erg jammer zitten een paar hele leuke mailtje bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
Holt heeft haar email nog niet gechecked vandaag
Rooie vindt het vevelend als we elkaar gedag zeggen, ze heeft liever niet dat we zwaaienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De SV gaan niet over HBB
Ik volg je even niet geloof ik
Theo kan zoveel zeggen... is die al binnen trouwens?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:24 schreef newsman het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar Theo is echt de eind verantwoordelijke.
Maar dat hoeft Theo geen 20 keer te zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:24 schreef newsman het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar Theo is echt de eind verantwoordelijke.
Hij is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Theo kan zoveel zeggen... is die al binnen trouwens?
nee nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Theo kan zoveel zeggen... is die al binnen trouwens?
Zo heb ik het niet gezegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Rooie vindt het vevelend als we elkaar gedag zeggen, ze heeft liever niet dat we zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het even niet laten sorrypffff daar gaan we weer
volgens mij wordt deze mailbox ook gescaned door de redactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, even resumé maar bhbb2006end@gmail.com is ws. een meer directer emailadres dan bewoners@endemol.nl, weet niet of het uitmaakt maar is mss nogmaals het proberen waard
En nu moet ik (helaas) weer weg voor de reguliere uitzending en het NOS journaal dus tot 20:32!
Ik zwaai alleen als ik 's morgen binnen kom en dan is het een uurtje stil.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet gezegd.
Bong had het over logboeken enzo en toen zei ik die gaan niet over HBB.
Vind dat gedag zwaaien niet erg maar zelfs als iemand twintig keer op een dag terugkomt word er gezwaaid.
Je trapt gewoon die hele deur naar het SC topic uit zijn voegenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zwaai alleen als ik 's morgen binnen kom en dan is het een uurtje stil.
Als ik even weg ben dan zwaai ik gewoon niet meer kom gewoon zonder kloppen binnen.
Ben bang dat ik nu iets verkeerds heb gezegd tegen de meestenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zwaai alleen als ik 's morgen binnen kom en dan is het een uurtje stil.
Als ik even weg ben dan zwaai ik gewoon niet meer kom gewoon zonder kloppen binnen.
Als ik 20 mensen op een dag op visite krijg geven ze me ook een hand of een kus, hoe vaak ze ook komen, dat is voor ieder mens verschillend jij vindt het misschien wel onzin maar een ander weer niet, ik respecteer jou mening respecteer jij die van een ander dan wel of niet zwaaiend.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet gezegd.
Bong had het over logboeken enzo en toen zei ik die gaan niet over HBB.
Vind dat gedag zwaaien niet erg maar zelfs als iemand twintig keer op een dag terugkomt word er gezwaaid.
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verlorenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nu iets verkeerds heb gezegd tegen de meesten![]()
Anders kan Viola de deur niet door.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je trapt gewoon die hele deur naar het SC topic uit zijn voegen![]()
Wie is CWquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verloren
Arme flugel toch... zijn wij dan echt zo erg?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verloren
Cartwoman... een mod die nu helaas weg is...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Arme flugel toch... zijn wij dan echt zo erg?![]()
![]()
![]()
Geen punt... bij Karweiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef White_Pearl het volgende:
[knip]
geef gewoon mijn mening
net als jij punt.!
Je hebt helemaal niks verkeerd gezegd, je hebt een mening gegeven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je hebt niets verkeerds gezegd, niet boos of verdrietig zijn iedereen mag zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Troostknuffffffffffffel voor onze Flugelquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen een hele lieve Mod en dat is Flugeltje OOKquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cartwoman... een mod die nu helaas weg is...
Zit nu helemaal te blozenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks verkeerd gezegd, je hebt een mening gegeven.
En dat mag je ik ben het wel een beetje met je eens dat door al dat![]()
de SC minder leesbaar wordt. Maar helemaal stoppen ermee is ook niet leuk misschien gewoon niet meer zwaaien tegen users die zeggen ben een uurtje weg of ... aan het kijken.
Rooie ik vind je een lieverd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
ik kwam maar heul ff binnenvallen voor ik in bad ga... ik ben straks weer terug... Tussentijds zwaaien hoeft niet
Gelukkig,want vind het hier verder heel leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je hebt niets verkeerds gezegd, niet boos of verdrietig zijn iedereen mag zijn
mening zeggen dus jij ook no hard feelings verder.
Soms vind ik het helemaal niet leesbaar en start gelijk maar op de laatste pagina.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit nu helemaal te blozen![]()
Ik ben misschien te veel in het programma verdiept als ik naar de streams kijk.
En vind het dan leuk om erover te praten.
Maar word dan gauw afgeleid van al dat gezwaai en zoek me dan rot naar iets over BBH.
Dat is het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig,want vind het hier verder heel leuk.![]()
Flugelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Zullen we afspreken om niet meer Tussentijds te gaan zwaaien
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is het ooken, dat houden we lekker zo met zijn allen
![]()
Ik ben voor maar dat wist je alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Dat vindt ik nou jammerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavond![]()
![]()
![]()
ik ben voorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Doe je niet mee aan de Bingoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavond![]()
![]()
![]()
O... is Bart er weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef newsman het volgende:
Bart in de DBK
Zonder zonnebril trouwens ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
Viola met zonnebril is echt geen gezicht
De mannen mogen met Beffie uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wat is de hoofdprijs van vanavond?
Hallo iedereenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik lurkaf en toe even mee, even wat andere dingetjes
doen tot later,![]()
ach met of zonder......tis beide niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
Viola met zonnebril is echt geen gezicht
Zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wat is de hoofdprijs van vanavond?
Hai Talithaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, Rooie. Al heb ik er zelf niet zo'n probleem mee. Niet iedereen vind hetzelfde prettig, dus zullen we het wel nooit met elkaar eens worden over het 'zwaaien'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |