Hallo Luitjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Theo heeft wel een groot ego als ik 'm zo op de televisie hoor.
En dan laat ik maar even in het midden of dat positief of negatief is![]()
Is dat niet die barvrouw bij AbNormaal?quote:
Hij zal wel selectief kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef rooie3 het volgende:
En wie is er weer tussen uit gepiept.
Hoop maar dat Theo nu streams kijkt.
Ja dat is beffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Is dat niet die barvrouw bij AbNormaal?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef frizti het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze heeft nog haast niks gedaan vandaag.quote:
Ben benieuwd of theo Viola durft aan te pakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft nog haast niks gedaan vandaag.
En vanavond weer zeiken over geen kracht meer en zo moe![]()
Hoe lang duurt dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef regenworm het volgende:
Om 20:30 begint de Bingo
Regenworm is er klaar voor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef PH52 het volgende:
Beffie ? Daar word je voor geband als je dat tegen de verkeerde zegt![]()
Ook ik ben het met je eens, rooie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nu iets verkeerds heb gezegd tegen de meesten![]()
Ik denk dat hij dat wel wilt maar niet kan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of theo Viola durft aan te pakken.
Ben blij dat ik dus niet de enige benquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook ik ben het met je eens, rooie.
Ik doe er dan ook niet aan mee. Ik heb me wel eens afgevraagd of er niet een apart zwaaitopic kan komen. Vooral met teruglezen is het irritant hoewel je soms zeer snel door het topic heen kan vliegen.
Waarom kreeg ze op haar flikker van Chiel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef regenworm het volgende:
Monique is echt niet vies om bepaalde klusjes te toen.
Ze werkt zich de klere en krijgt op haar flinker van Chiel.
Die bijna nooit aanwezig was in het hotel.
Ja snap ook niet hoe Chiel dat in zijn hoofd haalde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef regenworm het volgende:
Monique is echt niet vies om bepaalde klusjes te toen.
Ze werkt zich de klere en krijgt op haar flinker van Chiel.
Die bijna nooit aanwezig was in het hotel.
Hoe hard ze ook probeert een Jennifer te worden, ze blijft toch altijd Bevquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
psssssst ze heet Jennifer, ze wil geen Bev meer genoemd worden![]()
weet het niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel wilt maar niet kan.
Ze kunnen nu niet meer riskeren dat er weer iemand weggaat.
Dat ze niks afmaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Waarom kreeg ze op haar flikker van Chiel?
Heb ik niet helemaal mee gekregen....
Zijn rol misschien wel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef regenworm het volgende:
John is wel lekker opstandig tegen BB (redactie & hummie)
Laat Theo dan maar binnen komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef newsman het volgende:
Tis nu mega saai op de streams.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Krijg een aanval van testoterites als ik dat zo zie![]()
Ze ziet er niet slecht uitquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Krijg een aanval van testoterites als ik dat zo zie![]()
Dacht niet dat ik dat nog eens zou zeggen, maar mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit![]()
![]()
Gelukkig blijft ze maar een paar uur anders was ze een leuk cap object geweest voor Regenworm.
Be my guest hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit![]()
![]()
Gelukkig blijft ze maar een paar uur anders was ze een leuk cap object geweest voor Regenworm.
ja ik weet het , maar ze wil zelf echt alleen nog maar Jennifer genoemd worden nu ze zich op haar zangcarriere gericht heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe hard ze ook probeert een Jennifer te worden, ze blijft toch altijd Bev![]()
Dat idee heb ik ook en jammer genoeg heeft de redactie niet meer de macht om de groep op rantsoen te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |