Ik ben alle foto's van mijn ex kwijt na een server crashquote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb geen foto's meer van mijn exIk wil je wel een linkje bezorgen waar je wat kan bekijken
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
--> De Kunst van het loslaten van een ex (# 35)
Mauro pas op hij gaat je zoenen..quote:
Zoek dekkingquote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mauro pas op hij gaat je zoenen..![]()
Echt nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mauro pas op hij gaat je zoenen..![]()
Al wat gehoord van Janouquote:
dat was ook mijn bedoelingquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee nu maak je het spannend
scuziequote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef -Marjo- het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan???
paardjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*plaatje*
Iets met paarden ook goed??? Klik voor groter![]()
Over paarden gesproken. Ik zag vandaag een Ferrari Maranello rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sowwie -Marjo- Mamsquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef -Marjo- het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan???
Ferrari's zijn zo 1980quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Over paarden gesproken. Ik zag vandaag een Ferrari Maranello rijden![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
Men ow men... wat een nutteloze avond is dit weer. Wat zijn mannen toch een vreselijke ondingen!
Volgens mij heb ik amper een cent verdiend vanavond!
*zucht*
misschien omdat ik vanavond te snel mijn mening over alles klaar had....
niks nada noppes niente...ik krijg haar ook niet te pakkenquote:
Heh bah! ziet eruit als een mislukt paard... ik zou nog niet dood gezien willen worden in een object met dit ding erop. Laat staan erin rijdenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
ach misschien moet je dan toch maar vrouwen gaan aantrekken, die lullen toch vaak de oren van je kopquote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
Men ow men... wat een nutteloze avond is dit weer. Wat zijn mannen toch een vreselijke ondingen!
*zucht*
ook werkenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Fraubitch. Wat doe je morgen, ook werken?
Doe mij dan maar een dikke V8 7,6 liter HEMI!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom, het geilste motorgeluid van allemaal
tja sorry was vanavond op visite dus heb je me gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Kleintje het volgende:
Bew!
*zucht*
Werken (8:30 - 17:45) en daarna vervelen denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook werken
en 's avonds komt een vriend op bezoek![]()
jij?
Wat heb jij met dequote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
Ja zeg... ben je ff druk, pleuren jullie gewoon een nieuw topic neer!
Voor iedereen die net binnen is: goeienavond (zonder zwaaien).
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Kleintje het volgende:
Hoi!!
Zo'n paard he... zo 1 wil ik er nou ook.
Dan doe ik die 1,5 van mij wel weg
V8quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een dikke V8 7,6 liter HEMI!
Zullen we dan samen sparen voor een Lamborghini???quote:
Zullen we die boel dan maar gewoon postenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niks nada noppes niente...ik krijg haar ook niet te pakken
Daar wil ik jou wel eens in en uit zien stappenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen sparen voor een Lamborghini???
Ik ga nog steeds voor zo'n metallic paarse countach!![]()
Countachquote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen sparen voor een Lamborghini???
Ik ga nog steeds voor zo'n metallic paarse countach!![]()
Ow... ben jij die vaste bezoeker die normaal altijd een uur blijft hangenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja sorry was vanavond op visite dus heb je me gemist?![]()
Niks. Ook niet tegen trouwens. Wel tegen reeksen die voor een groot deel ermee gevuld zijn.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom, het geilste motorgeluid van allemaal
ssssst Prupke leest mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow... ben jij die vaste bezoeker die normaal altijd een uur blijft hangen
Waar dit blok in ligt bedoel je??quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lamborghini. Ook erg nice. (Gallardo, Murcielago)
Dezequote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Countach. Diablo is veel mooier tussen die twee
Sorry. Ik doe wel de volgende keer [insert zwaai-smiley] plaatsen. Wie gehts overigens?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niks. Ook niet tegen trouwens. Wel tegen reeksen die voor een groot deel ermee gevuld zijn.
vervelenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Werken (8:30 - 17:45) en daarna vervelen denk ik.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik FOK niet op mijn werkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vervelenof even snel dit topique volgooien zodat ik morgen weer moet zoeken waar jullie zijn ?
![]()
Ook lelijkquote:
Joh, ik wil ook wel jou testen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Wat klopt hier niet... mooier tussen die twee!
Ook jij hebt een secretaresse nodig.
Ik ken er nog 1.
Voor 25 euro excl. btw per uur is ze de jouwe.
Goedkoper dan een medior secretaresse via Randstad
Lieve Fraubitchquote:Op maandag 6 februari 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vervelenof even snel dit topique volgooien zodat ik morgen weer moet zoeken waar jullie zijn ?
![]()
ja dan mag je gelijk alle drempels van de weg afhalenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
quote:
Auwquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Zo istie best aardig...
[afbeelding]
Cool tochquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dan mag je gelijk alle drempels van de weg afhalen
heb genoeg vonken regen gezien van die dingen
oe....die is wel weer fijnquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef HMaster-II het volgende:
Kleintje ik heb hem alleen in Zwart voor je...
he dat is al een foto uit het nieuwe pand op de a2 bij maarssenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef HMaster-II het volgende:
Kleintje ik heb hem alleen in Zwart voor je...
Het zijn foto'squote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Ehm...![]()
Jongelui, het is hier wel FOT he? over je eigen foto's. Deze plaatjes horen in PTA!
Het zijn mijn eigen foto´s... Zelf gemaakt...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Ehm...![]()
Jongelui, het is hier wel FOT he? over je eigen foto's. Deze plaatjes horen in PTA!
lieve PH... Ik zou het eerlijk waar niet weten.. ik ga haar nu ook niet meer proberen te bellen... morgen ok?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve FraubitchDenk jij dat Janou bezwaar gaat hebben tegen die mooie foto's van haar hier
![]()
Sorryquote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lieve PH... Ik zou het eerlijk waar niet weten.. ik ga haar nu ook niet meer proberen te bellen... morgen ok?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef CrazyCharlie het volgende:
Als het dan toch over auto's gaat...
Fiat komt met een nieuw model, de fiat "Punk", standaard heeft deze deuren met klittebandsluiting...
Ik dacht dat jij voor de 'normale' ging.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn auto *kwijl*
Ik weet het, in NL bijna niet lekker te rijden... hobbelbak.
Maar toch... van dat geluid ga ik spontaan spuiten
Eef... je bent een wijf... dat hoort niet bij vrouwen!!!
EIGEN foto's!quote:
Niets overtreft de auto van mijn broerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef Kleintje het volgende:
Ja jezus Morph... je weet wat voor aftandse bak ik rij.
Kom op, daar plaats ik geen foto van!!!!
hey was een eigen foto van eigen vervoermiddelquote:
Klopt 2 weken geleden een foto/meeting daar gehad met EOSDigitaal.nlquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he dat is al een foto uit het nieuwe pand op de a2 bij maarssen
doe datquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik FOK niet op mijn werk. Dus ik doe er niet aan mee helaasch
. Maarja, misschien kom ik morgen avond nogmaals even lurken.
was zeker erg kwijlenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt 2 weken geleden een foto/meeting daar gehad met EOSDigitaal.nl
De halve dag door de showroom gelopen-geknield/gelegen enz om mooie foto´s te maken![]()
![]()
quote:
Waarom heb ik de showcase ervan hier gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt 2 weken geleden een foto/meeting daar gehad met EOSDigitaal.nl
De halve dag door de showroom gelopen-geknield/gelegen enz om mooie foto´s te maken![]()
![]()
Echt wel.... En dan gezellig een bakkie doen tussen de Bentley´squote:
jawelquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
die kun je toch echt niet mooi vinden hoor
Omdat ik die hier nog niet heb staan...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom heb ik de showcase ervan hier gemist?
Ruisquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Geen auto's voor mij hier hoor
Doe mij maar meer van dittum http://www.pdehoog.nl/gallery/displayimage.php?album=3&pos=9
oftewel... http://www.pdehoog.nl/gallery/albums/transport/20050617_A_0037.jpg
Dat is geen ruisquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
RuisEn die vogels pleuren nog sneller uit de kucht dan ik ze omhoog kan schoppen..
De MiG29![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
hebben ze in olmen een safari park?
je ging mee toch?
doeiiiquote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Kleintje het volgende:
Goed... ik ga nog ff een half uur werken en dan pleur ik msn weer aan. Tot later!
veel plezier.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Kleintje het volgende:
Goed... ik ga nog ff een half uur werken en dan pleur ik msn weer aan. Tot later!
hij is geilquote:
de foto of de auto?quote:
was emile ratelband er niet om een nieuwe uit te zoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Echt wel.... En dan gezellig een bakkie doen tussen de Bentley´s![]()
Dat bedoel ik... Dit is maar een F17-1 en dat is niets leuks aan.. De MiG29 daar in tegen is een geil vliegtuigquote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is geen ruisDat is KORREL
Korrel is goed
En het is helemaal geen Mig29 hoor
Het is een echte F16
Die kar blijft me verbazen...quote:
zie geen trekhaakquote:Op maandag 6 februari 2006 23:08 schreef Kleintje het volgende:
ik zal woensdag wel zelf foto maken als het hem wordt.
Maar hier ga ik in proefrijden:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Amerika doen ze dat toch altijd? Kan je een politie auto kopen, zonder zwaailichtenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die kar blijft me verbazen...
Wie wil er nou zo over straat?
Welke gek heeft m goedgekeurd voor de openbare weg?
Wil je ze dan wel in PTA zetten?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wacht maar op de nieuwe foto's (morgen). Erg mooi met Alpina velgen (¤ 1500 p/s)
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef lostminds het volgende:
daar istie weer bolke de beer
goedenavond allemaal![]()
Een gek met een rare hobby??quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die kar blijft me verbazen...
Wie wil er nou zo over straat?
Welke gek heeft m goedgekeurd voor de openbare weg?
Dat was een Bugatti die ie aan barrels heeft laten rijden slimmo... En hij heeft nog een Hummer toch? Of is die al verkocht??quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was emile ratelband er niet om een nieuwe uit te zoeken
Gaan we hier nou een F16-bash opstartenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Dit is maar een F17-1 en dat is niets leuks aan.. De MiG29 daar in tegen is een geil vliegtuig
Deze heeft hij ook uit Amerika laten overkomen...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In Amerika doen ze dat toch altijd? Kan je een politie auto kopen, zonder zwaailichten
Mag ik vragen wat ze voor zo'n pauperbak vragen?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Deze heeft hij ook uit Amerika laten overkomen...
ik wacht met smartquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wacht maar op de nieuwe foto's (morgen). Erg mooi met Alpina velgen (¤ 1500 p/s)
misschien is dit wat voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik ben nog steeds boos op je hoor
Komt goedquote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wacht met smartje mag ze ook doormailen
dan krijg ik ook eens mail
Jawel, maar je kunt een topic ook doodspammen. Ik begrijp dat je trots bent op je auto, maar het hoort toch echt meer daar dan hier, zeker met alle technische details erbij. Je post daar waar je het meest on topic bentquote:
Miami Beachquote:
Was 8000¤ inclusief vervoer...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat ze voor zo'n pauperbak vragen?
Ah kom opquote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt een topic ook doodspammen. Ik begrijp dat je trosts bent op je auto, maar het hoort toch echt meer daar dan hier, zeker met alle technische details erbij. Je post daar waar je het meest on topic bent
En natuurlijk in een apart topicquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom opEn het is niet mijn auto, van mijn broer
Dan plaats ik de foto's zonder de specs
Wat begrijp je nou niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah kom opEn het is niet mijn auto, van mijn broer
Dan plaats ik de foto's zonder de specs
en deze dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Miami BeachDaar heb ik ook nog een paar kick-ass bakken gefotografeerd...
![]()
Alleen heeft F.B. geen MSN meerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
En Fraubitch, ik heb je toegevoegd op MSN
[Centraal] Foto's Vervoermiddelen?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En natuurlijk in een apart topicWant in de SC horen ze eigenlijk niet
magquote:
Jammer dat die plastic tas er ligt en dat lint is ook afbreuk op de fotografische kwaliteit van de foto...quote:
Puike Drag Star heb je daarquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
lekker met de snelle wagen achter aan sluiten in de file.
zullen we keer in de zomer naar het strand gaan?
dan kom ik wel op :
[afbeelding]
ben ik comfortabeler en sneller ter plekke
Is een optie, maar dan moet je ze wel fotografisch interessant makenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[Centraal] Foto's Vervoermiddelen?
Daar had ik eerlijk gezegd niet eens op gelet. Ik heb die plastic tas nooit gezien namelijk!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jammer dat die plastic tas er ligt en dat lint is ook afbreuk op de fotografische kwaliteit van de foto...![]()
Geniaal!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[Centraal] Foto's Vervoermiddelen?
wat PH zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
En Fraubitch, ik heb je toegevoegd op MSN
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat PH zegt
dadelijk toch maar even web msnen![]()
Tovquote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat PH zegt
dadelijk toch maar even web msnen![]()
doe es gekquote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel rond de 1 á 1,5 MB per foto![]()
Mits voorzien van de standaard verkleiningen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maak ik die morgen aan, probleem opgelost lijkt mij?
Ik zet morgen alvast een showcase van Hessing er neer..Als OP en dan mag de rest zijn ECHT zelf gefotgrafeerde auto foto´s er bij zetten... Maar dan moet het wel netjes blijven natuurlijk.. Wan tdan kunnen we de SC schoon houden...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is een optie, maar dan moet je ze wel fotografisch interessant makenAnders kun je ze beter in het "beoordeel hier mijn foto's"-topic mikken
Je moet dan wel een mooie serie maken hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
maak ik die morgen aan, probleem opgelost lijkt mij?
Jawel, maar dat doe ik altijd al, op die ene na, (foutje)quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits voorzien van de standaard verkleiningen.
Als je een meisje was, was ik je komen zoenen!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zet morgen alvast een showcase van Hessing er neer..Als OP en dan mag de rest zijn ECHT zelf gefotgrafeerde auto foto´s er bij zetten... Maar dan moet het wel netjes blijven natuurlijk.. Wan tdan kunnen we de SC schoon houden...
Ik doe graag gekquote:
en ik wou foto's van exenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Teering! Sinds wanneer staat een PTA SC in FOT?
psies, moet ik eens over een mac beginnenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
I know, alleen jammer dat ik morgen de sleutels niet heb, maar ik zorg ervoor dat de neus gefotografeerd wordt. Strakke neus is het geworden met de gespoten grillquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dan wel een mooie serie maken hoorMet een lekkere achtergrond
Wanteh....die straat...da's niks
And the defense rests..quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
--------> DIGquote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
psies, moet ik eens over een mac beginnen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
ah.. ik stel me wel beschikbaar voor deze edele actiequote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een meisje was, was ik je komen zoenen!
alt.binaries.pictures.girlfriends.exquote:
Van mijn broer (3e keer)quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
niet jou auto?
ik weet niet of de exen daar zo blij mee zijnquote:
Denk jij dat het mij wat interesseert of zij blij isquote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of de exen daar zo blij mee zijn
Niet dus, ik klik op een aantal pagina's en die staan vol met autofoto'squote:
De opofferingsgezindheid!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah.. ik stel me wel beschikbaar voor deze edele actie
tja ik negeer je 75% van de tijd dus dan is het niete gek dat ik dat misquote:
Jij bent gewoon de slaaf van de maatschappij!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, ik heb geen exen, laat staan een slaaf
Ey, daar zijn exen toch voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of de exen daar zo blij mee zijn
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ik negeer je 75% van de tijd dus dan is het niete gek dat ik dat mis
Zonder dat ik dat weet?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de slaaf van de maatschappij!
* proestquote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ik negeer je 75% van de tijd dus dan is het niete gek dat ik dat mis
Donalds? drive? big ~ ???quote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef lostminds het volgende:
psies, moet ik eens over een mac beginnen![]()
tastyquote:
dus?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik denk dat mijn broer de foto's laat maken. Ik ben pas 7 uur thuis morgen avond en is het al te donker. Dus
quote:
Nee, een Schot. Met kilt!quote:
goed geheugenquote:
trustenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, ik heb geen exen, laat staan een slaaf
is dat een exquote:Op maandag 6 februari 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, een Schot. Met kilt!
Voor de dames:
[afbeelding]
Nee, een macquote:
Dan mag JIJ ze niet posten hequote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik denk dat mijn broer de foto's laat maken. Ik ben pas 7 uur thuis morgen avond en is het al te donker. Dus
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, een Schot. Met kilt!
Voor de dames:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Overigens...
Hoi Manuel! Kut he, dat ik zoveel post? Heb je veel bij te lezen om me te blijven controleren
Dude. Je pest mequote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan mag JIJ ze niet posten heWe posten hier alleen eigen materiaal
Tering.. hij heeft een grote klitquote:Op maandag 6 februari 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, een Schot. Met klit!
Voor de dames:
[afbeelding]
quote:
Vast van Kingstonquote:
Is een "zwaai hier naar Manuel" topic in ONZ niks voor hem?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Klaagt ie me straks weer aan wegens smaad en laster
Overigens...
Hoi Manuel! Kut he, dat ik zoveel post? Heb je veel bij te lezen om me te blijven controleren
Ach, verschil zie je niet. Hij fotografeert (paar dagen) net zo slecht als ik dat doe in 5 jaar.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is een "zwaai hier naar Manuel" topic in ONZ niks voor hem?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, verschil zie je niet. Hij fotografeert (paar dagen) net zo slecht als ik dat doe in 5 jaar.
-----> usquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tering.. hij heeft een grote klit
Overigens
--> SEX
Het is van mijn cameraquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We weten het nu en het is een principe-zaak he
Geen foto's van anderen hier
R&P dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb ik al gehad, maar dat vonden ze bagger..
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
-----> us
pimp hier met je skippybal
Over hamburgers en genitaliën gesprokenquote:
Dusquote:
Dan mag ik ze postenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusIk maak een foto met jouw camera....dan is het nog steeds mijn creativiteit
maar alleen in overleg en na het overhandigen van een paar mooie briefjesquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan mag ik ze postenMet jouw ©
Als hij opdracht geeft zijn de foto's ook van hem. van hen beiden dus....quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
DusIk maak een foto met jouw camera....dan is het nog steeds mijn creativiteit
Iddquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog draait trouwens foute jaren 80-rock
Danger Zone (Top Gun-soundtrack)
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef lostminds het volgende:
zit je ex je posts te lezen joh?
Europe is foute rockquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een snol is dat johquote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Triest he?
Maar goed... sommige mensen hebben geen leven. Ik ook niet, maar ik ben zo vrij hem een kijkje te gunnen in mijn leven.
Lief he?
Het gaat hier om de discussie of je foto's die door een andere fotograaf zijn gemaakt mag plaatsenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als hij opdracht geeft zijn de foto's ook van hem. van hen beiden dus....
kenny logginsquote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Die heb ik ook wel ergensquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben zo vrij hem een kijkje te gunnen in mijn leven.
Lief he?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een snol is dat joh
Kloon een idee?
kandie gelijk zien dat je er geen gras over laat groeienquote:Op maandag 6 februari 2006 23:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Triest he?
Maar goed... sommige mensen hebben geen leven. Ik ook niet, maar ik ben zo vrij hem een kijkje te gunnen in mijn leven.
Lief he?
Juust. Waar woont hijquote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Dat ik om hem mezelf anders ga voordoen?
No way!!!
Tijd om je eens kennis te laten maken met Genesisquote:
Nee, geen gras. Maar op verzoek wel een bosje schaamhaarquote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
kandie gelijk zien dat je er geen gras over laat groeien![]()
Eerst >40 keer gekeken op video... en nu nog eens 20x op DVD.quote:
True true. Drummen dat Phil kan, damn, echt knap.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om je eens kennis te laten maken met GenesisDaar is-ie toch echt op zijn best
lang geleden dat ik dat nummer heb gehoord maar volgens mij ken ik de begin tekst nog steeds uit m'n kopquote:
Kijk... en dat is het verschil tussen jou en mij!quote:
hey rustigquote:
zie mijn msn-naam.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
-->
Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27)
of
Wat luister je nu? Oude Stijl # 952
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kijk... en dat is het verschil tussen jou en mij!
Jij = manjochie --> wraakzuchtig
ik = megabitch --> ik kan zonder hem.
Lekker boeiend waar ie woont...
ik heb een leven gedownload en ik ga door...
Dus als we die samen gaan kijken kunnen we de rollen verdelen?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerst >40 keer gekeken op video... en nu nog eens 20x op DVD.
Door Top Fun heb ik de tijd van mijn leven gehad!
van wie heb je dat verzoek gehad dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, geen gras. Maar op verzoek wel een bosje schaamhaar![]()
als het maar niet teveel of telang wordquote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, geen gras. Maar op verzoek wel een bosje schaamhaar![]()
Gelijk even toegevoegdquote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
zie mijn msn-naam.
kun je het ook zien.
Hele nieuwe stijl
HE WAT?quote:
-------->quote:Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
-->
Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27)
of
Wat luister je nu? Oude Stijl # 952
Nope, mijn fotograafquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
van wie heb je dat verzoek gehad dan?
is mauro een bush liefhebber?![]()
quote:
jajajaja ik ga al een razor zoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het maar niet teveel of telang word
CD-I speler? Damn, dat was vroeger een hit manquote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou ben ik niet zo jong, maar dit fenomeen ken ik echt niet
Wa's da
hij was de eerstequote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja hey? Nu heeft PdeHoog ook zon avatar
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja hey? Nu heeft PdeHoog ook zon avatar
Ik ben wanhopig. Iemand een schoon mesje voor me?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
aub weglaten.
Je komt te wanhopig over.
Geen mogelijkheden voor jou Modderfiguur... sorry.
en word het een streep? een V of ga je nog creativer worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope, mijn fotograaf
Ow nee, meerdere fotografen!
ik bedoelde jouw instelling over je exquote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
HE WAT?
Hoor jij mij dan?
Heb niet eens mijn microfoon aan!
Maar goed, ik hoor lees jouw posts ook luid en duidelijk hoor...
vanavond nog?quote:
vergeet de PI niet te lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef lostminds het volgende:
-------->
Bedankt Lynx666! FOT zoekt nieuwe moderator
ow dicht, wat jammer nou voor je![]()
*mail checkt*quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Kleintje het volgende:
Jezus, ik ben echt hard aan het werk...
En dan mail je ondertussen heel lief iemand...
krijg je geen reactie terug... EIKEL
Weet jij waar SGJ uithangt?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, alleen dan met maar 1 plaatje
Afro?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
en word het een streep? een V of ga je nog creativer worden?
Als je toch doodgaat kan het wel met een smerig mesje hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig. Iemand een schoon mesje voor me?
maar dat is geen mesjequote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je toch doodgaat kan het wel met een smerig mesje hoor.
Die ontstekingen daar merk je toch niets meer van...
Ik heb dan ook nog niks ontvangen...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Kleintje het volgende:
Jezus, ik ben echt hard aan het werk...
En dan mail je ondertussen heel lief iemand...
krijg je geen reactie terug... EIKEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |