Ik moet eens Charmed gaan downloadenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Fuck yeah, Gilmore Girls komt even met 400 kb/sec binnen!![]()
Fuck.. jij wintquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof ik nee zou zeggen tegen een potje ... tennis?!.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet eens Charmed gaan downloaden
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
Zoals Zhenar laatst deed, dat geloofde ik ook niet!
Gilmore Girlsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Fuck yeah, Gilmore Girls komt even met 400 kb/sec binnen!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het al niks voor Airelle.
Zoals Zhenar laatst deed, dat geloofde ik ook niet!
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die was grappig vond ik zelf dan
![]()
Maar niet echt geloofwaardig nee.![]()
Jij hebt een keer op woensdag 1 februari 2006 @ 14:48 "Hoiquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
*kijkt.... snapt het nog steeds niet...![]()
Oh jah... toen had ik opeens een groot hekel aan je gekregen. Ik bedenk me nou dat ik daar nooit overheen ben gekomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt een keer op woensdag 1 februari 2006 @ 14:48 "Hoi" gezegd, maar ik heb nooit geantwoord
.
Ik vond het grappig, en tegelijkertijd was het een WTFF-momentquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die was grappig vond ik zelf dan
![]()
Maar niet echt geloofwaardig nee.![]()
Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
GODVERDOMME!! Geef eens een link vieze kutmongolen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele IE is vastgelopen.. wat is dat nou weer voor een linkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Als Gyllenhaal een nazi zou spelen in een van je geliefde oorlogsfilms, zou je dan met net zoveel afschuw tegen die film aankijken?![]()
Dat opent alle topics in SHO, bij mij trekt ie het meestal nog netquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn hele IE is vastgelopen.. wat is dat nou weer voor een link
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
In het kader van openstaande posts:
[..]![]()
[standaard-antwoord]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Als Gyllenhaal een nazi zou spelen in een van je geliefde oorlogsfilms, zou je dan met net zoveel afschuw tegen die film aankijken?![]()
Dus je walgt meer van homo's dan van nazi's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
[..]
[standaard-antwoord]
Nee.. das toch heeel iets anders
[/standaard-antwoord]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je walgt meer van homo's dan van nazi's?![]()
quote:
Ik heb toch niks over Bi gezegdquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Wat een foute uitspraak!
En nog oprecht ook stiekem!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
Kijk, Sven is blijkbaar de enige hier die mij een beetje kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |