quote:
quote:Wat is je leukste drankervaring?
“Dat ik nooit drank te kort kom. Mijn vriend heeft namelijk een kroeg en altijd wel een paar duizend liter alcohol op voorraad!”
En je slechtste ervaring met drank?
“Dat ik ooit naar huis fietste en onderweg de bosjes in reed. Dat had ik al een paar keer eerder gedaan, maar nu stond er ineens een boom. Ik snap nog steeds niet waar die zomaar vandaan kwam!”
Nou, ik wist bijvoorbeeld niet dat je teruglas...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Kijk, Sven is blijkbaar de enige hier die mij een beetje kent.
Ik ben zo puriteits als je maar zijn kan.
Dizzle heeft niets tegen de personen hoor. 'It's just the act, not the people'quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ohhhh... dan is het niet erg.
Wat moet LeBeameau wel niet van jouw uitspraken denken?!!??!![]()
Tanja?quote:
Bewerken, Zoeken (op deze pagina), Airelle.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik wist bijvoorbeeld niet dat je teruglas...
Gelukkig ben ik gewend aan Dizzle'squote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dizzle heeft niets tegen de personen hoor. 'It's just the act, not the people'.
" Ik snap nog steeds niet waar die zomaar vandaan kwam!”quote:
Cool wijf is hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar nu mag ze niet zo veel meer drinken van zichzelf..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar nu mag ze niet zo veel meer drinken van zichzelf..
Biseksualteit bestaat niet. Maar dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewend aan Dizzle'saparte denkbeelden
en vind ik het niet zo erg. (let op: niet zo erg
)
quote:
Anders trek je even een heel andere can of worms openquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Biseksualteit bestaat niet. Maar dat is weer een andere discussie.
Ik werk eraanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]! Je lieve-meisjes-imago, wat doe je
!
Schud ik zo ff uit m'n mouw, zag je dat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders trek je even een heel andere can of worms open![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |