erg jammer zitten een paar hele leuke mailtje bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Holt heeft haar email nog niet gechecked vandaag
Rooie vindt het vevelend als we elkaar gedag zeggen, ze heeft liever niet dat we zwaaienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De SV gaan niet over HBB
Ik volg je even niet geloof ik
Theo kan zoveel zeggen... is die al binnen trouwens?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:24 schreef newsman het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar Theo is echt de eind verantwoordelijke.
Maar dat hoeft Theo geen 20 keer te zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:24 schreef newsman het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar Theo is echt de eind verantwoordelijke.
Hij is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Theo kan zoveel zeggen... is die al binnen trouwens?
nee nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Theo kan zoveel zeggen... is die al binnen trouwens?
Zo heb ik het niet gezegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Rooie vindt het vevelend als we elkaar gedag zeggen, ze heeft liever niet dat we zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het even niet laten sorrypffff daar gaan we weer
volgens mij wordt deze mailbox ook gescaned door de redactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, even resumé maar bhbb2006end@gmail.com is ws. een meer directer emailadres dan bewoners@endemol.nl, weet niet of het uitmaakt maar is mss nogmaals het proberen waard
En nu moet ik (helaas) weer weg voor de reguliere uitzending en het NOS journaal dus tot 20:32!
Ik zwaai alleen als ik 's morgen binnen kom en dan is het een uurtje stil.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet gezegd.
Bong had het over logboeken enzo en toen zei ik die gaan niet over HBB.
Vind dat gedag zwaaien niet erg maar zelfs als iemand twintig keer op een dag terugkomt word er gezwaaid.
Je trapt gewoon die hele deur naar het SC topic uit zijn voegenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zwaai alleen als ik 's morgen binnen kom en dan is het een uurtje stil.
Als ik even weg ben dan zwaai ik gewoon niet meer kom gewoon zonder kloppen binnen.
Ben bang dat ik nu iets verkeerds heb gezegd tegen de meestenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zwaai alleen als ik 's morgen binnen kom en dan is het een uurtje stil.
Als ik even weg ben dan zwaai ik gewoon niet meer kom gewoon zonder kloppen binnen.
Als ik 20 mensen op een dag op visite krijg geven ze me ook een hand of een kus, hoe vaak ze ook komen, dat is voor ieder mens verschillend jij vindt het misschien wel onzin maar een ander weer niet, ik respecteer jou mening respecteer jij die van een ander dan wel of niet zwaaiend.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet gezegd.
Bong had het over logboeken enzo en toen zei ik die gaan niet over HBB.
Vind dat gedag zwaaien niet erg maar zelfs als iemand twintig keer op een dag terugkomt word er gezwaaid.
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verlorenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nu iets verkeerds heb gezegd tegen de meesten![]()
Anders kan Viola de deur niet door.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je trapt gewoon die hele deur naar het SC topic uit zijn voegen![]()
Wie is CWquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verloren
Arme flugel toch... zijn wij dan echt zo erg?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verloren
Cartwoman... een mod die nu helaas weg is...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Arme flugel toch... zijn wij dan echt zo erg?![]()
![]()
![]()
Geen punt... bij Karweiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef White_Pearl het volgende:
[knip]
geef gewoon mijn mening
net als jij punt.!
Je hebt helemaal niks verkeerd gezegd, je hebt een mening gegeven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je hebt niets verkeerds gezegd, niet boos of verdrietig zijn iedereen mag zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Troostknuffffffffffffel voor onze Flugelquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen een hele lieve Mod en dat is Flugeltje OOKquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cartwoman... een mod die nu helaas weg is...
Zit nu helemaal te blozenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks verkeerd gezegd, je hebt een mening gegeven.
En dat mag je ik ben het wel een beetje met je eens dat door al dat![]()
de SC minder leesbaar wordt. Maar helemaal stoppen ermee is ook niet leuk misschien gewoon niet meer zwaaien tegen users die zeggen ben een uurtje weg of ... aan het kijken.
Rooie ik vind je een lieverd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
ik kwam maar heul ff binnenvallen voor ik in bad ga... ik ben straks weer terug... Tussentijds zwaaien hoeft niet
Gelukkig,want vind het hier verder heel leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je hebt niets verkeerds gezegd, niet boos of verdrietig zijn iedereen mag zijn
mening zeggen dus jij ook no hard feelings verder.
Soms vind ik het helemaal niet leesbaar en start gelijk maar op de laatste pagina.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit nu helemaal te blozen![]()
Ik ben misschien te veel in het programma verdiept als ik naar de streams kijk.
En vind het dan leuk om erover te praten.
Maar word dan gauw afgeleid van al dat gezwaai en zoek me dan rot naar iets over BBH.
Dat is het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig,want vind het hier verder heel leuk.![]()
Flugelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Zullen we afspreken om niet meer Tussentijds te gaan zwaaien
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is het ooken, dat houden we lekker zo met zijn allen
![]()
Ik ben voor maar dat wist je alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Dat vindt ik nou jammerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavond![]()
![]()
![]()
ik ben voorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Doe je niet mee aan de Bingoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavond![]()
![]()
![]()
O... is Bart er weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef newsman het volgende:
Bart in de DBK
Zonder zonnebril trouwens ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
Viola met zonnebril is echt geen gezicht
De mannen mogen met Beffie uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wat is de hoofdprijs van vanavond?
Hallo iedereenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik lurkaf en toe even mee, even wat andere dingetjes
doen tot later,![]()
ach met of zonder......tis beide niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
Viola met zonnebril is echt geen gezicht
Zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wat is de hoofdprijs van vanavond?
Hai Talithaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, Rooie. Al heb ik er zelf niet zo'n probleem mee. Niet iedereen vind hetzelfde prettig, dus zullen we het wel nooit met elkaar eens worden over het 'zwaaien'.
Tot straks Parelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik lurkaf en toe even mee, even wat andere dingetjes
doen tot later,![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, Rooie. Al heb ik er zelf niet zo'n probleem mee. Niet iedereen vind hetzelfde prettig, dus zullen we het wel nooit met elkaar eens worden over het 'zwaaien'.
hello Talithaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Hoi Snappiequote:
Hij zat in de DBK en had zijn Oma gemist en kreeg last van Tranenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Snappie![]()
Ik heb Bart net gemist op TV. Heeft hij nog iets nieuws gezegd ?
Geen idee. Heb het ook gemist. Drong pas door dat HBB bezig was, toen newsman zei "Bart DBK"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Snappie![]()
Ik heb Bart net gemist op TV. Heeft hij nog iets nieuws gezegd ?
ja , het is bifiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef Foreverblue het volgende:
Frans is al in het huis hoor ik![]()
onee het Is Beffie denk ik
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Kan toch niet alleen z'n oma zijn, lijkt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Hij zat in de DBK en had zijn Oma gemist en kreeg last van Tranen![]()
Nee hoor....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef regenworm het volgende:
Leuk we horen Beffie maar we willen graag Beffie ZIEN
Deed Mickey ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Inca het volgende:
Eikel die Theo wil niet eens bij de rest slapen
Morgenavond toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Inca het volgende:
Eikel die Theo wil niet eens bij de rest slapen
regie is weer in slaapgevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef frizti het volgende:
De streams zijn weer fantastisch (not).![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef regenworm het volgende:
Leuk we horen Beffie maar we willen graag Beffie ZIEN
Theo heeft wel een groot ego als ik 'm zo op de televisie hoor.quote:
Hallo Luitjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Theo heeft wel een groot ego als ik 'm zo op de televisie hoor.
En dan laat ik maar even in het midden of dat positief of negatief is![]()
Is dat niet die barvrouw bij AbNormaal?quote:
Hij zal wel selectief kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef rooie3 het volgende:
En wie is er weer tussen uit gepiept.
Hoop maar dat Theo nu streams kijkt.
Ja dat is beffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Is dat niet die barvrouw bij AbNormaal?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef frizti het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze heeft nog haast niks gedaan vandaag.quote:
Ben benieuwd of theo Viola durft aan te pakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft nog haast niks gedaan vandaag.
En vanavond weer zeiken over geen kracht meer en zo moe![]()
Hoe lang duurt dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef regenworm het volgende:
Om 20:30 begint de Bingo
Regenworm is er klaar voor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef PH52 het volgende:
Beffie ? Daar word je voor geband als je dat tegen de verkeerde zegt![]()
Ook ik ben het met je eens, rooie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel wilt maar niet kan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of theo Viola durft aan te pakken.
Ben blij dat ik dus niet de enige benquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook ik ben het met je eens, rooie.
Ik doe er dan ook niet aan mee. Ik heb me wel eens afgevraagd of er niet een apart zwaaitopic kan komen. Vooral met teruglezen is het irritant hoewel je soms zeer snel door het topic heen kan vliegen.
Waarom kreeg ze op haar flikker van Chiel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef regenworm het volgende:
Monique is echt niet vies om bepaalde klusjes te toen.
Ze werkt zich de klere en krijgt op haar flinker van Chiel.
Die bijna nooit aanwezig was in het hotel.
Ja snap ook niet hoe Chiel dat in zijn hoofd haalde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef regenworm het volgende:
Monique is echt niet vies om bepaalde klusjes te toen.
Ze werkt zich de klere en krijgt op haar flinker van Chiel.
Die bijna nooit aanwezig was in het hotel.
Hoe hard ze ook probeert een Jennifer te worden, ze blijft toch altijd Bevquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
psssssst ze heet Jennifer, ze wil geen Bev meer genoemd worden![]()
weet het niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel wilt maar niet kan.
Ze kunnen nu niet meer riskeren dat er weer iemand weggaat.
Dat ze niks afmaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Waarom kreeg ze op haar flikker van Chiel?
Heb ik niet helemaal mee gekregen....
Zijn rol misschien wel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
John is wel lekker opstandig tegen BB (redactie & hummie)
Laat Theo dan maar binnen komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef newsman het volgende:
Tis nu mega saai op de streams.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Krijg een aanval van testoterites als ik dat zo zie![]()
Ze ziet er niet slecht uitquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Krijg een aanval van testoterites als ik dat zo zie![]()
Dacht niet dat ik dat nog eens zou zeggen, maar mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit![]()
![]()
Gelukkig blijft ze maar een paar uur anders was ze een leuk cap object geweest voor Regenworm.
Be my guest hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit![]()
![]()
Gelukkig blijft ze maar een paar uur anders was ze een leuk cap object geweest voor Regenworm.
ja ik weet het , maar ze wil zelf echt alleen nog maar Jennifer genoemd worden nu ze zich op haar zangcarriere gericht heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe hard ze ook probeert een Jennifer te worden, ze blijft toch altijd Bev![]()
Dat idee heb ik ook en jammer genoeg heeft de redactie niet meer de macht om de groep op rantsoen te zetten.quote:
Die komt een 1/2 uur te laat binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef kukeleku het volgende:
Theo mag wel opschieten....half 9 begint de bingo toch?
Onder die foto van Bonnie mag je die afbeelding gerust omdraaien . .quote:
Ken jij haar dan ook al.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik weet het , maar ze wil zelf echt alleen nog maar Jennifer genoemd worden nu ze zich op haar zangcarriere gericht heeft![]()
maar wij gebruiken ook nog altijd achter haar naam tussen haakjes Bev van Abnormaal hoor![]()
trek toch mensen(mannen) de naam Bev
Viola op beschuit en paar boterhammen per dag... zal ze nog erger klagen dan Joost deedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en jammer genoeg heeft de redactie niet meer de macht om de groep op rantsoen te zetten.
Was trouwens wel leuk geweest als zij op een of andere manier gestraft konden worden.
Zou anders niet eens weten over wie het gingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik weet het , maar ze wil zelf echt alleen nog maar Jennifer genoemd worden nu ze zich op haar zangcarriere gericht heeft![]()
maar wij gebruiken ook nog altijd achter haar naam tussen haakjes Bev van Abnormaal hoor![]()
trek toch mensen(mannen) de naam Bev
Zou top TV zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola op beschuit en paar boterhammen per dag... zal ze nog erger klagen dan Joost deed![]()
Nee terwijl op Talpasite stond dat het uitverkocht was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef regenworm het volgende:
35 man voor de Bingo dan was het niet uitverkocht.
Hoi beertjequote:
waarschijnlijk een paar afzeggingen gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee terwijl op Talpasite stond dat het uitverkocht was.
Ja hoor klaar voor de Bingo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi beertje
Ook weer klaar voor de bingo![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi beertje
Ook weer klaar voor de bingo![]()
Hoi Beertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor klaar voor de Bingo.
Nog dingen gemist vandaag of niets?
Beffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja klopt, ik organiseer en presenteer ook hollandse avonden, en werk mee aan veel cd-presentaties van nederlandstalige artiesten , en doe de promotie van een aantal artiesten, en idd Jennifer ken ik ook,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ken jij haar dan ook al.
Jij deed toch iets met Hollandse artiesten.
Van wat ik er tot nog toe van gezien heb vandaag. Nee niks gemistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
niet veel theo en Viola waren even wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jammer, ik heb liever dat hij de bewoners op de kast jaagt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Foreverblue het volgende:
Theo heeft een paar positieve dingen...
Zag haar op een foto staan met een zangeresje uit ons dorp.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja klopt, ik organiseer en presenteer ook hollandse avonden, en werk mee aan veel cd-presentaties van nederlandstalige artiesten , en doe de promotie van een aantal artiesten, en idd Jennifer ken ik ook,
Hij had Viool al te pakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jammer, ik heb liever dat hij de bewoners op de kast jaagt.![]()
Tnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van wat ik er tot nog toe van gezien heb vandaag. Nee niks gemist![]()
Whahaha ja... go Theoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had Viool al te pakken.
Ze had fantastisch nieuws en ging er effe goed voor zitten.
Maar theo was haar voor.
Moest wel lachen om haar kop toen.
Ach Viool had wel weg mogen blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet veel theo en Viola waren even weg
eigenlijk wel maar tegen wie moet ik dan gaan schoppen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach Viool had wel weg mogen blijven
Tnx Wormpje![]()
Welk zangeresje is dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag haar op een foto staan met een zangeresje uit ons dorp.
Vandaar dat ik toen in de gaten had dat ze Hollands talig zong.
tegen een paal of bankstelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar tegen wie moet ik dan gaan schoppen.
Als er gasten zijn altijd hoor. Is ook nooit anders geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:33 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie dat Viola het weer voor elkaar heeft.....binnen roken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef bunnyma het volgende:
Btw. hebben jullie ook MissJ op de tv gezien?
Ik weet niet hoelang alle streams al opslot staan maar je zou weleens gelijk kunnen hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de regie niet echt meewerkend zal zijn vanavond...
Ofwel, zal mij benieuwen of ze nog naar de bingozaal zullen schakelen![]()
o shanna bedoel je ja die ken ik ook heel erg goed ik maak de ook website van Shannaquote:
Het viel me nu op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er gasten zijn altijd hoor. Is ook nooit anders geweest.
Jeppiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het viel me nu op.
De muziek die we nu horen is dat van Beffie?
Wat leuk,ze is ook erg goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
o shanna bedoel je ja die ken ik ook heel erg goed ik maak de ook website van Shanna
Ja je hoort Bev nu haha , maar muziek is niet van haar zelf hoor zijn covers , maar dat doen ze tegenwoordig allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het viel me nu op.
De muziek die we nu horen is dat van Beffie?
Wat is het toch ook een klein wereldje . .quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
o shanna bedoel je ja die ken ik ook heel erg goed ik maak de ook website van Shanna
Hey lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang alle streams al opslot staan maar je zou weleens gelijk kunnen hebben
Oja, BEW!
BEW terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang alle streams al opslot staan maar je zou weleens gelijk kunnen hebben
Oja, BEW!
Hej Dora, ik zou er niet te hard vanuit gaan, regie is weer in een "lockup" bui dus denk dat de boel dicht blijft vanavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Dora30 het volgende:
Avond allemaal![]()
Heb de bingokaarten weer klaar liggen..we kunnen weer bingoen!!![]()
Hoi Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Dora30 het volgende:
Avond allemaal![]()
Beertjequote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Dora30 het volgende:
Avond allemaal![]()
Hey Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Dora30 het volgende:
Avond allemaal![]()
Wel nee gaat allemaal goed komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Dora, ik zou er niet te hard vanuit gaan, regie is weer in een "lockup" bui dus denk dat de boel dicht blijft vanavond
Klopt ben net pas thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
Ik had je nog niet gezien vandaag
Ja Shanna heeft een dijk van een stem , en is inderdaad een hele lieve vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat leuk,ze is ook erg goed.
En een hele lieve vrouw.
Maar wel een verschil als ze optreed of dat je haar bij het schoolplein tegen komt.
Dat zag ik weer eens net niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik zag weer iemand van het afstapje afflikkeren![]()
Gebeurt iedere keer.
eigenlijk wel het afstapje voor een dronken Bonnie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Ik zag weer iemand van het afstapje afflikkeren![]()
Gebeurt iedere keer.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja Shanna heeft een dijk van een stem , en is inderdaad een hele lieve vrouw
Als je haar op het schoolplein tegenkomt moet je maar eens zeggen de groeten van Danielle hahah snapt ze dan niets van
Morgen weer wel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
net pas gegeten
geen lekkerbeertjes voer![]()
Ah...had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
En we zijn in de Bingo ruimte
Holt is altijd druk he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Jongens effe pennen doorgeven,want kliko is te druk met de nootjes.![]()
Ze liep al een aantal gasten omverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Hey Soapiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
Hallo allemaal, ben ik ook weer eens.
Welkomquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
verdomme deze pen schrijft niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Ja ze is er eerst weer moe vanquote:
Vandaar dat ze nu alweer zit te paffen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze liep al een aantal gasten omver
Ze heeft ook een hoop ruimte nodig. En dat gewone volk loopt haar maar in de weg!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze liep al een aantal gasten omver
Monnie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef kukeleku het volgende:
die vrouw in die witte blouse is erg aanwezig......![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
Hej Talitha, je was er dus ook nogquote:
Je moet je "hardwareversnelling" wat lager zetten, die optie kan je vinden in WM, en dan bij opties en prestaties dacht ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
Mag ik even vragen met welk programma jullie die mooie caps maken. Ik krijg alleen maar zwarte beelden.
hollenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef Dora30 het volgende:
Kan ik nog snel naar de wc????
Ooh Trutje Theo is inmiddels ook binnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef regenworm het volgende:
Wat loopt Mentale Truus nou weer ter zeuren over glazen
Ja hoor, maar ben ondertussen ook nog andere dingen aan het doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha, je was er dus ook nog
instelling probleem van de videokaart.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
Mag ik even vragen met welk programma jullie die mooie caps maken. Ik krijg alleen maar zwarte beelden.
Hardversnelling lager zetten of overlays uitzetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef soapie het volgende:
hypersnap is viola bestendigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Hardversnelling lager zetten of overlays uitzetten.
(ik gebruik hypersnap)
bedoel je Beffie ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Wie is die blonde naast Theo?
Mocht je er niet uitkomen dan mag je het ons altijd vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef soapie het volgende:
Bedankt allemaal voor de tip. Ga ik van de week ff proberen.
Bev van Ab Normaal (oeps... dat is Jennifer bedoel ik)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Beffie van ABNormaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
Ow is dat diegene die mij dwong mijn boxen even uit te doen?quote:
Leukquote:
dank je wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht je er niet uitkomen dan mag je het ons altijd vragen.
Yesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Ow is dat diegene die mij dwong mijn boxen even uit te doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |