Foppe is niet bij de tijd....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Pekel: AFC Kopspijkers heet sinds kort TVV Koppensnellers
Jep, maar hij maakt dit seizoen nog af.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef brighton het volgende:
En Zwarte-Poesie, had die niet een lucratief contract getekend bij een club met oliedollars?
Nouja, het drietal dat geselecteerd is wens ik veel plezier en succes!
Ah, dat wist ik niet. Ik ben trouwens benieuwd hoe de samenwerking tussen hem en Verdonk zal lopen. Die schijnt het niet zo te hebben op 'kleurlingen'quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep, maar hij maakt dit seizoen nog af.
Ik heb er ook weer zin in, vorige keer ging best goed meende ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef tha_dark het volgende:
Weer een keer een interland!
Heb er weer zin in
hoopt op een basisplaats![]()
Je mag Liechtenstein niet onderschatten, ze hebben daar een hele aardige competitie. BvB Dorpsstrasse doet het zelfs aardig in Europa!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal eens kijken hoe mijn teamgenoten het doen tegen Liechtenstein. Ik verwacht een nulletje of 10 hoor....
Speelt Vaduz daar nou ook bij? Of speelt die inmiddels al in de hoofdmacht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je mag Liechtenstein niet onderschatten, ze hebben daar een hele aardige competitie. BvB Dorpsstrasse doet het zelfs aardig in Europa!
Vaduz speelt denk ik in de hoofdmacht. Talenten stromen daar best snel door volgens mij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Speelt Vaduz daar nou ook bij? Of speelt die inmiddels al in de hoofdmacht?
volgens mij is ie zelfs al reserve aanvoerderquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vaduz speelt denk ik in de hoofdmacht. Talenten stromen daar best snel door volgens mij.
Jij kijkt zeker niet vaak meer naar Studio Sport? Daar is de Liechtensteinse competitie de grootste kijkerstrekker!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom op zeg! Liechtenstein?!?! Nou vooruit dan 8-0....
Precies, een aardig niveau ook. Met het eerste hebben we in de Championsleague nog tegen FC Klassen gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet vaak meer naar Studio Sport? Daar is de Liechtensteinse competitie de grootste kijkerstrekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |