Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben benieuwd, als ik t niet vergeet zet ik t wel even aan. Hopen dat Halsema niet teveel onzin gaat blaten, kan me af en toe zo storen aan dat mens
Zelfde, overigens in meerdere mate, heb ik met Agnes Kant. Dat ze daar nou nog geen ophokplicht voor hebben ingesteldquote:
Inderdaad. De laatste tijd zijn ze bij Gl best leuk aan het hervormen, maar Halsema kan zo zeikerige stem opzetten. Denk dat het haar natuurlijke stem is. Kan ze dan niks aan doen, maar het si verschikkelijk om naar te luisteren.quote:
Halsema heeft gewoon ... ... ... niet altijd ... ... de juiste ... retoriek ... ... en timing.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad. De laatste tijd zijn ze bij Gl best leuk aan het hervormen, maar Halsema kan zo zeikerige stem opzetten. Denk dat het haar natuurlijke stem is. Kan ze dan niks aan doen, maar het si verschikkelijk om naar te luisteren.
Klopt, gister in dat 2Vandaag-debat zat ik me ook weer aan haar te ergeren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad. De laatste tijd zijn ze bij Gl best leuk aan het hervormen, maar Halsema kan zo zeikerige stem opzetten. Denk dat het haar natuurlijke stem is. Kan ze dan niks aan doen, maar het si verschikkelijk om naar te luisteren.
quote:Vanavond in NOVA / Nederland Kiest
7 Maart zijn er gemeenteraadsverkiezingen. De campagnes van de politieke partijen draaien op volle toeren. NOVA zendt van 27 februari tot 7 maart uit vanuit café Dudok in Den Haag met reportages en debatten. NB: Ook zondag 5 maart is er een uitzending van Nederland Kiest.
Jozias van Aartsen (VVD), Jan Marijnissen (SP) en Lousewies van der Laan (D66)
Een debat tussen Jozias van Aartsen, VVD-fractievoorzitter in de Tweede Kamer en Jan Marijnissen, SP-fractievoorzitter in de Tweede Kamer. Over te goedkope Polen, te dure huurhuizen, voedselbanken en werken voor een uitkering. En natuurlijk over de snoeiharde aanval van VVD-erelid Hans Wiegel op D66. Lousewies van der Laan, fractievoorzitter van D66, reageert.
Verder 'Ondertussen bij de buren': de dagelijkse compilatie van meest opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat' én de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Als je Agnes Kant ziet en Harry van Bommel zou je niet zeggen dat ze allebei van de SP zijn.
Stijl is totaal anders. Vooral het zeikgedeelte, Van Bommel komt nooit zeikerig over, maar Kant altijd.quote:
Dat is waar. Agnes is een sufkut van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Stijl is totaal anders. Vooral het zeikgedeelte, Van Bommel komt nooit zeikerig over, maar Kant altijd.
quote:Uitzending : zondag 5 maart, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
// Morgen in Buitenhof
> Leiderschap
Moed en Karakter in de Politiek, van John F. Kennedy is een van de favoriete boeken van minister-president Jan Peter Balkenende (CDA). In hoeverre identificeert de CDA-politicus zich met de roemruchte Amerikaanse president en wat betekent het begrip leiderschap voor hem?
> Verkiezingen
Is de burger iets wijzer geworden van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen? Valt er nog wel iets te kiezen of lijken alle partijen te veel op elkaar en hebben de politici iets geleerd van de roerige verkiezingen vier jaar geleden? Een debat hierover tussen oud PvdA-voorzitter Felix Rottenberg, cultuur socioloog Gabriël van den Brink, en de politici Marco Pastors (Leefbaar Rotterdam) en Ahmed Aboutaleb (PvdA).
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Désanne van Brederode
Ik vind die collums van deze mevrouw best leuk/goed eigenlijk. Ze is er nog niet zo lang toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Buitenhof maar even in dit topic ook posten:
[..]
Ik kan ze nooit volgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind die collums van deze mevrouw best leuk/goed eigenlijk. Ze is er nog niet zo lang toch?
Zeurderig wel een beetje ja. Maar dat vind ik een column al snel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan ze nooit volgen. Ze komen veel te zeurigderig over.
En leiderschap en Jan Peter in 1 zin.
Balkenende wil zeker dat de lokale CDA lijsten nog even wat zeteltjes inleveren!
Correcte spelling is: column.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeurderig wel een beetje ja. Maar dat vind ik een collum al snel.
Ik vind het niet heel veel nieuwe morgen, ik weet niet of ik ga kijken.
Nova is inderdaad verruit de leukste. Ondanks die kutreportages.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Correcte spelling is: column..
Tja, het zijn allemaal clichédebatjes. Alleen weet NOVA het wel leuker te brengen dan Binnenhof.
Balkenenede en kennedy. mediagevoeloosheid en mediabespeler ten top.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan ze nooit volgen. Ze komen veel te zeurigderig over.
En leiderschap en Jan Peter in 1 zin.
Balkenende wil zeker dat de lokale CDA lijsten nog even wat zeteltjes inleveren!
Nederland Kiest staat in de gids inderdaad, alhoewel het gewoon NOVA Politiek is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Dit is toch niet NOVA?
Nederland Kiest, ofzo. Maargoed, okay. Het zijn natuurlijk wel de mensen van NOVA.
Maar de werkloosheid ligt er inderdaad veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam.quote:
De revolutionaire oplossing die van Aartsen voorstelde zou zijn dat uitkeringstrekkers voor een bedrag van een derde van het huidige minimumloon wasknijpers gaan maken om een goede winst te maken voor een VVD-stemmer. Inderdaad minder werkloosheid, meer uitbuiting.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:31 schreef Davitamon het volgende:
Maar de werkloosheid ligt er inderdaad veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam.
Voor productiegoederen misschien wel, voor diensten niet.quote:Ik vond Van Aartsen erg matig uit de verf komen. Hij liet het na de meest voor de hand liggende vervolgvragen te stellen, zoals over Poolse arbeiders; "wilt u bedrijven dan verbieden zich in Polen te vestigen?" Want dat is de consequentie van het achterhaalde protectionistische beleid dat Maorijnissen voorstelt. Gevolg is dat de werkgelegenheid door de hoge arbeidskosten (vooral voor laagopgeleiden) nog verder de nek om wordt gedraaid.
Als dit nou het ware ideaal van liberalen was...dan zouden subsidies voor Airbus al afgeschaft zijn, zou DE een eerlijke prijs voor koffie hebben betaald. Het gaat om de volgorde: eerst eerlijk, dan open (dat vind ik) en niet eerst open, dan eerlijk. Want in het zicht van het grote geld laten veel liberalen dat eerlijk maar zitten.quote:Of "vindt u dat nou sociaal en solidair tegenover de Polen, hen werkgelegenheid en perspectief ontzeggen?". Die protectionistische dogma's doorbreek je niet door algemene praatjes, maar door helder de gevolgen te noemen. Helaas is veel klapvee volkomen vreemd met de meest elementaire economische principes. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |