Zal ik je anders even komen bijschurenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik die dingen boycot
[..]
schuurpapier
![]()
Welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Dizer het volgende:
Ja echt wel. Ach, gisteravond heb ik even ontdekt weer wie mijn vrienden zijn.. op sommige mensen kun je gewoon niet altijd vertrouwen en sommigen wel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
Welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!
© Monica Geller
ik had daar ooit 's zo'n boomerangkaart vanquote:
Ach, ik heb het net allemaal weg gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had daar ooit 's zo'n boomerangkaart van
"niet scheren, niet zoenen" ofzo... reclame van gilettte waarschijnlijk
maar 't is wel zo waar: stoppels zijnmaar om daar nou je halve bek voor te laten openschuren
oeh..... het zwitserleven zwitselleven gevoelquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:47 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik heb het net allemaal weg gehaald
Ik ben zo glad als een baby
Baby, trouw met mij en het Zwitsersegevoel krijg je er kado bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh..... het zwitserleven zwitselleven gevoel
hm ik ben niet zo van Huub Stapel.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
Baby, trouw met mij en het Zwitsersegevoel krijg je er kado bij![]()
Ja maar hij is lelijk en ik ben knap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben niet zo van Huub Stapel.....
doe mij Huub v/d Lubbe maar![]()
![]()
Oeh.... dat ervaar ik als een compliment, omdat ik van blues houquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
hij is heulemaal niet lelijk!!!!hij is karakteristiek
![]()
maar eigenlijk hebben jullie wel wat gemeen:
Huub móet ook wel een dramaqueen zijn, anders kan hij nooit zoveel blues hebben
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Mail anders even niet terug Zhenar :R :R;rR: :R;r r: r: r: r: r:![]()
: 9
![]()
Heb die cd's binnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
hij is heulemaal niet lelijk!!!!hij is karakteristiek
![]()
maar eigenlijk hebben jullie wel wat gemeen:
Huub móet ook wel een dramaqueen zijn, anders kan hij nooit zoveel blues hebben
bij mij komt de post pas om 'n uur of vierquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef mark_03 het volgende:
Heb die cd's binnen.
Allejezus wat een geile digipack. Slipcase, mooi boekje erbij
![]()
![]()
Wat is het e-mail adres van je baas?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Op mijn werk uitgebreid mailen is
![]()
Daar wacht ik liever mee tot ik weer thuis ben.
Fok!ken op mijn werk daarentegen...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is het e-mail adres van je baas?![]()
En als mijn afspraak voor dat weekend niet doorgaat, dump je dan je Idolsmaatje omquote:
quote:
quote:
zo suïcidaal ben ik niet.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
Bet, ga je naar Idols Liveshow Halve finale?
Tut tut.quote:
Wat ben je toch vlot!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde eerst geërgerd opmerken "WTF bedoel je met 'laatst'?!?!?
![]()
![]()
![]()
!"
Maar toen snapte ik 'em.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
wat? ik vind 't onwijs leuk dat jullie kaarten hebben, maar zelf moet ik er niet aan denken om er heen te gaan.... Op tv vind ik dat geklap en geboe al dodelijk vermoeiend, maar daar gunnen ze je tenminste nog reclamebreaks enzo....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Svensational het volgende:
Tut tut.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:53 schreef BVO het volgende:
Yoooooooo.
Vanaf de bank is het ook leuker, lijkt me. Hoef niet zo nodig tussen dat schreeuwende publiek te staan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat? ik vind 't onwijs leuk dat jullie kaarten hebben, maar zelf moet ik er niet aan denken om er heen te gaan.... Op tv vind ik dat geklap en geboe al dodelijk vermoeiend, maar daar gunnen ze je tenminste nog reclamebreaks enzo....
Idols is prima vermaak, indien geen andere [leukere] bezigheden en met rosé, vanaf de bank
Daar zeg je me watquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Nou ja, op zich lijkt me het weleens leuk, zo'n liveshow. Gewoon verstand op nul zetten....
Organiseer een sho-meet daar dan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Voor 1 keer is het wel leuk, maar ik hoef er ook niet elke zaterdag te gaan rondhangen.![]()
Jij kan ook nooit eens normaal reagerenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde eerst geërgerd opmerken "WTF bedoel je met 'laatst'?!?!?
![]()
![]()
![]()
!"
Maar toen snapte ik 'em.![]()
![]()
't probleem is vooral dat je het geluid niet op nul kan zettenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Nou ja, op zich lijkt me het weleens leuk, zo'n liveshow. Gewoon verstand op nul zetten....
Dat is sowieso al een vereiste bij het kijken van Idols, in de studio of thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ach, we gaan lekker eten en zuipen. Klaar. Punt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit eens normaal reageren![]()
Maar wat las ik?Het gaat toch nog wel door?? Of heeft Dizer geen geld?
Ik ben ook niet op mn allerrijkst waarschijnlijk
Buupquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, we gaan lekker eten en zuipen. Klaar. Punt.
Bupaquote:
Ben je niet helemaal goed in je hoofd ofzo?quote:
Hoezo? Ik ben LeDizer en jij bent gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal goed in je hoofd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |