De bekende HZN zeg maar...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef WEST het volgende:
ik ben weer fitverklaard.
Ik heb geen last meer, alleen een kleinbeetje hoesten maar dat mag geen naam hebben.
juistquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 20 feb. 2006 FC De Stinkerds - AC FOK! United 27 feb. 2006 Friese Knapen - AC FOK! United 06 mrt. 2006 AC FOK! United - AFC Kopspijkers 13 mrt. 2006 BFC Millingen a.d.Rijn - AC FOK! United 17 mrt. 2006 1/4 finale Beker 20 mrt. 2006 t Gooise Matras - AC FOK! United 03 apr. 2006 AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC 10 apr. 2006 Zandratten - AC FOK! United 13 apr. 2006 1/2 finale Beker 17 apr. 2006 AC FOK! United - Poldervogels 24 apr. 2006 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 01 mei 2006 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 08 mei 2006 NOS SC - AC FOK! United 15 mei 2006 Bekerfinale |
beker doen we niet meer mee 0-3 onderuit tegen de tweakersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef brighton het volgende:
Nou, dan post ik het resterende programma maar weer
[ code verwijderd ]
De uitslag van de 1/8 finale beker + loting is trouwens angstvallig stilgehouden...![]()
Dat was in de periode dat WEST wegging als trainer. Misschien dat in ieder geval de loting alsnog geplaatst kan worden..?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef WEST het volgende:
[..]
beker doen we niet meer mee 0-3 onderuit tegen de tweakershad ik dat nog niet vermeld dan
![]()
we spelen in de kwartfinale tegen Jong FC Duckstadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef brighton het volgende:
Nou, dan post ik het resterende programma maar weer
[ code verwijderd ]
De uitslag van de 1/8 finale beker + loting is trouwens angstvallig stilgehouden...![]()
Dat was in de periode dat WEST wegging als trainer. Misschien dat in ieder geval de loting alsnog geplaatst kan worden..?
Ondanks ons verlies in de 1/8 finalequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:25 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we spelen in de kwartfinale tegen Jong FC Duckstad
Olympia '28 had 5 onregelmentaire spelers opgesteld en zijn uit de beker gezet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ondanks ons verlies in de 1/8 finale![]()
Iets klopt er inderdaad niet... Zal wel door de nieuw regeling komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ondanks ons verlies in de 1/8 finale![]()
als lucky loser door dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:51 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Olympia '28 had 5 onregelmentaire spelers opgesteld en zijn uit de beker gezet.
Vond het al raar dat ze ineens zo goed waren
Op zo'n manier hoeft het van mij eigenlijk niet maar goed, nu we er wel weer in zitten moeten we er natuurlijk alles aan doen om de finale proberen te halen, en wellicht te winnenquote:
Was het vandaag niet je verjaardag?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:14 schreef Tomhoog het volgende:
* Tomhoog geeft iedereen biertje
Mooi schema trouwens.
Gefeliciteerd een proost maat! Een mooi begin van je carriere bij de club zo. Beetje paaien hier en daar..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:14 schreef Tomhoog het volgende:
* Tomhoog geeft iedereen biertje
Mooi schema trouwens.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef dndiek het volgende:
Er zijn ook een aantal nieuwe spelers
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Is het verslag van gisteren al online?
Jij stond erinquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja ik ben benieuwd of ik er nu wel of niet instond... Het is allemaal 1 zwarte vlek voor me
quote:
uhm je bent in de 72e minuut ingevallen voor jpzegthallo.quote:
Clubarts of mijn eigen? Ben echt even in de warquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef AirRaid het volgende:
[..]
uhm je bent in de 72e minuut ingevallen voor jpzegthallo.
ik weet dat je gister tijdens de training tegen de paal bent gelopen, volgens mij moet je toch echt even naar de dokter
zolang het een meisjesschool was , zou dat niet erg zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:52 schreef Tomhoog het volgende:
Hersenschudding![]()
ik zou maar oppassen met zulke dingen, een keer ben ik 2 weken naar de verkeerde school gegaan daardoor..
Onze eigen Sol Campbellquote:Legolas_Greenleaf is spoorloos
quote:
Hier stond net iets andersquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgende keer beter, in ieder geval wel de nul gehouden....![]()
Gaarne, ben jarig vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al met al vond ik het toch geen onaardige pot. Met 10 man is het gewoon moeilijk. Ach ja, volgende keer beter. Biertje?
Gefeliciteerdquote:
vind dat we het nog goed gedaan hebben, na de rode kaart drukte Donderhonden toch flink door maar de defensie hield goed standquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef brighton het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Jammer van de laatste wedstrijd...mja, als je zo vroeg al met 10 man komt te staan.
volgens mij heb ik dat nog geen van alle!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij gemist, op welke positie Rubbereend kan spelen en heeft hij al een rugnummer en omschrijving ?
Nou dan zou ik daar maar eens voor gaan zorgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat nog geen van alle!
Friese Knapen zal wel weer hofleverancier zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef pekel het volgende:
Straks maakt Foppe de selectie bekend voor Jong Oranje - Jong Liechtenstein volgende week woensdag.
Foppe is niet bij de tijd....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Pekel: AFC Kopspijkers heet sinds kort TVV Koppensnellers
Jep, maar hij maakt dit seizoen nog af.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef brighton het volgende:
En Zwarte-Poesie, had die niet een lucratief contract getekend bij een club met oliedollars?
Nouja, het drietal dat geselecteerd is wens ik veel plezier en succes!
Ah, dat wist ik niet. Ik ben trouwens benieuwd hoe de samenwerking tussen hem en Verdonk zal lopen. Die schijnt het niet zo te hebben op 'kleurlingen'quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep, maar hij maakt dit seizoen nog af.
Ik heb er ook weer zin in, vorige keer ging best goed meende ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef tha_dark het volgende:
Weer een keer een interland!
Heb er weer zin in
hoopt op een basisplaats![]()
Je mag Liechtenstein niet onderschatten, ze hebben daar een hele aardige competitie. BvB Dorpsstrasse doet het zelfs aardig in Europa!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal eens kijken hoe mijn teamgenoten het doen tegen Liechtenstein. Ik verwacht een nulletje of 10 hoor....
Speelt Vaduz daar nou ook bij? Of speelt die inmiddels al in de hoofdmacht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je mag Liechtenstein niet onderschatten, ze hebben daar een hele aardige competitie. BvB Dorpsstrasse doet het zelfs aardig in Europa!
Vaduz speelt denk ik in de hoofdmacht. Talenten stromen daar best snel door volgens mij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Speelt Vaduz daar nou ook bij? Of speelt die inmiddels al in de hoofdmacht?
volgens mij is ie zelfs al reserve aanvoerderquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vaduz speelt denk ik in de hoofdmacht. Talenten stromen daar best snel door volgens mij.
Jij kijkt zeker niet vaak meer naar Studio Sport? Daar is de Liechtensteinse competitie de grootste kijkerstrekker!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom op zeg! Liechtenstein?!?! Nou vooruit dan 8-0....
Precies, een aardig niveau ook. Met het eerste hebben we in de Championsleague nog tegen FC Klassen gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet vaak meer naar Studio Sport? Daar is de Liechtensteinse competitie de grootste kijkerstrekker!
* Tomhoog ook benieuwd is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja je mist carnaval.....
Hoe is onder 21 afgelopen? heb de afgelopen dagen niet veel mee gekregen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Echt actief is het niet meer idd...,jammer
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is met zn dronken kop vast stoeptegels aan het inkleuren..
nee man ik heb mijn telefoon moeten uitschaklen die irritante russen bleven maar bellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is de coach weer, op cursus geweest?
heb ze doorverwezen naar Guusquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, maar je hebt ze consequent afgewimpeld.
Er kunnen bij mij idd wel weer een paar kilo'tjes afquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef Tomhoog het volgende:
Waar blijven de pittige trainingen?
Dan mag je morgen wel met het eerste meetrainenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zelfs ík ben nu wel in voor een korte bosloop...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:39 schreef stame het volgende:
Iemand belangstelling om morgen een biertje mee te gaan drinken op mijn kosten.
Ter gelegenheid van mijn verjaardag
Kan je me bijna altijd voor wakker maken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat zijn natuurlijk van die zaken, die je niet kan afslaan he..
Ik ben er ook nog! gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:39 schreef stame het volgende:
Iemand belangstelling om morgen een biertje mee te gaan drinken op mijn kosten.
Ter gelegenheid van mijn verjaardag
dan zal Bos81 zijn gezicht hier weer eens moeten laten zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zit het met het eerste? Als we met zo weinig zijn kunnen we misschien daar aanklampen....
Speel je goed stroom je door?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zit het met het eerste? Als we met zo weinig zijn kunnen we misschien daar aanklampen....
Je lijkt me een goed kandidaat!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er gewoon helemaal niemand die actief als coach wil zijn ofzo?
Dat is inderdaad wel mogelijk, maar daar zal dan tijdens de zomerstop met de technische leiding over gesproken worden. Tot in ieder geval dan zal de huidige situatie zo blijven. Meetrainen met het eerste, sluit ik zeker niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ansich geen slecht idee en dan is het misschien een idee om afentoe mee te trainen met 1 en volgend seizoen het 2e maar op te heffen....quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef AirRaid het volgende:
ik kan er ook nix aan doen ,we zijn gewoon met te weinig spelers.
we kunnen hooguit overstappen op zaalvoetbal
Zaalvoetbal is ook relaxedquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef AirRaid het volgende:
ik kan er ook nix aan doen ,we zijn gewoon met te weinig spelers.
we kunnen hooguit overstappen op zaalvoetbal
Ik wil het op zich wel doen, maar ik kan me totaal geen inschatting maken van hoeveel werk het is. Op zich heb ik in de meeste weekenden wel tijd, dus kan ik een aardig berichtje schrijven. Maar dan moet ik eerst mn trainersopleidingen doen bij de KNVB natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je lijkt me een goed kandidaat!![]()
Ik als aanvoerder heb vertrouwen in je hoor!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil het op zich wel doen, maar ik kan me totaal geen inschatting maken van hoeveel werk het is. Op zich heb ik in de meeste weekenden wel tijd, dus kan ik een aardig berichtje schrijven. Maar dan moet ik eerst mn trainersopleidingen doen bij de KNVB natuurlijk
Dat is alleen maar mooi om te horen ^_^quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik als aanvoerder heb vertrouwen in je hoor!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Het is nog geen zondag, maar ik wil alvast melden dat de kans erg aannemelijk, beter gezegd, nagenoeg zeker, is dat zich twee spelers van het tweede bij de selectie van het eerste zitten voor de kraker tegen de tweakers. Deze spelers mogen in ieder geval de laatste trainingen tot de wedstrijd meemaken.
Het gaat hier om Stame en BliksemSchigt
Gaaf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Het is nog geen zondag, maar ik wil alvast melden dat de kans erg aannemelijk, beter gezegd, nagenoeg zeker, is dat zich twee spelers van het tweede bij de selectie van het eerste zitten voor de kraker tegen de tweakers. Deze spelers mogen in ieder geval de laatste trainingen tot de wedstrijd meemaken.
Het gaat hier om Stame en BliksemSchigt
Mooi, dan zie ik je daar wel. Het zonnetje moet wel schijnen hoor anders vriezen me tenen er nog is vanaf.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben altijd in voor een potje.
Al heb ik 3 paar aan. Meestal krijg ik hier alleen maar blaren van..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb jij geen geitenwollensokken dan?
Ik ben wel gewend aan de kou, als keeper zijnde... Maar het is wel belangrijk dat je je goed tegen de kou beschermt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er nog wel een paar liggen al liggen er nu een paar in de sloot bij het veld waar ik vanochtend effe rondjes ging lopen. Het valt wel mee met de kou vind ik...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooi, wie neemt een bal mee?
Mijn bal heb ik gister per ongeluk op het dakje achter mijn huis geschoten...
En AirRaid heeft de enige sleutel van het ballenhok en volgens mij kunnen we ook niet altijd op hem rekenen... :x
Goals het veld op sleept, pionnen klaarzet, zak met ballen neerlegt. oke we kunnen beginnenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
En AirRaid heeft de enige sleutel van het ballenhok en volgens mij kunnen we ook niet altijd op hem rekenen... :x
Dus...wie geïnteresseerd is meldt het even bij Dhr. Bosquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel spelers van het tweede actief zijn. Als het er niet te veel zijn, kunnen ze standaard met het eerste mee trainen. Anders moet ik een schema op gaan stellen.
Volgens mij ken ik jouquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja zolang we blijven winnen is het ook niet erg. Nu toch al 4 wedstrijden op rij gewonnen?
Ik hoop het voor jequote:
I mean in real lifequote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
I mean in real life.
anyway, ik ben nu slapen, morgenvroeg een presentatie
Mijnheer Bos, het zou mij behagen als ik met het eerste mee zou mogen trainenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef brighton het volgende:
[..]
Dus...wie geïnteresseerd is meldt het even bij Dhr. Bos
Loppersumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook![]()
maar ik heb eigenlijk geen idee wie jij bent, of je moet bij De Fivel hebben gevoetbald
ahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Loppersum.
Volgens mij heb je bij mn broer in de klas gezeten (fivelcollege)
1e en 2e elftal gaan vanaf nu samen trainenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mijnheer Bos, het zou mij behagen als ik met het eerste mee zou mogen trainen
ahum.. Ik heb hierin nog altijd het laatste woord. Ik laat maximaal 25 spelers toe per training. Anders raak ik het overzicht volledig kwijt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef AirRaid het volgende:
[..]
1e en 2e elftal gaan vanaf nu samen trainen
idd!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ahum.. Ik heb hierin nog altijd het laatste woord. Ik laat maximaal 25 spelers toe per training. Anders raak ik het overzicht volledig kwijt.
Al nagedacht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
aha
denkt na met wie hij in de klas heeft gezeten...
Eh kom maar op, het kunnen er waarschijnlijk meerdere zijn...quote:
Close, closequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eh kom maar op, het kunnen er waarschijnlijk meerdere zijn...![]()
Iets met Bruinius?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waren die meisjes zo breed dan? :|
Er was wel een enorme brede ouwe rooie bij, maar daar was S-Two al mee de hort opquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waren die meisjes zo breed dan? :|
Gelukkig was ik toen naar de wcquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er was wel een enorme brede ouwe rooie bij, maar daar was S-Two al mee de hort op![]()
![]()
En niet alleen heb ik gehoord....quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En niet alleen heb ik gehoord....![]()
ik hoorde dat ze zwanger isquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er was wel een enorme brede ouwe rooie bij, maar daar was S-Two al mee de hort op![]()
![]()
idd dat gerucht heb ik ook gehoordquote:
ik was al bezig met regelenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ook!
Komen die hete Belgische dames van L3 nou nog?
Ik had niet anders gedachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |