dan zal Bos81 zijn gezicht hier weer eens moeten laten zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zit het met het eerste? Als we met zo weinig zijn kunnen we misschien daar aanklampen....
Speel je goed stroom je door?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zit het met het eerste? Als we met zo weinig zijn kunnen we misschien daar aanklampen....
Je lijkt me een goed kandidaat!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er gewoon helemaal niemand die actief als coach wil zijn ofzo?
Dat is inderdaad wel mogelijk, maar daar zal dan tijdens de zomerstop met de technische leiding over gesproken worden. Tot in ieder geval dan zal de huidige situatie zo blijven. Meetrainen met het eerste, sluit ik zeker niet uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ansich geen slecht idee en dan is het misschien een idee om afentoe mee te trainen met 1 en volgend seizoen het 2e maar op te heffen....quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef AirRaid het volgende:
ik kan er ook nix aan doen ,we zijn gewoon met te weinig spelers.
we kunnen hooguit overstappen op zaalvoetbal
Zaalvoetbal is ook relaxedquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef AirRaid het volgende:
ik kan er ook nix aan doen ,we zijn gewoon met te weinig spelers.
we kunnen hooguit overstappen op zaalvoetbal
Ik wil het op zich wel doen, maar ik kan me totaal geen inschatting maken van hoeveel werk het is. Op zich heb ik in de meeste weekenden wel tijd, dus kan ik een aardig berichtje schrijven. Maar dan moet ik eerst mn trainersopleidingen doen bij de KNVB natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je lijkt me een goed kandidaat!![]()
Ik als aanvoerder heb vertrouwen in je hoor!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wil het op zich wel doen, maar ik kan me totaal geen inschatting maken van hoeveel werk het is. Op zich heb ik in de meeste weekenden wel tijd, dus kan ik een aardig berichtje schrijven. Maar dan moet ik eerst mn trainersopleidingen doen bij de KNVB natuurlijk
Dat is alleen maar mooi om te horen ^_^quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik als aanvoerder heb vertrouwen in je hoor!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Het is nog geen zondag, maar ik wil alvast melden dat de kans erg aannemelijk, beter gezegd, nagenoeg zeker, is dat zich twee spelers van het tweede bij de selectie van het eerste zitten voor de kraker tegen de tweakers. Deze spelers mogen in ieder geval de laatste trainingen tot de wedstrijd meemaken.
Het gaat hier om Stame en BliksemSchigt
Gaaf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Het is nog geen zondag, maar ik wil alvast melden dat de kans erg aannemelijk, beter gezegd, nagenoeg zeker, is dat zich twee spelers van het tweede bij de selectie van het eerste zitten voor de kraker tegen de tweakers. Deze spelers mogen in ieder geval de laatste trainingen tot de wedstrijd meemaken.
Het gaat hier om Stame en BliksemSchigt
Mooi, dan zie ik je daar wel. Het zonnetje moet wel schijnen hoor anders vriezen me tenen er nog is vanaf.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben altijd in voor een potje.
Al heb ik 3 paar aan. Meestal krijg ik hier alleen maar blaren van..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb jij geen geitenwollensokken dan?
Ik ben wel gewend aan de kou, als keeper zijnde... Maar het is wel belangrijk dat je je goed tegen de kou beschermt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er nog wel een paar liggen al liggen er nu een paar in de sloot bij het veld waar ik vanochtend effe rondjes ging lopen. Het valt wel mee met de kou vind ik...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooi, wie neemt een bal mee?
Mijn bal heb ik gister per ongeluk op het dakje achter mijn huis geschoten...
En AirRaid heeft de enige sleutel van het ballenhok en volgens mij kunnen we ook niet altijd op hem rekenen... :x
Goals het veld op sleept, pionnen klaarzet, zak met ballen neerlegt. oke we kunnen beginnenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
En AirRaid heeft de enige sleutel van het ballenhok en volgens mij kunnen we ook niet altijd op hem rekenen... :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |