk
maar 't is wel zo waar: stoppels zijnmaar om daar nou je halve bek voor te laten openschuren
oeh..... het zwitserleven zwitselleven gevoelquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik heb het net allemaal weg gehaald
Ik ben zo glad als een baby
Baby, trouw met mij en het Zwitsersegevoel krijg je er kado bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh..... het zwitserleven zwitselleven gevoel
hm ik ben niet zo van Huub Stapel.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
Baby, trouw met mij en het Zwitsersegevoel krijg je er kado bij![]()
Ja maar hij is lelijk en ik ben knap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben niet zo van Huub Stapel.....
doe mij Huub v/d Lubbe maar![]()
![]()
Oeh.... dat ervaar ik als een compliment, omdat ik van blues houquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
hij is heulemaal niet lelijk!!!!hij is karakteristiek
![]()
maar eigenlijk hebben jullie wel wat gemeen:
Huub móet ook wel een dramaqueen zijn, anders kan hij nooit zoveel blues hebben
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Mail anders even niet terug Zhenar :R :R;rR: :R;r r: r: r: r: r:![]()
: 9
![]()
Heb die cd's binnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
hij is heulemaal niet lelijk!!!!hij is karakteristiek
![]()
maar eigenlijk hebben jullie wel wat gemeen:
Huub móet ook wel een dramaqueen zijn, anders kan hij nooit zoveel blues hebben
bij mij komt de post pas om 'n uur of vierquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef mark_03 het volgende:
Heb die cd's binnen.
Allejezus wat een geile digipack. Slipcase, mooi boekje erbij
![]()
![]()
Wat is het e-mail adres van je baas?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Op mijn werk uitgebreid mailen is
![]()
Daar wacht ik liever mee tot ik weer thuis ben.
Fok!ken op mijn werk daarentegen...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is het e-mail adres van je baas?![]()
En als mijn afspraak voor dat weekend niet doorgaat, dump je dan je Idolsmaatje omquote:
quote:
quote:
zo suïcidaal ben ik niet.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
Bet, ga je naar Idols Liveshow Halve finale?
Tut tut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |