Dat is het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig,want vind het hier verder heel leuk.![]()
Flugelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens en CW was dat ook.... We hebben het alleen van de massa verloren
wormquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Zullen we afspreken om niet meer Tussentijds te gaan zwaaien
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is het ooken, dat houden we lekker zo met zijn allen
![]()
Ik ben voor maar dat wist je alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Dat vindt ik nou jammerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavond![]()
![]()
![]()
ik ben voorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef regenworm het volgende:
Doe je niet mee aan de Bingoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk andere plannen vanavond![]()
![]()
![]()
O... is Bart er weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef newsman het volgende:
Bart in de DBK
Zonder zonnebril trouwens ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
Viola met zonnebril is echt geen gezicht
De mannen mogen met Beffie uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wat is de hoofdprijs van vanavond?
Hallo iedereenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nu iets verkeerds heb gezegd tegen de meesten![]()
Tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik lurkaf en toe even mee, even wat andere dingetjes
doen tot later,![]()
ach met of zonder......tis beide niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
Viola met zonnebril is echt geen gezicht
Zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef kukeleku het volgende:
[..]
wat is de hoofdprijs van vanavond?
Hai Talithaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, Rooie. Al heb ik er zelf niet zo'n probleem mee. Niet iedereen vind hetzelfde prettig, dus zullen we het wel nooit met elkaar eens worden over het 'zwaaien'.
Tot straks Parelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik lurkaf en toe even mee, even wat andere dingetjes
doen tot later,![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, Rooie. Al heb ik er zelf niet zo'n probleem mee. Niet iedereen vind hetzelfde prettig, dus zullen we het wel nooit met elkaar eens worden over het 'zwaaien'.
hello Talithaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Hoi Snappiequote:
Hij zat in de DBK en had zijn Oma gemist en kreeg last van Tranenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Snappie![]()
Ik heb Bart net gemist op TV. Heeft hij nog iets nieuws gezegd ?
Geen idee. Heb het ook gemist. Drong pas door dat HBB bezig was, toen newsman zei "Bart DBK"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Snappie![]()
Ik heb Bart net gemist op TV. Heeft hij nog iets nieuws gezegd ?
ja , het is bifiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef Foreverblue het volgende:
Frans is al in het huis hoor ik![]()
onee het Is Beffie denk ik
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Kan toch niet alleen z'n oma zijn, lijkt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Hij zat in de DBK en had zijn Oma gemist en kreeg last van Tranen![]()
Nee hoor....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef regenworm het volgende:
Leuk we horen Beffie maar we willen graag Beffie ZIEN
Deed Mickey ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Inca het volgende:
Eikel die Theo wil niet eens bij de rest slapen
Morgenavond toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Inca het volgende:
Eikel die Theo wil niet eens bij de rest slapen
regie is weer in slaapgevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef frizti het volgende:
De streams zijn weer fantastisch (not).![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef regenworm het volgende:
Leuk we horen Beffie maar we willen graag Beffie ZIEN
Theo heeft wel een groot ego als ik 'm zo op de televisie hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |