We proberen eerst de laatste vraag te beantwoorden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef liefie_ het volgende:
hai!
ik snap er niks meer van haha
hoe moet t nu met mijn vraag?
het maakt me ook niet uit als ie niet meer mee doet hoor!
neej joh ga maar gewoon verder met jullie vragen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
We proberen eerst de laatste vraag te beantwoorden.
Maar jouw vraag staat ook nog open, dus als iemand een idee heeft, kan ie daarop antwoorden natuurlijk. en anders kun je nog een hintje geven, als deze vraag beantwoord is....
De gestructureerde chaos went vanzelf hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej joh ga maar gewoon verder met jullie vragen!
(met moeite op kunnen zoeken en het zegt me helemaal niets...)quote:maar uit welk nr komt dit?
When sky blue gets dark enough
To see the colors of the city lights
A trail of ruby red and diamond white
Hits her like a sunrise
She comes and goes and comes and goes
Like no one can
ik had al gehint: de titel heeft met licht te makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef MadMaster het volgende:
De hint 'iets is dood, en zij zijn het niet.' in combinatie met de hint over politieke rappers deed een vaag belletje rinkelen. De heren zelf ken ik niet...
Wie o wie?
[afbeelding]
Van Liefie staat nog open:
[..]
(met moeite op kunnen zoeken en het zegt me helemaal niets...)
quote:
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaa
euh ff kijken hoe je dik moet doen hoor
peaceman +1
sow hoop ik
She comes and goes and comes and goesquote:
peaceman +1quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef peaceman het volgende:
de vinder van zijn hondje....
omdat mn ex het altijd zong en de tekst me ook aan haar doet denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Schijnt van ene 'good lookin' John Mayer te zijn, zag ik en ik denk dat ik weet waarom Liefie dit nummer leuk vind...![]()
haha ja sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik sla de plank dus compleet mis...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Z'n kersverse dochter, waarvan ik de naam niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |