quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef peaceman het volgende:
beth hart dan?
GLO!!!!!!!quote:
Kalou?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef peaceman het volgende:
ik ben een uurtje ofzo weg.... deel later het punt wel uit...
als cryptisch hintje nog dit: Oranje is in theorie al wereldkampioen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Wilhelmina Theory [afbeelding]
Ranja +1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef ranja het volgende:
Juliana Theory?
ik was in een melige bui en wou snel naar bed dus ik dacht laat ik 'm gelijk als vraag stellen ook.....beetje flauw wel. maar ik laat 't hier lekker bij. iedereen gelukkig toch? of niet......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef peaceman het volgende:
van mij had newbie dat punt van gister wel mogen houden hoor, maar ik vond het wel een beetje raar omdat ik het al goed had....
ja hoor... hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
ik was in een melige bui en wou snel naar bed dus ik dacht laat ik 'm gelijk als vraag stellen ook.....beetje flauw wel. maar ik laat 't hier lekker bij. iedereen gelukkig toch? of niet......
't Is saai en saai en saai en onderbetaald en een dictoriaal regime......en alle internet behalve zo'n beetje de telefoongids en de sites van de concurrentie zijn geblokkeerd, dus geen Fokquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hoor... hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk?
het mijne wel goed tot nu toe.... alleen kan minder/nauwelijks fokken, da's minder...![]()
ja dat zullen die dan wel geweest zijn....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:18 schreef ranja het volgende:
Nee, dan denk je aan Wedding present denk ik, die hadden een ander geintje.
en 4 is Wide open spacequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:08 schreef bartrid het volgende:
Mansun
quote:They always claimed that our love was wrong, uh
The people just stared and said it was too long, but
It ain't crap to have a 12-inch
Dong, d-dong, dong, dong
ow dus ik doe t wel goed zo dat afmelden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef GLO het volgende:
Welterusten. Morgen is er vast wel iemand die het weet.
Ja hoor, vraag gewoon open laten. Morgen ff checken of het goede antwoord al is geraden. Zo ja, punt uitdelen, zo niet, verder spelen. Tenzij je vraag geparkeerd is (zie uitleg in de openingspost).quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dus ik doe t wel goed zo dat afmelden?
haha misschien is dit topic toch niet super iets voor mij
tot morgen
Old '97's lijkt me zo...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:56 schreef bukgeit het volgende:
Prima
Ik doe wel even een nieuwe: wie waren al oud in 1997?
[afbeelding]
Yep. U kent uw Marleys.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:27 schreef bukgeit het volgende:
Damian
'k Moet er weer ff inkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:12 schreef bukgeit het volgende:
In je goeie tijd was je scherper.
quote:The Florida-based political rap duoconsists of Sticman and M-1, a pair of rappers inspired by revolutionaries from Malcom X to Public Enemy. They immersed themselves in political and social studies as they forged their own style of hip-hop, which debuted on the Loud '97 Set Up tape "Food, Clothes and Shelter." They went on to work with Big Punisher on his 1998 album Capital Punishment and released singles like 1998's "Police State With Chairman Omali" and 1999's "It's Bigger Than Hip-Hop." Their debut album,
, was released in early 2000.
Hm, da's natuurlijk gewoon de Ethiopische vlag bedenk ik me nu, 't is een rasta. Niet dat me dat verder helpt...quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:31 schreef GLO het volgende:
Of zijn het Afrikanen? Ik zie een AK47 en een rare vlag.
Zegt me zo ff niks. Ik ben idd niet in vorm vanavond. Ik moest maar eens gaan bijtankenquote:
Milli Vanilliquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:26 schreef bukgeit het volgende:
Welke rapnegerts?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Gambolputty het volgende:
LA Style?
Ah ja, ik had de bio niet gezien zeg maar...quote:
We proberen eerst de laatste vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef liefie_ het volgende:
hai!
ik snap er niks meer van haha
hoe moet t nu met mijn vraag?
het maakt me ook niet uit als ie niet meer mee doet hoor!
neej joh ga maar gewoon verder met jullie vragen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
We proberen eerst de laatste vraag te beantwoorden.
Maar jouw vraag staat ook nog open, dus als iemand een idee heeft, kan ie daarop antwoorden natuurlijk. en anders kun je nog een hintje geven, als deze vraag beantwoord is....
De gestructureerde chaos went vanzelf hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej joh ga maar gewoon verder met jullie vragen!
(met moeite op kunnen zoeken en het zegt me helemaal niets...)quote:maar uit welk nr komt dit?
When sky blue gets dark enough
To see the colors of the city lights
A trail of ruby red and diamond white
Hits her like a sunrise
She comes and goes and comes and goes
Like no one can
ik had al gehint: de titel heeft met licht te makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef MadMaster het volgende:
De hint 'iets is dood, en zij zijn het niet.' in combinatie met de hint over politieke rappers deed een vaag belletje rinkelen. De heren zelf ken ik niet...
Wie o wie?
[afbeelding]
Van Liefie staat nog open:
[..]
(met moeite op kunnen zoeken en het zegt me helemaal niets...)
quote:
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaa
euh ff kijken hoe je dik moet doen hoor
peaceman +1
sow hoop ik
She comes and goes and comes and goesquote:
peaceman +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef peaceman het volgende:
de vinder van zijn hondje....
omdat mn ex het altijd zong en de tekst me ook aan haar doet denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Schijnt van ene 'good lookin' John Mayer te zijn, zag ik en ik denk dat ik weet waarom Liefie dit nummer leuk vind...![]()
haha ja sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik sla de plank dus compleet mis...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Z'n kersverse dochter, waarvan ik de naam niet weet
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Als BKM (Bewust Kinderloze Man) vind ik een dochter toch wel een mega-project, als ik dat zo om me heen zie...
En MM maakt m afquote:
The Tears. Maar zie jij dinges & dinges?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die incarnatie van Suede.....waarvan ik de naam vergeten ben?
Weet ik veel hoe dinges en dinges eruit zien. Heb helemaal niets met Suedequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef GLO het volgende:
[..]
The Tears. Maar zie jij dinges & dinges?
Anderson & Butler bedoel ik. Die herken je heus wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dinges en dinges eruit zien. Heb helemaal niets met Suede
* Sack_Blabbath doet googlenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Anderson & Butler bedoel ik. Die herken je heus wel.
Ik herkende eigenlijk alleen die bassistquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Die zien er toch anders uit? Kekke kleding klopt wel.
Nog knapquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik herkende eigenlijk alleen die bassist![]()
Kings Of Leon - Youth And Young Manhoodquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef wlsandman het volgende:
KOL - YAYM
Welke band met welk album?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kings Of Leon - Youth & Young (???) Manhood
Neequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef bukgeit het volgende:
Black Sabbath of Ozzy treedt dan aan?
Bukgeit was ietsjes warmerquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Frans Bauer?
TSE was ietsjes warmerquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:53 schreef bukgeit het volgende:
Metallica?
Metallica blijft gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:03 schreef bukgeit het volgende:
Besteed je dure geld toch ergens anders aan man.
Da's The Legend Of Xanadu...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
xanadu van dave doozie, bikkie mick & mitch oid
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
X, who the fuck is X? van Gompie
Nee, staat er niet in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef ranja het volgende:
XTC? van Rob McGee ofzo?
En dat is twee. De volledige lijst:quote:
vanmiddag over gehoord iets van 5:15ers ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef peaceman het volgende:
goed gegokt dus...
Iemand al enig idee hoe het nieuwe (muzikale) project van Josh Homme heet?
(was geparkeerde vraag)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
vanmiddag over gehoord iets van 5:15ers ?
nope...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Berkery het volgende:
Won't get fooled again?
En toen knalde vanmiddag tot zoëven de internetverbinding er uit...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef schaap001 het volgende:
Tonto zijn die 2 synthesizerpioniers en ze werkten met Stevie Wonder. Maar waar Tonto pecies voor staat, weet ik niet (meer).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Cover van The Who door Styx is I Can See For Miles.
U2 heeft dit ook vaak als snippet gezongen tijdens de Vertigo-tour, aan het eind van Electric Co.
Wie isquote:, de overleden --- van
, zal postuum meespelen in een documentaire over zijn leven en carrière. Regisseur Julien Temple gaat voor de film gebruik maken van opnames die
zelf maakte over de hoogtepunten in zijn leven.
Temple was een goede vriend van. Hij wil de tapes van de overleden --- gebruiken om zijn verhaal aan op te hangen en kreeg daarvoor de goedkeuring van Lucinda Tait, de weduwe van
.
Nee, een iets warmer lijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef GLO het volgende:
Keith Moon?
Ik zie een kruisje...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Neleos het volgende:
Tsja. Het uur is nog niet om, maar ja... wie?
[afbeelding]
Deze zie ik wel, maar herkennen is weer een ander verhaal.quote:
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja nu zie ik r ook. Is dat dezelfde als nr. 2
ik heb even gespiekt ze is een stuk knapper als papa liefquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Haar vader is ook bekend, trouwens...
Oei, vergeten die foto op te slaan op mijn webspacequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb even gespiekt ze is een stuk knapper als papa liefal kan papa lief goede muziek maken
![]()
ik heb een leuk hintjequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oei, vergeten die foto op te slaan op mijn webspaceIk zat me al af te vragen hoe ja dat kon opzoeken
![]()
Dat neem ik zo van je aan, maar helpen doet 't niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:40 schreef Neleos het volgende:
Haar vader is wereldberoemd zelfs.
Dat is inderdaad een hint!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Zwijgen is toestemmen![]()
daddy dearest is a wanderer![]()
De dochter van Dionquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Zwijgen is toestemmen![]()
daddy dearest is a wanderer![]()
Neen.quote:
Ja, toch wel...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:58 schreef GLO het volgende:
Ze is dus zelf geen muzikant?
Hehe, eehm. Right.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:01 schreef GLO het volgende:
Ik zie dat je een 'sh' hebt laten staan. Dan zal het wel Johnny Cash zijn, en dan is zij Rosanne Cash. Right?
OK, dan weet ik het zeker. Die is er niet mooier op geworden zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, toch wel...
In the late '70s, she spent a year in London working for CBS Records, the same label her father recorded for. But it was another label, Ariola that issued her debut album in 1978. It has since become a collector's item. Mainly recorded and produced in Germany with German-based musicians, it also included three tracks recorded in Nashville and was produced by Rodney Crowell.
...en over haar vader is trouwens kort geleden een film gemaakt...
Mwoa... voor iemand uit '55 mag ze er nog best wezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:05 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, dan weet ik het zeker. Die is er niet mooier op geworden zeg.
Da's ook waar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mwoa... voor iemand uit '55 mag ze er nog best wezen![]()
Hoppa, steek maar in je zak: Neleos +1quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:14 schreef Neleos het volgende:
Biopic... Ray Charles en Tina Turner?
Dank je welquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoppa, steek maar in je zak: Neleos +1
Night
Maar eerst eentje voor de trivia'ers die niet van uitslapen houden.quote:Ik ga ook slapen. Truste![]()
Als Mark het bij vijf namen had gelaten...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:05 schreef schaap001 het volgende:
Def Leppard
Tha Alkaholiks
Poetic Hustla'z
Starz
K-Otic
[afbeelding]
Hi!
* Mark draait Overkillquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:07 schreef bukgeit het volgende:
Als Mark het bij vijf namen had gelaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |