Ik zie een kruisje...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Neleos het volgende:
Tsja. Het uur is nog niet om, maar ja... wie?
[afbeelding]
Deze zie ik wel, maar herkennen is weer een ander verhaal.quote:
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja nu zie ik r ook. Is dat dezelfde als nr. 2
ik heb even gespiekt ze is een stuk knapper als papa liefquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Haar vader is ook bekend, trouwens...
Oei, vergeten die foto op te slaan op mijn webspacequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb even gespiekt ze is een stuk knapper als papa liefal kan papa lief goede muziek maken
![]()
ik heb een leuk hintjequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oei, vergeten die foto op te slaan op mijn webspaceIk zat me al af te vragen hoe ja dat kon opzoeken
![]()
Dat neem ik zo van je aan, maar helpen doet 't niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:40 schreef Neleos het volgende:
Haar vader is wereldberoemd zelfs.
Dat is inderdaad een hint!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Zwijgen is toestemmen![]()
daddy dearest is a wanderer![]()
De dochter van Dionquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Zwijgen is toestemmen![]()
daddy dearest is a wanderer![]()
Neen.quote:
Ja, toch wel...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:58 schreef GLO het volgende:
Ze is dus zelf geen muzikant?
Hehe, eehm. Right.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:01 schreef GLO het volgende:
Ik zie dat je een 'sh' hebt laten staan. Dan zal het wel Johnny Cash zijn, en dan is zij Rosanne Cash. Right?
OK, dan weet ik het zeker. Die is er niet mooier op geworden zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, toch wel...
In the late '70s, she spent a year in London working for CBS Records, the same label her father recorded for. But it was another label, Ariola that issued her debut album in 1978. It has since become a collector's item. Mainly recorded and produced in Germany with German-based musicians, it also included three tracks recorded in Nashville and was produced by Rodney Crowell.
...en over haar vader is trouwens kort geleden een film gemaakt...
Mwoa... voor iemand uit '55 mag ze er nog best wezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:05 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, dan weet ik het zeker. Die is er niet mooier op geworden zeg.
Da's ook waar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mwoa... voor iemand uit '55 mag ze er nog best wezen![]()
Hoppa, steek maar in je zak: Neleos +1quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:14 schreef Neleos het volgende:
Biopic... Ray Charles en Tina Turner?
Dank je welquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoppa, steek maar in je zak: Neleos +1
Night
Maar eerst eentje voor de trivia'ers die niet van uitslapen houden.quote:Ik ga ook slapen. Truste![]()
Als Mark het bij vijf namen had gelaten...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:05 schreef schaap001 het volgende:
Def Leppard
Tha Alkaholiks
Poetic Hustla'z
Starz
K-Otic
[afbeelding]
Hi!
* Mark draait Overkillquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:07 schreef bukgeit het volgende:
Als Mark het bij vijf namen had gelaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |