Die komt een 1/2 uur te laat binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef kukeleku het volgende:
Theo mag wel opschieten....half 9 begint de bingo toch?
Onder die foto van Bonnie mag je die afbeelding gerust omdraaien . .quote:
Ken jij haar dan ook al.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik weet het , maar ze wil zelf echt alleen nog maar Jennifer genoemd worden nu ze zich op haar zangcarriere gericht heeft![]()
maar wij gebruiken ook nog altijd achter haar naam tussen haakjes Bev van Abnormaal hoor![]()
trek toch mensen(mannen) de naam Bev
Viola op beschuit en paar boterhammen per dag... zal ze nog erger klagen dan Joost deedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en jammer genoeg heeft de redactie niet meer de macht om de groep op rantsoen te zetten.
Was trouwens wel leuk geweest als zij op een of andere manier gestraft konden worden.
Zou anders niet eens weten over wie het gingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja ik weet het , maar ze wil zelf echt alleen nog maar Jennifer genoemd worden nu ze zich op haar zangcarriere gericht heeft![]()
maar wij gebruiken ook nog altijd achter haar naam tussen haakjes Bev van Abnormaal hoor![]()
trek toch mensen(mannen) de naam Bev
Zou top TV zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola op beschuit en paar boterhammen per dag... zal ze nog erger klagen dan Joost deed![]()
Nee terwijl op Talpasite stond dat het uitverkocht was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef regenworm het volgende:
35 man voor de Bingo dan was het niet uitverkocht.
Hoi beertjequote:
waarschijnlijk een paar afzeggingen gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee terwijl op Talpasite stond dat het uitverkocht was.
Ja hoor klaar voor de Bingo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi beertje
Ook weer klaar voor de bingo![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi beertje
Ook weer klaar voor de bingo![]()
Hoi Beertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor klaar voor de Bingo.
Nog dingen gemist vandaag of niets?
Beffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja klopt, ik organiseer en presenteer ook hollandse avonden, en werk mee aan veel cd-presentaties van nederlandstalige artiesten , en doe de promotie van een aantal artiesten, en idd Jennifer ken ik ook,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ken jij haar dan ook al.
Jij deed toch iets met Hollandse artiesten.
Van wat ik er tot nog toe van gezien heb vandaag. Nee niks gemistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
niet veel theo en Viola waren even wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jammer, ik heb liever dat hij de bewoners op de kast jaagt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Foreverblue het volgende:
Theo heeft een paar positieve dingen...
Zag haar op een foto staan met een zangeresje uit ons dorp.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja klopt, ik organiseer en presenteer ook hollandse avonden, en werk mee aan veel cd-presentaties van nederlandstalige artiesten , en doe de promotie van een aantal artiesten, en idd Jennifer ken ik ook,
Hij had Viool al te pakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jammer, ik heb liever dat hij de bewoners op de kast jaagt.![]()
Tnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van wat ik er tot nog toe van gezien heb vandaag. Nee niks gemist![]()
Whahaha ja... go Theoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij had Viool al te pakken.
Ze had fantastisch nieuws en ging er effe goed voor zitten.
Maar theo was haar voor.
Moest wel lachen om haar kop toen.
Ach Viool had wel weg mogen blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet veel theo en Viola waren even weg
eigenlijk wel maar tegen wie moet ik dan gaan schoppen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach Viool had wel weg mogen blijven
Tnx Wormpje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |