Dus...wie geïnteresseerd is meldt het even bij Dhr. Bosquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel spelers van het tweede actief zijn. Als het er niet te veel zijn, kunnen ze standaard met het eerste mee trainen. Anders moet ik een schema op gaan stellen.
Volgens mij ken ik jouquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Achja zolang we blijven winnen is het ook niet erg. Nu toch al 4 wedstrijden op rij gewonnen?
Ik hoop het voor jequote:
I mean in real lifequote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
I mean in real life.
anyway, ik ben nu slapen, morgenvroeg een presentatie
Mijnheer Bos, het zou mij behagen als ik met het eerste mee zou mogen trainenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef brighton het volgende:
[..]
Dus...wie geïnteresseerd is meldt het even bij Dhr. Bos
Loppersumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook![]()
maar ik heb eigenlijk geen idee wie jij bent, of je moet bij De Fivel hebben gevoetbald
ahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Loppersum.
Volgens mij heb je bij mn broer in de klas gezeten (fivelcollege)
1e en 2e elftal gaan vanaf nu samen trainenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mijnheer Bos, het zou mij behagen als ik met het eerste mee zou mogen trainen
ahum.. Ik heb hierin nog altijd het laatste woord. Ik laat maximaal 25 spelers toe per training. Anders raak ik het overzicht volledig kwijt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef AirRaid het volgende:
[..]
1e en 2e elftal gaan vanaf nu samen trainen
idd!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ahum.. Ik heb hierin nog altijd het laatste woord. Ik laat maximaal 25 spelers toe per training. Anders raak ik het overzicht volledig kwijt.
Al nagedacht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
aha
denkt na met wie hij in de klas heeft gezeten...
Eh kom maar op, het kunnen er waarschijnlijk meerdere zijn...quote:
Close, closequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eh kom maar op, het kunnen er waarschijnlijk meerdere zijn...![]()
Iets met Bruinius?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waren die meisjes zo breed dan? :|
Er was wel een enorme brede ouwe rooie bij, maar daar was S-Two al mee de hort opquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waren die meisjes zo breed dan? :|
Gelukkig was ik toen naar de wcquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er was wel een enorme brede ouwe rooie bij, maar daar was S-Two al mee de hort op![]()
![]()
En niet alleen heb ik gehoord....quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En niet alleen heb ik gehoord....![]()
ik hoorde dat ze zwanger isquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er was wel een enorme brede ouwe rooie bij, maar daar was S-Two al mee de hort op![]()
![]()
idd dat gerucht heb ik ook gehoordquote:
ik was al bezig met regelenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ook!
Komen die hete Belgische dames van L3 nou nog?
Ik had niet anders gedachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |