zolang het een meisjesschool was , zou dat niet erg zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:52 schreef Tomhoog het volgende:
Hersenschudding![]()
ik zou maar oppassen met zulke dingen, een keer ben ik 2 weken naar de verkeerde school gegaan daardoor..
Onze eigen Sol Campbellquote:Legolas_Greenleaf is spoorloos
quote:
Hier stond net iets andersquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgende keer beter, in ieder geval wel de nul gehouden....![]()
Gaarne, ben jarig vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al met al vond ik het toch geen onaardige pot. Met 10 man is het gewoon moeilijk. Ach ja, volgende keer beter. Biertje?
Gefeliciteerdquote:
vind dat we het nog goed gedaan hebben, na de rode kaart drukte Donderhonden toch flink door maar de defensie hield goed standquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef brighton het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Jammer van de laatste wedstrijd...mja, als je zo vroeg al met 10 man komt te staan.
volgens mij heb ik dat nog geen van alle!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij gemist, op welke positie Rubbereend kan spelen en heeft hij al een rugnummer en omschrijving ?
Nou dan zou ik daar maar eens voor gaan zorgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat nog geen van alle!
Friese Knapen zal wel weer hofleverancier zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef pekel het volgende:
Straks maakt Foppe de selectie bekend voor Jong Oranje - Jong Liechtenstein volgende week woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |