abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35645861
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef SjonLok het volgende:
Het zijn de laatste stuiptrekkingen van een stad in verval, wat Rotterdam op dit moment laat zien.

Rotterdam en Amsterdam zijn binnenkort verleden tijd en dan nemen nieuiwe steden het roer over. Denk bijvoorbeeld aan de nieuwe kern die ontwikkeld wordt langs de A12, rondom Zoetermeer en Den Haag.

Amsterdam heeft nu al geen geld meer om nieuwe woningen te bouwen, omdat er jarenlang te veel arme mensen naar de stad zijn gelokt en de mensen die het geld verdienen de stad zijn uitgejaagd. Bovendien zijn steden als Berlijn veel hipper (kijk maar naar de muziek en kunstscene) Bovendien is het algehele vestigingsklimaat voor een stad als Amsterdam sterk achtergebleven bij steden zoals London, Parijs, Berlijn, Frankfurt etc. De nieuwe Zuid As waar veel van verwacht werd kan nu al niet eens meer betaald worden door Amsterdam. Het bankroet is nabij. In Rotterdam zal het niet veel anders gaan.
Economische toekomst grote steden.

[ Bericht 27% gewijzigd door pberends op 02-03-2006 16:37:10 ]
pi_35645996
quote:
Vanavond in NOVA / Nederland Kiest

Op 7 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. De campagnes van de politieke partijen draaien op volle toeren. NOVA zendt van 27 februari tot 7 maart uit vanuit café Dudok in Den Haag met reportages en debatten over de verkiezingen.

Marco Pastors en Peter van Heemst
Marco Pastors, lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam, bood gisteren onverwacht zijn verontschuldigingen aan 'aan iedereen die we ten onrechte beledigd hebben'. Hij wees daarmee op uitspraken die hij deed als wethouder. Toch zegt Pastors in de toekomst controversiële uitspraken te blijven doen.

Pastors legt vanavond in Nederland Kiest uit wat wél en niet gezegd mag worden. Hij debatteert met zijn belangrijkste opponent, Peter van Heemst (PvdA), over integratie, veiligheid en jongerenbeleid.

Verder 'Ondertussen bij de buren': de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', de politieke barometer van Rotterdam én de visie van Joep Bertrams.

Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:49:14 #178
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_35646931
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:23 schreef pberends het volgende:

[..]
Wat een zwakheid van die Pastors, zeg
Ja, ik bedoelde het eigk niet zo
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_35660848
Tering wat een smerige rat die Van Heemst. Allemaal van die vage leugens vertellen, en zeiken dat het onderwijs slecht is; terwijl dat helemaal verkracht is door kabinetten waar de PvdA inzat .
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:59:42 #180
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35660857
Pff wat een slecht debat zeg... Niet doorheen te komen zo.
pi_35660905
Prem die rechts gaat stemmen puur omdat de lijsttrekker zwart is .
pi_35660941
Lekker einde . Doet ie echt expres om z'n imago te boosten .
pi_35660963
Balkenende die van Mama Mia houdt en Pechtold aan't koken .
pi_35661323
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef pberends het volgende:

Lachwekkend natuurlijk. Alhoewel hij het wel aanvankelijk wat genuanceerder bracht.

En Van Heemst
pi_35661351
Wat een pauper is Prem toch ook .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35661585
Van Heemst is een waardeloze prutser. Iemand met een beetje verstand van zaken had gehakt gemaakt van Pastors, maar Van Heemst weet niets beters dan met wat uit het hoofd geleerde statements te komen, en gaat verder op geen enkele tegenwerping in. Onbegrijpelijk dat de PvdA-leden in Rotterdam hem als lijsttrekker hebben gekozen, en niet iemand als Dominic Schrijer die lokaal zijn sporen heeft verdiend en daar ook op kan wijzen.

En bij Prem had ik erg last van plaatsvervangende schaamte. Hij vindt het erg dat politici Laetitia Griffith aanvallen op het feit dat ze als lijsttrekker van de VVD niet bij debatten komt opdagen, en ziet het als aanval op haar huidskleur...
pi_35661838
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef pberends het volgende:
Tering wat een smerige rat die Van Heemst. Allemaal van die vage leugens vertellen, en zeiken dat het onderwijs slecht is; terwijl dat helemaal verkracht is door kabinetten waar de PvdA inzat .
Wat zei hij ook alweer "Wouter Bos is een interessant merk"
pi_35661996
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Kozzmic het volgende:
Van Heemst is een waardeloze prutser. Iemand met een beetje verstand van zaken had gehakt gemaakt van Pastors, maar Van Heemst weet niets beters dan met wat uit het hoofd geleerde statements te komen, en gaat verder op geen enkele tegenwerping in. Onbegrijpelijk dat de PvdA-leden in Rotterdam hem als lijsttrekker hebben gekozen, en niet iemand als Dominic Schrijer die lokaal zijn sporen heeft verdiend en daar ook op kan wijzen.

En bij Prem had ik erg last van plaatsvervangende schaamte. Hij vindt het erg dat politici Laetitia Griffith aanvallen op het feit dat ze als lijsttrekker van de VVD niet bij debatten komt opdagen, en ziet het als aanval op haar huidskleur...
Van Heemst vind ik erg populistisch en eigenlijk ook technocratisch overkomen. De beste quote wat hem typeerde was nog wel over wethouder Van den Anker:

"Ze is afgelopen 4 jaar alleen maar bezig geweest met uitgaan"

Omdat ie gister toevallig een fragment in NOVA zag van haar omdat ze even uitging voor de campagne !

En het is ook fake dat een kamerlid opeens de gemeente ingaat, dan kan je inderdaad beter een politicus nemen die al jaren wethouder of gemeenteraadslid is.
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:39:40 #189
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_35662365
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Loze kreet. Er zijn zat autochtonen die puur links stemmen omdat hun buurman allochtoon is.
Meen je dit nou echt of ben je vergeten een smiley erachter te gooien? Zoals deze bijv.
Before all else, be armed.
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:44:52 #190
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35662562
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Van Heemst vind ik erg populistisch en eigenlijk ook technocratisch overkomen. De beste quote wat hem typeerde was nog wel over wethouder Van den Anker:

"Ze is afgelopen 4 jaar alleen maar bezig geweest met uitgaan"
En dat terwijl ze er nog maar 2 jaar zit Heerlijk ingewerkt die man.
pi_35663262
Dat tekenfilmpje aan het eind..
Dat is toch linkse propeganda in optima forma?!
En wat wilde Prem daar nou op zeggen?
Ik hoorde het niet want Polak en kornuiten snoerden hem de mond, zoals alleen zij een rechts-stemmer de mond kunnen snoeren 'Mond houden'
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_35663522
Ik vond Pastors sterk uit de hoek komen. Die tekenfilmpjes aan het eind zijn altijd wel erg links inderdaad. Maar goed, het is dan ook NOVA...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_35668499
Van Heemst heeft in mijn ogen helemaal niks gezegd. Het was voortdurend sneren naar Pastors en Pastors kon zich er makkelijk uitlullen. Ook dat itempje op de markt zei genoeg over de verhoudingen. Van Heemst werd amper herkent, Pastors wel. Vaak positief, soms negatief, maar de mensen kennen Pastors wel.

Dit is duidelijk te hoog gegrepen voor Van Heemst.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:50:17 #194
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35668590
Met van Heemst kunnen we Rotterdam net zo goed meteen weer aan de Nationaal Populisten geven; het zal vast een goed ambtenaar zijn maar absoluut niet een man die in het openbaar moet optreden. Nog nooit zoveel slechte ad hominems gezien; wat een sneu gebeuren 'Wij spelen niet op de man, zoals die daar' en dat twintig keer herhalen; 'Wij kijken niet naar het verleden, zoals die daar vier jaar gedaan heeft'. *tsk tsk* Het moet toch niet zo moeilijk zijn die blaaskaak van een Pastors een beetje te remmen; die zit immers ook alleen maar te blaaten en te wachten op het Leefbare klapvee.

-edit-
Trouwens de hele uitzending was nogal sneu. Twee debaters die niet serieus werden genomen door de presentatoren; geen antwoorden op de vragen van de presentatoren; eindeloos doorelkaar heen gelul en een kakelende Prem op de achtergrond. Dit alles opgeleukt met wat sneue LPF-ballen die Pastors als de nieuwe messias behandelen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Invictus_ op 03-03-2006 09:06:40 ]
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:35:02 #195
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_35669400
quote:
Ja, hoe links politiek correct kun je zijn!
Een goede illustratie van het feit dat 3x links ook rechts is
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_35669527
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:42 schreef Freak187 het volgende:
Dit is duidelijk te hoog gegrepen voor Van Heemst.
Ja als ik wat te zeggen had in de PvdA had ik hem niet terug gezet van de tweede kamer naar Rotterdam maar naar 1 of ander gehucht waar die niet zoveel schade aan kan richten.

Wat van Heemst betreft mag de PvdA blij zijn dat een groot deel van de kiezers hun keuze op landelijke thema's bepaalt.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:34:54 #197
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35676248
quote:
enkel maar omdat men zegt dat ze niet op lijsttrekkersdebatten komt

Wat een halve zool, dat zien mensen toch zelf ook wel. Ze heeft er zelfs het programma voor aangepast omdat men haar aanviel op het dekkerbeleid waar ze voor vluchtte
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35684246
Die Prem is zo'n zeurpiet (oeps, piet, das zeker een racistische opmerking??) dat ie zelf de politiek maar moet ingaan. Ik zou dat wel humor vinden.
Maar hij klaagt dat blanken altijd aan de huidskleur zouden denken als een donker iemand zien, nou hij doet het zelf de hele dag, rare fetish heeft die man zeg.
pi_35688436
quote:
Vanavond in NOVA / Nederland Kiest

7 Maart zijn er gemeenteraadsverkiezingen. De campagnes van de politieke partijen draaien op volle toeren. NOVA zendt van 27 februari tot 7 maart uit vanuit café Dudok in Den Haag met reportages en debatten.

Halsema, Pechtold en Wiegel
Te gast zijn: de fractievoorzitter van GroenLinks in de Tweede Kamer, Femke Halsema, D66-minister voor Bestuurlijke Vernieuwing, Alexander Pechtold en VVD-coryfee Hans Wiegel. Zij gaan praten over de Haagse politieke mores: is die vuil en vunzig?, over dierenrechten en over het succes van bestuurlijke vernieuwing.

Verder 'Ondertussen bij de buren': de dagelijkse compilatie van meest opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', de Politieke Barometer én de visie van Joep Bertrams.

Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman
pi_35688491
Ben benieuwd, als ik t niet vergeet zet ik t wel even aan. Hopen dat Halsema niet teveel onzin gaat blaten, kan me af en toe zo storen aan dat mens
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')