Ik dacht dat jij nooit Publieke Omroep keek ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef McCarthy het volgende:
ik moet het weer eens gaan kijken. Misschien doe ik nog nieuwe inspiratie op voor een nieuw topic
ik moet toch weten wat ik afzeikquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit Publieke Omroep keek ?
www.tvwest.nlquote:'Dudok fraudeerde voor 6,7 miljoen'
DEN HAAG - Horecabedrijf Dudok, met onder meer een vestiging in Den Haag, heeft voor 6,7 miljoen euro gefraudeerd. Dat stelt het Openbaar Ministerie.
Volgens Justitie hebben alle 1700 medewerkers van Dudok zich schuldig gemaakt aan fraude met loon- en omzetbelasting, in de periode 2000 tot 2003. Zwart werken zou de norm zijn geweest bij Dudok.
Het Openbaar Ministerie vervolgd vier directeuren van het horecabedrijf voor de fraude.
Dat mogen we niet missen! Voor het eerst sinds lange tijd dat ik dat programma weer eens ga bekijken.quote:
Ik hoop niet dat Clairy vandaag de uitzending doet, de vorige keer met een Arabist en Abu Jahjah in de uitzending nav de rellen volgend op de cartoons was genant gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Clairy vandaag de uitzending doet, de vorige keer met een Arabist en Abu Jahjah in de uitzending nav de rellen volgend op de cartoons was genant gewoon.
Ze durfde hetgesprek niet te sturen en durfde vragen niet te stellen.
Doe dan niets Clairy!
quote:Presentatie: Clairy Polak en Jeroen Pauw
Dank je Berends, nu wordt het dus weer een hilarische uitzending waar na afloop geen enkele conclusie getrokken kan worden en het dus onde van de zenddtijd was.quote:
*wekker zetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:43 schreef Pracissor het volgende:
Dat mogen we niet missen! Voor het eerst sinds lange tijd dat ik dat programma weer eens ga bekijken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dank je Berends, nu wordt het dus weer een hilarische uitzending waar na afloop geen enkele conclusie getrokken kan worden en het dus onde van de zenddtijd was.
Clairy durft de tegenstanders vand e cartoons namelijk niet flink onder druk te zetten, bang om voor islamofoob realist uitgemaakt te worden...
Ik zou er niet op rekenen......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*wekker zet
Alhoewel het wel jammer is dat Polak meedoet maar ach. Hopen dat Paauw er wat aan kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |